Diskuze

Prahu mučí uzavírky, v noci však dělníka nepotkáte

Praha je v sevření uzavírek, řidiči si však oddechnou nejdříve po prázdninách. Staveniště přitom v noci, kdy je provoz minimální, zejí prázdnotou. Nervózní šoféři se tak denně musejí v kolonách prodírat mezi náklaďáky a pobíhajícími dělníky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

beef-eater

16. 8. 2007 10:14
Výmluvy

Prý že "Určitou roli hrají i peníze." Já bych řekl, že peníze hrají hlavní roli. Hluk a bezpečnost jsou jen výmluvy, jsou práce (pokládání asfaltu, kolejí, montování svodidel,čmárání vodorovného značení apod.), při kterých je hluk minimální. Navíc někde na jižní spojce nebo u mostu Barikádníků nejsou v bezprostřední blízkosti byty, takže tam není hluk vůbec problém. Občas mi přijde, že jsou firmy provádějící tyhle veřejné zakázky placené od hodiny. V noci se nedělá vůbec, ve dne jen občas, oprava pár set metrů kolejí trvá tři měsíce atd. atd.....

0 0
možnosti

Daja.01

1. 8. 2007 20:20
Zima nebyla

proto cestáři vyšli na cesty aspoň teď. Peníze zůstaly, tak aspoň něco málo opraví a obyčejný řidič z toho konečně taky něco bude mít.

0 0
možnosti

R@ndom

1. 8. 2007 18:14
Ono se bohužel nepracuje ani ve dne...

Dnes jsem procházel přes most Barikádníků a nevěřil jsem, jak těžce se tam maká... více foto zde: http://blog.radekstrnad.com/osobni/makame-i-ve-dne

0 0
možnosti

Pan Navratil

1. 8. 2007 15:35
.

Tohle jsou jenom důsledky mnohými dosud obdivovaného socialismu. Ukradené domy, rozdané dělníkům za směšný nájem, protože neopravované, neopravované sítě, neopravované silnice. Teď to máme.;-€

0 0
možnosti

barbudo

1. 8. 2007 20:12
Re: .

... a nejsou to důsledky žaláře národů?

0 0
možnosti

qpotes

1. 8. 2007 14:09
Kocourkov

""Hlavním důvodem, proč opravy neprobíhají v noci, je bezpečnost dělníků. Je přece jen méně vidět a například na mostě Barikádníků je i v tuto dobu velký provoz. Je to hlavní tah ze severu," vysvětlil mluvčí správy Tomáš Mrázek." ...když čtu tyhle kecy tak už mi zase stoupá tlak. Tak proč ty "kok oti" nedělaj jinde. Je rozkopaná celá prah, tak se snad pár míst , kde můžou dělat najde.

Jak může vůbec někdo povolit, aby v Praze neexistovala alespoň 1 průjezdná trasa. Jak si můžou dovolit najednou zavřít Letenský tunel a Veletržní. Kre t eni zaje b aný;-O. Uf, to sem si ulevil

0 0
možnosti

scalia

31. 7. 2007 20:28
A co naruby

Naridil bych prazakum, že ti co potrebuji jezdit autem do prace proste budou do prace jezdit na noc a nad ranem domu. A stavebnici aspon v klidu muzou opravit ty silnice co prave tito prazaci je znicili  ;-D

0 0
možnosti

marte

1. 8. 2007 9:34
Re: A co naruby

;-DR^V[>-]

0 0
možnosti

Ruger

31. 7. 2007 19:08
Kecy, kecy proč to nejde

Vzpomínám si, jak jsem před několika lety jezdil několikrát za měsíc do Salcburgu. Prováděla se zde nejenom rekonstrukce, ale i rozšiřování obchvatu města a sjezdů a přivaděčů z města. Z dálky jste měli pocit že hoří obzor. Na staveništi fungovaly desítky až stovky dělníků a techniky, všude rampy a rampy halogenů. Jak mne informovali domorodci , přes den se dělaly hlučné zemní a vrtací práce, v noci se betonovalo, svářelo a usazovalo jeřáby. Za dva měsíce bylo sklizeno - v plném provozu. Jednalose o podstatně náročnější projekt, než pražské rekonstrukce. Nikdo nežvanil, že "nemá dělníky, protože jsou dovolené...." To jde tak u nás, kde si radní zavolají firmy a rozhodí jim balík zakázek, Hoechtiefu, Skance a Metrostavu, rovným dílem, aby chlapci neškodili. Pak mají své jisté. Ještě poznámka -  práce. V Salcu byla tato veřejná zakázka provázána brutálním časem dodání, garancemi kvality a tvrdými sankcemi pro dodavatele v případě neplnění. Jak je to u nás???

0 0
možnosti

barbudo

31. 7. 2007 21:02
Re: Kecy, kecy proč to nejde

... u nás před barákem se třikrát do roka opravuje silnice v místě autobusové zastávky ...

... odfrézuje se zvlněný asfalt, počká se, až pořádně naprší a do bláta se položí nový asfalt ...

0 0
možnosti

marte

31. 7. 2007 14:52
hledáme schopné kecaly, kteří to v noci ukaučují...

čeká se na vás. zvedněte prdel a jděte makat... ;-DR^V[>-]

0 0
možnosti

VláďaK

31. 7. 2007 14:32
Vše je to o penězích

kdo patřičně namaže,tak má zakázku.Korupce až na prvním místě.

0 0
možnosti

papajinek1

31. 7. 2007 17:28
Re: Vše je to o penězích

Přesně tak. Takový Strabag, který odvádí práci na dvě věci a do měsíce přijede jiná firma, která po nich dodělává co z..... získává zakázky jen na základě toho, že zakázky v určité výši může dostat jen firma, která již takovou zakázku v takové výši měla, pro příklad, pokud je zakázka za 350 mil Kč, soutěže se může zůčastnit jen firma, která již takovou zakázku někdy v minulosti získala bez ohledu na její výsledek. Takže výběr firem se zuží za 100 na 2-3, pak se to mázne a dohodne se cena.

0 0
možnosti

Phantom2005

31. 7. 2007 8:59
Viděl jsem jak ...

... se opravují ve vozovce vyjeté koleje na norský způsob (velká křižovatka v centru Trondheimu). V neděli v 18:00 se tam nahrnulo snad sto maníků s technikou - fréza, náklaďáky na odvoz suti, pokladač směsi, válec, vozítko na malování pruhů - a ve 20:00 už tam nebyla ani noha a na půlce křižovatky byl fungl nový asfalt i se zebrou!

Takže to jde a není to ani tak otázka peněz jako pořádného dohledu a organizace.

0 0
možnosti

Todd Berrttuzzi

31. 7. 2007 16:06
Re: Viděl jsem jak ...

Barva se musí nechat zaschnout.

... tak 14 dní až měsíc :-)

0 0
možnosti