Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budu se bránit, vzkázal majitel bytu sledovaného kamerou

Plzeňské redakci Mladé fronty DNES se dopoledne ozval muž, který na záběrech bezpečností kamery přenášených na web poznal svůj byt. Ten se nachází na rohu křižovatky, kterou kamera sleduje. Na případ upozornil iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kOBLICH

Ptejme se: co neměla kamera vidět?

Co když ta kamera koukala do cizi kuchyně ne kvůli šmírování, ale prostě proto, aby neviděla něco uplně jiného...?

Bezpečnostní kamery jsou nanic, před pár lety mě za bílého dne okradli ve Slovanském domě v Praze, místo činu sledovalo 27 (slovy dvacetsedm) kamer dvou nezávislých bezpečnostních služeb. Závěr policie zněl: všechny kamery měli v inkriminovanou chvíli poruchu, pachatel neznámý.

0/0
3.8.2007 20:10

Bůh Nejvyšší (7)

Po tom by se dalo slušně vozit.

0/0
4.8.2007 3:21

Koudelka-František

KUP SI ŽALUZIE

SOCKO A NEPRUĎ !!

0/0
3.8.2007 13:35

luchesi

Tady je o troch víc

http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/kamera_na_belance_20070802.html

0/0
3.8.2007 0:44

velky bratr

a jsme doma

a George Orwell by mel velkou radost...

Kolik takovych zaberu asi existuje, kdyz uz se jeden dostal ven? tisic? milion?

0/0
2.8.2007 22:12

nomen.nescio

Re: a jsme doma

krasny nick :)

uz staci jen sediva krabice v kazdem byte, ktera nam vyklada propagandisticke texty ve smycce a nejde vypnout. jen ztlumit tak, ze je v tichu stale slyset. btw jirka orwell mel velkou pravdu, cela masinerie pod zastitou boje proti terorismu nas sleduje kadym dnem. cim dal tim vic se stotoznuji s nazorem vesmirnych lidi, potazmo s ivo astarem bendou, v akci "stop cipove totalite" (zatim v zadne dalsi jine), ktera zatim uspesne pokracuje biometrickymi pasy.

0/0
3.8.2007 0:13

helllo

Re: a jsme doma

miliarda!

0/0
3.8.2007 9:03

seadoo

a dete nekam...

tolik kecu kvuli takovy kravine... no proste kluci nemeli v noci co delat, tak mrkli do rozsviceny kuchyne... je v tom problem??? copak nikdo z vas nikdy nikde nesmiroval??? treba dirou v plote, klicovou dirkou, pres tmavy brejle??? ano, neni to idealni, ale proste to zas neni takovej pruser...

to jsme celi mi cesi, dulezity veci, kde se treba resi miliony nebo osudy kvanta lidi neresime a nechame v klidu soupnout zainteresovanejma pod stul a jakmile se objevi takovahle kravina, tak div nevolame pomoc osn pro lidska prava:))):-©

0/0
2.8.2007 19:38

Tomáš Nemravný

Re: a dete nekam...

Máš pravdu, samá prkotina, třeba tu a tam dostane nějakej úředník úplateček, proč se tím zabejvat, že... Kvůli debilům jako seš ty to v tomhle státě vypadá tak, jak to vypadá...

0/0
2.8.2007 20:01

richu_ch

Re: Re: a dete nekam...

R^ 

0/0
2.8.2007 20:53

helllo

Re: Re: a dete nekam...

mozna to tu tak vypada kvuli debilum jako jsi ty

0/0
3.8.2007 9:00

seadoo

Re: Re: Re: a dete nekam...

diky za podporu...

0/0
3.8.2007 11:41

seadoo

Re: Re: a dete nekam...

no ty ses dementni... bych se z tebe :-©...

tady v ty zemi je to na prd prave kvuli takovejm bezmozkum, jako jsi ty... proste se kluk v noci v praci smirnul do kuchyne, kde treba probehla pekna baba bez nocni kosile, no a co??? se to zjistilo, ma prusvih, bude po zasluze odmenen... nesmis moc koukat na detektivky ty klado, pak mas moc bujnou fantazii...

0/0
3.8.2007 11:41

Tomáš Nemravný

Re: Re: Re: a dete nekam...

Tys musel být u toho monitoru přinejmenším jako spolusledující, co? Patrně ti dělá problém pochopit, že městský ani jiný polda nemá sebemenší právo čumět ve službě někomu do bytu... No a příště tě může majznout starou, no a co??? Bude po zásluze odměněn...

0/0
3.8.2007 18:51

velky bratr

Re: a dete nekam...

Ano, je v tom setsakra problem, protoze az to bude normalni, tak bude taky existovat cena takove fotky na obednavku, vime? Soukromi je to posledni, co nam stat jeste nekontroluje uplne, ale snaha jak vido je.

0/0
2.8.2007 22:14

helllo

Re: a dete nekam...

souhlasim R^ 

0/0
3.8.2007 8:59

VladKasparek

No ještě chvíli

a budeme vzpomínat na komunisty.

IMHO Dnes je všude tolik kamer a různějších čumilů, že člověk si připadá jak někde v lágru. Veškerá svoboda a soukromí je ta tam. ;-O[>-]Rv

0/0
2.8.2007 17:22

65c02

Re: No ještě chvíli

Zalez do díry, soudruhu! Komunisti každého nešpehovali kamerami a jinými technickými metodami jen proto, že to v té době ještě v té době technologie neumožňovaly. Kdyby měli komunisti přístup k dnešní technice, tak si buď jistý, že by se každému kamerou koukali i do zadku jestli tam náhodou nepřechovává samizdaty! Jinak, v době reálného socialismu bylo šmírování občanů o několik řádů větší ve srovnání s tím, co je dnes!

0/0
2.8.2007 19:00

VladKasparek

Re: Re: No ještě chvíli

Co to plácáš. Komunisti jsou proti dnešku úplný béčka. A technické prostředky na to rozhodně měli Ty jeden Joudo ;-D

A neříkej mě soudruhu. Nejsem Tvůj tata.

0/0
2.8.2007 20:17

selmakockovita

Re: Re: Re: No ještě chvíli

Tak nevím kolik toho pamatuješ. Prostředky,které jsou dnes byli z říše snů a rozhodně nešlo šmírovat tak lehce

0/0
2.8.2007 22:03

65c02

Re: Re: Re: No ještě chvíli

Máš pravdu - jsi Kašpárek, který reálný socík sám nezažil a nejspíš vychází jen z vyprávění svého patrně zfanatizovaného tatíka - partajníka.

Ať ti tvůj tatík řekne, co to byly "uliční výbory", "stranické buňky na pracovištích", "důvěrníci" na školách a pracovištích, co to byly "kádrové materiály" které vedly bolševické orgány úplně na každého, jaká povolení byla tehdy třeba k obyčejnému vycestování do sousedních zemí (ani do těch tzv. bratrských socialistických to nebylo tak jednoduché), co všechno o každém občanovi věděla SNB, StB,....

Kdyby komouši vládli dnešní technikou - možnostmi, které dnešní technika umožňuje, tak by měli přesný přehled i o složení tvého posledního lejna!:-)

0/0
2.8.2007 22:17

zbynek._s

Velký bratr ho sledoval

Je správné, že se brání.Velký bratr ho sledoval

0/0
2.8.2007 17:02

angina

Soudruzi

diskutéři, je vidno, že se hádáte ani ne tak o podstatu problému, ale o pocit z hádky. Já to vidím tak - kamery nemají co čumět do bytu. nemají tam co čumět kamery souseda, natož pak policie nebo úřadu. Tečka. Nejsou k tomu určeny. Ta slaboduchá námitka, že by mohly někdy odhalit zloděje nebo požár je tak trapná, že ani nezaslouží další komentář. Ještě slabodušší argument, že si mám zatáhnout záclony pominu úplně, protože znova: kamery nemají co čumět do bytu. Tečka. Pokud v sobě nemáte ten pocit, že kamery nemají co čumět do bytu, je to váš problém, klidně si nechejte zamontovat kameru pod poklopec a pustit to na Net. Ovšem všem ostatním nechejte ten jejich pocit, že šmírování a sledování patří mezi činnosti hnusné a opovrženíhodné, zvlášť ze strany policie.

0/0
2.8.2007 16:40

Queribus

Pěkně napsáno.

jen se divím, že se lidé tak snadno (jak si můžeme přečíst v diskusi) vzdávají svých práv. Někteří se prostě chovají jako ovce a to politikům, bez ohledu na stranickou příslušnost, nadmíru vyhovuje.

0/0
2.8.2007 17:03

Lumen Co-morous

Re: Pěkně napsáno.

Někdo kdysi napsal, že kdo se vzdává svobody výměnou za vyšší bezpečí, ztrácí oboje. Je pro mne naprosto nevysvětlitelné co si většina (a to je bohužel ten problém) nechá líbit. Kvůli tupé nemyslící většině si tady nepřipadám ani bezpečný, natož svobodný. !

0/0
2.8.2007 17:54

seadoo

Re: Re: Pěkně napsáno.

tak co tady delas??? vzdyt hranice jsou otevreny... vsichni, co mate pocit, ze je vam tady ublizovano, tak mate prece tu svobodnou moznost zabalit kufr a hura do svobodnejsi zeme... tak sedni na vlak a treba v rumunsku te radi uvidi:)))

0/0
2.8.2007 19:40

Tomáš Nemravný

Re: Soudruzi

R^

0/0
2.8.2007 20:02

JGG

Díky bohu

Bočním uličkám se můžu vyhnout a jít klidně v noci domů. Takže alespoň nějaký přínos kamer:-)

0/0
2.8.2007 16:34

angina

Re: Díky bohu

To jsem nevěděl, že průjem má i takovouto podobu. Já myslel, že s průjmem se člověk odklidil na WC a tam v soukromí si to svoje provedl. A vida, te´d je možné s tím jít na veřejnost. Nechceš si nechat do bytu namontovat kameru?

0/0
2.8.2007 16:42

JGG

Cha, cha, cha

Jasně a když uvidí kamerou o půlnoci pobudu na parkovišti jak jde mezi auta, má otočit kameru, protože dotyčný tam jde jen čůrat:-) 

0/0
2.8.2007 16:28

JGG

Šmírování?

Nikoho neobhajuju. Neznám souvislosti proč se tam díval. Kdyby tam sledoval nahou ženskou při večerní toaletě, rozhodně to odsoudím také. Hodit na net jen fotku rozsvíceného okna mě neznepokojuje.

0/0
2.8.2007 16:25

seadoo

Re: Šmírování?

snad naopak ne??? prave ze pokud by tam smiroval nahatou zenskou, tak to pochopim... co se ma co predvadet v kuchyni... leda ze by ji vo to slo:)))

0/0
2.8.2007 19:42

JGG

Jsem v klidu.

Jestli strážník šmíroval, tak na té fotce je maximum, co z kamery dostal. Myslím, že nic soukromého,

0/0
2.8.2007 16:18

JGG

Souhlas

Jsou důležitější problémy, ale o těch se psát nesmí a je třeba od nich odvést pozornost. Třeba, že za to zřejmě někdo může. Myslím, že ryba smrdí od hlavy, ne? Takže ne strážník, ale ti co mu to umožnili:-)

0/0
2.8.2007 16:10

bobbkop

Záclony v tom bytě má

Jestlipak má také závěsy? A jestlipak ví, že když nechce, aby mu po setmění a rozsvícení vnitřního osvětlení, někdo čuměl do bytu, má si je zatáhnout? Takhle mu může vejrat do bytu kdokoliv, nejen kamera ( třeba z protějšího domu). A co mají říkat lidi, co bydlí v přízemí? Řešíte tady hlouposti, soudruzi. Na světě jsou daleko zásadnější problémy než ten, že si někdo neumí zatáhnout závěs.

0/0
2.8.2007 16:05

gumidos

Re: Záclony v tom bytě má

A protože máme infrakamery, pro které je závěs vcelku chabým nepřítelem, pořídíme si co? Pořídíme si byt bez oken přátelé.

Ach ty má svatá prostato. Neprezentuj tady svoje marxleninské založení takhle ubohými výpotky.

0/0
2.8.2007 16:20

Warhead_AiB

Re: Re: Záclony v tom bytě má

zavesy z umelych tkanin jsou docela rovnocenym protivnikem infrakamere ;-)

0/0
2.8.2007 16:22

gumidos

Re: Re: Re: Záclony v tom bytě má

Jestli si chceš hrát se slovíčky, pak si kup knihu křížovek a můžes se vyřádit. Já nějak nemám chuť na trapné odpovědi reagovat.;-)

0/0
2.8.2007 16:26

mpes

Re: Re: Re: Re: Záclony v tom bytě má

tvůj problém je, že NEVÍŠ JAK na to reagovat... Prostě jsi v koncích, to je celé, gumídku ;-D

0/0
2.8.2007 16:49

gumidos

Re: Re: Re: Re: Re: Záclony v tom bytě má

a vida!! ještě něco hezkého máš ve své příručce napsáno?

0/0
2.8.2007 16:52

Warhead_AiB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Záclony v tom bytě má

ja si hraju s kamerami a dlouho , se slovicky si hrajes ty ;-)

0/0
2.8.2007 17:11

Tomáš Nemravný

Re: Záclony v tom bytě má

Patrně bydlíš v nějakém paneláku naležato poblíž Práglu, takže máš sousedovo okna na 2 metry, že? Kdyby ses obtěžoval najít si tu křižovatku na nějaké ortomapě, tak bys zjistil, že k nejbližším protějším barákům je to víc jak 60 metrů, a ještě šikmo...

Až ti dá někdo do hajzlmísy kameru a bude přenášet tvoje koule na web, tak bude asi tvůj problém, že do tý mísy nejdřív nenaházíš hajzlpapír, že?

0/0
2.8.2007 20:06

Pavlus2079

Re: Záclony v tom bytě má

Což tohoto konkrétního majitele samozřejmě nenapadne, že by někdo od naproti koukal. Z prostého důvodu - je tam proluka, tudíž tam potenciální šmírák není.

0/0
16.8.2007 13:28

JGG

Končím

Mám doma závěsy i žaluzie. Naproti je barák a vím, že když si večer rozsvítím, vidí mi do bytu každý. Když chci mít soukromí, zatáhnu si. Tečka.

0/0
2.8.2007 16:02

gumidos

Re: Končím

Jseš jouda. POkud nechápeš rozdíl mezi koukáním naproti z baráku  a sledováním kamerou s 100 násobným zoomem a možností natáčení ze strany policajta, pak jseš pěkně v pytli.

0/0
2.8.2007 16:07

ouagadougou

co řešíte proboha

kamery jsou určeny pro sledování VEŘEJNÝCH prostor, v soukromém bytě nemají co pohledávat.

0/0
2.8.2007 15:51

JGG

Re: co řešíte proboha

Co to pindáš za nesmysly? Chceš mi říct, že když půjdu okolo bytu v přízemí a uvidím záblesky ohně v okně, tak se mám otočit, protože je to soukromý byt?

0/0
2.8.2007 15:55

gumidos

Re: Re: co řešíte proboha

Čtu příspěvek, na který reaguješ i Tvojí reakci.

Pokud půjdeš okolo bytu v přízemí a jseš nikoliv člověk, ale kamera a uvidíš záblesky ohně v okně, tak bys měl okamžitě zaostřit na druhou stranu, protože hoří nejspíš tam a v tom okně se to odráží.:-(

Ale vážně: každý by měl ohlásit požár, nebo jinou možnou hrozbu. Tahle morální i zákonná povinnost ale nesmí být vykládána tak, že budeš aktivně čumět lidem do postele, jestli tam náhodou nehoří. Už chápeš? Nebo jseš natvrdlej?

0/0
2.8.2007 16:25

Warhead_AiB

Re: co řešíte proboha

vnejsi cast bytu je verejny prostor ;-)

0/0
2.8.2007 16:02

gumidos

Re: Re: co řešíte proboha

zase jeden vášnivej diskutér slovíčkář. A ještě nám řekni jakej asi zločin se mohl odehrát na "vnější části bytu" tedy na fasádě, ve vzduchu před oknem, na okenním rámu zvnějšku, že by odůvodnil záběr kamery? Že by tam moucha šu/ka/la mouchu a bylo to znásilnění?

0/0
2.8.2007 16:29





Najdete na iDNES.cz