Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista, který zbil Jacques, se cítí jako oběť

Před rokem se policista Tomáš Čermák stal "hvězdou". Kamera ho zachytila, jak klečí na političce Kateřině Jacques ze Strany zelených a mlátí ji obuškem. Policista byl za svůj zákrok propuštěn, vyšetřovala ho inspekce a stále čelí trestnímu řízení. On sám sebe vidí jako oběť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fr-mottl

rada bacharu z koncentraku se take musela po valce

lecit, jeste navic, kdyz je za ty vrazdy chteli dokonce hnat pred soud. Pritom plnili jenom svou povinost...

0/0
14.5.2007 18:50

Ulrich

Proč ji bil?

Snažil jsem se zjistit, proč policista vůbec použil násilí. Původní policejní verze je taková, že opakovaně "napadala" pravicové radikály. To je poměrně vágní. Jak napadala? Asi slovně, že? A to byl důvod k tomu, aby silný muž bil ženu? Hnus. Jakýkoli zákrok je v takové situaci přehnaný ( ať na sebe pokřikují, o nic nejde ) a bití žen je úplné šílenství.

0/0
14.5.2007 18:31

Isabelle

Re: Proč ji bil?

Asi zapomnel, ze nebyli Velikonoce...

0/0
14.5.2007 18:39

Ulrich

Re: Re: Proč ji bil?

Bití žen neomlouvají ani Velikonoce. Pomlázka je neuvěřitelně barbarský, plebejský zvyk.

0/0
14.5.2007 18:45

Isabelle

Re: Re: Re: Proč ji bil?

R^ s tim souhlasim...:-)

0/0
14.5.2007 18:47

iuos

hmm

zajímalo by mne, jestli křičela "jauvajs" nebo "žauvé"

0/0
3.5.2007 13:59

Bonda

Zelení idioti, kam se podíváš

Jacques se chovala jako kráva, protože s malými dětmi se na takovouhle akci nechodí-sociálka by ji měla řešit. Jinak si pro výprask šla jak fotbalista pro faul, a ten horlivý kretén ji to sežral i s navijákem. V politice ale nemá co dělat, vždyť ani děti nemají fotra.Rv(Y)

0/0
2.5.2007 19:39

Stary opryskany livanecnik

Re: Zelení idioti, kam se podíváš

Teda nějak nechápu jak souvisí to jestli je K.J. bez manžela s jejím politickým postojem apod. 8-o...btw a ty děcka zcela jistě mají nějakého otce...biologického....

0/0
3.5.2007 9:16

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Zelení idioti, kam se podíváš

Znásilnili ji mimozemšťani v létajícícím talíři. Otec je Alien:-)

0/0
3.5.2007 9:21

karolino

Re: Zelení idioti, kam se podíváš

Co blbneš to byly dobře investované facky /inkasované/

0/0
3.5.2007 13:55

Beranal

Já tohle furt nechápu

to je zcela zpolitizovaná záležitost, pokud policajti někoho skutečně zbili tak to bylo na Czek teku, tam jsme to všichni viděli, to normální mlácení, kupodivu to nikdo nevyšetřoval. Ten Čermák tu Kačku nemlátil ten se snažil ji jenom zpacifikovat a odvést a ona se s ním zcela evidentně prala, viz ta noha když se na zemi snažila přes něj zaklesnou, viz ten utržený odznak, a tady novinářské zrůdy udělají  z toho tuhle Topolánkovu osvětimskou lež že tady došlo k nějakému zbití, což vůbec neodpovídí realitě. Bitý člověk během toho skutečného bití těžko může trhat policistům odznaky, bitý člověk normálně pustí moč a nebo dokonce stolici.

0/0
2.5.2007 18:48

Jirmat

Re: Já tohle furt nechápu

já to také nechápu - přes postel a hysterii do parlamentu.Místo aby byla souzena je oslavována?Je to šílená kráva,ale výborný psycholog.:-/

0/0
3.5.2007 12:50

iDaddy

Je fakt, že Petr Uhl je ve straně

zelených bomba! Ale jsou tam i další! Dědeček...., snad chybí Volfová a jiné politické kreatury! Uhl a Rath - politici z nejmilejších....

0/0
2.5.2007 18:36

Pišta Hufnágl

PICCA

NARVAL BYCH JÍ TEN PENDREK DO PRDELE;-€

0/0
2.5.2007 18:11

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: PICCA

R^

0/0
2.5.2007 18:12

blastula

Lidi se bít nemá, ale :

Před tím, než dostala naplácáno o nějaké Kačce Jacques nebylo ani vidu ani slechu. Párkrát kvikla ( ale kvičela krásně, procítěně, dramaticky ,s  přednesem) a stala se rázem osobností číslo jedna, první dámou Zelených.Takže si troufám  zapochybovat o úplné náhodnosti celého tohohle divadelního představení.

0/0
2.5.2007 18:09

krabat_

hmmm

tvoje nazory uz jsou na pokraji  spolecenskye nebezpecnosti. anarchista a ochrance prirody, potazmu clen strany zelenych respektujicich a souhlasicich s demokratickymi principy,  (kdekoliv ve svete) jsou 2 uplne rozdilne pojmy! jestli si tohle neuvedomujes, taxi prihlouply fanatik...  

0/0
2.5.2007 16:06

krabat_

kdyby hloupost kvetla...

hmmm, podobny nesmysl jsem uz dlouho necetl. bursik je jeden z mala serioznich a cestnych politiku. je to politik zapadniho typu nastupujici generace, nezprofanovane komunistickym rezimem. bursik ma mnohem dal ke komunistum, nez cela ods s cssd. to preci musis videt. stranu zelenych maji vsechny vyspele zapadni zeme a je to tak dobre. to, ze par levicovych radikalu, se v ni, kvuli casti jejiho programu, ztotoznuji, je vec jina... kazdopadne je to jedna z mala rozumnych alternativ na nasi pol. scene ( teda vedle ed vlastne jedina)

0/0
2.5.2007 15:26

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: kdyby hloupost kvetla...

strana anarchistů v oblecích. Viz. Kateřina Jacque a Petr Uhl.:-)

0/0
2.5.2007 15:28

Beranal

Re: kdyby hloupost kvetla...

;-D Ty nic nechápeš normálně každý kdo chápe zcela zřetelně vidí že to jsou jen další bolševici kteří vyměnili ten vyčpělý bolševický kabát za nový, ta podstata té  idelogie ekologismu a komunismu nebo jiného levicového -ismu je naprosto stejná.

0/0
2.5.2007 18:53

lolek77

Re: kdyby hloupost kvetla...

Máte pravdu, že je to důstojný nástupce komunistické levice. Lidé nezatížení komunistickým režimem vnucují občanům jedinou správnou tezi žití založenou na zákazech a příkazech, deformování trhu daňovou a cenovou politikou a dotacemi - vše ve jménu ekologického boha. M.j. znáte nějakého představitele zelených, který se živí podnikáním a nežije jako státní zaměstnanec z našich daní? Já tedy ne.

0/0
2.5.2007 18:57

Monstrum Anonymič Anonymov

Policisté jsou profesionálové

Pokud někoho mlátí, mají k tomu dobrý důvod :-)

0/0
2.5.2007 14:38

Picolik

Nestranný článek?

Takhle "nestraně" napsaný článek jsem už dlouho nečetl. Nechápu jak se někdo může snížit tohle napsat. :-©

0/0
2.5.2007 14:16

Missan

PČR je plná takových Čermáků...

O jednoho víc nebo míň... Na tom nesejde. Dokud bude PČR odkladiště maňasů, kteří tam vstupují jen proto, že by jinde se svými dispozicemi neuspěli, nic se nezmění.

Jacques je směšná. Ale vyšťavila z toho dobrou popularitu, cigošmilka...

0/0
2.5.2007 13:33

Vanislav

Re: PČR je plná takových Čermáků...

tak rekl clovek ktery by se k PCR nedostal :-/

0/0
2.5.2007 13:41

svornik

Souhlas

Nevidim důvod proč by neměla dostat nakládačku  pokud se motá tam .kde se něco děje musí s tím  musí počítat. Je to vychytralá  koza,která se z toho má dobře.Policista v tomto případě jednal velice správně a já mu osobně fandím!!!:-©

0/0
2.5.2007 13:15

Duke_Ja_Prvni

Re: Souhlas

R^R^R^

0/0
2.5.2007 15:16

Cauchyho-Binetova věta

tak abych to pochopil ...

K zabezpečení svých úkolů je Policie ČR nadána řadou oprávnění. Ta jsou zakotvena především v zákoně o policii, a specificky pro trestní řízení v trestním řádu. Pro provádění zákroků a úkonů zákon o policii (pro trestní řízení pak dále trestní řád) ukládá policistovi řadu limitujících povinností. Vyjmenovat lze především povinnost dbát cti, vážnosti a důstojnosti osob i své vlastní, dále zákaz působení bezdůvodné újmy a dále kritérium přiměřenosti zákroku a úkonu, kdy přiměřenost je definována zákazem (srov. slova „povinen nepřipustit“) překročení míry nezbytné k dosažení účelu zákroku nebo úkonu (vše viz § 6 odst. 1 zákona o policii), dále má policista poučovací povinnost vůči osobě, proti níž jedná (§ 6 odst. 2 zákona o policii), povinnost ve službě konat zákonným a odpovídajícím způsobem, je-li páchán přestupek nebo trestný čin, nebo je-li o jejich páchání důvodné podezření (§ 7 odst. 1 zákona o policii), a dále použít při zákroku odpovídající výzvu,

0/0
2.5.2007 12:51

Cauchyho-Binetova věta

Re: tak abych to pochopil ...

pokud to povaha a okolnosti zákroku dovolují (§ 9 zákona o policii; podle § 9 odst. 3 zákona o policii je povinností každého uposlechnout výzvy zakročujícího policisty). Speciálním ustanovením k § 9 odst. 1 zákona o policii, tj. k povinnosti policisty použít při zákroku odpovídající výzvu, pokud to povaha a okolnosti zákroku dovolují, je § 38 odst. 3 zákona o policii. Podle § 38 odst. 3 zákona o policii je policista povinen před použitím donucovacích prostředků vyzvat osobu, proti které zakročuje, aby upustila od svého jednání, jinak proti ní bude použito donucovacích prostředků. Policie ČR je oprávněna ke splnění svých povinností (úkolů) přikázat každému, aby na nezbytně nutnou dobu nevstupoval na určená místa nebo se na nich nezdržoval. Každý je povinen příkazu policisty uposlechnout (§ 20 zákona o policii). :-)

0/0
2.5.2007 12:51

Cauchyho-Binetova věta

Re: Re: tak abych to pochopil ...

Paní Jacques neuposlechla a pokud  by policista nekonal, tak by zákon porušil :-)

0/0
2.5.2007 12:52

Tutek

Re: Re: Re: tak abych to pochopil ...

R^ sem čekal co z tebe vypadne :-)

0/0
2.5.2007 12:55

Tutek

Re: Re: tak abych to pochopil ...

no a chápeš to dobře, vykázal ji z nebezpečného (pro ni  a její dítě) místa a když neuposlechla chtěl ji naložit do auta a odvést na služebnu. Čemuž se ona fyzicky bránila. :-)

0/0
2.5.2007 12:54

pepe999 from England

Byl jsem svedkem zakroku PCR v Olomouci..

Prijeli benga a bez ptani zacali pacifikovat nejakeho mladika pred hospodou(pozdeji mi nekdo sdelil, ze pravdepodobne nejaka bolsevicka rakev volala 158, prej vytrznosti, nevim o tom). Jeho pritelkyne se slusne optala, proc ho vali po zemi a proc ho biji, fakt sli po nem. Kdyz to nepomohlo, tak k jednomu docela udelanemu prisla a bouchla do neho svou malou pesti. Milej chlupatej se otocil a behem chvilky byla slecna na zemi s rukama malem zlamanyma, cu/rak jeden. Nabidl jsem se jako svedek, pri policejni brutalite, ale nikdo mi nevolal...Rv

0/0
2.5.2007 12:19

draq

Re: Byl jsem svedkem zakroku PCR v Olomouci..

co tu fanazíruješ ... dyk ti to nikdo nežere

0/0
2.5.2007 12:33

Tutek

Re: Byl jsem svedkem zakroku PCR v Olomouci..

hele pepe, dovolíš si v anglii neuposlechnout výzvu tamních bobíků?

0/0
2.5.2007 12:37

lerak9

Re: Re: Byl jsem svedkem zakroku PCR v Olomouci..

R^

0/0
2.5.2007 12:40

pepe999 from England

Re: Re: Byl jsem svedkem zakroku PCR v Olomouci..

Jenze v UK se po tobe nikdo hned nezacne sapat, napred te slusne pozadaji, aby jsi prestal delat bugr. Ta zelena krava sice dostala co si zaslouzila, nicmene jini si nezaslouzili a dostali...Rv

0/0
2.5.2007 12:52

Tutek

Re: Re: Re: Byl jsem svedkem zakroku PCR v Olomouci..

OK v olomouci jsem nebyl ale video s Katkou au au sem viděl.....a diskuze je o kačence

0/0
2.5.2007 12:55

Zmuda

Hele ..devítkovej leraku..

..nikoho nenazývej volem....husy ani krávy jsme spolu nepásli. Jestli že budeš demonstrovat pro nějaký názor s kterým se vnitřně ztotožňuješ..a budeš tak činit pokojnou cestou,určitě se ti nebude líbit to,když bude proti tobě zasahovat policajt,který si myslí že je v akčním filmu a loví zločince nejhrubšího zrna,kde je snad i ohrožen na životě.Ostatně se takto i tento imbecil vyjádřil na kameru,pokud si vzpomínám.Řekl,že se cítil ohrožen na životě,proto musel takto tvrdě zasáhnout. Byla snad Katy Jau Jau ozbrojena ?  A pak je zde také hledisko verbálního projevu,dovedu si živě představit....jak ji vyzýval k pořádku. Každá akce budí reakci..to je to,o čem zde já hovořím. Nepaušalizuji....i když je to u našich policajtů obecný jev.Prostě valná většina z nich s neumí "chovat" a dost často provokují a sami zavdávají příčinu sporu.

0/0
2.5.2007 12:13

lerak9

Re: Hele ..devítkovej leraku..

Sorry za toho vola. Nejsem a ani jsem nikdy nebyl policajtem, ale občas s nimi vyjíždím na akce a můžu s klidem říct, že někteří lidé se chovají jako hovada a, bohužel, někdy jde i o život. Nezastávám se Čermáka, ale zákroku jako takového.

0/0
2.5.2007 12:39

pepe999 from England

Zenskym jako Katerina kvakvak, nebo jak se jmenuje

nesmi zaschnout krev pod rypakem. To neni zenska, ale urvana opice s cikanofilii...:-©:-©

0/0
2.5.2007 12:10

Sunny29

Re: Zenskym jako Katerina kvakvak, nebo jak se jmenuje

Viz můj přípspěvek níže. Souhlasím. Je to hloupá, ale vychytralá k*áva.

0/0
2.5.2007 12:12

pepe999 from England

Re: Re: Zenskym jako Katerina kvakvak, nebo jak se jmenuje

Ok, nesledoval jsem celou diskusi. Docela me prekvapil VladaK, krome za vsechno muze ODS, se taky jednou premohl a napsal o necem jinem...;-D;-D;-DR^

0/0
2.5.2007 12:15

krabat_

to by me zajimalo

co myslis tim zelenym smejdem, ty fizlacka kryso...

0/0
2.5.2007 12:08

pepe999 from England

Re: to by me zajimalo

Sice nevim, kde je o tom psanem, ale jiste mysli tu imbecilni cikanofilni bolsevickou sebranku, kterou vede zkuysyn bursik...:-©:-©:-©

0/0
2.5.2007 12:13

jste normalni?

Re: Re: to by me zajimalo

ach ta internentova anonymita .. to je neco pro onanisty jako ses Ty ;-D

0/0
2.5.2007 12:22

pepe999 from England

Re: Re: Re: to by me zajimalo

Jiste, rudozelenej smejde...;-D;-DRv(Y)

0/0
2.5.2007 12:52

VláďaK

Ona si zaslouží

zmlátit několikrát denně.

0/0
2.5.2007 12:05

pepe999 from England

Re: Ona si zaslouží

;-D;-DR^R^

0/0
2.5.2007 12:08

Delirium Tremens

Re: Ona si zaslouží

A bolševici si zaslouží oprátku, alespoň jednou za život.

0/0
2.5.2007 12:10





Najdete na iDNES.cz