Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zesměšňovat městské strážníky je správné

Když si chci zvednout krevní tlak, vybavím si městského strážníka – a hned mnou lomcuje zloba i smích… Zajisté teď zobecňuji a omlouvám se těm městským a obecním policistům, kteří jsou inteligentní, slušní, zdatní a profesionální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Polární Zajíc

Zajímejme se o důležitější věci: TOTALITNÍ CELOSVĚTOVÁ GENOCIDA TADY A TEĎ: PSYCHOTRONICKÁ VYHLAZOVACÍ OBČANSKÁ VÁLKA MEZI ÚTOČÍCÍMI ARMÁDAMI ZLA A BRÁNÍCÍMI SE LIDMI DOBRA, JAKÝMI PROSTŘEDKY A METODAMI DNES PŘEDSTAVITELÉ SIL ZLA LIKVIDUJÍ POLITICKOU

Zajímejme se o důležitější věci: TOTALITNÍ CELOSVĚTOVÁ GENOCIDA TADY A TEĎ: PSYCHOTRONICKÁ VYHLAZOVACÍ OBČANSKÁ VÁLKA MEZI ÚTOČÍCÍMI ARMÁDAMI ZLA A BRÁNÍCÍMI SE LIDMI DOBRA, JAKÝMI PROSTŘEDKY A METODAMI DNES PŘEDSTAVITELÉ SIL ZLA LIKVIDUJÍ POLITICKOU, DUCHOVNÍ A MRAVNÍ OPOSICI A JAK SE NOSITELÉ A REPREZENTANTI POSITIVNÍCH DUCHOVNÍCH A MRAVNÍCH HODNOT MOHOU PROTI TOMU ÚČINNĚ BRÁNIT!!! http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13

Stačí si přečíst Putinovo UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ

http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika

0/0
20.6.2007 23:58

Premysl Or.

ano

"souhlasím" s autorem článku. Zejména je správné zesměšňovat strážníky za takové trapnosti a buzeraci slušných občanů, mezi něž lze namátkou počítat - záchranu sebevraha v Liberci, záchranu zraněného plavce strážníkem v civilu ve středních čechách, záchranu pořezaného zloděje strážníky ve Zlíně nebo vsetínským za včasné odřezání oběšence. JEN HOUŠŤ!!! :-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
20.6.2007 20:18

Cool3r

Policisté v UK totiž našli útočníky

Před dvěma lety byli v Anglii napadeni v parku dva kamarádi a docela je ti magoři seřezali. Na policii jim pravda řekli, že něco takového se jim v Čechách nestalo, což asi pomohlo, ale ** PACHATELE NAŠLI ** Byli to magoři, kteří zrovna řezali kde koho na potkání no...

O rok později jiné mé dva kamarády obrali dva magoři s basebalovymi palkami. Za 10 dni je mohli prijit na policejni stanici identifikovat ** PACHATELE NAŠLI ***

O tomhle jsem u nás neslyšel, zato o bití sprayerů, kterým nemohli nic dokázat, o tom jsem slyšel :-©

0/0
19.6.2007 17:34

SlusnyClovek

MP je nanic, jen že mají starostové a primátoři svoji ozbrojenou složku

V Praze, kde to znám, jsou naproste nefunční. Evidentně si konkrurují se státní policií, rivalita je. Ale starosta a primátor chtěj mít pocit moci. Volal jsem MP několikrát, nikdy nereagovali. Státní policie přijela, i když zpočátku taky ochotní nebyli. Ale rozdíl tu byl. I při jiných případech, státní policie vykázala aspon určitou profesionalitu, MP naprostí idioti. Jen umí buzerovat, kontrolovat osobní průkazy. Ne pobudům bezdomovcům, ale normálním lidem. Přitom na to běžně nemají právo. Což při své debilitě jaksi nevědí. Stěžovat si? Komu, starostovi, primátorovi? Chtělo by je zrušit. Schopné zařadit pod státní policie, pár ponechat jako inspektory na dozor v parcích, že lidi nechodí na trávník a uklízí lejno po psovi.

Když bezdomovec močil na veřjnosti, tak sice šli  k němu, ale pak ho nechali b ýt. %Zádná pokuta, předvedení, nic.

Prostě darmojedové, neživit je.

0/0
18.6.2007 22:18

nergal

ja to vzdycky rikam ze MP neni dobra ani na sbrani tresni

u MP jsou ty nejhorsi ktery ani k PCR nevzali( takze to uz musi byt opravdu vykvet) . a jeste maji za pasem kanon, proboha mrtvyho kde to sme aby kazdej blbec dostal zbran a hral si na frajera ze je MP:-©

0/0
18.6.2007 21:22

SJSpeedy

Stejný přístup

Souhlasím s větou "Stát, vláda a ministr vnitra by měli zavést na městské a obecní strážníky stejný metr jako na státní policisty." V tom případě by byli státní policisté každé 3 roky přezkušováni ze znalosti zákonů, z nichž většinu při své práci k ničemu nepotřebují a chyba např. ve znalosti struktury krajského úřadu by je připravila o práci. Potom by se nemuseli chodit ptát měšťáků na novelizace zákonů, měšťáci by naopak mohli dostat výsluhu... Prostě naivita některých je až úsměvná!

0/0
18.6.2007 19:31

Premysl Or.

Re: Stejný přístup

R^

0/0
20.6.2007 20:21

sprav

Re: Stejný přístup

Neboj, něco podobného vnitro již chystá ;-D;-D;-D Policisté budou také každé tři roky přezkušováni na úrovni maturitní zkoušky.....

0/0
22.6.2007 19:14

antistraznik

Nenechte se napálit strážníky!

Jak se nenechat napálit strážníky městských policií se dočtete na:

http://www.straznici.com

0/0
17.6.2007 21:34

CarolusIV

Pokud budou jen buzerovat

řidiče, a vyhýbat se cikánům, tak si z nich srandu dělat budem.

0/0
17.6.2007 19:19

CarolusIV

Nemohu zesměšňovat

někoho kdo směšný není.

Tedy pokud si děláme (takřka) všichni prču z našich pomocných ponocných, pak je to pouze jejich vina.

0/0
17.6.2007 19:14

Vanislav

Pane asi novinari

vas clanek je na zvraceni. Ja znam hromadu radoby pisalku co maji v hlave nasra*o a take podle toho nehodnotim vsechny. I kdyz vas clanek je naprosta ubohost, uz jen ten nadpis, copak nevite ze takoveto titulky jsou jen v bulvaru? Jen doufam, ze se vam stane neco fakt hnusneho, treba si zlamete nohu a pudete potrebovat pomoci od policisty a ten policista se na vas vykasle, vzdyt je to preci nevzdelany negramot, proc by vam take mel pomahat ze

0/0
17.6.2007 16:00

babacek

Zesměšňovat městské strážníky je správné.......

Zesměšněte někoho kdo má moc a zákon je na jeho straně jen na to doplatíte.

Zkušenost říká, naopak neodporovat a povzbudit sebedůvěru i u hlupáka má většinou pozitivní výsledek a tedy na tom může i hříšník za volantem jen vydělat.:-)

0/0
17.6.2007 8:48

tajnakontrola

Jeste jsem neslysel, ze by nekdo zesmesnoval Hasice, nebo Zachranku

.... cim to asi  bude?

0/0
17.6.2007 0:52

sarax

článek je zaujatý

ale souhlasím s tím, že alespoň maturitu by mít měli

0/0
16.6.2007 17:13

traktorista operator

Re: článek je zaujatý

na co?8-o

0/0
16.6.2007 17:20

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: článek je zaujatý

maturita přeci jen je to určitý předpoklad že člověk není úplný vůl!

0/0
16.6.2007 18:33

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: článek je zaujatý

Kdes na to prisel??? Staci, aby udelali par psychotestu, iq test a nepotrebujes maturitu. To jako jsi inteligentnejsi s maturitou?? To neni o vzdelani ale o lidech a znam i pekne kryply s VS, takze bych si o ne ani kolo neoprel a kdyby pracovali u MP, tak by byli jeste horsi, nez ostatni..:-©:-©

0/0
16.6.2007 18:58

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Re: článek je zaujatý

jistě že i já znám lidi bez vzdělání kteří mají na to konkurovat VŠ vzdělaným ale taky znám lidi bez vzdělání kteří se nehodí k ničemu já to bral tak jak to dnes chodí ve společnosti.

0/0
16.6.2007 19:04

wcbaba

Re: článek je zaujatý

neřekla bych, že článek je zaujatý. Problém vidím v tom, že slušný a inteligentní člověk se uživí jinak a jinde něž u městské event. obecní policie a k policii se hlásí a jsou pak přijímána vymaštěná paka co si pod dojmem neomezené moci léčí mindráky méněcennosti. Dej blbci funkci ...... 

0/0
16.6.2007 17:25

sam-a-ritan

Re: Re: článek je zaujatý

Tak se tam přihlaš, tvou vysokou inteligencí se úroveň některé z tebou vybraných policií rapidně zvýší! Nebo na to nemáš a neprošla bys? ;-D

0/0
16.6.2007 23:57

doktor_bota

Re: Re: Re: článek je zaujatý

A proč by se měla hlásit? Pokud jednoznačně vidím mezi strážníky MP hloupé, nevzdělané a agresivní jedince, nesmím je kritizovat, pokud nejsem strážník?

0/0
17.6.2007 0:00

sam-a-ritan

Re: Re: Re: Re: článek je zaujatý

Přečti si znova a pomalu co jsem napsal, abys to stačil pochopit! Je tam napsaný důvod, což ti asi uniklo. Na kritiku má samozřejmě každý, ale rozdíl je kritizovat a zesměšňovat. Kritiku soudný člověk snese, proti zesměšňování se bude bránit. Souhlasím s tím, že i mezi strážníky MP jsou určitě takoví, jak píšeš, ale předpokládám, že takoví nejsou všichni. No a to vzdělání by pro přijetí opravdu mělo být alespoň na úrovni maturity a vůbec výběr zpřísnit, ale to by bylo na delší diskusi. 

0/0
17.6.2007 0:27

sam-a-ritan

Re: Re: Re: Re: článek je zaujatý

Vypadlo mi slovo ve třetí větě: Na kritiku má PRÁVO každý...

0/0
17.6.2007 0:29

sam-a-ritan

Re: Re: článek je zaujatý

Určitě dostaneš i tu FUNKCI!  ;-D

0/0
17.6.2007 0:00

tajnakontrola

Re: Re: článek je zaujatý

predpokladam, ze jsi velkeho mesta se slusnou nabidkou pracovnich prilezitosti ........... pokud bys bydlela napr. v Moste, psala bys jinak

0/0
17.6.2007 0:36

Vanislav

Re: Re: článek je zaujatý

doporucuji ti vyzkouset si udelat jejich testy.

0/0
17.6.2007 15:56

RAT

Re: článek je zaujatý

To ze mas diplom,/vysvedceni znaci pouze to ze si mel prilezitost se neco naucit! :-P

0/0
18.6.2007 21:14

sprav

Re: článek je zaujatý

myslíš jako maturitu třeba na zahradnické škole jako mají mnozí policisté, kteří si jí MUSELI dodělat?! Nebo myslíš dokonce Bc. na Chemicko-technologické, aby mohli dělat vedoucí oddělené, případně MgA. (magistr umění) u vyšetřovatele násilné kriminality???

VŠECHNY PŘÍPADY OSOBNĚ ZNÁM !!!!

0/0
22.6.2007 19:18

Pasterrr

Nejsou sami

kdo v mém seznamu nepopulárních profesí figuruje na předních místech. Je pravda, že buzerující policajt vám může znepříjemnit život, ale ve srovnání s následky, které vyvolá nějaký nenávistný, neobjektivní anebo jen odfláknutý novinový článek, je to skoro nic. Jako si pan novinář myslí, že většina měšťáků jsou leplové, tak já si myslím že největší svoloč (až na vyjímky, jak se říká) jsou novináři. Autor tohoto článku mazi vyjímky nepatří.

0/0
16.6.2007 16:43

Albert Nerom

Re: Nejsou sami

R^!

0/0
17.6.2007 14:26

dislektik-idnes si na mě zasedla

no se svýma zkušenostma s MP musím konstatovat že je úplně k HOVÍNKU

0/0
16.6.2007 16:31

CarolinaC

to zasá já když si chci zvednout tlak

tak si představím skupinu cikánů, jak se vůči nim bojí jak městská policie tak i státní policie jakkoliv zasáhnout, aby nebyli obviněni z rasismu:-/

0/0
16.6.2007 16:00

Dominica

Re: to zasá já když si chci zvednout tlak

jenže za to nemohou jen policisté, ale především úzus platící v této společnosti - že menšiny jsou tu od toho, abychom na ně makali a všelijak jim ustupovali (zvláště některé menšiny) a my máme smůlu, neb jsme majorita a stáváme se doma otroky, na něž bič třímá v ruce Cigán.

0/0
16.6.2007 23:58

noname...

Zesměšňovat městské strážníky je správné

Co je moc vážné, není pravdivé, kritika se dá napsat jiný způsobem, pro publicistu více slušným. ;-)

0/0
16.6.2007 15:57

duhastrecht

"...jali se je alkoholicky upozorňovat na týrání zvířat.."

- pokud to bylo řečeno slovy např.:  "...škyt, 3.14 vidíš, jak s tím ka..škyt..frem zacházejí, vole, tak makej 3.14čo, nééé, škyt...", nediv se jim, autore.

0/0
16.6.2007 14:55

proviron

Někteří strážníci jsou pořadní trotlové

ale autor je totální idiot.Ať zkusí napsat podobný článek třeba o Romech:-)ale to by mu jistě jeho "etika" nedovolila.

0/0
16.6.2007 11:20

sam-a-ritan

Re: Někteří strážníci jsou pořadní trotlové

Přesně tak, autor si troufne pomlouvat:-© jen tam, kde má jistotu, že se postižený nebude bránit. Kdyby napsal něco podobného o Cikánech, tak je za týden u soudu a z toho má naděláno(Y) v kalhotech!;-D

0/0
17.6.2007 0:08

Warhead_AiB

sou to sousky

ale ja rikam skoda kazdy kule ktera padne vedle ;-)

0/0
16.6.2007 10:33

Tomáš Nemravný

Není komu se omlouvat...

"Zajisté teď zobecňuji a omlouvám se těm městským a obecním policistům, kteří jsou inteligentní, slušní, zdatní a profesionální." - takoví existují jen v hlavách starostů, kteří tyhle blborganizace zakládají... BTW známý vyfotil auta parkující na chodníku, k tomu komentář, kde to je a že tudy denně prochází hlídka strážníků, kteří nechávají auto hned vedle toho místa a pak celé dopoledne lelkují u přechodu pro chodce, a poslal to MP v Práglu. Název fotek byl ve tvaru YYMMDDHHMMSS.jpg a vzápětí dostal odpověď, aby oznámil přesné datum a čas spáchání přestupku... Inteligent od MP zřejmě považoval podivné číslo v názvu souboru za šifru...

0/0
16.6.2007 10:03

Cauchyho-Binetova věta

Re: Není komu se omlouvat...

070501215314.jpg .... hele abych rekl pravdu tak já se tomu strážníkovi nedivim že to nepochopil ... protože bez vysvětlivky to pošle jen idiot ... takže chybu bych hledal u tvého známého ;)

0/0
16.6.2007 10:28

Tomáš Nemravný

Re: Re: Není komu se omlouvat...

Mno, když jsou ty fotky 3 nebo 4 a ten název se liší jen na posledních 2 místech, tak se to dá taky brát jako test inteligence... A to ten strážník evidentně neprošel ;-)

0/0
16.6.2007 18:53

Vanislav

Re: Re: Re: Není komu se omlouvat...

hlupacku, plicie neni podatelna ci sifrovaci kancelar. Kdyz mas problem presne ho popis. Nebo si snad myslis, ze ma policista cas aby se zaobiral vyplodem nakeho nymanda

0/0
18.6.2007 12:37

pepe999 from Salford

Neni treba zrusit MP, proc???

Parlament taky nikdo nerusi a co ta zber predvadi je k zbliti. Staci upravit prijmaci pravidla a take pro ne udelat nejaky sluzebni zakon, pokud se bude vzdelavat, neni problem povysit a zvysit plat, pokud ne, nashle. Argument, ze tam nejsou lidi s maturitou je tak ubohej, ze krasnym prikladem jsou cesti soudci, nebo vysoci statni urednici, kteri zpravidla rozhoduji jako uplni diletanti, takze jejich VS z nich cloveka nedela. Holt se to chce vice snazit a jak rekl klasik, jaky pan, takovy kram. Ten cesky je marast vsude, tak proc by nemel byt i u MP...

0/0
16.6.2007 9:49

zdeseny obcan

Re: Neni treba zrusit MP, proc???

To by pak nebyla MP ale normalni policie.

Pochopte: jedinym ucelem MP je co nejvetsi vyber. Zvysovani kvalifikace a platu penize ubira a eliminuje primarni duvod pro existenci MP.

MP jsou jen takova dalsi skryta dan.

0/0
16.6.2007 11:46

pepe999 from Salford

Re: Re: Neni treba zrusit MP, proc???

V UK zadni MP nejsou, proc??? Jsou tam normalni policajti, na co MP??? Kazde mesto ma svou policii, coz je vpodstate MP, ale styl je takovy, jaky ma PCR. Proc neomezit PCR pouze na tezkou kriminalitu a blbosti nechat resit MP?? Pochopitelne by k nim nesmeli brat kdejakeho ubozaka, ale jaky pan, takovy kram..Rv

0/0
16.6.2007 18:23

sprav

Re: Re: Re: Neni treba zrusit MP, proc???

V UK jako Ukrajina nejsou, to máš pravdu, ale v UK jako v United Kungdom máš METROPOLITAN POLICE a věř, že to je MĚSTSKÁ POLICIE:-) se vším všudy, včetně vedení starostou města ;-D... jinak jsou městské policie též např. ve Francii, Itálii, Švýcarsku, Španělsku, Švédsku, Dánsku, Norsku, Rakousku, Slovensku, Polsku.... nepočítám USA a země střední a jižní ameriky - těch je tam bezpočet

0/0
22.6.2007 19:30

globik

MP zrušit

Zesměšňovat městské strážníky není potřeba. Sami se zesměšňují svým chováním. Pár příkladů jichž jsem byl svědkem: v MŠ na závěr školního roku probíhal ohňostroj, dojeli strážnící a zakázali odpálit poslední tři rachejtle z neznámého důvodu. Když to bude dělat parta výrostků budou to pozorovat z bezpečné vzdálenosti, případně se přesunou na druhý konec rajonu jako, že o ničem neví. Další: strážnice ze sedla kálejícího koně nutí pejskaře sbírat výkaly na lesní cestě (myslíte, že slezla a posbírala to po svém oři :-) ). Chodím běhat a celkem pravidelně ráno přistihnu "hlídku" MP spící ve svém autě ve slepé uličce mezi zahrádkami, hned se tam cítím bezpečněji. Tímto výčtem bych mohl dlouho pokračovat, to bylo jen pár příkladů z poslední doby. A tyto lemply platíme ze svých daní.

0/0
16.6.2007 8:36

Kocourek69

Re: MP zrušit

Ještě bych dodal, že mezi jejich velice oblíbené činnosti také patří vysedávání po nocích na benzínových pumpách. Tedy pouze v tom případě pokud tam má službu zrovna nějaká sličná dívčina.

0/0
16.6.2007 9:32

Feo

Zrušit,odzbrojit nebo ...

Opakuji po několikáté

Zrušit obecní strážníky a prostředky (jde o jeden rezort) převést na zkvalitnění PČR. Je neuvěřitelné,když vidím super auta MP, která se  nonšalantně projíždějí (pardon hlídkují) a sešlé felície s ojetými pneumatikami PČR.

V krajním případě odzbrojit a z jejich pravomocí vyjmout vše, co se tam "plíživě" postupně  dostalo

Rovněž nevidím důvod proč potřebuje obecní strážník super auto, když už, rád bych ho potkával pěšmo,či koňmo.Měl by jednak detailnější pohled na rajon a z koně by svět viděl úplně jinak.

Tato současná dvojkolejnost je špatně, nehledě na to že je přece jen rozdíl mezi pracovním a služebním poměrem.;-O

0/0
16.6.2007 8:15





Najdete na iDNES.cz