- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Putinovo letadlo Il-96 je primární součásti společnosti Rossiya-Russian Airlines. Společnost Air Pulkovo Enterprise vlastnila letadla Il-86, což je rozdíl asi jako Škoda 100 a nový model Octavie. Prosím pište o tom, čemu rozumíte, pokud takový obor vůbec existuje
Putin se nemůže smířit s tím, že USA se staly po rozpadu SSSR jedinou světovou velmocí. A dokonce i Evropa na něho kašle.
Není mi moc jasné proti čemu ti inspektoři zase brojí. Chápu, že stav ruských letadel není na vysoké úrovni, ale nejčastěji padající letadla v poslední době jsou letouny zn. Boeing. Tím se nechci Rusů zastávat, ale nad hlavami na létají velmi zastaralé typy letadel jak východních tak i západních (např. McDonnell Douglas MD80)
Jestli to nebude tím , že za
a) Boing je suverénně nejrozšířenější dopravní letoun
b ) díky nízkým provozním nákladům letají na Boingách různé exotické země jako Angola a podobně , které je provozují s poněkud problematickým důrazem na údržbu
To by mne zajímalo, kde by se v Moldavsku vzalo osm leteckých společností, když i to největší, Kišiněvské letiště je provozem a rozměrem asi jako karlovarské..
AerianTur-MAir MoldovaGrixonaMoldavian AirlinesPecotox AirTandem AeroTepavia TransTiramaviaAle v průměru mají tak 1 a půl letadla.
Nechápu to Bulharsko, když jsou v EU, tak kde můžou létat? a jak to že když jsou v EU, tak pro ně neplatí pravidla EU? To by pak neměli vůbec existovat.
takze uz je jen otazka casu kdy Rusko namiri rakety na Brusel.. pak vyjde v Izvestiji detailni clanek o tom jak snadno a rychle tam ty rakety doleti.. beznej postup
tak prosím buď uveďte výčet těch zakázaných aerolinek a nebo - jednodušeji - uveďte zdroj té informace.
Jinak je ta zpráva úplně o NIČEM.