Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nová tramvaj pro Prahu naštvala hlavně designéry

Nové tramvaje, které mají do roku 2010 jezdit v Praze, ještě nevyjely z továrny. Nicméně se už staly terčem ostré kritiky. Výrobci kolejových vozidel napadají výběrové řízení, známí designéři varují, že vozy mohou vypadat příšerně, ale nikdo s tím už nic nenadělá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

morbo

20. 6. 2007 15:09
doufám, že bude lepší

doufám, že nová tramvaj bude lepší než porsche, která je úplně na ho*no - nevim, kterýho chytráka napadlo projektovat tramvaj s tak úzkou uličkou mezi sedadly, že se do ní vejde jen jeden člověk. Do dopravní špičky skutečně ideální ;-ORv

0 0
možnosti

trojuhelník

19. 6. 2007 17:03
ještě je neviděli, ale budou vypadat příšerně !

Stále čekám na osvícené hodnocení našeko KLUKA, ten určí, co si mi blbci máme myslet, abychm nemuseli tápat ve tmě...

0 0
možnosti

vonDyke

19. 6. 2007 16:40
drzte vsichni tlamajzny

kaplickyho slintanec se taky bude rozplizavat na Letny nejmin tisic let a vsichni jsou happy, tak co po par salinach?! stejne to sprejeri predizajnujou nebo to nakej magor rozflaka

0 0
možnosti

Karboxyl

19. 6. 2007 15:50
O Kotasovi si myslím své

Neříkám, že architektura Kotase je ošklivá, ale rozhodně není příliš praktická. Poslední Kotaosovo veledílo - lávka nad tratí ve Stránčicích, která byla postavena v rámci modernizace 4. koridoru, nevyhovuje několika normám. Zábradlí se muselo obalit hadrama, protože bylo navržneé tak, že je krajně nebezpečné pro malé děti. Schody z cizokrajného dřeva za mokra výrazně kloužou. Střecha, která je sice velmi aerodynamická (to je u Kotase oblíbený prvek) je spíš jen pro okrasu. Stačí malí vítr a prší pod ní. Celá konstrukce je z ocelových profilů velice náchylných k usazování nečistot atd. Ale hlavně, že celá stavba vypadá, jak někde na zastáve TGV.

0 0
možnosti

aljav

19. 6. 2007 15:38
prosím

 ať nejsou ty tramvaje zase vybaveny plyšovýmy sedadly. nebo ať nepouštějí do tramvají bezdomovce a dělníky v zasra..ch montérkách a pod. !!!

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

19. 6. 2007 15:21
obě tramvaje vypadají jak hromada

0 0
možnosti

tenisovejloket

19. 6. 2007 15:01
....a

Vis proc tramvaj na zastavce stoji?Protoze nema pr/del aby si sedla

0 0
možnosti

hinny

19. 6. 2007 14:57
Uz mne podobné pozadavky loby nebaví

Poslední dobou se vyrojilo neuvěřitelné množství požadavků profesních skupin že jen ony mají právo na ... (rozum). K tomu asi nutno podotknou , že NE a NIKDY. Tři příklady z poslední doby 1) tento  : Kdo bude dělat design je výlučné rozhodnutí výrobce který jediný je zodpověný za dodávku, nikoliv jakéhosi výboru designérů. 2) Kaplického knihovna je placena z veřejných prostředků proto se kní bude vyjadřovat/schvalovat investor a nikoliv komise architektů 3) ˇustavní právní Cepl se svým výrokem že veřejná diskuze na novým trestním zákoníkem je pošlápáním práva a že to přísluší jen "odborníkům"

Těm kdo jsou aktéry těchto třem příkladů bych doporučil " Běžte se živit PRACÍ , udělejte Design pro komerční subjekt pokud Vám za něj zaplatí, Navrhněte stavbu ne za státní peníze a za paníze soukromého investora, a ad 3 jako ústavní právník je to na červenou kartu

0 0
možnosti

Vosta Jindra

19. 6. 2007 15:02
Re: Uz mne podobné pozadavky loby nebaví

on už není ústavní soudce, a ten názor je správný. Nebylo by nic horšího, kdyby si trestní zákony psali sedláci. Za všechno by se sekala ruka a za polovinu trestných činů by byl trest smrti. Lidé jsou prostě hloupí a krvelační.

0 0
možnosti

Vosta Jindra

19. 6. 2007 14:15
Zase se chce v Praze někdo zvěčnit

Nová tramvaj se vyvíjí pro Prahu 12 let. Nebo dýl. První vozy ze škodovky jsou všechny npojízdné, Porsche je nevyhovující pro městský provoz (což u tramvaje celkem dost vadí) a už máme zase další. Nakonec se ukáže, že budeme dalších 30 let cestovat renovoanými T3 z 60. let. Takové designéry jako tehdy už holt nemáme:-(

0 0
možnosti

Králík z klobouku

19. 6. 2007 14:09
Kotas je známý nepraktickým exhibicionismem

Kotasův ateliér má zvláštní talent navrhovat monumentální díla, která jsou naprosto nepraktická. Zastřešení na barrandovské trati je navrženo tak dokonale aerodynamicky, aby pod něj co nejvíce foukalo, pršelo a sněžilo, a nad kritická místa raději ani nezasahuje. Se statikou po napadnutí sněhu byly také "nečekané" problémy.

Je zvláštní, že pražský dopravní podnik se už léta chová, jako by Kotas byl jediným architektem.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...