Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt ukončila Gumball, policie je stále ve střehu

Závod milionářů Gumball 3000 sice skončil, brněnští dopravní policisté jsou přesto v pohotovosti. Pořadatelé ukončili rallye po tragické nehodě v Makedonii, její účastníci se však mohou vracet z Bratislavy domů právě přes Česko. Hranice přejel zatím pouze jediný vůz, žluté porsche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajaja00

Jedno nehápu.

Naše skvělá policie přichystala rychlé motorky, že bude tyto šílence při rychlé jízdě pronásledovat, zastavovat a pokutovat, pokud se jim vyrovná rychlostí. Opravdu tomu nerozumím, protože já, pokud bych byl policajtem, tak je prostě při rychlé jízdě vyfotím, rychlost na snímku zaznamenána je, a se snímkem už budou na blba čekat na hranicích....

0/0
4.5.2007 23:49

cejkis

Re: Jedno nehápu.

Jestli poznáš který z aut je který. Třeba žlutých 911 bude více,červených ferrari jistě taky.

A jejich registrační značky typu "TIGER" jsou opravdu k smíchu

0/0
5.5.2007 14:51

jajaja00

Re: Re: Jedno nehápu.

Jakou máš hodnost ?

0/0
5.5.2007 14:57

cejkis

Re: Re: Re: Jedno nehápu.

ING ;-D

0/0
5.5.2007 15:11

cejkis

Re: Re: Re: Jedno nehápu.

BTW, ta paní také umřela :-(

0/0
5.5.2007 15:13

cejkis

Re: Re: Re: Re: Jedno nehápu.

http://www.gtspirit.com/2007/05/04/gumball-accident-claims-second-life/

0/0
5.5.2007 15:13

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Jedno nehápu.

Ď.

Jsou to prostě hovada, pokud použiji jemný výraz.

Když mají potřebu riskovat život ať riskují svůj, někde na uzavřeném okruhu (trati), ale ať "normální" společnost neohrožují.

Takové svině bych okamžítě zavíral a na móóóc dlouho.

0/0
5.5.2007 15:21

lopenik

F U C K . . .

H O V A D A ... UZ MAJI NA RUKOU KREV... ZREJME JIM TO UDELALO DOBRE A NEVINNI ZA TO ZAPLATILI... Rv:-©

0/0
4.5.2007 17:06

Zdenda-69

Já nevím

,ale argumentovat tím, že za 9 let se událo jen pramálo případů nějaké vážné nehody mi přijde naprosto scestné. Z hlediska statistiky je to v podstatě otázkou času, kdy se něco takového stane. Jo, možná jel děda nějak jak neměl nebo sám něco nedodržel. Nehodnotím teď tenhle konkrétní případ. Jestli někdo potřebuje k seberealizaci adrenalin z toho, že jde i o život (ale, bohužel, nejen můj), tak své bohatství a úspěchy mentálně nezvládá. Svůj život ať si riskuje, nemá však sebemenší právo zvýšovat riziko ohrožování života mého, mých dětí, kohokoliv z jiných lidí. Já nejsem zvědavý na ventilování milionářů, protože oni na to mají. No a co ? Je mi jedno, jestli je milionář, jestli je bílý, černý, zelený, šikomooký, marťan apod ... je mi jedno , jestli potřebuje k ventilování pocit vzrušení, že jde o život. Ať si ale najde rizikovou aktivitu, kde půjde o život jen jemu, ale ne spoustě jiných. Jestli toto někdo nechápe a vidí za tím závist, tak sám na tom není mentálně asi moc dobře ..... 

0/0
4.5.2007 15:55

holkazdaleka

Re: Já nevím

a kdyz ventiluje nejaky Cech se skodovkou, to ti nevadi? Zavodi na ceskych silnicich jen milionari? ;-D

0/0
4.5.2007 17:24

Pason

Tady života nelituji.

Dobře jim tak.Lepší, když se pozabíjejí sami, než aby přejel ježka.

0/0
4.5.2007 15:36

Plastová láhev

Re: Tady života nelituji.

kdyby sis to precetl, tak bys zjistil, ze se jim nic nestalo, ale smetli nakou rodinku a tatka je pod drnem uz... :-©

0/0
4.5.2007 16:04

66my

Re: Tady života nelituji.

Informace je kusá: oba britší "hrdinové volantu" od nehody utekli, byli chyceni na hranicích ve voze s ruskou značkou a Makendonci rozšířili obvinění za neposkytnutí pomoci. Dost pěkný obrázek o účastnících této akce, co?

0/0
5.5.2007 10:00

holkazdaleka

Mne pripada, ze se na ceskych silnicich porada Gumball kazdy den.

;-D

0/0
4.5.2007 15:18

mark.meridian

problém společnosti...

každý tady říká, že tito lidé nejsou hrozbou... hrozbou je každý, kdo nedodržuju bezpečnostní předpisy a především ten, kdo je na silnici bez zjevného důvodu... dnešní kapacita komunikací nestačí na současný provoz... aut neustále přibývá, ale daně , ze kterých by se výstavba silnic financovala se nikomu platit nechce (i když při tom, jak je s veřejnými financemi např. v ČR nakládáno se NĚKTERÝM lidem ani nedivím)...

já prostě říkám, že každé auto, které je na silnici zbytečně, je tam navíc a stává se hrozbou, zvyšuje riziko dopravní nehody... a je jedno, jestli je to lada, škodovka, audi, mercedes, porsche, nebo bugatti... mnoho lidí jezdí jen proto, že je to pro ně "pohodlnější" a ohání se tím, že jezdí bezpečně... už ale nevidí pravou příčinu častých dopravních nehod... přehuštěný provoz... kdyby na silnici alespoň nebylo tolik kamionů... ale za to také můžeme jen my sami...

0/0
4.5.2007 14:41

belgian chocolate

a co cyklisti

co se po okreskách nez zjevného důvodu plouží tři vedle sebe v tlupách, táhnou vozíčky s mláďaty a další mláďata se za nimi nebezpečně kymácejí na vlastních kolech?

0/0
4.5.2007 15:47

153624

ha,ha

co to je "diktatura socialismu",to slyším poprvé;-D ať se dovzdělám8-o

0/0
4.5.2007 14:00

Kleki Petra

Re: ha,ha

To je diktát vod soušky učitelky v roce 1979.

0/0
4.5.2007 14:02

KarlKubrt

Re: Re: ha,ha

;-D;-D;-DR^

0/0
4.5.2007 17:35

FDP

...

...deda holt brzdil provoz - mel zaradit petku a jet 200 jako autam kolem neho...

0/0
4.5.2007 13:54

mark.meridian

opovrhuji...

těmito lidmi i všemi, kteří se jich zastávají... stejně jako opovrhuji rádoby "závodníky", kteří se prohánějí po českých silnicích ve vytuněných golfech... gumballu se ale účastní pouze malý zlomek lidí, kteří podobné skvosty techniky vlastní... pro mě je třeba zásadní ten fakt, že ani takový závodník jakým je Michael Schumacher se jej neúčastní... To samo o lecčem vypovídá... Pokud by účastníci "závodu" ohrožovali pouze svoje životy, tak prosím, ať si vesele jezdí, jinak mi to přijde v dnes už tak špatném stavu na světových silnicích jako zvrácené a trestuhodné...

Každý by měl být za své počínání trestán takovým způsobem, aby pro něj ona případná sankce znamenala stejné omezení jako pro kohokoliv jiného.

Být bohatý znamená alespoň pro mě být materiálně zaopatřený, daleko za hranicí zákl. životních potřeb. Nikoliv , že bych z jakéhokoliv přestupku a dokonce i z některých trestných činů vyvázl prakticky bez úhony.

0/0
4.5.2007 13:48

153624

Re: opovrhuji...

Když je to závod vygumovaných celéblít:-©, pak je jasné,že Šumi nepojede ani omylem.Ztrapňovat se není jeho stylR^Co umí,předváděl celému světu spoustu let.;-)

0/0
4.5.2007 13:56

wildge

Re: opovrhuji...

On i takovy zavodnik jako je David Coulthard vazne zranil holku, ktere se chtel v silnicni kare predvadet po Monaku - chtel s ni objet okruh F1, ackoli vede i jednosmerkami (samozrejme v protismeru).

0/0
4.5.2007 14:13

paprk

Re: opovrhuji...

a kdo tvrdí že vyváznou co to je zas za spekulace

0/0
4.5.2007 14:13

mark.meridian

Re: Re: opovrhuji...

Netvrdím o těch dvou, resp. především o řidiči toho Porsche. To už by na mě bylo moc, kdyby ano... Ale vám přijde úplně normální styl, že když mám na pokutu, nebo mi nevadí, že přijdu o řidičák, tak se těch pár měsíců nechám vozit v limuzíně?... Já i když bych na pokuty měl (co je v dnešní době pár set EUR), tak bych si vědomě nedovolil záměřně porušovat pravidla této společnosti jen proto, že na to mám. Za těmi zákony a omezeními nevidím omezování svobody... Každý ze zákonů nějaký smysl má, ano, některé jsou špatně napsané, nebo nedotažené, ale žádný z nich není zbytečný. Něco trochu jiného je hledat mezery v zákonech, pak se pohybujete na hraně. Ale toto je vysmívání se právnímu řádu a tak by to mělo být posuzováno a trestáno...

0/0
4.5.2007 14:25

paprk

Re: opovrhuji...

kromě toho at se vám to líbí nebo ne, vždy budou bohatší, mocnější a vlivnější lidi a ty vždy budou zvýhodněni, může se vám to nelíbit a to je tak všecko, není to ani dobře ani špatně prostě to tak je. já osobně klidně přiznám, že podle mě si lidé rovní nejsou i když to kde jaká pseudodemokracie hlásá, ale já si třeba s takovým paroubkem rovný nepřipadám, já se považuju za člověka ,jestli vy ano tak si to užijte. skutecne se mi ani nelíbí že při volbách o mé budoucnosti rozhoduje spousta podprumerne inteligentních lidí sotva se základním vděláním registrovaných už 10 let na uradu prace. takze rovni si podle me nejsme, bohuzel lepsi system nez to co ted nazyvame demokracii zatim nikdo nevymyslel. ale to uz se pomalu vzdaluju od temata.

0/0
4.5.2007 14:21

mark.meridian

Re: Re: opovrhuji...

Ano, dnes je to opravdu tak, že všichni jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější... Bohužel to tak neplatí u firem... Řekněte mi, proč firma zaplatí pokutu podle toho, kolik má, nebo vydělá... A "celebrita" zaplatí stejně jako kopáč z neználkova... Toto je špatně nastavené... Znám bohaté lidi, ale ještě jsem si nesetkal s nikým, kdo by si nevážil lidského života, jak svého tak druhých. Asi jsem měl pouze štěstí na lidi okolo sebe... Vím, že lidi nezměním, ale na tom, že takovými to "celebritami" opovrhuji se také nic nezmění...

0/0
4.5.2007 14:31

vandit

Re: Re: Re: opovrhuji...

a proc by mel bohaty clovek platit vetsi pokutu???? Tak vis co? OK? Ale potom bohaty clovek bude mit lepsi peci u doktora protoze rocne nasype do rozpoctu / soc a zdrav 100x vic nez kopac... ses socialistickej komanc... probud se a prestan zavidet

0/0
4.5.2007 17:01

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: opovrhuji...

verte mi, ze opravdu nemam co zavidet... alespon co se tyce materialniho bohatstvi... neurazejte me proto hned prosim, pokud jste pouze nepochopil mou myslenku... je ohromny rozdíl mezi pokutou a placenim soc. / zdra... pokuta totiz postrada smysl, pokud pro danou osobu neznamena zadnou ujmu... potom neni vyznam tyto pokuty vubec vybirat... vase reakce se mi (odpustte mi prosim tu primost) zda slepa a primitivni...

0/0
4.5.2007 17:19

vandit

Re: Re: Re: Re: Re: opovrhuji...

to je blbost. Jako magori jezdi i studaci v oprejskanym GOLFu Sony car audio s rourou od kamen a to nemluvim o kamionech... Vy tu mluvite o silenych zhyralcich kteri nevi co s penezi, a dle vas nejlip jim zabavit vsechen majetek... jak vysoka by ta pokuta mela byt podle vas ??????? a co treba kdyz bohaty clovek necha vydelat psa na chodnik a neuklidi to, hned 100tis na miste ne?

0/0
4.5.2007 17:36

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: opovrhuji...

A reknete mi proc ne? Jak je jinak chcete donutit, aby to nedelali??? Pokud to uklidi, tak tech 100 tisic nezaplati... Je to jeho svobodna volba, jestli prispeje 100 tisic na opravu chodniku, nebo jestli sebere vykaly sveho psa...

0/0
4.5.2007 17:40

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: opovrhuji...

Je mi z vás smutno, protože přízvisko, které jste mi přisoudil mě opravdu rmoutí...

Trest/pokuta je NAPROSTO něco jiného než placení daní, resp. zdra/soc. ... A víte co? Mě absolutně nevadí, že platím více na soc. a zdrav. Existuje totiž něco, co vy asi neznáte... Solidarita... Já jsem totiž velmi rád, že nemusím odvážet odpadky, že si nemusím péct rohlíky, že si nemusím opravovat odpad, nebo že nemusím chovat dobytek a pěstovat zeleninu, abych měl co jíst... Pokud chci lepšího doktora, tak si na něj připlatím...

Zajímalo by mne, jestli máte děti... A jestli ano, tak jak je vychováváte?... Protože nejlevnější trest je bití... To mohou provozovat všichni... Pak jim můžete zabavit nebo zakázat (na  určitou dobu) to, co mají nejraději... Pokud bych to přirovnal k pokutám a k tomu co prosazujete vy... Tak by jim každý zabavil to samé... Což uznejte sám je naprostý nesmysl a nelze stejný trest aplikovat na děti z různých sociálních vrstev...

0/0
4.5.2007 17:38

mark.meridian

Re: Re: Re: Re: Re: opovrhuji...

Pokuty/tresty musí mít takový charakter, aby vzbuzovali strach a

respekt... Což v případě finančních pokut za dopravní přestupky obecně

opravdu neplatí...

0/0
4.5.2007 17:39

Schei8e Katze

Smůla :((

:-/

0/0
4.5.2007 13:40

blekkal

Celkově to lze chápat...

... jako moc pěknou ukázku toho, jak se některé roviny lidských vlastností prolínají napříš "společenskými vrstvami". Pro mne je Gumball ekvivalentem nepovolené technoparty.

Obě skupiny by poměrně bez problémů mohly dosáhnout "legalizace" a převedení do podmínek, kde jim bude těžké něco vytknout. Tak jako technaři si mohou pronajmout vojenský prostor, tak věřím že právě závodníci GB bez jakýchkoli potíží zaplatí jednotlivým státům dočasné dopravní omezení tak, aby mohli projet bezpečně.

Přesto technaři raději anektují cizí pozemek a považují to za své právo. A závodníci v GB riskují životy ostatních řidičů, kteří možná celý život úzkostlivě dodržovali předpisy.

Je mi fuk, jestli jezdí v Lamborgini, nebo má dredy. Vadí mi, že zasahuje do práv, svobod a bezpečí jiných lidí a nazývá to "svobodou". Ta bohužel ale tak daleko nezasahuje...

0/0
4.5.2007 13:04

qiiz

Re: Celkově to lze chápat...

R^ bingo

0/0
4.5.2007 13:25

etg

Re: Celkově to lze chápat...

moc dobre napsane...R^R^R^

0/0
4.5.2007 13:30

jkarlicek

Re: Celkově to lze chápat...

Škoda, že se tady nedají bodovat kvalitní názory, tenhle by si to zasloužil. R^

0/0
4.5.2007 13:37

mark.meridian

Re: Celkově to lze chápat...

R^R^R^R^R^ potěšil jste mě. Pod toto se podepisuji.

0/0
4.5.2007 13:50

Lanta2004

Re: Celkově to lze chápat...

Nejlepší příspěvek za poslední rok,co jsem tu četl.......R^R^R^

0/0
4.5.2007 13:50

153624

Re: Celkově to lze chápat...

OK,jen nechápu,jak se v případě závodu napříč Evropou dá ...dosáhnout "legalizace" a převedení do podmínek, kde jim bude těžké něco vytknout.8-oJako že Evropa uvolní silnice a oni pojedou?Nevím o jediném důvodu,proč to dělat.Mohou si pronajat nějaký okruh kde se letos nejede F1 a tam jezdit dle libosti,třeba závod na 365 dnů...proč ne.Už mohli jezdit od 1.ledna 2007...jenže ono jde o to,aby se zbytku lidí,podle nich nepochybně póvlu, ukázalo,že si moho dovolit naprosto vše.O tom to je.O těch lidských vlastnostech,jak píšeš v úvodu...charaktery tzv.celebrit,nebo co to je za lidi.Přece podobně se chovají i někteří hokejisté aj.,trhají rekordy z Prahy do Rozvadova za 30 min a když naboří,najednou se bojí vyfocení....:-©

0/0
4.5.2007 13:51

paprk

Re: Re: Celkově to lze chápat...

ne, je to o tom ze se muzete zblaznit z par bohatejch lidi, je to o zavisti a zlomyslnosti, z vytvareni usudku na zaklade kusych informaci, o tom ze kdyby tam jela 200 nejaka anonymni mazda tak vam to bude u zadku, skutecne " 40 sportaku hrozba neni " hrozba je ten zbytek v obycenjech autech protoze jich je proste nesrovnatelne vic. proc takhle vesnive nedebatujete kazdy vykend pri statistikach nehodovosti obycejnych lidi v obycejnych autech? vetsina nehod je udavana jako neprimerena rychlost nebo alkohol, zniova rikam vam nevadi mrtvej makedonec, vam vadi bohatej ridic.

0/0
4.5.2007 14:08

mark.meridian

Re: Re: Re: Celkově to lze chápat...

každé auto, které je na silnici zbytečně (navíc) je dnes hrozba... odsuzuji je stejně jako odsuzuji ty, kteří jezdí 120kami do práce, benzín platí ze sociální podpory, i když by mohli jezdit vlakem nebo autem, ušetřili tak peníze/benzín/životní prostředí a silnice... rozhodně nemám těmto celebritám co závidět, snad jen to neustálé otravování od "novinářů" a "fotografů"... po materiální stránce se rozhodně nemám špatně, rozhodně nejsem ve stavu, že bych někomu záviděl supercar (i když těch bylo mezi zůčastněnými stroji jen několik, za většinou z těch aut by se např. v LA většina lidí ani neohlédla)... ti, kteří jiné napadají ze závisti naopak sami závidí...

0/0
4.5.2007 14:16

Moravský Slovák

Re: Re: Re: Celkově to lze chápat...

bohatý nebo chudý, hlavně vadí bezohledný řidič. A máte pravdu  tom, že je jedno jestli bezohledný řidič jede v novém porsche nebo ve staré oktávii.

Ale stejně je sranda, že když je bezohlednému řidiči vytýkán jeho způsob jízdy, jeho první "obranou" je výkřik, že kritika je motivována závistí.

0/0
4.5.2007 14:41

pakeeto

Re: Re: Re: Celkově to lze chápat...

myslim, ze na 40 aut na silnici nepripada prumerne jeden mrtvy, na 40 sportaku namyslenejch "celebrit" uz ale jo

0/0
4.5.2007 15:36

Tryskomys Muf

Re: Celkově to lze chápat...

Mas v podstate pravdu, ale presto - ohrozit nekoho na zivote, a nelegalne okupovat pozemek jsou dve krapet odlisne veci.

0/0
4.5.2007 19:34

Bertuzzi Todd

Průbojný

Nedělej ze sebe prosím tě vola.

0/0
4.5.2007 13:02

HolmesS

Re: Průbojný

To nemůže, když jím již je.

A na druhou stranu - Co čekáš od člověka, který se zde kdysi přiznal, že dělal za komoušů bachaře?

0/0
4.5.2007 14:03

Kleki Petra

Jsem znepokojen tím, kdo všechno si dnes dovolí označit se za kapitalisti

V případě Průbojného snad jedině že by to bylo od slova "kapitace", respektive spíše to vypadá, že v minulosti absolvoval dekapitaci.

0/0
4.5.2007 12:33

Prubojny___kapitalista

Re: Jsem znepokojen tím, kdo všechno si dnes dovolí označit se za kapitalisti

Ano, každý, kdo odmítne zahájit hon na čarodějnice na základě nepřesných informací novinářů o nehodě, situaci v gaunerské díře, jako je Makedonie je zde urážen. :-) Český človíček prostě rozhodl, že jsou vini, protože jeli závod a měli porsche. :-P

0/0
4.5.2007 12:36





Najdete na iDNES.cz