Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sedmiletý kluk spal na chodbě paneláku

Strážníci vyjížděli po půlnoci k chlapci ležícímu na chodbě panelového domu v Plzni-Vinicích. Našel ho muž, který na policii ohlásil, že tam spí. Hoch pak policistům vysvětlil, že jeho matka chodí večer do práce a on si zapomněl klíče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nergal

no a sousedi misto toho aby ho vzali k sobe na noc

tak zavolali benga ! neuveritelny:-©

0/0
20.6.2007 10:20

TommyAngelo

Re: no a sousedi misto toho aby ho vzali k sobe na noc

Taky to nechápu... Nevím, jak jiní...ale já bych určitě kvůli tomuhle na cajty nevolal.

0/0
20.6.2007 14:41

dunil

"Podle předběžného vyjádření lékaře

je zcela v pořádku. Lékař neshledal žádné známky nasvědčující například týrání či domácímu násilí," sdělil lékař a dodal (mimo záznam), proč ho s takovýma kravinama otravují takhle v noci, že se chce taky trochu vyspat. 8-o

0/0
20.6.2007 8:05

astrix

Je to divné

U nás v domě dneska jedna ženská uvízla na půl hodiny ve výtahu mezi druhým a třetím patrem.  A ať hledám, jak hledám, nikde tu o tom nic nepíšou. Může mi to někdo vysvětlit?;-D

0/0
19.6.2007 16:59

Blondyna z Londina

Re: Je to divné

Ne!!!

0/0
19.6.2007 17:13

opportunity

Re: Je to divné

Kdyby to bylo mezi čtvrtým a pátým patrem, pak možná... ;-)

0/0
19.6.2007 17:31

_sluníčko

Re: Je to divné

Můžu, nebyla v tom výtahu sama, takže musíš do jiné rubriky ;-D

0/0
19.6.2007 17:32

Já, Claudius

Ježíšč marjá

tohle snad nestálo za zprávu v novinách!

0/0
19.6.2007 16:48

vonDyke

co je tohle za shizofrenni magorinu

po afere s proflaklym pripadem Kurim staci jen videt dite venku a okamzite je matka nezodpovedna, tyra ho, nebo prinejlepsim aspon slapka. ach jo. co kdyby se policie zacala zabyat dulezityma vecma??? porad jeste nekdo pochybuje o tom, ze MP je k smichu?

0/0
19.6.2007 15:01

5alfa

Re: co je tohle za shizofrenni magorinu

Není - ale je nezodpovědná. Klukovi bylo 7. Matka večer přišla a ráno se divila? Čemu se divila, když kluk měl být ve škole? Že není doma? ;-D

Škoda, že policie ji nedala na dveře cedulku, to by bylo hned jasné, zda se z noční vrátila v 6 nebo až před polednem. 

0/0
19.6.2007 15:15

theKing

Re: Re: co je tohle za shizofrenni magorinu

A jakou cedulku tam meli dat? Vase dite bylo odtazeno? Jiny cedulky nemaj.

0/0
19.6.2007 20:05

5alfa

Re: Re: Re: co je tohle za shizofrenni magorinu

Předpokládám, že policie umí psát, ale pokud nevíš, tak asi takto:

Vezmou nepopsaný A3 nebo A4 papír a tužku nebo propisovačku (koupí v Tesco 24 hodin denně) a napíšou vzkaz (nebo poprosí sousedy, pokud sami neumí psát) ;-D;-D;-D

Nebo mohli do dveří vystřílet samopalem "Kluk je u nás". ;-D;-D;-D

Pak by se matka obrátila na policii hned, jak by našla písemnou nebo vystřílenou informaci.

0/0
20.6.2007 10:00

aquilegia

Re: Re: Re: Re: co je tohle za shizofrenni magorinu

;-D, byla bych pro variantu číslo dvě. Měl bys jim dělat tiskového mluvčího, hned by jejich akce byly podávány veřejnosti tak nějak veseleji.

0/0
20.6.2007 10:18

_m-

Taky mi není jasné

odkud všichni víte, že ten kluk byl opálený a soused nikoli........třeba je problém spíš v tom, že kluk je kluk a soused nerudný dědek, který měl radost, že to té couře zezdola zavaří.

0/0
19.6.2007 14:52

5alfa

Re: Taky mi není jasné

Podle mého příspěvku... Neví to nikdo, ale jsou jen tyhle dvě možnosti.

Pokud sousedi místo matky volají "ke známěmu dítěti ze sousedství" policii, tak jsou to magoři a nebo k tomu musejí mít sakra dobrej důvod. Třeba, že se jedná o cikánskou rodinu.

Podle toho, jak reagovala sociální pracovnice a dítě šmahem poslala i do nemocnice na vyšetření, je pravděpodobnost bílý:tmavý jinde než v populaci zastoupených 96:4 ... :-P:-P

Ale pochopitelně můžeš mít pravdu o nerudném dědkovi, pak policie kluka mohla dát k jiným "rudným" sousedům a na dveře dát cedulku. Pak by se vidělo, zda matka přišla z noční ráno nebo před polednem. :-(

0/0
19.6.2007 15:01

_m-

Re: Re: Taky mi není jasné

No mě na tom překvapilo spíš to, že si šla lehnout, aniž koukla ke klukovi. Já bych asi při příchodu domů zůstala v šoku, kdybych nezakopla o boty a první bych mazala zkoumat pokojíček.

Ovšem i přesto to může být normální rodina - to jednání soc.pracovnice je, řekla bych standardní.

0/0
19.6.2007 15:05

5alfa

Re: Re: Re: Taky mi není jasné

No prostě jsi ženská. Pokud je dítě normální, nestěžuje si, nejeví známky bití, nepláče, tak místo hledání maminky šup s ním do špitálu...

Když holky myslíte... :-/

0/0
19.6.2007 15:08

_m-

Re: Re: Re: Re: Taky mi není jasné

Já jsem neřekla, že to chování je správné - já jsem řekla, že je to standardní chování soc.pracovnice. Hledat v noci matku by byla pro ni práce, navíc by se o kluka musela postarat (a taky má doma svoje děti a svoji rodinu, na to nezapomeň), předáním kluka do nemocnice splnila svoji povinnost a má klid.

0/0
19.6.2007 15:14

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Taky mi není jasné

Prostě to není strandardní chování. A navíc pokud není správné - tak by nemělo ani být standardní. :-(

Pokud si obyčejné dítě zabouchne dveře a po policii ho jěště pošle do nemocnice "aby měla klid" nemá na sociálce co dělat. Je tam od toho, aby pomáhala dětem a rodinám. Pokud chce mít ženská klid, ať jde pracovat do dolů... Rv

0/0
19.6.2007 15:19

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mi není jasné

Bohužel, tam je víc takových, kteří/které tam nemají co dělat.

0/0
19.6.2007 15:20

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mi není jasné

Jenže já si nemyslím, že to tak bylo. Pokud to dítě nebylo bílé, pak udělala to, co bych označil za standardní postup...

V naprosté většině jen nepřizpůsobivé etnikum posílá "děti" v noci "vydělávat" a bije je, když toho přinesou málo...

0/0
19.6.2007 15:25

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mi není jasné

Já si zase myslím, že kdyby to dítě bylo z etnika, které popisuješ, tak by nemuselo spát na chodbě, protože by určitě byl doma někdo, kdo by mu (nebo policajtům) otevřel dveře.

 Ale to je fuk, to si vyřeší někdo jinej.

0/0
19.6.2007 15:27

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mi není jasné

Tak to máš pravdu, to je jedinej spornej bod, co mi do etnické teorie nezapadá. :-P

Pokud by nebyl etnickej, tak matka pred obědem hledala 7 leté dítě? Nemělo být ve škole? Já vím mohli mít odpolední, při dnešní přeplněnosti škol šance tak 1:10000 :-P

Prostě do neetnické treorie toho nezapadá daleko více, nějakej soused by dítě vzal, sehnali by on nebo policisté matku, sociální pracovnice by sháněla rodiče a ne špitál...

0/0
19.6.2007 15:37

Ccecil

To policii nenapadlo kontaktovat matku?

?

0/0
19.6.2007 14:28

5alfa

Re: To policii nenapadlo kontaktovat matku?

Napadlo... Ale nejspíš ji nenašli.

0/0
19.6.2007 14:33

astrix

Re: Re: To policii nenapadlo kontaktovat matku?

Předjímáš schopnost policajtů myslet...;-D

0/0
19.6.2007 17:01

5alfa

Re: Re: Re: To policii nenapadlo kontaktovat matku?

Proč myslíš? Tedy jestli nemyslíš a nejsi náhodou policajt... ;-D

0/0
19.6.2007 17:32

5alfa

Asi tak...

Pokud to byl kluk z normální rodiny a všichni ho tam znali, pak ho mohli sousedi vzít domů a shánět matku.

Pokud to byl např. nějaký Cikán, tak se nedivím, že sousedi zavolali policii. Vzít někoho takového domů je docela riziko, mohl by pak nahlásit cokoliv. Slyšel jsem, že jedna malá Rumunka prý žebrala stylem "dejte mi 20 korun, jinak začnu křičet, že jste mne ošahával"...

Navíc se svých dřívějších zkušeností s cikánským etnikem, v jeho dětech a dětech jejich hostů a příbuzných neměli ani oni přesně jasno. Proč by v tom měli mít jasno jejich sousedé?

Pokud tedy k 7 letému dítěti někdo volal raději policii než rodiče, pak je buď magor a nebo k tomu musí mít pořádnej důvod. ;-)

0/0
19.6.2007 14:25

Ccecil

Re: Asi tak...

v zásadě máš pravdu. Zajímalo by mě, co ta matka dělá, když policii nenapadlo ji kontaktovat? Vždyť to by měla být první věc, co měli udělat...

0/0
19.6.2007 14:30

5alfa

Re: Re: Asi tak...

Podle znalých lidí z Plzně, sidliště obývané také Cikány, matka mohla šlapat...

0/0
19.6.2007 14:34

p.o.p.

Jen na okraj

Vinice jsou hodně zamořeny hnědým sajrajtem.....

.....ale možná to s tím nemá co dělat

0/0
19.6.2007 14:11

Blanka z Bejrůtu

A co panelák

Přežil to ? Nemá škrábanec, nebo něco zlomenýho ? 8-o

0/0
19.6.2007 14:07

Marpes

Proč to neni

hlavní zpráva dne? Vždyť ten kluk si zapomněl klíče a zabouchl si !!!

0/0
19.6.2007 14:00

dana.23

...a jeho 12 sourozenců ve spalo ve sklepě :)

:-)

0/0
19.6.2007 13:51

pakoss

No možná toho kluka na schodech přemohla únava...

:-)

0/0
19.6.2007 13:46

Korsičan

Jooo

taky jsem si kdysi párkrát zabouchnul a čekal před dveřmi. To pak vždycky vylezla sousedka Svěcená v podprdě a kalhotkách a zvala mě dovnitř.Nikdy jsem nešel;-D

0/0
19.6.2007 13:38

brezzinka

Re: Jooo

seš asi vybíravý

0/0
19.6.2007 13:40

bluetake

Re: Jooo

a jses si jisty ,ze to byli "kalhotky" ?;-D

0/0
19.6.2007 13:41

Korsičan

Re: Re: Jooo

jistý si nejsem, většinu překrýval tuk;-D

0/0
19.6.2007 16:08

babacek

Re: Jooo

Si gay?;-)

0/0
19.6.2007 14:04

Ventre__Saint__Gris

hmm

Barunka? Anička?

0/0
19.6.2007 13:34

krpec_34

Re: hmm

nekdo by mel vycitky, ze tomu chlapci nepomoh a nekdo zavola policii , soudnost se vytraci ...

0/0
19.6.2007 14:18

krpec_34

Re: Re: hmm

to je ma reakce na

0/0
19.6.2007 14:20

krpec_34

Re: Re: Re: hmm

CubA21

0/0
19.6.2007 14:20

CubA21

Lidská sounáležitost

šla do háje. Na děcko co se nemůže dostat k sobě domů volat policii?8-o Ještě že ho tam nikdo neokradl, neznásilnil nebo neunesl.

0/0
19.6.2007 13:27

5alfa

Re: Lidská sounáležitost

Pokud by to bylo dítě z jistých entických skupin a Ty ho vezmeš domů, co udělaš, až Tě dydrymynovaná mešina obviní, žes ho obtěžoval a bude chtít peníze za mlčení? :-(

0/0
19.6.2007 14:45

5alfa

Re: Re: Lidská sounáležitost

už ani tu "dyskrymynacy" nedokážu napsat pořádně...

0/0
19.6.2007 14:46

sigenius

divné

Chybí informace, proč soused nebo policista nezavolali matce do práce, aby si pro dítě přijela.

0/0
19.6.2007 13:20

qiiz

Re: divné

A Ty máš telefon na souseda ?

0/0
19.6.2007 13:22

_m-

Re: Re: divné

Mohl ho znát ten kluk.

0/0
19.6.2007 13:23





Najdete na iDNES.cz