Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pozor na populismus, píše Klaus o referendu k radaru

Prezident Václav Klaus odpověděl na otevřený dopis desítek osobností, které ho žádaly, aby podpořil referendum o stavbě amerického radaru v Česku. Jejich iniciativu označil jako legitimní, ovšem varoval před laciným populismem. Obává se, aby nešly stranou racionální argumenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik-idnes si na mě zasedla

od něho ten populismus fakt beru

;-D;-D;-D

0/0
27.10.2007 6:46

Vrchní našeptávač z Bílého domu

Male zeme Evropy si suverenitu jen namlouvaji!

Putin i dnes rika: "My sousedime s Amerikou na hranicich s Nemeckem!!" (rusky denik Pravda, 6. zari 2007).

 Z teto lakonicke vety neni treba nic vynechavat. Vsechna ceska media by ji povinne mela otisknout a vysilat 24 hodin denne aby si TUPY CESKY NAROD konecne uvedomil, kdo je rusky medved! Vy blbeckove v ceske kotline (s vyjimkou tech, kteri maji rozum), uvedomte si, ze Rusko povazuje Stredni Evropu za sve "naraznikove pasmo", kam to v pripade valky "nasype" ze svych jadernych sil tak jako tak, at uz v Brdech bude radar anebo nebude, protoze Rusko jeci a dela povyk ne kvuli miru, ale kvuli tomu, ze po dlouhe dobe by mohlo prijit o sve nuklearni naraznikove pasmo svych raket kratkeho a stredniho doletu.

 :-P

0/0
26.10.2007 23:52

ix.

jsem pro radar

Ale respekutuji, že řada lidí je proti němu. Jak z toho ven? Řečmi, že ti, kteří jsou proti radaru, tomu nerozumí? Že si někoho zvolili, tak ať mlčí a projeví se až v dalších volbách? Myslím, že korektnější by bylo poctivě vysvětlit, že radar skutečně znamená zvýšené ohrožení ČR a současně také říci, že kdou na dvou židlích sedá, obvykle na zem padá. A prostě jsme na jedná straně a něco z toho plyne. Myslím, že o radaru by mělo být definitivně rozhodnuto až po dalších volbách. V tom případě by referendum bylo zbytečné.

0/0
14.7.2007 16:35

kolonie

MI

.....osobně radar a třeba  raket.základna by ani nevadila.Nelíbí se mi,že Klaus to zase staví do roviny,že když chcete referendum,tak jste automaticky,proti radaru. :-/ ( KDO NEJDE S NÁMA JDE PROTI NÁM)Sám se, ale nevyjádří,jestli je pro a nebo proti. Můj názor je, že za ODS, radar bude i kdyby se lidé stavěli na hlavu.!?

0/0
14.7.2007 15:51

DollyBastard

radar

jak dlouho se o tom jeste bude kecat? nejspis to tak dlouho trva, aby ti nejzaritejsi odpurci (ja jsem jen zaryty odpurce) byli otupeni a aby nebyli proti s takovou vervou jako na zacatku. Neexistuje zadny rozumny duvod pro vystaveni radaru (pokud nepovazujete za rozumny duvod podlezani americe), neexistuje zadny nebezpeci z Iranu, natoz z Koreje. Ale co clovek nadela, vrchnost chce neco protlacit a taky, ze si to protlaci a lid i v demokratickem spolecentstvi je prakticky o*ebavan. Tak prosim cinitele at uz to tady postavi, protoze ta hra na to "ze to jeste neni rozhodnuto" me fakt uz nebavi sledovat.

0/0
14.7.2007 15:44

vovov

bbbbb

Americká i naše reprezentace nám i všem okolo tvrdí, že zařízení je namířeno proti raketám Severní Koreje a Íránu letícím na Ameriku. Zatímco u pana Bushe neznalost zeměpisu asi nikoho moc nepřekvapí, pan Topolánek a ministr zahraničí by mohli klidně už podávat demisi, vždyť i malému dítěti, které se koukne na atlas, je jasné, že z Koreje do Ameriky se přes Prahu neletí, nelétalo a létat nebude. Naopak zcela chápu reakce Rusů. Jen naivní stát si bez povšimnutí nechá za humny vybudovat systém pokrývající půl jeho vzdušného prostoru a bude se tvářit, že se nic neděje. Politika naší a Americké vlády je velmi nebezpečná a veskrze militantní. U Bushe to je logické. Je se zbrojařskými kruhy velmi úzce spjat. A tak se dostáváme k pravým důvodům těchto snah o radar. Poté, co válka s terorismem je pomalu zastaralé téma, a jak většina prozíravější části populace tušila, ovoce nepřináší, nýbrž naopak - terorismus je na vzestupu.

0/0
14.7.2007 1:24

vovov

Re: bbbbb - Pokračování

Válka v Iráku u konce atd. Mimochodem toto byl důvod i pro tzv. válku s terorismem. Vzpomínáte si, jak během pár dnů po útoku na New York Bush protlačil zcela nesmyslně parlamentem 54 milliard dolarů na zbrojení a jak další násobky posléze následovaly na vyvolané války? Nyní jde o identickou motivaci. Kolik by stálo pozitivně rozvíjet vztahy i s tzv. nepřátelskými režimy, podporovat demokracii a humanitu? Ve srovnání se zbraněmi skoro nic, fungovalo by to, ale není zájem. Je jasné proč. Skutečný důvod pro radar je nenápadně vyvolat další kolo zbrojení, a pořídit tak zbrojnímu průmyslu zakázky zase na pár let dopředu. O to skutečně jde. Jen se naskýtá otázka, jaký na tom může mít zájem naše politická reprezentace. Buďto je tak zabedněná, a nemá tam co dělat, anebo si tyto "vojenské" akcie před pár lety, kdy se Bush postraral o to, že půjdou velmi hbitě nahoru, pořídili také. S informacemi, které měla jen elita, vás upozorňuji, že byste si je pořídili také.

0/0
14.7.2007 1:27

=Raswan=

Re: bbbbb

Malému dítěti?..Což o to,ale když o radaru začne vymýšlet báchorky degenerát tvého ražení,pak to trumfne i  to malé dítě ;-DNejdřív si vůbec zjisti,co je to vůbec projekt BMD,pokud to tvůj dementní mozek vůbec zvládne ;-D

0/0
14.7.2007 2:25

vovov

Re: Re: bbbbb

Tvá "argumentace" mě úplně přesvědčila, že se mýlím. Určitě máš modrou knížku, neboť argumentovat nadávkami umí jen "vysoce inteligentní" modří ptáci.

0/0
14.7.2007 8:14

Generál Ugarte

Re: bbbbb

Soudruhu, prosímtě, do Evropy bude asi KLDR posílat raketky jak? A Írán do USA si asi nezvolí trasu přes Čínu a Tichý oceán, tvé argumenty jsou někde na úrovni člena KSM.

0/0
14.7.2007 15:18

hnidopych

mě by se líbila další referenda..

třeba:

* chcete do důchodu v 35 letech?

* chcete daň z příjmu 5%?

* chcete, aby každá mladá rodina dostala vilu s bazénem od státu?

odpověz ano nebo ne, ale poctivě ;-)

0/0
14.7.2007 0:12

DollyBastard

Re: mě by se líbila další referenda..

kdysi tuhle blbost rekl Vondra a ted se toho chyta kazdej vuuuul. Rv

0/0
14.7.2007 15:12

rozhod

Myslíš si tady z vás někdo,

že nám nehrozí nějaké nebezpečí a že to, co se třeba stalo jinde se nás netýká?

0/0
14.7.2007 0:06

DollyBastard

Re: Myslíš si tady z vás někdo,

ja si myslim, ze CR je jedno z nejbezpecnejsich mist na cele zemekouli, vyjma neobydlenych casti sveta. Jestli mas opacny pocit, ze se strachem treses, kdyz jdes rano do prace, sdel nam to. Tohle je prece klasika z dob davnych - lidi se musi postrasit, aby poslouchali.

0/0
14.7.2007 15:14

rozhod

Už J.V. Stalin organizoval všedlidfové hlasování

V roce 1936 se tak v SSSR schvalovala Ústava SSSR a na Ukrajina chcípali miliony lidí hlady a jinde se ve velkém popravovalo. 

Jsem pro referendum ;-D;-D;-D

0/0
14.7.2007 0:05

star.ec

K čemu jsou sebelepší technické informace

Referendum nemůže být o ničem jiném než o pocitech a vlastních názorech. Mlžit "nedostatečnými" nebo "dostatečnými" technickými informacemi, kterým stejně málokdo rozumí, je blblost. Buď chceme na svém území cizí vojenské zařízení nebo ne. O tom to celé je. Naštěstí pro ty, co u nás cizí vojenské zařízení chtějí, je již rozhodnuto a všechny ostatní diskuze jsou již jenom mlžení. Naneštěstí pro ty, co u nás cizí vojenské zařízení nechtějí jsou již veškeré diskuze jen ztráta energie a času.

0/0
13.7.2007 23:49

rozhod

Re: K čemu jsou sebelepší technické informace

Jenom hlupák si může myslet, že jde jenom o to mít na našem uzemí cizí technické zařízení a nebo ne.

0/0
14.7.2007 0:03

hnidopych

Snůška naivity a zaslepenosti

http://neviditelnypes.lidovky.cz/snuska-naivity-a-zaslepenosti-de9-/p_cirkus.asp?c=A070712_223407_p_cirkus_nef:-)

0/0
13.7.2007 22:28

Aveva

Pozor na modré pokrytectví!

Možná by pomohlo globální oteplení vztahu k přírodě. R^

0/0
13.7.2007 22:21

Die Hard

to jich vic nesehnali, jenom petapadesat??

:-/

0/0
13.7.2007 21:49

iDaddy

K referendu se nevyjádřil, mluví cosi o populizmu na který se ho nikdo neptal!

Typicky nahlouplé české politické uhýbání!:-©:-©:-©

0/0
13.7.2007 20:21

Nová a milejší Ondatra

Re: K referendu se nevyjádřil, mluví cosi o populizmu na který se ho nikdo neptal!

cože? ;-D;-D

0/0
13.7.2007 21:22

wcbaba

Re: K referendu se nevyjádřil, mluví cosi o populizmu na který se ho nikdo neptal!

Chce být znovu prezidentem a k tomu bude potřebovat i hlasy komunistů (jako minule) proto to kličkování a "Kluku" bude hůř

0/0
13.7.2007 21:31

jjumbik

jsem zvědav

co bude pan Navrátil říkat, až Irán bude mít jadernou zbraň a bude s ní hrozit. To budou zas jen řeči, určitě. :-) 

0/0
13.7.2007 18:26

utanův stín

Re: jsem zvědav

Komu s ní bude hrozit?

0/0
13.7.2007 18:29

Todd Berrttuzzi

Re: Re: jsem zvědav

Irán ? Asi Venezuele , ne ? :-P

0/0
13.7.2007 18:31

Pongo

Re: jsem zvědav

Bude říkat, že každá země má právo vlastnit jadernou zbraň a že ji Írán určitě nepoužije, tudíž radar je nepotřebný...

0/0
13.7.2007 18:31

wcbaba

Re: Re: jsem zvědav

Když měl Irák údajně chemické zbraně okamžitě tam američané vletěli. Tady se bude čekat až Irák vyvine atomové zbraně, vyzkouší balistické rakety a amerika se bude jenom bránit radarem a raketami v Polsku......?????

0/0
13.7.2007 21:34

dislektik-idnes si na mě zasedla

JSEM JEN ŘIDIČ NÁKLADÁKU ale o bezpečnosti Evropy by se u hospodského stolu rozhodovat nemělo

a proto vy co chcete referendum a diskuse o bezpečnosti polibte si šoš ![>-]!

0/0
13.7.2007 18:25

Sulthan

Re: JSEM JEN ŘIDIČ NÁKLADÁKU ale o bezpečnosti Evropy by se u hospodského stolu rozhodovat nemělo

Souhlasim. Zvlaste proto, ze vetsina lidi se rozhodla jeste v dobe, kdy nebyly k dispozici zadne informace a teprve se jednalo o moznych podminkach. Ted, kdyz uz je to proprane v mediich a nikdo to uz moc nesleduje, se tezko da delat nejaka diskuze.

Krome toho je jasne, ze k referendu by sli prevazne lide, kteri s radarem nesouhlasi, protoze nesouhlas cloveka vzdycky donuti jit k volbam vic nez souhlas.

0/0
13.7.2007 18:50

Todd Berrttuzzi

To je vskutku zajímavé

že nejzuřivějšími odpůrci USA , pravice a kapitalismu na iDNES jsou lidé , kteří údajně vůbec nevolí ČSSD ani KSČM

.... Navrátil , ajFA , madqwert , Lanta ;-D;-D;-D

0/0
13.7.2007 18:21

Pongo

Lidi neblbněte,

takhle Krampol nikdy tu maturitu neudělá!

0/0
13.7.2007 18:15

Todd Berrttuzzi

Re: Lidi neblbněte,

No co ? tak půjde s Navrátilem na demonstraci. :-)

0/0
13.7.2007 18:16

Pan Navratil

.

Víš co, udělej pro mě něco, přestaneš mi podsouvat něco co jsem nikdy nenapsal, áno?

0/0
13.7.2007 18:17

Todd Berrttuzzi

Re: .

Tys toho tady napsal tolik , že i Grebeníček je proti tobě břídil.

0/0
13.7.2007 18:18

jjumbik

Re: .

mohu vás citovat, neurazí vás to od osla? :-)

0/0
13.7.2007 18:19

jjumbik

Re: .

Na příspěvek: "A závěr? Copak stačí jenom hlídat imigraci? Anebo je třeba i analýza vojenských hrozeb Iránu?.."

odpovídáte:

Jo, to si povídejte v Londýně a Madridu.

 takže nepodsouvám. je to pravda, byť řečena oslem. ;-D

0/0
13.7.2007 18:23

Todd Berrttuzzi

Re: Ták hošánci

Vem si vlajku KSM a běž demonstrovat rudý hňupe. :-)

0/0
13.7.2007 18:13

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Ták hošánci

ty jsi dohonil pře 17 lety co soudruhu !;-D;-D

0/0
13.7.2007 18:14

Todd Berrttuzzi

Re: Re: Ták hošánci

;-D;-D;-D

0/0
13.7.2007 18:14

OnTheOriginaldrey

Re: Ták hošánci

tywoe, ty nemuzes byt vyrovnany clovek. Mas podivny predstavy o svete.

0/0
13.7.2007 18:14

Todd Berrttuzzi

Re: Re: Ták hošánci

Má takové představy o světě jako soudruh Filip , no . :-)

0/0
13.7.2007 18:16

Pan Navratil

Re: Re: Ták hošánci

Co kdybyste byl pro změnu zase konkrétní a vykoktal se, co se vám na mém postoji nelíbí?

0/0
13.7.2007 18:18

Todd Berrttuzzi

Re: Re: Re: Ták hošánci

To je marný. Ty máš jediný soudružský cíl : Smrt vrahům z WallStreetu. ;-D;-D;-D

0/0
13.7.2007 18:19

Pongo

Re: Ták hošánci

Už to vidím. Navrátil sedí za 10 let na zápraží a říká "zítra bude hezky, rakety létají hodně vysoko"...

Proč se chceš dopředu vzdávat práva na obranu. Chceš snad čekat se založenýma rukama, až ti musulmanská raketa přistane v klíně?

0/0
13.7.2007 18:21

dislektik-idnes si na mě zasedla

od něho ten Pozor na POPULISMUS sedí

;-D;-D

0/0
13.7.2007 18:06

Lanta2004

No nic,už jsem k tomu řekl své a nebudu tu dál prudit

Jsou dva tábory lidí :příznivci a odpůrci radaru.Myslím,že v takhle zásadní věci by se měl brát na názor veřejnosti alespon částečně v potaz.....a proto si myslím,že  vypsání referenda by bylo celkem fér.....;-)

0/0
13.7.2007 18:02

Todd Berrttuzzi

Re: No nic,už jsem k tomu řekl své a nebudu tu dál prudit

Ano jsou tu dva tábory normální demokraticky a pravicově smýšlející lidé a komunisti.

0/0
13.7.2007 18:04

OnTheOriginaldrey

Re: Re: No nic,už jsem k tomu řekl své a nebudu tu dál prudit

ja si taky myslim, tak nejak. ;-D

0/0
13.7.2007 18:05

Pan Navratil

Re: Re: Re: No nic,už jsem k tomu řekl své a nebudu tu dál prudit

Přesně. Ale ty skupiny se nekryjí. Třeba Todd chce radar, a přitom je komunista.

0/0
13.7.2007 18:11





Najdete na iDNES.cz