Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nenci: Smutku jsem si u Ondry nevšimla

Komora v kuřimském bytě nebyla jediným vězením, do níž byl zavírán sedmiletý Ondřej. Alespoň tak to řekl policistům. Zmínil i šatnu v domě dětí Paprsek v Brně, kde pracuje jeho teta Kateřina. Podle protokolu ho do úzké místnosti na dva dny zavřela vedoucí výtvarného kroužku - Nenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

qoknu

Nency

vypadá dost strašidelně, nicméně může to být slušnbá ženská.:-)

0/0
15.5.2007 16:23

mrkevmrkevmrk

Re: Nency

strašidelně??? vypadá úplně normálně, jen vám dost výrazně pracuje fantazie

0/0
17.5.2007 15:42

DDTn1

???

Cim to ze ji vubec neverim..zni to jako hnusny kalkul. Ondra byl rad stred pozornosti=na policii si vymysli. Proc ji nestrci na detektor lzi? Okamzite by s ni mel byt rozvazan PP. Pripomina me to serioveho vraha SobotkuRv

0/0
15.5.2007 13:26

danny44

Začal chodit do kroužku, dělal si úkoly....

V době kdy údajně začal chodit do kroužku, dělat si úkoly apod.tak mu byli asi čtyři roky ...... Tak mně napadá, jestli tam nakonec nechodilo úplně nějaké jiné dítě - kdoví, co se z toho všeho ještě vyklube...

0/0
15.5.2007 11:42

misot

Stejně ty bestie soud osvobodí a dostanou zpátky děcka.

Video označí buď za nepřípustný důkaz anebo za zfalšovaný, anebo za nějakou hru na Indiány. Známe naši justici nezávislou na zákonech.

0/0
15.5.2007 11:33

svarak z krabicoveho vina

Re: Stejně ty bestie soud osvobodí a dostanou zpátky děcka.

"ŽER, DOKUD TO NESEŽEREŠ, NEDOSTANEŠ NAPÍT" Slova "matky" nahému synovi, svázanému do kozelce na špinavé podlaze, kterému cpe násilím do pusy suchý rohlík. Připadá ti to jako hra na Indiány? Tohle neprojde ani v ČR, a to už je co říct. 8-o

0/0
15.5.2007 11:53

misot

Jistě, Ondra se na to těšil, když ho Nenci zavírala...

0/0
15.5.2007 11:30

Flat Vamp A.V.T.

...s tímhle beze zbytku souhlasím:

Hysterie? To je špatná reakce na týrání dětí

http://lidovky.zpravy.cz/hysterie-to-je-spatna-reakce-na-tyrani-deti-f2o-/ln_noviny.asp?c=A070515_000005_ln_noviny_sko&klic=219307&mes=070515_0

0/0
15.5.2007 11:00

Mik8

Re: ...s tímhle beze zbytku souhlasím:

Jen chytrácké kecy a zpochybňování všeho. Bylo by velmi špatné, kdyby to "v klidu a bez hysterie" vyšumělo do ztracena jako jiné lumpárny.

0/0
15.5.2007 13:30

mrkevmrkevmrk

Re: Re: ...s tímhle beze zbytku souhlasím:

chytrácké kecy?? vždyť má ve všem pravdu! komu těmihle agresivními odsudky a zlobou pomáháte? maximálně sobě a svým koplexům

0/0
17.5.2007 15:38

Bouše

Nevím, na základě čeho

se někteří diskutující domnívají, že Ondru týral každý, kdo s ním přišel do styku? 8-o

0/0
15.5.2007 10:55

pfox

Re: Nevím, na základě čeho

No já myslím, že na základě výpovědi malého Ondry, které unikly na veřejnost.

0/0
15.5.2007 10:58

Bouše

Re: Re: Nevím, na základě čeho

Z té jsme se akorát dověděli, že byl v Paprsku zavřen v nějakém kumbálu, ale nic o tom, že by ho "Nenci" nějak týrala. Tak proč hned ta hysterie?

0/0
15.5.2007 11:10

Auggiecz

Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

Pokud by to nebylo v případu, kdy je dítě v podstatě běžně někde zavřené, případně pro větší "zábavu" nahé a svázané, tak by se nad tím zřejmě mávlo rukou s tím, že "kdo ví co tím dítě myslí". Tady se holt ale musí zjistit co se tedy ve skutečnosti dělo. A mimochodem - ono už to dlouhodobé zavírání dítěte do všemožných kumbálů je samo o sobě týrání.

0/0
15.5.2007 11:16

Bouše

Re: Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

Nikdo netvrdí, že se to nemá vyšetřit. Ale tady spousta lidí jen na základě neověřené výpovědi chlapce o jeho dvoudenním pobytu v Paprsku, ze které žádné týrání nevyplývá, dělá z Bášové tyranku dětí.

0/0
15.5.2007 11:21

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

to máš pravdu, o kroužcích a nějakých nočních akcích se musí vézt záznamy, ty by měli zajistit, jestli na něčem takovém byl. Si vem, kde ty děli byly, když ona chodila do práce, Anička nechodila do školy vůbec a měla ji v opatrovnictví 3roky.

0/0
15.5.2007 11:58

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

"

V osmdesátých a devadesátých letech se v anglosaském světě objevilo několik případů zneužívání dětí v mateřských školkách, v nichž „dobře vedení“ dětští svědkové vypovídali o výstředních a krutých praktikách, jichž prý byli oběťmi. Padlo mnoho rozsudků mnohaletého vězení – později se (mimo jiné i díky novinářce Dorothy Rabinowitzové z Wall Street Journal) ukázalo, že odsouzeno bylo mnoho nevinných. Ti, kdo je do vězení dostali, nejednali asi ve zlém úmyslu, byli přesvědčeni, že naplňují veřejný zájem. Neexistuje nejmenší důvod domnívat se, že kuřimský případ byl podobně vyfabrikovaný. Hysterická reakce na něj ale může přispět k tomu, že by se tady takové kauzy také mohly objevit..." ...viz adresa výše.

0/0
15.5.2007 11:28

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

Jak souvisejí nevinní odsouzení z jiné kauzy s případem, kdy je jasně zdokumentované týrání dítěte (nebo si to snad soused i policajti vymysleli?). Prober se.

0/0
15.5.2007 11:49

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

...a ty si to pořádně přečti.

0/0
15.5.2007 12:26

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

Já té agitce na Lidovkách rozumím dobře, řekl bych, že mnohem lépe  než ty. :-P

0/0
15.5.2007 12:28

mrkevmrkevmrk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

ty nerozumíš ani sám sobě! umíš jen vykřikovat odsudky...

0/0
17.5.2007 15:23

Kleki Petra

Re: Nevím, na základě čeho

...třeba se s ním znají osobně.;-D

0/0
15.5.2007 10:58

Auggiecz

Re: Nevím, na základě čeho

Z jeho výpovědi na Policii. Označil tam několik lidí, tak to by mohl být důvod, nemáš ten pocit?

0/0
15.5.2007 11:08

Bouše

Re: Re: Nevím, na základě čeho

Nemluvím o jeho matce a tetě. Ale ta Bášová ho tam podle něj nechala jen přespat v nějaké komoře, což ještě nemusí zakládat nějaké její nezákonné jednání.  

0/0
15.5.2007 11:17

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

Silně pochybuji, že by bylo možné jen tak nechávat přes noc v děcáku děti, zavřené někde v komoře (sic!), které tam nemají co dělat. Minimálně je to důvod k rozvázání PP, ale spíš v tom jede taky. Jen se neboj, oni policaji a psychologové Ondru ještě vytěží dalšími výslechy, takže už se teta Nenci může chystat do tepláků.

0/0
15.5.2007 11:51

brezzinka

Re: Re: Re: Re: Nevím, na základě čeho

že ty máš na patře volnou celu a nízký plat..

0/0
15.5.2007 12:30

misot

Re: Nevím, na základě čeho

KAŽDÝ NE, JEN MATKA, TETA A JEJÍ PODŘÍZENÍ.

0/0
15.5.2007 11:34

pohranicnice_Jasanka

Slepice se dohodly

Chyby byla, že je hned jak se to provalilo, nestrčili každou z těch třech  zvlášť do vazby. Tahle Nenci je podlá mrcha už od pohledu.

0/0
15.5.2007 10:45

Kacenkin1

Re: Re: Slepice se dohodly

nebudu nikoho urážet...ale taktéž považuji její výraz v obličeji za podivný ?

0/0
15.5.2007 11:53

svarak z krabicoveho vina

Re: Slepice se dohodly

Každopádně nedokážu pochopit, jak to, že Annu mohla v Klokánku navštěvovat KM, když sociální pracovnice ve svém posudku jasně napsala, že nedoporučuje umístění Ondry k ní do bytu, protože KM velmi pravděpodobně kryje Ondrovo týrání. Jak to, že taková osoba může navštěvovat další možné oběti týrání. Kdo to dovolil???

0/0
15.5.2007 11:56

paskudilek

Re: Re: Slepice se dohodly

asi jim to nedošlo, protože si mysleli, že ta Anna týrána nebyla, a tak s ní byla až do večera a pak Anička zmizela. Stejně je zajímavé, že se nikdo nezamyslel nad tím, že Anna byla 10 let u babičky, původně jsem myslela, že to je babička Ondry, ale ona byla u 70 leté babičky 7let a jestli si toho někdo vůbec všiml. Neměla žádné zdravotní ojištění, očkování, ani nechodila do školy.Jen KM tvrdila,že je autista a má soc.fobii.Rv

0/0
15.5.2007 12:06

paskudilek

Re: Re: Re: Slepice se dohodly

a babička půjčovala chatu feťákům.

0/0
15.5.2007 12:09

HenrikB

Nenci?

ta vypadá jako hustě závislá na perníku...Klokánek-moc hezký název pro dětské zařízení a Paprsek...dobrý krytí pro obchod s bílým masem...proboha kdo to vyšetřuje? Určitě Kobra11 :-©

0/0
15.5.2007 10:40

Kleki Petra

Re: Nenci?

...je to krycí název pro poprcek.

0/0
15.5.2007 10:43

56xjf

Taky je možné,

že Ondra je z dvojčat. Jedno dvojče všichni běžně vídali, druhé dvojče bylo svazováno do kobky.

Nakonec se ukáže, že Klára je příznivkyní Aštara Šerana, který její počínání řídil.

0/0
15.5.2007 10:33

čtunoviny

Hana Bašová - Nenci

Hana Bašová - Nenci

Bože můj, co je zase tohle za člověka?

Vždyť tam není jediné slovo, které jí může normální člověk věřit. Poslal bych všechny tyhle sehrané ženské HYENY na stejnou chodbu. Ať si to užijou pár let...

0/0
15.5.2007 9:55

svarak z krabicoveho vina

Re: Hana Bašová - Nenci

Přesně tak, tohle je na první pohled naprosto účelová "zpověď", kterou se ta svině kryje.

0/0
15.5.2007 10:09

vena.m

Re: Re: Hana Bašová - Nenci

Hlavně že ty, krytý anonymitou inetu, jasně víš, jak to bylo, kdo je obět a kdo je ten špatnej atd. A určitě hned poznáš, že se děje něco špatného a letíš na pomoc ... děti si věci spojují malinko jinak a jejich výpověď musíš brát s rezervou .. spoustu věcí vnímají zkresleně a říkají ji zkresleně .. tak se už prober a nech to na odbornících ...

0/0
15.5.2007 10:42

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: Hana Bašová - Nenci

Ty wole prober se. Přečti si ty protokoly a podívej se na video a vzbuď se!!! A nedělej prokazatelné z oběti LHÁŘE!!! A kdo je ten odborník? Sestra MK s dlouholetou praxí práce s dětmi? Nebo snad tyranka studující sociální pedagogiku? Ještě pár semestrů a měla by na svou "odpornost" papíry, takže by automaticky měla pravdu ona, že?

0/0
15.5.2007 11:58

mrkevmrkevmrk

Re: Re: Re: Re: Hana Bašová - Nenci

co to tu blábolíš, ty demagogu! nikdo tady nevíme, kdo všechno je vinen (kromě makty a sestry). přestaň si léčit vlastní mindráky tímto "spravedlivým" soudem všech, co se ovjeví na netu!

0/0
17.5.2007 15:23

Tommi_82

Re: Hana Bašová - Nenci

hle, spiknutí!!! Nějakej novinářskej matlal vyscrabluje text, po jehož přečtení kdejakej jouda navrhuje téměř obnovení čarodějnických procesů...

0/0
15.5.2007 10:12

Kleki Petra

Re: Re: Hana Bašová - Nenci

Jojo, souložení s přivázanými babami v kobkách, kdo by odolal!;-D

0/0
15.5.2007 10:13

Heralik2

Re: Re: Re: Hana Bašová - Nenci

Já teda ne...:-)

0/0
15.5.2007 10:17

Tommi_82

Re: Re: Re: Re: Hana Bašová - Nenci

Ale pamatujte že nejprve byly upáleny obyčejný starý bezvýznamný babky a teprve až pak mladší paničky a jejich zámožní manžílci (soudě podle knihy kladivo na čarodějnice), takže je lepší si počkat až se ty prcesy pořádně rozjedou..

0/0
15.5.2007 10:23

Heralik2

Re: Re: Re: Re: Re: Hana Bašová - Nenci

Doufám, že do té doby taky nezestárnu, není k tomu daleko !! Tak šup šup, upalujeme !!!  :-)

0/0
15.5.2007 10:30

Bouše

Re: Re: Re: Hana Bašová - Nenci

Oral, kdo by odolal? :-)

0/0
15.5.2007 10:46

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Hana Bašová - Nenci

Oral jsem, oral, ale málo...

0/0
15.5.2007 10:48

čtunoviny

Re: Re: Hana Bašová - Nenci

No ty máš ale bujnou fantazii;-D

0/0
15.5.2007 11:06

Tommi_82

Ať zvedne ruku...

koho tahle kauza ještě zajímá?? Novináři furt melou dokola a stavěj z ho*en hrady a já už jsem znuděnej ze čtení o nějakým malým ondrovi nebo jeho setře která bůhví jestli vůbec existovala, chci se dozvídat i jiný věci než poznatky z takovéhle vykonstruované kauzy.

Mimochodem, co se diví že něco uniklo, když někteří úředníci jsou ještě dnes schopní posílat takovýhle data nezabezpečenou (elektronickou) poštou.

0/0
15.5.2007 9:41

Mac_

Re: Ať zvedne ruku...

Co ti, prosím tě, připadá vykonstruovaný na případu, který je starý čtyři dny? Odpověz, co ti konkrétně připadá jako vykonstruované, víš-li, co si pod tím představit...

0/0
15.5.2007 9:44





Najdete na iDNES.cz