Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prahu mučí uzavírky, v noci však dělníka nepotkáte

Praha je v sevření uzavírek, řidiči si však oddechnou nejdříve po prázdninách. Staveniště přitom v noci, kdy je provoz minimální, zejí prázdnotou. Nervózní šoféři se tak denně musejí v kolonách prodírat mezi náklaďáky a pobíhajícími dělníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

beef-eater

Výmluvy

Prý že "Určitou roli hrají i peníze." Já bych řekl, že peníze hrají hlavní roli. Hluk a bezpečnost jsou jen výmluvy, jsou práce (pokládání asfaltu, kolejí, montování svodidel,čmárání vodorovného značení apod.), při kterých je hluk minimální. Navíc někde na jižní spojce nebo u mostu Barikádníků nejsou v bezprostřední blízkosti byty, takže tam není hluk vůbec problém. Občas mi přijde, že jsou firmy provádějící tyhle veřejné zakázky placené od hodiny. V noci se nedělá vůbec, ve dne jen občas, oprava pár set metrů kolejí trvá tři měsíce atd. atd.....

0/0
16.8.2007 10:14

Daja.01

Zima nebyla

proto cestáři vyšli na cesty aspoň teď. Peníze zůstaly, tak aspoň něco málo opraví a obyčejný řidič z toho konečně taky něco bude mít.

0/0
1.8.2007 20:20

R@ndom

Ono se bohužel nepracuje ani ve dne...

Dnes jsem procházel přes most Barikádníků a nevěřil jsem, jak těžce se tam maká... více foto zde: http://blog.radekstrnad.com/osobni/makame-i-ve-dne

0/0
1.8.2007 18:14

Pan Navratil

.

Tohle jsou jenom důsledky mnohými dosud obdivovaného socialismu. Ukradené domy, rozdané dělníkům za směšný nájem, protože neopravované, neopravované sítě, neopravované silnice. Teď to máme.;-€

0/0
1.8.2007 15:35

barbudo

Re: .

... a nejsou to důsledky žaláře národů?

0/0
1.8.2007 20:12

qpotes

Kocourkov

""Hlavním důvodem, proč opravy neprobíhají v noci, je bezpečnost dělníků. Je přece jen méně vidět a například na mostě Barikádníků je i v tuto dobu velký provoz. Je to hlavní tah ze severu," vysvětlil mluvčí správy Tomáš Mrázek." ...když čtu tyhle kecy tak už mi zase stoupá tlak. Tak proč ty "kok oti" nedělaj jinde. Je rozkopaná celá prah, tak se snad pár míst , kde můžou dělat najde.

Jak může vůbec někdo povolit, aby v Praze neexistovala alespoň 1 průjezdná trasa. Jak si můžou dovolit najednou zavřít Letenský tunel a Veletržní. Kre t eni zaje b aný;-O. Uf, to sem si ulevil

0/0
1.8.2007 14:09

scalia

A co naruby

Naridil bych prazakum, že ti co potrebuji jezdit autem do prace proste budou do prace jezdit na noc a nad ranem domu. A stavebnici aspon v klidu muzou opravit ty silnice co prave tito prazaci je znicili  ;-D

0/0
31.7.2007 20:28

marte

Re: A co naruby

;-DR^V[>-]

0/0
1.8.2007 9:34

Ruger

Kecy, kecy proč to nejde

Vzpomínám si, jak jsem před několika lety jezdil několikrát za měsíc do Salcburgu. Prováděla se zde nejenom rekonstrukce, ale i rozšiřování obchvatu města a sjezdů a přivaděčů z města. Z dálky jste měli pocit že hoří obzor. Na staveništi fungovaly desítky až stovky dělníků a techniky, všude rampy a rampy halogenů. Jak mne informovali domorodci , přes den se dělaly hlučné zemní a vrtací práce, v noci se betonovalo, svářelo a usazovalo jeřáby. Za dva měsíce bylo sklizeno - v plném provozu. Jednalose o podstatně náročnější projekt, než pražské rekonstrukce. Nikdo nežvanil, že "nemá dělníky, protože jsou dovolené...." To jde tak u nás, kde si radní zavolají firmy a rozhodí jim balík zakázek, Hoechtiefu, Skance a Metrostavu, rovným dílem, aby chlapci neškodili. Pak mají své jisté. Ještě poznámka -  práce. V Salcu byla tato veřejná zakázka provázána brutálním časem dodání, garancemi kvality a tvrdými sankcemi pro dodavatele v případě neplnění. Jak je to u nás???

0/0
31.7.2007 19:08

barbudo

Re: Kecy, kecy proč to nejde

... u nás před barákem se třikrát do roka opravuje silnice v místě autobusové zastávky ...

... odfrézuje se zvlněný asfalt, počká se, až pořádně naprší a do bláta se položí nový asfalt ...

0/0
31.7.2007 21:02

rasta_vesta

Re: Re: Kecy, kecy proč to nejde

a sakra ;-D i tvuj pes z toho ma sranduR^

co to tam budujete ? komunismus nebo capitalismus8-o

0/0
31.7.2007 21:14

barbudo

Re: Re: Re: Kecy, kecy proč to nejde

... český kapitalismus ...

... prvotní akumulace kapitálu rozkrádáním daní pod vedením Neviditelného Ruky ...

0/0
1.8.2007 7:47

FrantaV

Re: Kecy, kecy proč to nejde

Limity hluku v noci spolehlive  prekroci i jen nastartovany jerab, natoz svarovani.

Vyjimku lze dostat jen na havarii plynovudu a podobne situace.

0/0
1.8.2007 9:34

qpotes

Re: Re: Kecy, kecy proč to nejde

Ale dyť nevíš o čem mluvíš...kolik hluku nadělá sváření 8-o

0/0
1.8.2007 14:12

FrantaV

Re: Re: Re: Kecy, kecy proč to nejde

Prave ze vim...

0/0
1.8.2007 20:06

marte

hledáme schopné kecaly, kteří to v noci ukaučují...

čeká se na vás. zvedněte prdel a jděte makat... ;-DR^V[>-]

0/0
31.7.2007 14:52

VláďaK

Vše je to o penězích

kdo patřičně namaže,tak má zakázku.Korupce až na prvním místě.

0/0
31.7.2007 14:32

papajinek1

Re: Vše je to o penězích

Přesně tak. Takový Strabag, který odvádí práci na dvě věci a do měsíce přijede jiná firma, která po nich dodělává co z..... získává zakázky jen na základě toho, že zakázky v určité výši může dostat jen firma, která již takovou zakázku v takové výši měla, pro příklad, pokud je zakázka za 350 mil Kč, soutěže se může zůčastnit jen firma, která již takovou zakázku někdy v minulosti získala bez ohledu na její výsledek. Takže výběr firem se zuží za 100 na 2-3, pak se to mázne a dohodne se cena.

0/0
31.7.2007 17:28

Phantom2005

Viděl jsem jak ...

... se opravují ve vozovce vyjeté koleje na norský způsob (velká křižovatka v centru Trondheimu). V neděli v 18:00 se tam nahrnulo snad sto maníků s technikou - fréza, náklaďáky na odvoz suti, pokladač směsi, válec, vozítko na malování pruhů - a ve 20:00 už tam nebyla ani noha a na půlce křižovatky byl fungl nový asfalt i se zebrou!

Takže to jde a není to ani tak otázka peněz jako pořádného dohledu a organizace.

0/0
31.7.2007 8:59

Todd Berrttuzzi

Re: Viděl jsem jak ...

Barva se musí nechat zaschnout.

... tak 14 dní až měsíc :-)

0/0
31.7.2007 16:06

papajinek1

Re: Viděl jsem jak ...

Je otázka, zda se dělá jen povrchová úprava, tedy stržení starého povrchu a nahrazení novým nebo se dělá kompletní rekonstrukce včetně inženýrských sítí, což je případ této ulice. Jak jistě víte, tak Praha má jednu z nejstarší sítí v Evropě, tudíž se musí udělat celý komplet. Takže za 2 hodiny ani nic jiného podobného se to zvládnout nedá i když to naplánujete nejlíp jak to de, pořád se to bude pohybovat kolem 1-2 měsíců.

0/0
31.7.2007 17:25

Logic

Docela by se hodil proticlanek

Zajimalo by me co by se stalo kdyby dalsim clankem hned za timto byl clanek o pracich prescas a penez za ne atp. ...z jedny strany si lidi stezujou ze to komplikuje dopravu - ano, bohuzel...ale z druhy strany by za tu praci nejradsi kazdej z tech delniku mel 3x tolik penez co pres den...takze ve finale se to nevyplati zas stavebni firme....a porad dokola :-)

0/0
30.7.2007 22:21

Jen Aby

nejen Prahu

akorát je rozdíl v tom, že v Praze jsou dělňasové na uzavírkách aspoň přes den, jinde často obden

0/0
30.7.2007 20:12

_Aleister_

Re: nejen Prahu

nejlepší jsou opravy na D1, v realizaci Skanské, tam můžeš jet 2x denně,  a uvidíš 2 chlapy podřimovat v caterpillarech.....

0/0
30.7.2007 20:34

papajinek1

Re: Re: nejen Prahu

Podřimovat ano, vedlejší věc je, že ten stroj nemůže pracovat sám o sobě, je vázaný na další materiál atd.

0/0
30.7.2007 20:51

regazzi

Re: Re: Re: nejen Prahu

Clovece, ty jsi mistr ve zduvodnovani, jak by to neslo....;-D

0/0
30.7.2007 21:02

papajinek1

Re: Re: Re: Re: nejen Prahu

To víš a ještě sem zapomněl dodat, že stroje a doprava musejí mít bezpečnostní přestávky, což může být jeden z těch důvodů podřimování:)

0/0
31.7.2007 17:30

J.

papajinek1 chce jen naznacit ze vzhledem k faktu

ze v noci je chladneji a studeny vzduch klesa k zemi je pak lopata tezsi.

Navic rodinny zivot mnoha kopacu je v restauracich a ty by jiste prisly o velke zisky z prodeje napoju..... Takze by to pro spolecnost bylo ekonomicky nevyhodne.

0/0
30.7.2007 20:06

regazzi

Re: papajinek1 chce jen naznacit ze vzhledem k faktu

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
30.7.2007 20:51

papajinek1

KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

Moc by mě zajímalo, který chytrák tohle psal. Asi někdo, kdo v životě nedržel lopatu v ruce. Vezměte si lopatu v jednu ráno a běžte někam něco vykopat, schválně jak Vám to půjde. Krom toho, že byste měli po prvních třech hodech mozol po celej ruce a ještě se u toho fyzicky zničili by Vás asi taková blbost přešla!

0/0
30.7.2007 18:52

dislektik

Re: KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

;-D;-D;-D8-o

0/0
30.7.2007 18:54

papajinek1

Re: KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

Ještě sem zapomněl dodatky typu rušení nočního klidu, že betonárka v noci nepracuje atd. atd. a ještě jednu věc a sice, poslat tam vládní zastupitele našeho státu ať si jdou kopnout za ty jejich platy, ty pupky by jim šly hezky rychle dólu a ty blbosti co tam na ministerstvech vymýšleji taky.

0/0
30.7.2007 18:58

regazzi

Re: KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

No, dam ti priklad: pokud u lopaty vydelavas dejme tomu 10000 za normalni smeny a za nocni ti nabidnou 15000, co udelas ?

0/0
30.7.2007 19:15

papajinek1

Re: Re: KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

V Praze nehrozí, abys vydělával u lopaty 10000,-, ale dejme tomu. Na to se ti každej delník vyprdne. To radši pujde na šolejch po práci jako normálně uvažující člověk popřípadě se dohodnou 12ti hodinové směny. Ale dělat s lopatou přes noc je hloupost. A kdo s lopatou někdy dělal, tak to potvrdí. Krom toho, co rodina a osobní život?

0/0
30.7.2007 19:20

regazzi

Re: Re: Re: KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

Ale tak to je jedno, kolik bere, chtel jsem tim rici, ze pro nekoho proste muze byt privydelek natolik atraktivni, ze bude hazet lopatou radsi v noci nez ve dne.

Hele, ze ty jsi taky pro zakaz 24hod. prodeje v Tescu ? ;-D;-D;-D

0/0
30.7.2007 19:45

papajinek1

Re: Re: Re: Re: KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

To rozhodně nejsem. Jsou určité meze a logika práce. Ale práce s lopatou v noci je hloupost a kdo s ní nepracoval, tak neví o čem mluví, stačí práce přes den, natož v noci, vysoce neefektivní. Práce v tescu, makru či jiném obchoďáku, stejně tak na benzínce, noční služby strážníků, mimochodem o kterých by se dalo dosti pochybovat, vzhledem k tomu, že je pravidelně potkávám schované ve vedlejší uličce kde vyspávaj v autě, to logiku má, ale tohle ne.

0/0
30.7.2007 20:50

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

Hele, s lopatou ted delam na chate, kopu vodu a kanalizaci. Pokud bych mel poradny svetlo, delam klidne i za tmy. V cem je problem ????

0/0
30.7.2007 20:53

danny44

Re: KTEREJ CHYTRÁK TOHLE PSAL

No přece reportéři iDnesu.... ;-D;-D ;-D oborní profesionálové na svém místě.... :-©

0/0
30.7.2007 20:33

dislektik

já to říkám deset let silnice se mají opravovat 24 hodin denně

a pod bičem majitele vozovky !!!

0/0
30.7.2007 18:48

rasta_vesta

Re: já to říkám deset let silnice se mají opravovat 24 hodin denně

;-DR^ dali ti zpatky tvuj nickR^;-D

0/0
30.7.2007 18:56

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: já to říkám deset let silnice se mají opravovat 24 hodin denně

jo jo už jsem O.K.

0/0
30.7.2007 18:57

Zuzana.

-

když každý pako musí do práce autem...

0/0
30.7.2007 18:21

dislektik

Re: -

to jo ale autobusem mi to trvá 50 minut autem 15 minut?

0/0
30.7.2007 18:49

Zuzana.

Re: Re: -

Tak to to u vás s těma uzavírkama asi není tak horké :-)

0/0
30.7.2007 22:05

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: -

nejsem z práglu ;-D

0/0
31.7.2007 17:28

regazzi

Re: -

Musi, pac MHD jednak neni vsude a jednak je pomala. jeste dalsi inteligentni poznamka ?

0/0
30.7.2007 19:16

papajinek1

Re: Re: -

Kolo

0/0
30.7.2007 19:22

regazzi

Re: Re: Re: -

Ano, velmi inteligentni. Zvlast pro lidi, co prevazeji ruzne veci, dokumenty, notebook, apod.:-/

Co tam mate dal ?

0/0
30.7.2007 19:48

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Re: -

pracák ;-D

0/0
30.7.2007 19:52

Zuzana.

Re: Re: Re: Re: -

Ano, přepravovat např. papíry tramvají je opravdu svízel... :-)

0/0
30.7.2007 22:06





Najdete na iDNES.cz