Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Raketový test byl vzkaz Americe, prohlásil Putin

Raketový test, který Rusko provedlo v úterý, byl přímou odpovědí na americké plány vybudovat v Evropě protiraketový deštník. V Moskvě to prohlásil prezident Vladimir Putin, kterého citovala agentura Interfax. "Američané rozpoutali nové závody ve zbrojení," řekl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BenediktSpinoza

je to proste

:-)jako zeme s 10 miliony obyvatel a legracni armadou nemame v pripade konfliktu jinou cenu nez tu ze tu pripadne bude stat radar - ten Rusi behem prvnich 10-15 minut vymazou spolu s casti Cech, velka cast zbytku Cech bude zamorena. Ti co to preziji se prestehuji na Moravu a ta se pripoji k Vidni a bude zase vsechno jako kdysi - pohoda, klidek a tabacek;-)  cely ten konflikt skonci prave znicenim americkych a ruskych zarizeni v zemich, ktere nemaji vlastni jaderny potencial a nemohou provest vlastni odvetny uder. Zeme vlastnici jaderne zbrane si daji zatraceny pozor zautocit temito zbranemi na uzemi nekoho, kdo je ma take.

0/0
3.6.2007 7:23

rebbe

Re: je to sproste

pan Spinoza to v emigraci přežije, my tu máme trpět?

Finsko je ještě menší, pokud jde o počet obyvatel, po ruském napadení před II. světovou válkou se však dokázalo účinně bránit. Rusové tenkrát sice obsadili kus Karelie, ohlásili své vítězství, ale už to podruhé nezkusili. Ještě jedno takové vítězství a jsou v.....

Takže jediné účinné opatření je, nespoléhat pouze na NATO, ale dozbrojit, vybavit naši armádu obrannými raketami země- vzduch s vysokou mobilitou, raketami s nízkou dráhou letu a vysokou přesností, vytvořit z papundeklu několikanásobný počet maket na přitahování nepřátelských útoků a jistě celou řadu opatření, která zvýší naši obranyschopnost. Uvidíte, že Putinovi spadne hřebínek, zejména pokud to udělá také Polsko a Maďarsko.[>-];-D

0/0
5.6.2007 14:18

WaxWeazle

Re: Re: je to sproste

A proti komu ty chces jako bojovat? chybi ti snad neco?  Tak nebud trapnej a v klidu za jeste svobodne ery si dej v parku na lavicce nanuka a neres utoky raket..

0/0
6.6.2007 13:11

jajaja00

Re: je to proste

A ten radioaktivní mrak se zastaí přesně nad Českomoravskou vrchovinou. ;-)

0/0
10.6.2007 7:00

abysser

No Bóóže...

... to jsou zprávy jak z Blesku.. Jaderné riziko nám nehrozí a hrozit ani nikdy nebude.

0/0
2.6.2007 18:45

r-man

Re: No Bóóže...

Tak to jsi vedle, az tu bude stat radar, budou na nej namirene rakety VSECH zemi, ktere je maji, to si bud jistej!

0/0
6.6.2007 14:26

akbarbuhs

!!!!!!!!!!!!

Nabízím všem přispěvatelům z jejichž elaborátů lze vycítit strach a hrůzu z věcí příštích zpracování kvalitních projektů na výstavbu protiatomových krytů v Praze. Zaručuji dosažitelnost do 15 minut.

0/0
2.6.2007 8:37

Deleter

Re: !!!!!!!!!!!!

z Brna?

0/0
2.6.2007 9:22

Schei8e Katze

Re: !!!!!!!!!!!!

R^!;-D

0/0
3.6.2007 1:51

Deleter

.

"Raketový test byl vzkaz Americe, prohlásil Putin"

Většina diskutujících má zřejmě pocit, že ČR je státem USA, když se tu rozohňují nad tím, že NÁM Putin vyhrožuje. Buďte si jisti, že MY jsme Putinovi zcela volní.;-D

0/0
1.6.2007 20:32

Cislo 2

Re: .

Nechci ti brát iluze, ale ČR je ve vojenské strategii Ruska blízkou sférou vlivu, tak jako všechny bývalé země východního bloku.

0/0
1.6.2007 20:40

Deleter

Re: Re: .

Jak "ve vojenské strategii"?

0/0
1.6.2007 21:46

Cislo 2

Re: Re: Re: .

"Vojenská strategie" je dokument, který sice připravuje ministerstvo obrany ale je schvalován nejvyšším vojenským a politickým vedením země. To platí jak pro Rusko, tak pro USA nebo ČR. Zčásti je tento dokument veřejný, z části tajný. Obsahuje pasáže kdo s kým, koho prvního, kam budou namířeny rakety, jaká území jsou strategická. Generálové prostě potřebují politické zadání pro svou činnost.  

0/0
2.6.2007 9:29

Deleter

Re: Re: Re: Re: .

Je vidět, že nechápeš o čem mluvím. Putin cosi vzkazuje USA a spousta lidí, možná i ty, si myslí, že mezi řádky mluví s ČR. Ale Putina ČR zajímá jenom jako mikroodběratel ropy a plynu a případně jako střelnice. Nic víc.

0/0
2.6.2007 9:39

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: .

Mezi řádky také mluví s ČR. O kontrolu nad východoevropským prostorem se vede politická a ekonomická "válka", i když je to velmi silné slovo. Rusko například počítá s tím, že východní země mají nezanedbatelnou část obyvatel s podporou komunistickým stranám, jako se strategickou výhodou. Země jako ČR , Polsko, Maďarsko atd. jsou definovány jako vzdálená sféra zájmu, země jako Ukrajina, Gruzie, Moldávie jako blízká sféra zájmu. V blízké sféře zájmu Rusko dokonce ovlivňuje a financuje politické síly. Ve "vzdálené sféře" zájmu je vliv slabý a spíše se používají diplomatické nástroje.

0/0
2.6.2007 9:53

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

No, kdo si asi myslíš, že financoval Oranžovou revoluci? Dobrovolné sbírky, nebo USA?;-D

0/0
2.6.2007 10:01

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Samozřejmě, že tam vypomohly USA a EU. Ale o to já se nepřu. Jen tvrdím, že jsme ve strategickém zájmu i Ruska i USA (včetně EU) a obě strany používají všechny dostupné prostředky pro získání vlivu pro svou stranu. Samozřejmě raketový útok nehrozí, ale demonstrace jeho existence je součásti hry. 

0/0
2.6.2007 10:06

Schei8e Katze

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

R^

0/0
3.6.2007 1:53

Cislo 2

Re: Re: Re: .

Tady máš například veřejnou část vojenské strategie ČR z roku 1999:

http://www.army.cz/avis/vojenske_rozhledy/1999_3/vojstrat.htm

0/0
2.6.2007 9:31

Júlinek šíšal

Re: Re: .... a jak se už dlouho ukazuje, nejen ruska, ... viď? :-)

0/0
2.6.2007 7:32

pakoss

Re: Re: Re: .... a jak se už dlouho ukazuje, nejen ruska, ... viď? :-)

.....

0/0
2.6.2007 9:39

pakoss

Re: Re: Re: Re: .... a jak se už dlouho ukazuje, nejen ruska, ... viď? :-)

kdyby to nepochopil, tak to je pro Šulínka:

.....

0/0
2.6.2007 9:40

Cislo 2

Re: Re: Re: .... a jak se už dlouho ukazuje, nejen ruska, ... viď? :-)

To není nic tajného, že USA považuje země bývalého východního bloku + pobaltské země za zájmovou oblast z hlediska strategické spolupráce. Tak, jak se kreslila jasná čára v 1944, dneska neexistuje dohoda o rozdělení, naopak východoevropský protor je zájmovou oblastí obou velmocí. Konfrontace dnes není tak ostrá, takže se spíše používají diplomatické a ekonomické nástroje. Přestože jsou vztahy více uvolněné, nic se nemění ve vojenském strategickém plánování Ruska i USA.   

0/0
2.6.2007 9:44

Deleter

Re: Re: Re: Re: .... a jak se už dlouho ukazuje, nejen ruska, ... viď? :-)

Ano, ale my s tím jaksi nic nenaděláme.

0/0
2.6.2007 10:01

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: .... a jak se už dlouho ukazuje, nejen ruska, ... viď? :-)

No moc možností nemáme, přesto se dá při rozumné politice toho dvojího zájmu využít. Z hlediska členství v NATO se ale musíme prioritně orientovat západním směrem.

0/0
2.6.2007 10:09

wostrey

Re: .

a ty si bud jisty, ze nejsme. 1. jsme clenskym statem NATO a rusko vnima NATO jako hrozbu uz od jeho vzniku. 2. ma tu stat radar USA. 3. Jak uz kdysi rikal jisty rakousky malir, Cesko je branou do evropy, cili pokud by byl zahajen nejaky rozsahlejsi valecny konflikt a byly nasazeny motorisovane a pesi jednotky, tak je treba jim branu otevrit.[>-]

0/0
2.6.2007 8:17

Deleter

Re: Re: .

3. A koně ne? ;-D;-D;-D

0/0
2.6.2007 9:20

Deleter

Re: Re: .

1. ;-D2. No, u radaru jde o to, že bude na souřadnicích XY, nikoliv že bude v ČR.

0/0
2.6.2007 9:21

pakoss

Re: Re: .

R^ máš pravdu, souhlas!!

0/0
2.6.2007 9:23

Deleter

Re: Re: Re: .

Jasně, hysterko.

0/0
2.6.2007 9:24

pakoss

Re: Re: Re: Re: .

umíš krásně diagnostikovat na dálku..... "hysterie" není v ICD 10 uvedena jako diagnoza... měl by sis obnovit znalosti, máš-li nějaké z oboru psychiatrie.  Hysterie = konverzní porucha, ubožáku.

Hlavně že tady plácáš o něčem čemu jak je vidět naprosto nerozumíš.... Ty snad jsi psychiatr, Abys mne diagnostikoval?

Já psychiatr jsem.....a tebe nechci zaškatulkovat nikam, to by potřebovalo delší vyšetření včetně psychologického....máš-li zájem, můžeme se domluvit....  / ale 300 Kč/hod....pozn./ !

0/0
2.6.2007 9:29

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: .

Jsi hysterická podělaná baba. Bububu Topol-M už letí, rychle stav radar!

0/0
2.6.2007 9:37

pakoss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

;-D;-D;-D

navím co jsi ty? napadá mne snad: internetový šašek nebo možná provokatér.....asi levičák nebo zmagořený anarchista.....ale nechci ti nějak ublížit nebo tě urazit, protože mně za to nestojíš....;-D

0/0
2.6.2007 9:48

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

neplantej, e-babo a stav radar! Huš huš!

0/0
2.6.2007 10:02

pakoss

Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

Soudruh Putin....bývalý kovaný komunista a vysoký důstojník KGB zase rozehrává svoje nátlakové hrátky!!

Jenomže sourduhu Putine, my jsme svobodná demokratická země, zato Vy potlačujete opozici a strany, které vás nepodporují. Potlačujete svobodu tisku, vaše tajná služba pletichaří proti demokratickému světu!! Máte svoje Čečensko, kde masivně porušujete lidská práva a vraždíte civilisty.....

Ruského /sovětského/ panství jsme si užili až dosyta a pořád za tu zkušenost platíme.... Dejte nám už konečně pokoj!

Jenom my, jako svobodná země si rozhodneme o radaru, stejně tak Polsko o raketách.... Můžete si dál žít ve své paranoi, ale NECHTE NÁS UŽ BÝT, MY UŽ VÁM NEPATŘÍME A NECHCEME VÁS.... /možná jenom krom komoušů a levicovo-anarchistických blouznivců.../

R^Freedom

0/0
1.6.2007 12:32

Mark25

Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

Přál bych si, aby byla pravda, že o umístění amerického radaru na našem (či vlastně americkém) území rozhodneme sami. Ovšem domnívám se, že kdyby tomu tak mělo být, v podstatě by vyjednávání o jeho stavbě u nás ani nezačala protože češi jsou dle průzkumů už od počátku proti !! Nám americký radar nepřinese nic, nemá chránit nás, a ani nemůže. že tu postaven nakonec asi bude připisuji pouze běžné korupci.

0/0
1.6.2007 19:57

wostrey

Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

o umisteni radaru jsme uz rozhodli a to tim, ze jsme si zvolili sve zastupce, aby to rozhodnuti udelali za nas.[>-]

0/0
2.6.2007 8:19

pakoss

Re: Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

R^R^R^

0/0
2.6.2007 9:21

Deleter

Re: Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

Uff, to sis oddychl, že nebudeš muset rozhodovat sám, že?:-©

0/0
2.6.2007 9:25

wcbaba

Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

Pakoss ty seš pako, do svobodné a demokratické země máme hodně daleko. Jsme na tom v podstatě stejně akorát, že místo východu nám diktuje západ!  

0/0
1.6.2007 20:25

pakoss

Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

pako jsi leda tak ty !!!

Západ je demokratický, Rusko zavání počínající diktaturou jednoho muže - Putin je bývalý nomenklaturní kádr a komouš z nejkovanějších, bývalý vysoký důstojík KGB, který špicloval v bývalé NDR !!

Bush, Záp.Evropa....to je demokracie!!!!R^

0/0
2.6.2007 9:19

Deleter

Re: Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

Kecáš z hladu, hysterko.

0/0
2.6.2007 9:22

pakoss

Re: Re: Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

opravdu věcná reakce..... asi jsi i vědma, že tady plácáš cosi o mém hladu:-) Právě jsem se nacpal dobrotama.... 

Co nějaký rozumný agrument místo laciných vtípků a snahy o rádoby urážku?:- na to nemáš? ;-D

0/0
2.6.2007 9:25

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

Boj se boj, Putin už hledá tvou adresu!

0/0
2.6.2007 9:39

pakoss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

No popravdě na Putina z vysoka s*ru!

0/0
2.6.2007 9:50

pakoss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

..........a na tebe, Deleter.....popravdě taky !!

;-D;-D;-D;-DRv

0/0
2.6.2007 9:53

pakoss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dost bylo Putinova populismu a diktátorských sklonů !!!

0/0
2.6.2007 9:52

NCS

Putin a Rusko vůbec...

včera se ten magor vyjádřil mj. ...."je to diktát" ;-€ on šef KGB ví moc dobře jak rusko diktovalo světu 50 let až přišel Regan a a tu "říši zla" konečně umravnil a on bude něco kvakat o diktátu, tomu mohou naslouchat jen bolšáni nebo ti kdož nic nepamatují[>-]

0/0
1.6.2007 10:53

pvl1

Re: Putin a Rusko vůbec...

No a teď přišel Bush a diktuje z druhy strany.

0/0
1.6.2007 11:00

NCS

Re: Re: Putin a Rusko vůbec...

jseš ubohej tupec:-©

0/0
1.6.2007 11:08





Najdete na iDNES.cz