Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němci vysadili české děti z nebezpečných autobusů

Prázdniny sotva začaly a dva české autobusy plné dětí už měly velké problémy v Německu. Tamní policie děti vysadila a autobusům nedovolila jet dál kvůli velice špatnému technickému stavu. S podobnými potížemi se v Německu setkávají občas i řidiči českých osobních aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BBarret

prší

0/0
19.7.2007 7:45

astatic

Vážená iDnes...

strčte si svoje články o cikánech do . Nechápu proč je sem dáváte, když u všech rušíte diskuze... Proboha proč??? V rádiu se lidi můžou vyjádřit. V televizi je reportáž a pak anketa mezi lidma.Proč tedy tady lidi nemůžou SVOBODNĚ vyjádřit svůj názor.U každého článku je diskuze zrušena. Už jsem vám psal několikrát, napište u všech článků, že se distancujete od všeho, co tady čtenáři napíší a máte po starostech. Nemusíte si hrát na ředitele zeměkoule a určovat, co je právné, co se psát smí. Diskriminujete všechny, co se chtějí vyjádřit. Vemte si je domu, když je tak milujete. Nápodobně Uhl,Džamila,apod.

Bylo by dobré, kdyby se domluvila akce a lidi sem přestali chodit. Možná by cenzorská iDnes změnila názor, kdyby zjistili, že maj denně o několik desítek tisíc méně návštěv.

Sorry všem za příspěvek mimo mísu, ale už mě ty zrušené diskuze fakt s/e\r\o-u.

0/0
18.7.2007 22:38

w_wallace

Re: Vážená iDnes...

připojuji svuj hlas k tomuto příspěvku a absolutně souhlasím s uživatelem ASTATICR^

0/0
10.8.2007 9:46

Milan_Seliga

Re: Vážená iDnes...

Víš, ony jsou ty příspěvky mnohdy protizákonné, takže je povinností iDNES je rušit. A dokud budou lidi jako ty, co mají v hlavě prázdno a temno a nezvládají ani gramatiku, natož složitější myšlenkové pochody. Tady nejde o cenzuru, ale dodržování zákonů. A jen blbec omlouvá blbce.

0/0
12.8.2007 11:58

Qesospi Cobigan

A co iDnes v katastrofálním stavu...

Je zajímavý že němcům (majitelům iDnesu) nevadí, že je jejich zpravodajství v katastrofalním stavu. Kdo to má furt číst, ty články o německém policejním státě, o standardu třeba technickém (ADAC)- vžycky jsou nejlepší a nejbezpečnější německý kraksny...atd..;-D

0/0
17.7.2007 23:07

zdevy

Re: A co iDnes v katastrofálním stavu...

a to zkuste napsat     i H E U T E dohromady. Jsou to kolaboranti(Y)

0/0
18.7.2007 15:42

nadina

Paďourové vědí...

Kterak získat technické osvědčení k vozidlu. Za pusu a přes známé, nemám to z druhé ruky, zažila jsem něco podobného, kdy v jednom městě to nešlo, ale v naší matičce a přes známé to bylo cobydup. Nezodpovědně provedená diagnostika vozidel je celkem běžná věc, ani ztráta na lidských životech to patrně v blízké budoucnosti neovlivní.

0/0
16.7.2007 14:42

rene

Re: Paďourové vědí...

Máme tu bordel.

0/0
20.7.2007 13:05

dislektik-idnes si na mě zasedla

v POLSKU běžná praxe a jak se stav Polských autobusů změnil že i sami policisté Polští čumí

a tak to má být !16 let starý autobus majitel je vůl!!!

0/0
13.7.2007 18:33

jakoho

Re: v POLSKU běžná praxe a jak se stav Polských autobusů změnil že i sami policisté Polští čumí

ty jsi vůl, nemáš ani ponětí v čem jezdíš(Y)

0/0
13.7.2007 20:52

zdevy

Re: v POLSKU běžná praxe a jak se stav Polských autobusů změnil že i sami policisté Polští čumí

9,9 z 10 poláků jsou ultrakatolíci co to maj v hlavě totálně vymletý ty chytráku. Ten odpad tady ani nezmiňuj.

0/0
18.7.2007 15:38

seppikub

"No dobry,

autobus nebyl v poradku, ale voni maj jeste horsi"  Super argument !   :-P A tak je to s vsim... :-/

0/0
13.7.2007 15:08

pinguone

Re: "No dobry,

..hele Seppi kde se da slusne najist u fra hauptbahnhof.. ?  , ale neposilej me do Bahnhofstrasse .. ;-D

0/0
13.7.2007 15:58

Pan Navratil

.

Když se ti ten článek nelíbí, tak proč ho vytahuješ nahorou, troubo?:-)

0/0
13.7.2007 16:04

pinguone

Re: .

..von tu Sepik neni ,ale ..  Rv

0/0
13.7.2007 16:08

Warťan

autobusy

Autobus jsem neviděl zvenku ani na jámě, nejel jsem s ním a nemám možnost si tedy udělat obrázek a objektivně to posoudit. Fakt je ten, že Němci a Rakušani jsou na Karosy značně vysazení a věřím, že kolikrát najdou opravdový vrak, ale spousta autobusů, které jsou ještě starší, než 16 let, je ve výborném stavu. Vždy záleží na přístupu a financích dopravce, na řidiči, kterému je vůz přidělen apod.

Bohužel nejde jen o Karosy, ale spousta "západních" vozů je v kolikrát horším stavu. O to víc tomu nahrává fakt, že díly a servisy jsou o hodně dražší a každý dopravce dnes touží za každou cenu mít autokar, i kdyby se měl za jízdy rozpadat a to se také kolikrát děje.

Také se mi líbí, jak většina diskutujících tady tvrdě odsuzuje, ale mělo by se spíše začít u sebe. Ruku na srdce- kontrolujete u svých osobáků každých 14 dní tlak v pneu? Každých 30 tis. seřízení světlometů? Vyrezlé nebo zdeformované paraboly? Stav závěsných čepů? Brzdovou kapalinu 2 roky/60 tkm? To vše jsou nebezpečné závady!

0/0
13.7.2007 14:47

pinguone

Re: autobusy

..cece nevim, ,jak Ty ,ale ja v osobaku nevozim padesat lidi...:-/

0/0
13.7.2007 15:59

Pan Navratil

Re: Re: autobusy

Chm a co jako? To neznamená, že jich nemůžeš padesát zabít.

0/0
13.7.2007 16:03

pinguone

Re: Re: Re: autobusy

..v muzes ,ale je to mene pravdepodobne , proto je na autobusy prisnejsi metr a smi s nim jet jen profi a jeste prezkusovany ;-)   tim jaksi neobhajuji spatny stav osobaku..

0/0
13.7.2007 16:07

Warťan

Re: Re: Re: Re: autobusy

Na autobusy je přísnější metr hlavně proto, že za rok natočí zhruba tolik kilometrů, co průměrný osobák za ty roky 3 a to za každých podmínek a počasí, pokud má vydělávat. I o těch skutečně profi řidičích je to pomalu utopie, protože napříč všemi kraji (včetně dobře platících firem) je už nyní značný nedostatek řidičů autobusů i kamionů, a o "králech silnic" ani nemluvě. Ti se počítají na prstech jedné ruky na každou firmu.;-( Takže dopravci jsou většinou vůbec rádi, že někdo jezdí a moc neremcá a že díky tomu můžou většinou i vypravit všechny spoje... To, že i u mnoha velkých firem řidiči z města a příměsta jezdí i zájezdy, nemusím snad připomínat, to je už známá věc... Holt to proklaté a vysmívané ČSAD už zmizelo, ale jezdit je třeba stále více a čím dál kvalitněji, jen to celé jaksi nejde spojit dohromady a přitom odcházet středem...:-/

0/0
13.7.2007 22:38

jakoho

Re: autobusy

Bohužel musím jen souhlasit, cestující by si měli uvědomit, že je to pro ně a nechovat se jako zvěř. Když se musí velká finanční částka dát na opravy po nich, pak je těžké obnovovat vozový park.

0/0
13.7.2007 20:58

Warťan

Re: Re: autobusy

Je to tak... Ale to by se v první řadě cestující museli odnaučit dělat si z autobusu odpadkový koš. To ostatní na sebe potom nenechá dlouho čekat. Také když se cestující nechají nalákat na úžasně levné jízdné a raději si dají zdarma kávu v ceně 7 kč, než by použili služeb kvalitního dopravce s dlouholetou tradicí, ktešrý dbá na předpisy, tak se potom není čemu divit, když kvalitní doprava upadá...:-/

0/0
13.7.2007 22:22

billa98

karosa šrot

Podobnou karosu jsem videl v Norsku s nejakou ceskou výpravou. No skoro jsem prestal mluvit cesky, jak jsem se za ne stydel. Ty lidi nemaj soudnost ze pristoupej na to cestovat takovym srotem.

0/0
13.7.2007 13:50

parnassius

Re: karosa šrot

Když k tomu navíc na parkovišti, na odpočívadle nebo u benzínky vystoupí půl autobusu s modrožlutými igelitkami z Alberta ( reklamní slogan na nich umístěný jsem naštěstí ihned zapomněl ), to je potom ten správný kulturní zážitek.....

0/0
13.7.2007 14:52

jakoho

Re: karosa šrot

A hlavně, že si cestující pochvalují v karosách pochvalují velký prostor mezi sedačkami

0/0
13.7.2007 20:59

seppikub

Jsou to obertrottlove,

v tom platku tady. Uz jenom : Nemci vysadili ceske deti..." . To se opravdu snazi umele tu nenavist udrzovat a pestovat  ? Nebo co maj vlastne timhle stylem za lubem? Bych si to nechal rad vysvetlit ...

 

0/0
13.7.2007 12:38

Pan Navratil

.

Nevím, ale mně ten nadpis závadnej nepřijde.

0/0
13.7.2007 13:12

seppikub

Re: .

"Pro zavazne technicke nedostatky  byl na nemecke dalnici vyrazen cesky autobus z provozu", treba.  Dalsi v clanku, ne ? Ale komu to tady povidam...:-/

0/0
13.7.2007 13:28

Montaigne

Re: Re: .

máš pravdu, ale na ten bulvární styl iDnes sis mohl už zvyknout!:-/

0/0
13.7.2007 13:54

pinguone

Re: Re: Re: .

to neni bulvar , to je stupidni  umysl :-/

0/0
13.7.2007 14:12

Pan Navratil

Re: Re: .

Á, politická korektnost v praxi. :-©

0/0
13.7.2007 16:04

celtic

a zachránili jim životy....

:-)

0/0
13.7.2007 12:30

seppikub

Re: a zachránili jim životy....

Genau ! ;-) 

0/0
13.7.2007 12:35

celtic

Re: Re: a zachránili jim životy....

natúrlich, wie sonst...:-)

0/0
13.7.2007 13:05

Kleki Petra

Pokud někdo používá k hromadné dálkové přepravě lidí autobus starší, než deset let,

který neprošel totální generálkou, pak je to buď totální magor, nebo zločinec.;-€;-€Rv

0/0
13.7.2007 12:24

belgian chocolate

hlavně, že děti s pejskama dobře dojely

ať si to tam pěkně užijí a ve zdraví se vrátí

0/0
13.7.2007 12:22

__XXXX___

no

A hádejte kde je chyba? V německu ne, tam aspoň policajti kontrolujou technickej stav, což u nás asi moc ne, že. Co takle zpřísnit zákon o STK? Každý provozovně napařit pokutu půl mega za falešný doklady a oni by si rozmysleli brát úplatky. A šroty by na silnicích nejezdily...:-©

0/0
13.7.2007 11:57

Bar-Bar

Re: no

To není o zákonu , ale kontrole jeho dodržování.

0/0
13.7.2007 12:48

krutej_bidak

Re: Re: no

vyborne receno R^

0/0
13.7.2007 13:14

Bar-Bar

pro Novakbob111

Nevím, zda se hlásíte k Němcům, ale můžu říct jedno, inteligetní Němec je dnes opakem Němce za války, je přátelský a vstřícný k ostatním národům, podporuje EU včetně nových členských zemí. Angličtina je pro nás samozřejmě mnohem těžší než pro Němce. Což nás neomlouvá, dnes se ale vesměs anglicky či německy učí každý středoškolák, takže se situace s jazykovou gramotností radikálně lepší. A nakonec k ekonomické úrovni, to že je někdo bordelář a  chudej, neznamená že je nešťastnej nebo špatnej člověk. To bychom si vždycky mohli najít někoho, na koho se můžeme dívat skrz prsty. Já nechci proti Němcům říkat nic špatného, i když by se zcela jistě něco našlo, ale není to k ničemu se navzájem osočovat a ponižovat. Původně jsem myslel, že jste pane xenofób, al emyslím, že jste jen provokatér a takový tu nepotřebujem.

0/0
13.7.2007 11:19

pinguone

Re: pro Novakbob111

..a ,ze na nej teda reagujes...:-/

0/0
13.7.2007 12:28

Bar-Bar

Re: Re:

... je to zřejmě schopný provokatér ;-D

0/0
13.7.2007 12:46

pinguone

Re: Re: Re:

..dyt ho nepotrebujem..;-D

0/0
13.7.2007 14:13

Kevin Costner

šrot

"je to 16 let starý autobus, takže je samozřejmě zrezivělý..." - no to si snad dělá srandu!!!!??? Co kdyby autobus náhle potřeboval zabrzdit? Dopravce by měl nést vinu za ohrožení cestujících.

Hádám, že v podobně příšerném stavu je většina vozidel starších 12ti let. Samo, že mají všichni technickou....

0/0
13.7.2007 11:10

adamice

Je to trestuhodné

Hazardovat se životy dětí je trestuhodné. Naprosto tomu věřím, že autobus byl v žalostném stavu. Není to poprvé a bohužel ani naposledy. V Německu jsem žila a vím, že Němci jentak zbůhdarma nebuzerují. Možná těm dětem zachránili život........

0/0
13.7.2007 10:48

seppikub

Re: Je to trestuhodné

Absolutni souhlas, snad prvni rozumny a vecny prispevek. ;-)

0/0
13.7.2007 11:00

jeenedobik

Re: Re: Je to trestuhodné

A proč mrkáš, mrkatschek? Že ty si z ní děláš (Y)?

0/0
16.7.2007 15:05

j@ck

-

Das ganze tschechische Volk ist eine Simulantenbande und alle tschechischen Autos sind Ausschuß :-)

0/0
13.7.2007 10:47

Janhura

Re: -

Es ist merkwürdig, wie du gut tschechisch verstehest. Du bist ganz sicher ein Japaner, nicht wahr?

0/0
13.7.2007 10:49

fleret1

za vse muze nekdo jiny,jenom ne my ---

mno,to je takovy stary a dobre zabehnuty nesvar z dob Rakousko-Uherska --- je fakt,ze je pomerne zhusta praktikovan v Cesku,ale musim rict,ze dtto predvadeji Rakusane - neznam pripad,kdy by Rakusaci priznali,ze vina je na jejich strane - ani jeden,prosim.

0/0
13.7.2007 10:43





Najdete na iDNES.cz