Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvorba podle ČT: Bartoš chlast, TGM zas drogy

Česká televize má problém. Toto bezpohlavní těleso vytvořilo umělecké dílo o odboji, které urazilo pamětníky i odbojáře. Ale problém není v ostré konfrontaci názorů a pohledů na události. Je to víc otázka vkusu než myšlenkové odvahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Polární Zajíc

O čem dnes nepsát: NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o další INTENZIVNÍ šíření!!!)

O čem dnes nepsát: NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o další INTENZIVNÍ šíření!!!)

http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika

0/0
30.5.2007 22:26

ajsek

asi jsem nekulturní blb...

.. ale mě se to zdálo být lepším dílkem z produkce ČT;  :-P

mám-li osobně hodnotit názor Karla a režiséra, má mou důvěru režisér;

0/0
30.5.2007 21:10

IRC

reakce

reakce rezisera: http://www.ceskatelevize.cz/press/detail2.php?id=2418

0/0
30.5.2007 9:48

matysek-k

Re: reakce

sice se mi nelíbilo jak to natočil, ale má pravdu

0/0
30.5.2007 13:42

_Das Verschwundene Sudetenland

hmmmmmmmmmmmm

http://youtube.com/watch?v=epZpQtuuYo4

0/0
28.5.2007 23:51

traktorista operator

a tady taky

chnap;-D

0/0
28.5.2007 14:44

hadak1

Né že

bych se pisatele článku chtěl nějak zastávat ale současná tvorba v ČT je na takové úrovni, že by spíš ČT měla platit koncesionářům za to že se na sračky někdo kouká ;-O

0/0
28.5.2007 12:28

hasmen

Re: Né že

Ty estrády na Hyeně se ti líbí?

0/0
28.5.2007 12:58

recek

Re: Re: Né že

Tady se diskutuje o tvorbě ČT, proč sem taháte jiné televize?

0/0
30.5.2007 7:39

Harry_sportsman

Opět typický Steigerwaldův článek

- zase si potřeboval vylít svou zatrpklost a zakomplexovanost - a kdo jiný by mu mohl k tomuto účelu lépe posloužit než Česká televize, která zcela nepochopitelně nedává takovému velikánovi jako je Steigewald prostor pro realizaci jeho skvělých kulturních výtvorů!

0/0
28.5.2007 11:18

dykl

Re: Opět typický Steigerwaldův článek

;-D;-D;-D

0/0
28.5.2007 11:48

recek

Re: Opět typický Steigerwaldův článek

Tady snad nejde o autora článku, ale o to, že ČT vytváří nebo pomáhá vytvářet "díla", která nestojí za zlámanou grešli, ale na které všichni přispíváme. Rv

0/0
30.5.2007 7:42

Harry_sportsman

Re: Re: Opět typický Steigerwaldův článek

Tím jako chceš říct, že když si pořídíš nějaký placený kanál, tak tam budou vysílat 24 hodin denně jenom pořady, které se líbí vždy úplně všem a žádný z nich nebude stát za tu tvoji zlámanou grešli?

O autora tady jde v první řadě - takové bláboly a v tak propagačním duchu jak píše občas on se totiž nepsaly ani v totalitním Rudém právu ...

0/0
30.5.2007 10:31

_m-

Tak je to správně

přiblížit velikány mládeži...........

0/0
28.5.2007 11:01

František Koudelka 4.Kyju

Re: Tak je to správně

Ale jak říkal npor Pernica, "na hajzl velikáni nepatří".

0/0
28.5.2007 11:05

dykl

....

...už jen zbýváš štajgrvalede se svými agitkami Vondrových,...a bude to dokonalé,....kde ses tak dlouhou skrýval...tak jen do toho....;-D;-D;-D;-D

0/0
28.5.2007 10:58

chroustík

Jsem z Pardubic,

zmíněný film se zde natáčel, byl zde promítán v předpremiéře a byť jsem na něm nebyl, ani v místním tisku jsem nezeznamenal negativní ohlasy na popis skutečností tak, jak je film podal. Takže, pane kritiku, asi něco pravdy na tom filmu bude, to by se jinak pamětníci z Pardubic ozvali. Přestaňme si už všechno malovat na růžovo a naučme se už konečně poznávat dobu války ze všech stran, neboť nic v ní nebylo jenom černé nebo bílé. A hrdinové byli lidé z masa a kostí a na všech stranách války byly příběhy, při kterých se člověk buď musí smát nebo jenom nechápavě kroutit hlavou a nebo se otřást hnusem. Ale každá válka je příběh, ve kterém asi neplatí normy života a všechno je jinak.

0/0
28.5.2007 9:32

recek

Re: Jsem z Pardubic,

Také jsem viděla natáčení filmu, i když z Pardubic nejsem a těšila jsem se na hotový film, bohužel, zklamal mne. Mnoho pamětníků v Pardubicích už asi nežije, ale i tak negativní ohlasy na popis skutečností byl, a to od lidí, kteří v té době žili, případně i proti Němcům bojovali. To že jste nezaznamenal negativní ohlasy Vy, ještě nic neznamená. Nikdo nechce malovat dobu války na růžovo, ale ztvárnit tu roli Bartoše jako děvkaře a pijana.., kdyby se opravdu choval, a nejen on, tak je ve filmu popsáno, nevydrželi by dělat odbojovou činnost tak dlouho, jak jejich skupina dokázala. Ta skupina byla jedna z nejspěšnějších na našem území. Nic není černobílé, ale lidé, kteří o této historii nic neví a tento film zhlédli, z toho musejí mít pocit, že se ti parašutisti tady je váleli a pili a nakonec jejich vinou přišlo o život mnoho lidí. Dobrá voda na mlýn komunistům, kteří celé roky buď tuto část historie tajili nebo zkreslovali

0/0
30.5.2007 7:53

IRC

Re: Re: Jsem z Pardubic,

prectete si komentar rezisera

0/0
30.5.2007 9:50

matysek-k

Re: Re: Jsem z Pardubic,

přečtěte si paměti lidí co se toho zúčastnili. Gestapo tehdy běsnilo, protože o tom, že se Bartoš vrátil z Anglie a pohyboval se po městě věděl snad každý krom nich.

0/0
30.5.2007 13:41

hasmen

Milý Karle...

Z Vašeho článku ani pozorný čtenář nezjistí o který pořad se jedná.Mám ale takový dojem,že to bude ke koukání,když Vám se to nelíbí :-)

0/0
28.5.2007 6:20

Harry_sportsman

Re: Milý Karle...

R^

0/0
28.5.2007 11:02

dykl

Re: Re: Milý Karle...

piš, piš piš...chybíš tady....;-D;-D

0/0
28.5.2007 11:10

recek

Re: Milý Karle...

Pozorný čtenář zjistí. Ten, kdo neví, kdo byl Bartoš, ten to nezjistí. Ke koukání to je, ale jen pro toho, kdo o tom příběhu nic neví.

0/0
30.5.2007 7:57

jirkazz

A. Bartoš

Podle dostupných historických pramenů byl skutečně A. Bartoš holkař a bohém, nedodržoval prakticky žádná konspirační pravidla. Ukázal se řadě lidí, kteří znali jeho pravou identitu, všcihni se znali navzájem, měl rád adrenalin a frajeřinky atd. A mimochodem nebyl odbojář, byl to voják naší západní armády. Proto je článek pana Steigerwalda blábol a ukazuje, že jeho autor o historii moc neví. Zrovna tak je ale pravda, že A. Bartoš byl zřejmě nejúspešnější velitel výsadku v době 2. světové války a dokázal víc než kdo jiný, včetně své statečné smrti. A že výsledkem těch výsadků Silver A,B a Anthropoid byla nejdůležitejší vojenská akce v dějinách Československa/Česka, která pravděpodobně zachrnála naši zem v současných hranicích.

BTW podle historických pramenů je celkem nevázané sexuální chování v situacích kdy jde o život a nevíte, zda budete zítra naživu, celkem běžné (armáda, partizáni, odboj, koncentráky apod.)

0/0
27.5.2007 12:01

aramj

Re: A. Bartoš

hnidopich: partyzani

0/0
28.5.2007 3:50

recek

Re: A. Bartoš

No, slovo holkař bych snad nepoužila, ale choval se možná dost nevázaně. Byl to voják naší západní armády, vycvičený parašutista, který měl pomáhat domácímu odboji, takže v tu chvíli to odbojář byl, to jen hra se slovíčky. Je ironií osudu, že v Pardubicích se ukázal řadě lidí, kteří ho poznali, ale nikdo ho neprásknul. Gestapo se o nich dozvědělo až později, z výslechů  Čurdy, který se přihlásil gestapu, a pak rozjelo akci.

0/0
30.5.2007 8:02

Sporadany_obcan

Pravdivý názor, který má na ČT všeobecnou platnost...

zdaleka se nejedná jen o tento konkrétní popisovaný případ. Jedný lék na těžce nemocnou ČT = nabobtnaný přežraný neefektivní socialistický moloch je zrušení tzv. veřejnoprávního statusu (který ji v tom stavu konzervuje) a nejlépe privatizace. 

0/0
27.5.2007 10:25

Harry_sportsman

Re: Pravdivý názor, který má na ČT všeobecnou platnost...

A budeme mít další stanici, kde budeme moci sledovat telenovely, Ordinace v růžové zahradě či sportovní přenosy, komentované skvělým reportérem typu Václava Tittelbacha ... Ale hlavně, že to bude soukromé! ;-D

0/0
28.5.2007 11:08

recek

Re: Re: Pravdivý názor, který má na ČT všeobecnou platnost...

Ne, raději jednu televizi, kde se budete koukat na stejné "kraviny", které jste vyjmenoval ve svém příspěvku, hlavně, že nebude soukromá!

0/0
30.5.2007 8:04

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Pravdivý názor, který má na ČT všeobecnou platnost...

Ty jsi asi trošku natvdlá - tady nikdo nemluví o tom, že by měla být televize jedna. Jde o to, že každý rozumný člověk chápe, že aspoň jedna televize má být veřejnoprávní - a taky tomu tak téměř v každém vyspělém státě je (v Německu je jich dokonce několik).

0/0
30.5.2007 10:40

Harry_sportsman

Oprava

oprava - samozřejmě jsem chtěl napsat natvrdlá ...

0/0
30.5.2007 10:42

Jiřik

Autore, nebyli voni bolševik?

O Fučíkovi se taky nesmělo nikdy říkat, že byl dost na ženský, Gottwald neměl syfla, Zápotocký nechlastal, Brežněv byl do konce života čipera...

0/0
26.5.2007 8:44

Yaroukh

Tvuj cit pro vec je vskutu nevidany.

Jiriku, nemyslis, ze mezi odbojarem (ktereho vlastne 99% lidi ani nezna) a tebou zminovanymi je "trochu" rozdil? Jak muzes potom vec stavet tak, ze autori inscenace jsou vlastne odvazni, kdyz si troufnou proflaknout neco, co "se nesmi rikat".

Kdyby ses nejak pricinil o dobro tehle zeme, a po nejake dobe by obyvatele te zeme zacali vyrabet pribehy o tom, zes byl vlastne alkoholik (ac to pravda neni a nebyla), urcite by te neuklidnilo, ze "to je jenom jako". A az bys zacal prskat, nekdo by ti navic odpovedel, ze "je demokracie", jako to delas ted ty.

Autori sami priznavaji, ze jde o fikci. Skoda, ze si k tomu vypujcili skutecne osoby; navic osoby, ktere pro tuhle zemi neco riskovaly...

0/0
26.5.2007 12:52

jajaja00

Re: Tvuj cit pro vec je vskutu nevidany.

Fakt je ovšem ten, že ČT stojí za ... a dost se divím, že lidé stále ještě platí poplatek. (Samozřejmě chápu starší generaci.)

0/0
26.5.2007 18:26

Sporadany_obcan

Re: Re: Tvuj cit pro vec je vskutu nevidany.

R^ jen nechápu, jak chápeš tu starší generaci...Mylíš, že nostalgie po starých časech ukájená podporou ČT je u nich silnější než jejich často extrémní spořivost? Asi jo...Rv

0/0
27.5.2007 9:16

jajaja00

Re: Re: Re: Tvuj cit pro vec je vskutu nevidany.

Starší generací většinou míníme generaci svých rodičů. Mé matce je 74, tak si dovoď, kolik může být mně. Jde o to, že televize pro ně byla vrcholem techniky a také kulturního vyžití. Pamatuji - bohužel ;-( - že se sousedé večer scházeli a čuměli u někoho do bedny, často jediné v domě. Je to podobné jako s telefonem. Kdo jej tenkrát měl (nemyslím v Praze), ten byl někdo. Proto mí rodiče pevnou linku nezruší, přestože mají mobily, které jim platím. Takže - oni prostě většinou neznají jiné kulturní vyžití, jiý příjem zpráv atd..

0/0
27.5.2007 10:58

Harry_sportsman

Re: Re: Tvuj cit pro vec je vskutu nevidany.

Ano, není nad Ordinaci v růžové zahradě, Esmeraldu či sportovní přenosy, komentované Vaškem Tittelbachem ...;-D

0/0
28.5.2007 11:01

jajaja00

Re: Re: Re: Tvuj cit pro vec je vskutu nevidany.

Ale fuj, jak můžeš zapomenout na Poulíčka !

Vážně. Tzv. naučně vzdělávací pořady má Nova také. Jenže zaleka ne v té míře jakou vizovala aby dostala licenci. Jinak to je pokleslá zábava pro tuctový dav a tomu se ČT snaží vyrovnat. Jenže jí to nejde a nepůjde, protože hospodaří s penězy, které od nás dostává bez ohledu na kvalitu či sledovanost. Veřejnoprávní CT je duševní mrzáček.

0/0
28.5.2007 11:12

Sporadany_obcan

Re: Tvuj cit pro vec je vskutu nevidany.

R^ R^ R^

0/0
27.5.2007 9:14

jajaja00

Re: Autore, nebyli voni bolševik?

Jiříčku. Sůla je v tom, že u tebou jmenovaných to byla pravda. Víš?

0/0
26.5.2007 18:24

Sporadany_obcan

Re: Re: Autore, nebyli voni bolševik?

R^ tak tak

0/0
27.5.2007 9:17

recek

Re: Autore, nebyli voni bolševik?

No, házet tyhle do jednoho pytle s vojáky a odbojáři z 2ww, to chce silný žaludek, Jiříku Rv

0/0
30.5.2007 8:05

mattiCZ

Steigerwald...

 je znám svou myšlenkovou impotencí, holdováním banalitě a servilitou k ODS, která určuje výši jeho platu. Objektivní a nezaujaté myšlení u něj nemá místo. Takto indiferentně si Steigerwald vykládá pojem "novinářská profesionalita". :-P

0/0
26.5.2007 3:02

Yaroukh

Re: Steigerwald...

mattiCZ je znam stykem do zadku s vlastnim otcem

0/0
26.5.2007 12:41

herdekflek

Re: Re: Steigerwald...

Možná, nicméně pan autor je kašpar.

0/0
26.5.2007 18:17

herdekflek

Re: Re: Re: Steigerwald...

a na rozdíl od jeho vidění ČT je oboupohlavní....

0/0
26.5.2007 18:20

recek

Re: Steigerwald...

U Vás má objektivní a nezaujaté myšlení také absenci, že? I když článek pojednává o zpracování historických témat, Vám se podaří do příspěvku nacpat Vaši nesympatii nebo nenávist? k ODS a autorovi článku. Proč nepíšete k věci?

0/0
30.5.2007 8:11

Harry_sportsman

Re: Re: Steigerwald...

Když si přečtu tuto diskusi od shora dolů - ta poslední věta se spíše hodí k tobě ... :-):-)

0/0
30.5.2007 10:48

Harry_sportsman

Re: Re: Steigerwald...

Když si přečtu tuto diskusi od shora dolů - ta první a poslední věta se spíše hodí k tobě ... :-):-)

0/0
30.5.2007 10:49





Najdete na iDNES.cz