Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus příznivce referenda potěšil, ale neuspokojil

Signatáři iniciativy za referendum o americké protiraketové základně reagovali na odpověď prezidenta Václava Klause. Potěšilo je, že by si podle svých slov uměl představit obě varianty - schvalování parlamentem i referendum. Na další otázky z dopisu ale neodpověděl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlmach

Klaus příznivce referenda potěšil, ale neuspokojil

Je jako Trabant nebo manželka.Vyhoví,ale neuspokojí.;-D

0/0
19.7.2007 8:01

celtic

pohoda....

:-)

0/0
18.7.2007 16:49

Darth__Vader

Re: pohoda....

Fašisto. (Y)

0/0
18.7.2007 16:55

vágus z ODS

Re: pohoda....

klídek ;-D

0/0
18.7.2007 16:57

=Raswan=

Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

ale ta největší rána přijde,až tu ten radar budou stavět,to bude tolik neuspokojenosti,až z toho budou impotentní  ;-D

0/0
18.7.2007 15:56

Chalimon

Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Komousi uz ipotentni jsou, vymiraji. Pri kazdych volbach je jich min a min. Cas hraje pro nas mladsi. Jeste tak dvoje volby a nedostanou se ani do Parlamentu CR, protoze budou mit pod 5% ;-D;-D;-D

0/0
18.7.2007 16:03

Johny_S

Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Je jich furt stejně. Tito voliči se po nástupu Paroubka přesunuli k ČSSD. Tak nějak jim ty skvělé bolševické vůdce připomíná.

0/0
18.7.2007 16:16

Chalimon

Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

S tim Paroubkem mas pravdu. I u me v kanclu vidi v nem spasitele. Bohuzel i moji vrstevnici :-(

0/0
18.7.2007 16:19

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

A kolik ti je? Podle průzkumů mladí lidé tíhnou spíš k pravici a vítězí u nich ODS, následovaná (bohužel) Stranou zelených.

0/0
18.7.2007 16:20

Chalimon

Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Volil jsem vzdy ODS, ale jsem ted na pochybach...:-/

0/0
18.7.2007 16:24

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Lepší pravicová strana tu není. ODS je třeba nyní držet palce, aby se nerozpadla. Začíná se dostávat do stejného stavu, v němž byla ČSSD za Špidly. Chtělo by to patrně vyměnit předsedu, ČSSD to prospělo. Pokud Tlustý stranu rozbije, neprospěje to ničemu, jenom to pravici oslabí a naší zemi budou dlouhá léta vládnout socialisté s bolševiky. A v porovnání s tím ODS pořád ještě vychází jako menší zlo. Topolánek je sice slabý lídr a krizi způsobenou volebním patem příliš nezvládl (až moc ustoupil koaličním partnerům), ale jaké byly alternativy? Velká koalice se socialisty (z té by byl ovšem nejvíc těžil Paroubek, zvlášť proti slabému Topolánkovi), případně přímo vláda těch socialistů. Buďme rádi aspoň za tuto trojkoalici. Zamysli se - koho bys volil místo ODS?

0/0
18.7.2007 16:27

Chalimon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Mas opet pravdu. Asi bych nikoho jineho nevolil.  Je fakt, ze Tlusty i Topolanek strane spise skodi, asi tak jako Cunek cele koalici. Musime cekat jak to cele dopadne, jen mam strach, ze tou svou tvrdohlavosti v otazkach radaru ODS ztrati dalsi volice. Ja toho Pablbka od socanu uz nemuzu ani videt. A jestli se ten clovek jednou dostane na hrad tak se snad odstehuji mezi normalni lidi do Bohnic.

0/0
18.7.2007 16:33

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Myslím, že ten radar není zase tak velké téma. Voliče spíš odrazuje Topolánkova nerozhodnost a stav celé koalice. Jestli narychlo vymýšlejí reformu a pak ji zase mění a nevědí, jak to dopadne, ještě měsíc před hlasováním, a pak se o ní ještě přes média dohadují, tak to samozřejmě důvěru voličů nepřidá. A pak je to jako spirála: volič se naštve, že kvůli Topolánkovi klesají preference, takže se rozhodne ODS potrestat tím, že ji nebude volit. Pak ovšem logicky preference dál poklesnou - a tak pořád dokolečka. U socanů se to zastavilo na 10%, než přišel Paroubek. Až ODS vymění lídra, půjdou preference rychle nahoru. Nové koště dobře mete a nový lídr vzbudí velká očekávání. Proti dinosaurovi Paroubkovi to bude svěží vítr. R^

0/0
18.7.2007 16:36

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Mladí lidé tíhnou k pravici? Dobrý fór. Zeptej se nějaké mladé maminky na mateřské dovolené koho volila.

0/0
18.7.2007 16:24

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

KSČM? ;-D

0/0
18.7.2007 16:28

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Většinou ČSSD. Samozřejmě některé zajisté volily i totalitní strany typu KSČM, či ODS. Ale většina ČSSD.

0/0
18.7.2007 16:30

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Blbost. Volily tak, jako vždycky. Pokud do té doby ODS, tak zase ODS. Anebo jednu z dvou bolševických stran (navzájem příliš nerozlišitelných, fungujících pod značkami KSČM a ČSSD). Anebo lidovce. Anebo zelené.

0/0
18.7.2007 16:32

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Jinak, otázka je to blbá. Myslíš si jako, že dokud nebyla na mateřské, tak volila pravici, ale najednou přešla k levici? To je pitomina, na mateřské volila toho, koho vždycky. A ze všech průzkumů vyplývá, že naše dvě levicové strany mladé příliš neoslovují.

0/0
18.7.2007 16:29

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Hloupost. Já např. v první polovině 90. let volil nejdříve ODA a poté ODS. No a poté co předvedly, že neumí nic jiného nežli lhát, krást, tunelovat a loupit jsem začal volit ČSSD. Po nástupu Paroubka jsem byl na vážkách, jestli to tam té ČSSD opět hodím, ale nebyla pro mne žádná jiná lepší alternativa. Až se vyskytne, tak má ode mne ČSSD po ptákách úplně stejně jako výše zmiňované zločinné partaje.

0/0
18.7.2007 16:35

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Problém je, že ČSSD není lepší alternativa. Vše, co se vyčítalo ODS, udělala taky a navíc ještě roztočila spirálu obrovského zadlužování, z níž se jen těžko vyskakuje. Namísto rozumného hospodaření zvolila populismus. Je to špatné, že v ČR nejsou lepší strany, ale zas na druhou stranu politici jsou odrazem národa. Jaký národ, takoví politici. Já volím podle programu. A když vedle sebe vidím liberální a socialistický, vítězí u mě jednoznačně ten liberální.

0/0
18.7.2007 16:39

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Je vidět, že vůbec nechápeš jak lidé přemýšlí. Oni totiž zdaleka ne všichni jsou zapálení straníci, ale volí podle toho co je pro ně zrovna v tu danou chvíli výhodné. No a pokud mají vcelku přijatelnou mateřskou a pravice slibuje, že jí skrouhne, tak by musely maminky být hloupé, aby volily ODS. To samé vysokoškoláci na studiích. Také v drtivé většině nevolí ODS, protože se bojí, že jim zavede školné. No až dostudují tak možná zase budou volit někoho jiného. Takový je život.

0/0
18.7.2007 16:41

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Tak to asi neznáš vysokoškoláky. Nevím, jak maminky na mateřské, mezi takovými se nepohybuji, ale mezi vysokoškoláky ano (jsem postgraduální student). A, kamaráde, ti volí buď ODS, nebo Zelené. Příznivců socialistů je mezi nimi opravdu málo (vedu s nimi čas od času poměrně vášnivé diskuze), lidovců ještě míň. Máš to stejné, jako když se na internetu hlasuje o preferencích. Internet používají spíše mladší lidé a zákonitě na něm vítězívá pravice. Tohle jaksi nevysvětlíš, že?

0/0
18.7.2007 16:48

Chalimon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Pokud se nechala utahnou na predvolebni rozdavani penez ze statni pokladny tak takova maminka je:

1) tupa - bez ekonomickeho vzdelani

2) tupa a nezodpovedna, protoze   zadluzi brutalne sve vlastni dite

0/0
18.7.2007 16:37

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Taková ovšem levici volila i předtím. Statistiky jsou ale neúprosné: mladí tíhnou k pravici. Např. prvovoliči (tj. okolo osmnácti let) volili ODS až z 50%. A ODS výrazně převažovala i ve skupině mezi 20 a 30 lety. To neznamená, že tito lidé volili jenom ODS, ale prostě k ní tíhli. Stejně jako lidé nad 50 let k levici. Stejné je to se vzděláním: vzdělanější spíš volí pravici.

0/0
18.7.2007 16:41

Ajciq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

ODS - dokonce kvůli tomu běžela na ambasádu v Dublinu...

0/0
18.7.2007 17:14

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nu což soudruzi zase budou usínat neuspokojeni,

Hm, já byl v té době v Chorvatsku u Dubrovníka a opravdu s lítostí jsem odmítl jet volit do Záhřebu. Takže jsem vlastně nevolil nikoho. :-)

0/0
18.7.2007 17:21

wcbaba

Slovensko se zásadně staví proti

umístění radaru v Čechách a raket v Polsku

0/0
18.7.2007 15:52

barumkoudopatniku

Re: Slovensko se zásadně staví proti

A co má bejt?

0/0
18.7.2007 15:59

Ajciq

Re: Slovensko se zásadně staví proti

A Rakousko proti Temelínu... A?

0/0
18.7.2007 17:18

Chalimon

Zvací dopis II:

Hlavne at pred volbou prezidenta je na internetu zverejnen "Zvaci dopis II. " , abychom nemuseli USA zadat za tricet let o otevreni jejich archivu a predani zvaciho dopisu se jmeny soucasnych kolaborantu. Uz vidim jak za tricet let, budou vsichni soucasni politici nevinni.:-/[>-] (Viz. rok 68 a potrestani, resp. nepotrestani te politicke luzy, ktera se rozhodla "docasne" pozvat okupanty.

0/0
18.7.2007 15:49

Johny_S

Re: Zvací dopis II:

Srovnáváš bolševickou veleříši s USA? Ty budeš asi taky pěkný bolševik. ;-D

0/0
18.7.2007 16:03

Chalimon

Re: Re: Zvací dopis II:

Hele tak si to jeste jednou precti a pri tve inteligenci pochopis, ze tu cervenou luzu nenavidim. Vzhledem k memu veku bych ani bolsevik byt nemohl. Hi hi.../ Mimochodem USA je stejna pakaz jako Rusko. Nerespektuji mezinarodni pravo o moralnim ani radsi nemluvim. !

0/0
18.7.2007 16:07

Johny_S

Re: Re: Re: Zvací dopis II:

Stejná pakáž? To je dost drsné obvinění. Takže když kývneme na radar a přijedou americké jednotky, brzy bude zavedena cenzura a zatýkání odpůrců USA, a kdo nesouhlasí s pobytem vojsk USA u nás, bude vyhozen z práce? Také USA budou podporovat vytváření diktatur na celém světě? To mi přijde dost zcestné. Jinak, právě bolševici rádi relativizují, když říkají, že ano, SSSR byl špatný, ale USA jsou stejné - čímž omlouvají to, že věřili zrůdám z Ruska. Proto jsem si myslel, že patříš k nim. A myslím si to i nadále.

0/0
18.7.2007 16:10

Chalimon

Re: Re: Re: Re: Zvací dopis II:

Hm, tak s tim nic neudelam. Mysli si co chces - je to tve pravo. A az se budes plazit na ambasadu USA a zadat tam o vizum, tak si snad uvedomis za koho nas maji. ;-D

0/0
18.7.2007 16:17

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Zvací dopis II:

Jistě - a víš, kdo za to může? Bolševici. My se úplně stejně díváme na Ukrajince či Rumuny. Nezazlívám to tedy západu, že se tak dívá na nás. Češi do USA jezdili a jezdí načerno pracovat. Podle odhadů jich může být až sto tisíc. Američané se tomu brání a mají na to právo. S radarovou základnou to ale nesouvisí.

0/0
18.7.2007 16:18

Chalimon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvací dopis II:

Asi mas pravdu, taky na ne koukam pres prsty (Ukr. i Rum.) Z tohoto uhlu jsem to nevzal.

0/0
18.7.2007 16:22

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvací dopis II:

Bude to ještě chvíli trvat. Co bolševici čtyřicet let rozesírali, nejde napravit za deset let. Vsadím se, že před druhou světovou válkou na nás takhle Amíci nehleděli. :-)

0/0
18.7.2007 16:24

Chalimon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvací dopis II:

Podle toho co nas ucili ve skole, ČSR mela nejlepsi demokracii v Evrope. Zda-li je to pravda nevim. Nejsem historik, ale chtel bych tomu verit a odstranit tak z nasi republiky tu cervenou skvrnu..

0/0
18.7.2007 16:28

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvací dopis II:

To nevím (mám pocit, že spíš vládla klika "hradních stran", které se mezi sebou vždycky dokázaly dohodnout, již zastřešoval Masaryk, což není tak úplně demokratické), ale liberální byla naše země dost. Navíc náležela mezi desítku hospodářsky nejvyspělejších států světa.

0/0
18.7.2007 16:31

=Raswan=

Ano osoby showbyznysu jsou nejlepšími experty na strategické

otázky a na radar ;-DA nejvíc ti co si národ zvolil referendem - Česko hledá superstar ;-D

0/0
18.7.2007 15:46

Chalimon

Re: Ano osoby showbyznysu jsou nejlepšími experty na strategické

Trochu mi to pripomina Vyvolene, nebo Velkeho bratra. Misung: politici a celebrity.... Jsem zvedavy kdo to vyhraje. Chytilova je ma favoritka.;-D

0/0
18.7.2007 15:53

Hugo Chávez

Je zajímavé, že ODS a Klaus už nepožadují referendum

k tzv. euroústavě (resp. k tomu co bylo dojednáno místo eurosústavy). To už by holt neodargumentovali, chtít referendum k reformě EU a nechtít ho k radaru. ;-D

0/0
18.7.2007 15:10

Johny_S

Re: Je zajímavé, že ODS a Klaus už nepožadují referendum

Ze stejného důvodu patrně ČSSD najednou referendum k euroústavě chce...

0/0
18.7.2007 16:13

Hrubec

USA porušují umístěním radaru

mezinárodní smlouvu o konvenční výzbroji, kterou v roce 1990 podepsalo 30států, kdy na straně jedné byly státy začleněné do NATO a na straně druhé státy Varšavské smlouvy. Od roku 1996 platí smlouva v upravené podobě, ve které se NATO zavázalo, že nerozmístí na území svých tehdy nových členů (Česka, Maďarska a Polska) pozemní nebo vzdušné bojové jednotky. S oblbováním lidí tím, že se jedná o obranou strategii nelze souhlasit, pokud je toto zařízení v majetku armády. Každá armáda má cíle obranné, ale také útočné. Porušením mezinárodní smlouvy vyvolává USA, ovšem teď již za podpory našich vládnoucích politiků, další stádium studené války. Prvním důsledkem jednání o umístění radaru (a samozřejmě i raket v Polsku) je jako odveta odstoupení Ruska od této smlouvy. Umístění radaru zvyšuje napětí mezi USA a Ruskem, jehož vývoj nelze zatím předvídat.

0/0
18.7.2007 14:18

Si0

Re: USA porušují umístěním radaru

Víš co? To si běž vykládat Putinovi nebo radši hned Kimčongilovi, ti ti budou zobat z ruky.

0/0
18.7.2007 14:29

Johny_S

Re: USA porušují umístěním radaru

Úvaha je to pěkná, ale Rusko není SSSR. V současnosti se už svým vlivem USA nemůže rovnat. Takže návrat studené války je nepravděpodobný.

0/0
18.7.2007 16:05

Hrubec

Re: Re: USA porušují umístěním radaru

Studená válka může začít i přiškrcením kohoutů na ropovodech a plynovodech a to i pro vyspělé státy EU.

0/0
19.7.2007 7:17

Ajciq

Re: USA porušují umístěním radaru

NATO se v nové verzi CFE mimo jiné zavazovalo, že nerozmístí na území svých tehdy nových členských států žádné podstatné pozemní nebo vzdušné bojové jednotky. Viz text smlouvy na http://www.state.gov/www/global/arms/treaties/cfe.html

To slovičko podstatné, je docela dost  duležité. Maximální počet osob určených pro obsluhu je 200 osob...

Prosím, pokud chceš mlžit, tak ti to jde dobře, pokud chceš informovat okolí, pak to dělej poctivě. Právě kvůli takovým dezinformacím jsem proti tomu, aby v této otázce, stejně jako ve všech bezpečnostních otázkách, bylo vypsáno referendum.

0/0
18.7.2007 19:02

Hrubec

Re: Re: USA porušují umístěním radaru

Byl jsem v armádě (sice socialistické, ale armádě) jako záklaďák. 200 mužů s protiraketovým radarem ve spojení s raketovou základnou je síla, která by v podmínkách 2.světové války vydala za divizi. Takže já nemlžím, ale informuji se znalostí věci.

Je zajímavé, že současní politici se dosud k tomuto faktu nevyjádřili i když si myslím, že by to dost podstatně ovlivnilo myšlení lidí. Možná, že právě proto mlží politici a někteří nadšenci dělají ze sebe ochránce pravdy. Pokud by se vedla válka, pak bude rozhodující právě raketová kapacita válčících stran. Klasická forma pozemního vojska byla překonána v sedmdesátých letech minulého století. Putinovi to nemusím vykládat, protože je to státník a již z tohoto důvodu udělal první kroky k odvetě.

Ještě jednu malou otázečku: Kde jsou ty íránské a severokorejské rakety s jadernou hlavicí, které jsou schopné zaútočit na Evropu, či USA ?

0/0
19.7.2007 7:15

ou_Jo

Ať jdou ty trosky s referendem do háje...

...v pondělí jsem mohl popukat smíchy, když jsem slyšel bláboly V.Chytilové v pořadu před polednem - neuvěřitelné!8-o

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/16.07.2007/207452801360716-11:31-24-pred-polednem.html

0/0
18.7.2007 13:58





Najdete na iDNES.cz