Diskuze

MF DNES natočila obchod s maturitním vysvědčením

Lidé na kolínském náměstí byli krátce po poledni svědky rychlého policejního zásahu. Policisté v civilu zadrželi mladíka, který právě prodával falešné maturitní vysvědčení redaktorovi MF DNES. Ten celý obchod i zadržení zaznamenal skrytou kamerou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Panáček Pán

21. 6. 2007 10:33
Doklad o vzdělání je fraška

Sebelepší maturitní vysvědčení,popř.vysokoškolský diplom,je k ničemu,protože v praxi rozhodují pouze konexe,známosti v kombinací s podplácením.

0 0
možnosti
PZ

Polární Zajíc

21. 6. 2007 9:10
NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o šíření!) http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce

NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o šíření!) http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika

PO 18-TI LETECH "SAMETOVÉ REVOLUCE" PŘEKVAPENÍ JEN PRO DOBŘE PLACENÉ ČESKÉ NOVINÁŘE V CIZÍCH SLUŽBÁCH: Nejdůležitější polistopadoví "revoluční" ministři - vnitra a obrany - pracovali pro StB (KGB, GRU...)!!! http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13

TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika

0 0
možnosti
AA

ADukla

21. 6. 2007 7:51
Chyba je ve firmach

zakladni chyba je ve firmach. Kdyz jim zalezi na vysvedceni a ne na vedomostech.

U nas ve firme je jedno, zda mas zakladni, stredni nebo vysokou. Prijima se na zaklade "znalostniho testu" a hodnoti na zaklade vykonu.

0 0
možnosti
JK

Transalp

21. 6. 2007 10:17
Re: Chyba je ve firmach

Však si všimni, že řeč je především o státních institucích apod. Soukromá firma, pokud jí ten člověk přináší peníze, tyhle věci nemá důvod jakkoli řešit. A že to někdy vyžadují? Pouze to maximalizuje pravděpodobnost, že člověk něčím prošel, něco se (na)učil, a něco pravděpodobně umí. Nic víc.

0 0
možnosti
PFS

pepe999 from Salford

21. 6. 2007 2:31
Jo, dneska uz lidi nemusej ani ucit...

8-o8-o8-oRv

0 0
možnosti

objektivny

21. 6. 2007 2:17
Ježiš, ty toho nadělaj :-)

Kvůli kousíčku počmáranýho papíru..:-) V dnešní době je to stejně úplně fuk a v praxi jsou více důležité schopnosti než počet vystudovaných škol, i když nemálo lidí dnes sází právě na počet diplomů :-))))

0 0
možnosti
R

rulemaniac

20. 6. 2007 23:09
vzdelani je jen ten papir

je to jen pitomy papir .. dulezite je co clovek umi .. nemel sem nic se strojarnou a delal sem programatora plc a technologii vyroby :)

pocitace delam 20let bylo to pribuzny tka sem to zkusil .. dnes sem se vratil k pc a sem vysmatej ac na to nemam skolu a ve firme uznavaji moje znalosti a vedi ze umim .. ted slysim reklamu zrovna v tv na ko*la  ..  Kdo umi, umi :) a je to tak

0 0
možnosti
F

FDP

20. 6. 2007 23:32
Re: vzdelani je jen ten papir

...zamysli se nad nadpisem svyho prispevku... ...asi si chtel rict neco jinyho ne?...

0 0
možnosti
FF

fleret1

20. 6. 2007 23:02
problem neni v obchodu s matur.vysvedc. nebo koupenym vysokoskolskym diplomem

--- problem je v tom,ze jak stredni,tak vysoke skoly v cesku produkuji stale vetsi procento naprostych blbcu,kterym se tak nejak podarilo vychodit tu ci onu skolu a dale ziji z podstaty - 70%,mozna i vic je naprostych neumetelu - v nasi kancelari se takovych borcu vystridalo vice jak 20 a nakonec jsme vsechno vyhazeli,pac nam pridelavali pouze praci svou naprostou neschopnosti- ale "recitovat" umeli velice zdatne,zvlaste pak "basnicky",ktere jim tak nejak nalili ve skole do makovice - jenze to je pouze na dve veci,jak znamo --- nekteri z podobnych vejlupku dnes delaji v pohostinstvi a tu a tam nas otravuji historkami o svych honosnych vydelcich - v cesku je spousty estradnich umelcu - nejenom v parlamentu ;-DRv 

0 0
možnosti
A

arran

20. 6. 2007 23:06
Re: problem neni v obchodu s matur.vysvedc. nebo koupenym vysokoskolskym diplomem

Tak si v tvy svoji kancelari sed sam dedo ;-D Se ti nikdo neprosi. Bud si budes zamestnancu vazit, nebo si zaprahni do podnikani svoji vlastno rodinu kdyz jste zdatnejsi.

Ono je to taky o pristupu. Jsou zamestnanci zmetci, jsou ale i nadrizeni zmetci. A o schopnosti najit si zamestnance a nadrizene kteri nam vyhovuji a samozrejme i zamestnani. Je to neco jako najit si kvalitni partnerku.

0 0
možnosti
MT

pacifista1

20. 6. 2007 22:53
naco teoretickou školu?

vysvědčení ani diplom i když jsou poctivě získané pro mně jako zaměstnavatele nic neznamená - zaměstnávám i lidi kteří mají sotva základní vzdělání(formálně) ale v životě a ze života se naučili tolik že strčí do kapsy kdejakého docenta...

Ve škole se toho člověk naučí dost málo, a o životě vůbec nic.

0 0
možnosti
A

arran

20. 6. 2007 22:55
Re: naco teoretickou školu?

Ve škole se toho člověk naučí dost málo...

tak flakaci rozhodne. Ti se nauci maximalne opisovat a v zivote potom podvodum.

0 0
možnosti
ID

chamomil

20. 6. 2007 21:31
... a co jako? někdo si ilegálně koupil v trafice škvár AHA?

;-D

0 0
možnosti
JJ

Sporadany_obcan

20. 6. 2007 22:09
Re: ... a co jako? někdo si ilegálně koupil v trafice škvár AHA?

Ano.

A má ze sebe radost.

0 0
možnosti

ted61

20. 6. 2007 21:25
co to je!

může mi někdo sděli proč míšto přehrání akce mi hraje reklame na nějakou kravinu?To už ti pitomci neví jak se dostat k zákazníkovi?

0 0
možnosti