- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
;o) spíš se divím že těch 140 udělala ta Fábka, ikdyž to je reálných asi 130, tak bych to nehrotil:-)
Po D1 jsem jezdil relativne casto (ted radeji vlakem) a otevrene, pokud to to jde, limit 130 nedodrzuji (pro rejpaly). Nicmene s cim jsem se u ridicu autobusu SA setkal je opravdu srovnatelne s ridici slovenskych a rumunskych kamionu. Ta rychlost je ta posledni (at si to vyhodnoti klienti, kteri si libuji ve spanelskych vyprodejovych autobusech - horacich) , ale panove ridici by obcas mohli vyhodit blinkr a nepredjizdet ve stoupani, kdy ty chrcaky nevypoti ani 110. Z ty zluty jim trochu narostl hrebinek.
Já jezdim dost casto dlouhe trasy busem, nevidim duvod proc by mel byt autobus na dalnici omezen na 100km/h. Je to nesmysl, pokud bus neni stara pixla, ktera by se mohla za jizdy rozsypat. Nechci jezdit 400km o hodinu dele. Kdejake stare auto by muselo byt omezeno taky.
pokud se pojistka omezovace vynda tak prestane tachograf zapisovat nejen rychlost ale i cas a kilometry. a pri vraceni pojistky se na kotoucek zaznamena tim ze se objevi cara pres cely graf na kotoucku a je videt ze nekdo se zarizenim manipuloval.
ale sama je porusuje kdyz pri rizeni natacela onen autobus. ze zaberu je videt ze zabery nataci ridic. tak by si mela zamest pred vlastnim prahem
Jestlipak víte, že v případě havárie autobusu (což se stává poměrně často), pokud se vám stal nějaký úraz a vy jste nebyli připoutaní, tak můžete zapomenout na odškodné od pojišťovny. V takovém případě nedostanete nic ani když třeba budete mít sjednáno své vlastní úrazové pojištění.
a co když je to nějaká stará rozhrkaná Karosa, která jezdí mezi dědinama a o pásech ani neslyšela
ANo, nejlepší by bylo, kdybychom se všichni chovali podle občasných článků MF o vysoké rychlosti a třeba do Brna jezdili 3 hodiny. Ale hřálo by nás vědomí, že jedeme podle pravidel...
Proč? Praha-Brno je cca 200 km, i s vmax 100 km/h se autobus vejde i s rezervou do jízdní doby podle jízdního řádu 2,5 hodiny.
Překvapuje mě ten neustále se opakující model chování lidí, žijících v socialismu déle než bylo pro psychickou rovnováhu zdrávo. Komplex méněnosti, který zde Andrea Votrubová prezentuje je naprosto znechucující.Zajímalo by mě, zda-li Andrea Votrubová někdy svým vozem poctila ty NOTABENE lepší německé dálnice. Myslím si že ne, jinak by nemohla toto zbytečné slovní spojení ve svém článku použít.Nemyslím si,že jsou lepší a ani NOTABENE.
Po zhlédnutí videa uvedl, že se mu to zdá "vážně divné, spíše nemožné".
Chyba je podle něj v tachometru auta, odkud autobus nafilmovali.