Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie chce Čunka obžalovat, vyšetřování končí

Vyšetřování korupční aféry vicepremiéra Jiřího Čunka končí. Policie iDNES.cz potvrdila, že chce v květnu předat státnímu zástupci návrh, aby aktéry údajného půlmilionového úplatku obžaloval. Čunek iDNES.cz řekl, že z toho nebude vyvozovat žádné závěry. Na rozhodnutí žalobce čeká i premiér.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Posuďte sami zda má nebo nemá pravdu.

Na otázku čtenářů, zda budou jako Romové dotováni i ostatní lidé, Čunek prý odvětil: "To se budete muset jet někam opálit, začít dělat s rodinou binec, na náměstí dělat ohně a potom se vás teprve někteří politici zastanou a řeknou - " on je chudák." A co na to statistické ročenky ? 3% populace v ČR tvoří Romové, žije jich zde cca 250-300.000,25% z celkového počtu Romů žije v Severních Čechách,21%z celkového počtu Romů žije na Severní Moravě,47% bytů obývaných Romy není vybaveno ani splachovacím WC. 40 m2 bytové plochy obývá v průměru 6,9 Romů.Až 30% manželství v některých romských skupinách uzavírají příbuzní.6% romských žen poprvé rodí mezi 14 a 16 lety.19% romských žen poprvé rodí v 16 letech.Až 4 interrupce v průměru připadají na jednu romskou ženu.60% z dětí umístěných v dětských domovech je romské národnosti.

Pokračování -  

 

 

 

0/0
29.4.2007 6:45

babacek

Re: Posuďte sami zda má nebo nemá pravdu.

Přes 50% romských dětí se učí ve zvláštních školách. 22% romských dětí propadá v 1. třídě. 25% romských dětí ve věku 6-7 let je v pásmu verbální debility. 56% Romů nemá ani základní vzdělání. 32,7% Romů má základní vzdělání. 8% Romů se vyučí v oboru. 2,5% Romů má středoškolské vzdělání.0,8% Romů má vysokoškolské vzdělání. 75-85% Romů je nezaměstnaných. 60% Romů je nezaměstnaných déle než 3 roky.30% dospělých Romů se živí nelegálním způsobem.

 60% dospělých vězňů ve věznicích jsou osoby romské národnosti.

75% se Romové podílí na kriminalitě (přičemž v některých lokalitách např. co se kapesních krádeží týká dosahuje až 95%). 30% pouličních prostitutek má romskou národnost. 25% pouličních romských prostitutek má za pasáka svého příbuzného.

A co na to vtipálek ? 100% romských pseudoochránců bydlí hodně daleko od Romů. A to jeten základní průser. 

0/0
29.4.2007 6:45

Kocourek69

Re: Re: Posuďte sami zda má nebo nemá pravdu.

Tak s tím posledním odstavcem souhlasím a mnohokrát jsem na to i já zde na diskuzi upozorňoval, že cikán vypadá jinak z koženého křesla vytopené státní kanceláře, jinak pokud ti v tranvaji vytáhne z kapsy šrajtofli a úplně jinak pokud bydlíš v jeho sousedství a si nucený se nedobrovolně dívat a poslouchat jak se na trávníku před oknem provádějí incest (sex mezi příbuznými) 12-až 13leté cikáňata.

0/0
29.4.2007 7:53

babacek

Re: Re: Re: Posuďte sami zda má nebo nemá pravdu.

incest (sex mezi příbuznými)

Jěště,že si mě napsal vysvětlivku,jinak bych tápal.;-D

0/0
29.4.2007 8:50

bindis

Re: Re: Posuďte sami zda má nebo nemá pravdu.

Domnívám se, hloupost nebo debilita není na místě. U přivandrovalých Indů je kamen úrazů, že se vůbec nevěnují svým dětem. Obyčejný předškolák má slovní zásobů cca 1200 slov a malý rom 600 slov a pak se sním domluvte, když nezná význam zakladních věcí. A setkat u starých romů s takovým podpisem xxx není nic vzláštniho.

0/0
29.4.2007 8:09

babacek

Re: Re: Re: Posuďte sami zda má nebo nemá pravdu.

Jenže tady se rok co rok vynakládají nemalé částky na jakousi integritu a jejich vzdělávání.Jenže ta snaha musí být pro obě strany evidentní.Oni zájem nemají a když tak nezadbatelné procento které se k nim ani nehlásí a raději ze sebe dělá jinou snědou národnost.Když se jim však nedostává jejich představ o podpoře,bydlení tak je diskriminujeme.Je načase to změnit.

0/0
29.4.2007 9:00

Kocourek69

Re: Posuďte sami zda má nebo nemá pravdu.

A jak si k těm číslům přišel? To si je cucáš z prstu? Hlavně mi netvrď že ve statistickém ústavu. To by si akorát opět otevřel starou a mnohokrát propíranou diskusi jak nemálo cikánů při sčítání obyvatelstva do kolonek národnosti a náboženského vyznání uvádí a zatrhávají lživé údaje.

0/0
29.4.2007 7:40

babacek

Re: Re: Posuďte sami zda má nebo nemá pravdu.

Kdyby si nesledoval jen jednostrané zprávy tak by si ty čísla měl také.Tyto čísla totiž nepopírají ani sami rómové.

To víš v Haló novinách to nenajdeš.:-P;-D

0/0
29.4.2007 8:45

morbidni_kreten

:-P

samozřejmě, že to není přímý důkaz, ale normálně myslícího člověka trkne do nosu fakt, že čunek jednal v jednu dobu s firmou o jejich podnikatelských aktivitách, v tu samou dobu odešlo z učtu firmy pul milionu a v tu samou dobu/bože to je náhodička/ přišla ta samá suma na konto Čunka.;-D;-D;-D

0/0
28.4.2007 23:48

celtic

soudruzi Čunéééék....

ten je pro vás jako červený hadr pro býka....tak jedééééém...R^;-D

0/0
28.4.2007 20:47

morbidni_kreten

Re: soudruzi Čunéééék....

jojo, přesně, dycky jsem říkal, že nejhorší je soudruh z ODS...;-D

0/0
28.4.2007 23:44

celtic

šup

R^

0/0
28.4.2007 18:43

celtic

šup nahoru...

R^

0/0
28.4.2007 15:30

1_130_202_135

Re: šup nahoru...

Á, celtika tahle diskuze zřejmě vzrušuje nejen psychicky.... ;-D

0/0
28.4.2007 16:03

morbidni_kreten

Re: Re: šup nahoru...

;-D

0/0
28.4.2007 23:44

celtic

kauzacunek.cz

kauzacunek.cz

0/0
28.4.2007 12:27

celtic

soudruzi kde se flákáte...????

8-o nebo že už vás největší vřed a viník všech problémů ČR Čunek nezajímá...?8-o8-o8-o

0/0
28.4.2007 12:01

celtic

soudruzi a do Čunkááááááááá....

;-D;-D;-D

0/0
28.4.2007 11:46

celtic

kauzacunek.cz

kauzacunek.cz.........skutečnost...:-)

0/0
28.4.2007 8:44

Templ

Že Čunkovo

neodstoupení snižuje důvěryhodnost soudů a vyšetřovatelů? Schválně...kdo jim věří? Ostatně...mj. Kájínkův případ hovoří sám za sebe....soudy jsou s ostudou jedna ruka...:-P

0/0
28.4.2007 8:40

celtic

soudruhzi nechrápat a na Čunka útočit...

!;-D:-P

0/0
28.4.2007 8:27

Templ

Re: soudruhzi nechrápat a na Čunka útočit...

masochisto...

0/0
28.4.2007 8:30

celtic

Re: Re: soudruhzi nechrápat a na Čunka útočit...

kauzacunek.cz....:-)

0/0
28.4.2007 8:32

papazian

Pane Čuňku, už odejděte z politiky!

To nemáte žádný pud sebezáchovy? To  si černoprdelníci obklopili tedy lůzou, jen co je pravda..., schovávají se za poctivé křesťanské hodnoty, ve skutečnosti opojení z moci. Ostudné!

0/0
28.4.2007 8:13

Templ

Re: Pane Čuňku, už odejděte z politiky!

není to tak jednoduché...jeho případný odchod by dal vítr do plachet určité skupině....měl odstoupit dříve, v současnosti by to bylo kontraproduktivní...

0/0
28.4.2007 8:21

babacek

Konec ??????

Jsou dvě možnosti,buď policie i nadále pracuje na pokyn toho kdo tuto aféru tak úspěšně režíruje nebo opravdu začala pracovat tak jak by měla.Potom zůstává otázka proč do dnes nebylo zahájeno vyšetřování kauz které se týkají ČSSD a její předsedy bezprostředně a nejsou ze stejnou tvrdošíjností medializovány?

0/0
28.4.2007 5:19

celtic

soudruzi tak jak na Čunka...???

nějak se vám to sere co...?;-D Moc jste to překombinovali a teď teď nevíte jak dál.....;-D Jste amatéři, jsou lidé, kteří by vám ho zastřelili za 20.000, ale pro vás to bylo moc, tak teď investujete miliony do advokátů a pořád nic....!;-D;-D;-D

0/0
27.4.2007 23:39

Templ

Re: soudruzi tak jak na Čunka...???

Holt...na Čunkovi se odkope kde kdo...:-P

0/0
28.4.2007 8:22

honzaf

www.kauzacunek.cz

www.kauzacunek.cz

0/0
27.4.2007 22:37

pepe999 from Salford

Re: www.kauzacunek.cz

Pokud to je fakt podle dukazu, tak nechapu, proc PCR a statni zastupitelstvi delaji tohle divadlo. Vzdyt pouze na zaklade tvrzeni nejake pyce po 5 letech nemuzou nikoho obvinit jen tak. Vzdyt krome tech jejich kecu a to jeste neprokazatelnych nic nemaji....8-o8-o

0/0
27.4.2007 23:06

Zmuda

Ten zde přítomný Ulrich....

...co je to za pitomce,znáte ho někdo ?....;-D....

0/0
27.4.2007 20:37

pepe999 from Salford

Re: Ten zde přítomný Ulrich....

Aby to nebyl nejakej Urban(ova)...;-D;-D:-©

0/0
27.4.2007 23:09

Beranal

Je potřeba zhodnotit co je důležité a co okrajové

Tady už není důležité zda Čunek "bral" nebo "nebral" tady je důležité že nějaká bolševická mafie vyštrachá najednou 5 let starou záležitost aby tady masivně ovlivňovali naší politiku, to je to skutečně nebezpečné,  tady je potřeba aby se  tajné služby začaly zajímat o to kdo za tímhle stojí. Ale jak je vidět tak na tohle premiér Topolánek schopnosti zřejmě nemá.

0/0
27.4.2007 19:44

Ulrich

Re: Je potřeba zhodnotit co je důležité a co okrajové

Ale je to důležité, zda "bral", je. Pokud ano, nemá v politice co dělat a patří do basy.

Ale je pravda, že darebáci typu Obsta by měli opustit justiční složky.

0/0
27.4.2007 19:47

jedinej spravedlivej

Re: Re: Je potřeba zhodnotit co je důležité a co okrajové

Obst je co za justiční složku????

0/0
27.4.2007 20:03

Ulrich

Re: Re: Re: Je potřeba zhodnotit co je důležité a co okrajové

Justioční složky ( ministerstva spravedlnosti ) jsou soudy, státní zastupitelství a vězeňská služba.

0/0
27.4.2007 20:09

SlusnyClovek

Re: Re: Je potřeba zhodnotit co je důležité a co okrajové

Nežijeme už v totalitě, podle zákona se původ peněz - vkladu do půl milionu nemusí ověřovat. Čunek provedl vklad peněz na své konto - věc jistě podezdřelá komunistům a zdá se i sociálním demokratům a všem závistivcům. Kdo peníze propije, to je v pořádku.

Důkaz o braní peněz tu není. I tvrzení ,že šlo o balíček tisícovek? Zažil jsem takto vydaných stotisíc z banky, půl milionu by byl pěkný balík. Jenže banka by spíš ty peníze dala v pětitisícovkách. Po svědkovi bych požadoval potvrzení velikosti balíčku - figurant. Přesně si pamatuje, tak by měla umět rozeznat, v kterém bylíčku je půl milionu v tisícovkách - když tvrdí, že to byly tyto peníze.

Takto podrobně si může věc pamatovat jen tehdy, když s ní chce dál kalkulovat. Jinak člověk zapomíná daleko víc věcí, než takovéto detaily. Jestli ale důkaz bude její deníček, který si dodatečně napsala a nějakej Lojza, co sním žije v konkubinátu, tak na takové důkazy jen zírám. Nerad bych emigroval, myslel jsem, že už žijeme v demokracii.

0/0
27.4.2007 20:04

Ulrich

Re: Re: Re: Je potřeba zhodnotit co je důležité a co okrajové

Viz níže. Vklad hotovosti samotný podezřelý není. Důležité jsou další okolnosti - privatizace, Čunkův vliv, výběr hotovosti z pokladny H&B REAL. To vše dohromady vytváří podezření. Nesporně.

S prověřením, zda svědkyně uvádí realisticky velikost balíčku bankovek, máš pravdu. Možná to i policie udělala. Kdo ví?

Není pravda

0/0
27.4.2007 20:17

honzaf

Re: Re: Re: Je potřeba zhodnotit co je důležité a co okrajové

Na www.kauzacunek.cz tvrdí, že jeden balíček tisícovek, ve kterém by bylo půl milionu by měl tloušťku 8 centimetrů. To rozhodně není paklík z banky, jak tvrdila svědkyně.

0/0
27.4.2007 22:39

Ulrich

Právní situace

Zdá se, že hlavní důkazy jsou tyto:

1. Výpověď svědkyně Urbanové.

2. Výpis z Čunkova bankovního účtu ( vklad hotovosti ).

3. Doklad o výběru hotovosti z pokladny H&B REAL.

Hmmm.... Na obžalobu to zřejmě stačí. Potom se uvidí.

0/0
27.4.2007 19:12

celtic

Re: Právní situace

?8-o

0/0
27.4.2007 23:41

pepe999 from Salford

Re: Právní situace

1. Vypoved kravy, ktera zkrachovala diky neschopnosti a protoze si myslela, ze ji bude Cunek protezovat, coz se nestalo, tak se chce pomstit, coz ji dela neduveryhodnou.

2. Vypis z uctu nic neznamena, puvod penez nemusi prokazovat dnes nikdo.

3. Doklad o vyberu samotny je uplne vedle, kdyz svedkyne uvadi predani penez jeste pred samotnym vyberem, coz i diletant musi pochopit, ze je to nemozne, protoze penize byly vybrany jako hotovost do pokladny a radne zuctovany...8-o8-o8-o

0/0
27.4.2007 23:46

J.

Ja nechci abu Cunik odstoupil

clena vlady v base snad jeste nikdo nemel!

0/0
27.4.2007 18:55

R@VI

Cunek neodstoupi, ...

... za korupci by musela dstoupit cela vlada

0/0
27.4.2007 18:26

SlusnyClovek

Čunek nesmí odstoupit - nelze ustupovat ani nátlakovým skupinám

pod záminkou rasismu, ani policejní šikaně z dílný bývalého estébáka Obsta.  Pokud 5 let starostoval a nikomu to nevadilo, tak je ted pod takovým dohledem, že snad žádná "další" korupce nehrozí. A až policie dá soudu "důkazy", tak soud jistě rychle kauzu rozhodne.

Důkazy typu jedna paní povídala plus vymyšlená interpretace k dokladům, které mu vyštrachala někde v šuplíku, když byl služebně pryč. Argument, asi jako by chtěla dokázat, že jí obtěžovat tvrzením, že má penis - to je přece důkaz.

Kdyby bylo skutečné vážné podezdření, pak by bylo na místě odstoupit. Jenže nejde ustupovat vyděračům.

0/0
27.4.2007 17:26

wulfhere

Re: Čunek nesmí odstoupit - nelze ustupovat ani nátlakovým skupinám

Slušný lidi netapetujou..že jo, madkvére?

0/0
27.4.2007 17:28

SlusnyClovek

Re: Re: Čunek nesmí odstoupit - nelze ustupovat ani nátlakovým skupinám

Spočítej si počet mých příspěvků s ostatními v diskusi, pak se bavme, kdo tapetuje. Příspěvek mám jen jednou, ostatní taky. Nevím, o čem mluvíš.

0/0
27.4.2007 17:30

homerecek

Re: Čunek nesmí odstoupit - nelze ustupovat ani nátlakovým skupinám

R^

0/0
27.4.2007 18:28

Ulrich

Re: Čunek nesmí odstoupit - nelze ustupovat ani nátlakovým skupinám

Minulost Obsta je pobuřující, ale nelze z ní dovozovat zaujatost proti Čunkovi.

Svědkyně Urbanová není zrovna ztělesněním věrohodnosti, ale listinné důkazy jí dávají za pravdu. Odkud je kdo vyštrachal a za jakých okolností, je lhostejné. Důležité je, zda doklady jsou pravé a odrážejí skutečnost.

Vážné podezření tady je. Neříkám, že jistota, ale podezření ano.

0/0
27.4.2007 19:16

SlusnyClovek

Re: Re: Čunek nesmí odstoupit - nelze ustupovat ani nátlakovým skupinám

Listinné důkazy? Ilegálně pořízený výpis z banky, jak k němu přišla? Bylo by OK, kdyby banka dala info policii - dle zákona.

Někde mu našla ten doklad a celé si to vymyslela. Provedení vkladu není nic nezákonného, párkrát jsem taky vkládal do banky peníze. Jednou jsem vybral v jedné bance přes 100tis. převezl do jiné a v hotovosti složil. Doufám, že nebudu muset jednou někomu dokazovat, kde jsem těch 100tis. vzal. Protože uchovávám aktivní doklad, tj. o existujícím vkladu. Výběrový list léta neschovávám.

Na začátku privatizace se neřešilo, kde lidi vzali desítky milionů - v době, kdy si předtím vydělávaji za bolševika nějaké 3 t. hrubého/mes. Tehdy se říkalo, že se nebude zkoumat původ peněz.

Každý si umí spočíst, že vydělat si půl milionu čistého může být otázka jednoho roku, u mírně nadpůrměrné mzdy. Jsou manželé, zubařka asi taky příjem měla. Takže ve 40 asi měli něco našetřeno.

0/0
27.4.2007 19:52





Najdete na iDNES.cz