Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Láska zvítězí nad zlem, řekl papež při vigiliích

Papež Benedikt XVI. v noci při velikonoční vigiliích ve vatikánské bazilice svatého Petra prohlásil, že se křesťané nemusí bát ďábla či smrti. V průběhu obřadu zapálili účastníci velikonoční svíce symbolizující zmrtvýchvstání ukřižovaného Ježíše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Elev

velikonocni vigilie

no dobra, ale pane redaktore, jak je to cesky??:-/

0/0
9.4.2007 1:16

--Raswan--

Super,ale kolik stovek milionů lidí musí zemřít než se tak stane?

;-D

0/0
8.4.2007 22:01

celtic

Re: Super,ale kolik stovek milionů lidí musí zemřít než se tak stane?

Lidé nejsou nesmrtelní....:-)

0/0
8.4.2007 22:02

--Raswan--

Re: Re: Super,ale kolik stovek milionů lidí musí zemřít než se tak stane?

No nejsou,zvlášt když je někdo peče dokřupava na hranici,nechá inhalovat plyn,či nechá po soudružsky upracovat ;-DTo je pak lásky na světě ;-D

0/0
8.4.2007 22:06

petrucciani

Láska zvítězí nad zlem, řekl papež při vigiliích

Tak to bych mu doporucil, at prijede k nam, a mozna by zjistil, ze to tak lehky ta laska zase nema.;-)

0/0
8.4.2007 15:46

Montaigne

Ááá, už zase láska zvítězí nad zlem

aha, to už jsem někde slyšel, ... a taky skutečně zvítězila, když pan Láska vyinkasoval od estébáka Junka z Chemapolu 200 mega za Lucernu a krach Chemapolu jsme pak v Konsolidační agentuře zacálovali my všichni!Rv:-©

0/0
8.4.2007 12:41

Pilat

Re: Ááá, už zase láska zvítězí nad zlem

;-D;-D;-D

0/0
8.4.2007 15:42

zahorak1

Re: Ááá, už zase láska zvítězí nad zlem

Tú Lásku ste chceli importovať k nám na Slovensko.

Ale - zamyslite sa - získalo na tom Slovensko, presnejšie jedna Slovenka, dcéra kolegu mojej manželky!! Druhá manželka brata Vašej Lásky, která "zvítězila" nad lží a nenávistí. Jej bude tá Lucerna. Aj keď je tam ešte malý zádrhel!!

A Vám ostáva jej ďaľší predstaviteľ - vrah, udavač a chrapúň - T.G.M. Dokonca, zo zákona!!

0/0
8.4.2007 21:32

sova_x

Re: Re: Ááá, už zase láska zvítězí nad zlem

Ještě jsi zapomněl dalšího zasraného slováka Štefánika.

0/0
8.4.2007 21:39

zahorak1

Re: Re: Re: Ááá, už zase láska zvítězí nad zlem

Dobre - mimochodom ide o skutočného tvorcu (realizátora) myšlienky ČSR - uznávam. Ale ak bol niekto zasraný a hajzel, tak to bol Tomáško. Ten ho - po prvé - nechal zavraždiť, po druhé - z Čechmi mal spoločné iba to, že Vás nenávidel, a po tretie - aby to dokázal - nechal doma - po svojom úteku za hranice (na veľkú radosť c.k. rakúskej tajnej polície) - zápisnice, vr. prezenčných listín, zo stretnutí tzv. MAFFIE, nejakého pofidérneho protirakúskeho spolku. Tá sa potom aj patrične "vyřádila". Nakopal Vas tým - moji milí husiti - fakticky do r..i!!. A vy, mojí dobrí milí dobrí - "pokrokoví" - husiti, ste mu za to jeho "ř.ť" ešte aj oblízali. A to dokonca zákonom!!

0/0
9.4.2007 8:10

arahat

Re: Re: Ááá, už zase láska zvítězí nad zlem

jdi do (Y)! Matláku!

0/0
8.4.2007 21:55

Vanislav

Jsem jedinej komu tu je z cirkve na bliti?

Tak polosenilni dedek, kterej kaze jedno a dela druhy  vyblil tudle smesnost a hromada patolyzalu a chudaku kteri veri v bytost ktera zavinila temny stredovek, upalovani, vrazdeni, znasilnovani, potlacovani vedy....no nacisti, komunisti a cirkev. Nejhorsi verbez

0/0
8.4.2007 12:00

ou_heretik

Láska zvítězí nad zlem...

...nic než prázdná klišé! Co přináší tato fráze modernímu, myslícímu člověku?:-©

0/0
8.4.2007 10:49

killy

To, co dřív přinášela nemodernímu nemyslícímu......

0/0
8.4.2007 10:51

Novakbob111

cesi moderni a myslici lide?

koukni kolem sebe. jeden z nejzaostalejsich a nejhloupejsich narodu sveta to nemuze nikdy pochopit. prazdna bolsewicka lina luza=cesky narod z 70procent

0/0
8.4.2007 10:55

minutos007

Re: cesi moderni a myslici lide?

Asi podle hesla  "Podle sebe soudím tebe...." ;-)

0/0
8.4.2007 11:28

Novakbob111

jeste ze ty hesla mate

;-D konecne zaostaly folk s podivnou ceskou historii, kde vsichni slavni byli bud nemecky mluvici cesi nebo cesti nemci a nebo nemecky mluvici zide. Jmenuj konkretne 1 slovanskeho cecha, ktery je v nejakych encyklopediich... a prosim ne Helenu Ruzickovou a Trosku, ti tam nejsou;-D

0/0
8.4.2007 11:32

minutos007

Re: jeste ze ty hesla mate

Vichterle;-)

0/0
8.4.2007 11:34

Novakbob111

genau, mas punkt jenom transkripce je Wichterle

to byl fakt cech jak poleno,,,, nekdo jiny by nebyl?;-D

0/0
8.4.2007 11:48

minutos007

Re: genau, mas punkt jenom transkripce je Wichterle

Švejk....:-P

0/0
8.4.2007 11:51

chamomil

Re: jeste ze ty hesla mate

Bob Novák.;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.4.2007 11:34

minutos007

Re: Re: jeste ze ty hesla mate

No jasně Paul Newmann;-D;-D

0/0
8.4.2007 11:44

chamomil

Re: Re: Re: jeste ze ty hesla mate

;-D;-D;-D

0/0
8.4.2007 11:45

Vanislav

Re: jeste ze ty hesla mate

Capek, Dobrovsky, Hacha, Benes, Bican....mam pokracovat?

0/0
8.4.2007 11:54

chamomil

Re: Re: jeste ze ty hesla mate

... biskup Bican?;-D;-D;-D

0/0
8.4.2007 11:55

Montaigne

Jan Žižka, hloupý Bobane

víš, to byl ten, ač polosepý, hnal taková howada jako ty tam, odkud do Čech přítáhli!R^;-D[>-]

0/0
8.4.2007 12:45

Vanislav

Re: cesi moderni a myslici lide?

Obavam se, ze verici lide obecne jsou magori. Za prve si trapne myslite, ze k tomu aby jste mohli mluvit s bohem musite mit cirkev. Prvni vec ze ktere mi je na blïti. Za druhe jak vyhraje laska nad nenavisti? Dekuji za odpoved

0/0
8.4.2007 11:52

zahorak1

Re: Láska zvítězí nad zlem...

"Moderný" a "mysliaci" človek bude - aj za sto - tisíc rokov - potrebovať tie zásady, ktoré svetu dalo kresťanstvo, presnejšie katolicizmus. Len a len katolicizmus.

0/0
8.4.2007 11:30

chamomil

Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

... kecy ...;-D

0/0
8.4.2007 11:31

ou_heretik

Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

...že ty seš od tej starej mamy z Jasnej, ktorej sa po vojne pítali ako pomáhali partizanom a ona vravila: "Veď chleb sme jim davali a oni tak pekne dˇakovali - Danke, Mutter, danke"!:-©

0/0
8.4.2007 11:34

zahorak1

Re: Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

Aj my sme mali nemeckú menšinu - volali sa Kapatskí Nemci.  A staré mamy tých, ktorých nevybili "partizáni", možno tak aj povedali. Od jednej - z osady Krahule pri Kremnici - som o tom  čosi dozvedel.  Na  jedného Nemcami zabitého "partizána" pripadlo aj 10 nevinných, ktorých zamordovali partizáni. Nemcov, Slovákov, ale i Židov, najmä tých, ktorí sa nevedeli rozlúčiť so zlatom.

0/0
8.4.2007 21:18

alexuss

Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

myslis - inkvizice, odpustky, upalovani ?

0/0
8.4.2007 11:34

zahorak1

Re: Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

Bez inkvizície by ste spustli už oveľa skôr. Myslím si, ak by vydržala, ani keby upálila T.G.M. by veľkej škody nenarobila. Keby jej (inkvizície) nebolo, Vaša kultúra by už nebola.

Za odpustky sa postavili aj Vaše nádherné kostoly. Nehovoriac o chráme svätého Petra v Ríme. A opisovali sa vzácne diela gréckej, rímskej a i inej svetovej literatúry!!

No a s tým upaľovaním, katolícka cirkev ich upálila oveľa menej, ako Vaši "pokrokoví" husiti. Najviacej luteráni, potom anglikáni a kalvíni. Tí ich za jeden deň stihli aj 28!!

0/0
8.4.2007 21:25

arahat

Re: Re: Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

co ty to jseš za magora!8-o8-o8-o

0/0
8.4.2007 21:58

zahorak1

Re: Re: Re: Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

A čo ja viem?

Ale argumenty - tie Ti chýbajú!!!

0/0
9.4.2007 7:05

minutos007

Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

Které to jsou?

0/0
8.4.2007 11:35

zahorak1

Re: Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

Opýtaj sa svojich rodičov!!

0/0
8.4.2007 21:27

Obraceč kalendáře

Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

aj za tisíc rokov sa budů trtkat ministranti .....;-D

0/0
8.4.2007 11:36

zahorak1

Re: Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

Tak ako u "civilov", či "svetských" učiteľov!! Sme ľudia, aj keď by som ich obesil za gule - tých jebákov!!

0/0
8.4.2007 21:26

Vanislav

Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

myslis treba takove ty zasady jako upalme kazdeho kdo s cirkvi nesouhlasi?? ze ti huba neupadne

0/0
8.4.2007 11:55

zahorak1

Re: Re: Re: Láska zvítězí nad zlem...

Pozri hore.

0/0
8.4.2007 21:27

SZYslak

no comment

Nakej starej senila, co chodi obleceny jak na maskarni zas vymektnul nakou picovinu, silne mi to pripomina Havla.

0/0
8.4.2007 10:34

Novakbob111

to vis takovy primitiv jako ty ma ve vsem chaos

proste ses czeska spina...;-D

0/0
8.4.2007 10:47

kill7

Re: to vis takovy primitiv jako ty ma ve vsem chaos

na co si to hraješ?;-D

0/0
8.4.2007 10:51

killy

Co bys chtěl po světákovi , Bertíkovi Novákovi......

0/0
8.4.2007 10:54

Novakbob111

na nic ...a

jenom koukam jak zaostaly cesky narod radi vyspelemu krestanskemu svetu a znesvecuje ostatnim svate hodnoty.

0/0
8.4.2007 10:57

kill7

Re: na nic ...a

a ty seš co za národ?

že píšeš česky a lezeš na český diskuze?

0/0
8.4.2007 11:15

Novakbob111

to bys nepochopil slovane cesky

;-D

0/0