Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kontroverzní reklama vynesla Lidicím ocenění

Ředitel Památníku Lidice Milouš Červencl převzal ocenění za kontroverzní reklamu nazvanou Total burn-out of Lidice. Netradiční kampaň zvýšila povědomí mládeže o tragických událostech v Lidicích roku 1942, ovšem na druhou stranu vyvolala protesty zejména členů Českého svazu bojovníků za svobodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm

já myslím, že to byla dost zajímavá upoutávka - když to začalo, tak jsem si na ten okdaz kliknul... nejdřív jsem se usmíval, ale když jsem s edostal na konec, tak mi teda docela zatrnulo...    myslím, že zásadní porblém je v tom, že se to tváří jako počítačová hra, který nemají moc dobrou pověst....

bavil jsem se o tom s babičkou a ta mi vysvětlila, že lidi, kterých se to skutečně týká, mají za sebou takový hrozný zkušenosti, že to prostě nemůžou pochopit a povznést se nad to - i kdyby to bylo udělaný sebelíp - prostě mají před sebou pořád tu hrůzu, kterou prožili...   a já s ní souhlasím - nápad i porvedení je dost dobrý, ale holt je to o dost zlý historii

0/0
4.4.2007 7:18

strycek_Pompo

Re: hmm

myslím, že je to dost o tom, že spousta těch lidí, co s tím mají osobní zkušenost, je zkrátka ve věku, kdy jim počítač nic neříká, takže to ve skutečnosti viděl málokdo z nich a soudí jen podle toho, že si někde přečet o nějaký drastický počítačový hře. No a spousta lidí taky skončila na stránce s výběrem zbraně, protože neměla tu troufalost kliknout si na plamenomet. Mně taky došlo, jak je to geniální, až když se spustily ty dokumentární záběry

0/0
4.4.2007 9:07

fleret1

pan Cervencl je naprosty debil

Rva utvrzuje to dalsim prohlasenim : "Jako člověka mě mrzí, že jsem urazil a poštval si proti sobě množství lidí, jako ředitel Památníku Lidice stojím za tím, že tahle reklama upoutala pozornost zejména mladých lidí, kteří by o lidické tragédii jinak nic nevěděli," uvedl Červencl - vubec bych se nedivil,kdyby se mu nektery z pozustalych chtel proji po drzce ! A mimochodem,Ceske reklamy a upoutavky na cokoli,to je kapitola sama pro sebe - neco ta stupidniho,urvaneho a arogantniho se hned tak nevidi - autori evidentne ziji v omylu,ze cim je reklama arogantnejsi,cim vic se na pripadneho zakaznika rve,tim jsou svetovejsi --- pritom jsou to jen obycejni hadrari ze zaprdene brazdy -  kdyz dam kozatou devku na web,tak to taky upouta pozornost.

0/0
3.4.2007 23:43

ps.pp

Re: pan Cervencl je naprosty debil

tyhle pravidla reklamy platí pro celý svět, uřvanost není českou specialitou...

0/0
4.4.2007 0:11

fleret1

Re: Re: pan Cervencl je naprosty debil

to je divne,pac napr. na ZDF na me nikdo nerve jako pominutej,ani na moji souputnici,ze si ma mezi nohy vrazit prave tyhle vlozky,nebo ze se mam ladovat prave a jen touto cokoladou,pripadne vyuzivat "vyhod" teto banky - myslel jsem to tak,ze Cesi jsou vzdy a permanentne papeztejsi nez Papez ;-) 

0/0
4.4.2007 0:32

honzaXY

Re: Re: Re: pan Cervencl je naprosty debil

Souhlasím, reklamy v Česku jsou vulgárnější a primitivnější než jinde. A souhlas i s tím "papežštěním". Pár kreativních joudů si přečetlo Toscaninniho a myslí si, že šokovat je ten správný směr... A "Burnout of L." byla prostě blbost; počet kliků na stránky ještě neříká nic o tom, co to celé "udělalo".

0/0
4.4.2007 1:03

payos

Re: Re: Re: pan Cervencl je naprosty debil

zdf je verejnopravni tv

0/0
4.4.2007 1:05

Naked and petrified

Re: Re: Re: pan Cervencl je naprosty debil

Av ceske televizi na tebe nekdo rve? MNe urazi, kdyz na mne nejaka slecna rve ze "Geiz ist geil!" pripadne "Sau-Sau-Saubillig, und noch viel mehr". A stezuju si nekde jak je neceska reklama vevkusna? V doternosti je jeji ucinnost, smir se s tim. Tenhle chlap mel odvahu zkusit neco neotreleho a za to mu oceneni patri. Nekoho urazit, to lse na kazdem druhem kroku, sila je ale v tom, se z toho hned neposrat  a za dobrou myslenkou si stat.

0/0
4.4.2007 8:37

Naked and petrified

Re: Re: Re: Re: pan Cervencl je naprosty debil

Sakrafix, mel bych koukat, co pisu. Neceska je samozrejme nemecka...

0/0
4.4.2007 8:37

SZYslak

no comment

Ubohost, jak ta reklama, tak ta cena, ktera lidickou tragedii postavila do stejne roviny jako "volbu nejlepsiho supermarketu roku XXXX"     *vyzkum probehl na vzorku 697 debilku :-©:-©:-©

0/0
3.4.2007 23:12

Xavier-xxx

Re: no comment

aspoň se tomu dobytkovi Poseltovi znovu připomnělo proč by bylo absurdní vracet majetek sudetskejm němcům...

0/0
3.4.2007 23:15

Naked and petrified

Re: no comment

A jak bys to chtel mlade generaci pripomneout? Pasmem uplakanych vzpominek pametniku? Smir se s tim, ze pokud se na to ma nekdo koukat dobrovolne, musis ho upoutat. A pokud to je drsnou ironii, je to dobre a funguje to. Urazit se, to neni tezke, to umim taky. Vzit a spolkout vetsi sousto, prenest se pres to, ze pradedu nekde zastrelili a rict si "nojo, sakra, ale takhle si aspon mladi uvedomi, co to bylo", v tom je sila.

0/0
4.4.2007 8:40

fel_low

Re: Re: no comment

Jestliže "mladá generace" potřebuje třeba k tomu, aby pochopila, co udělal Palach, počítačovou pseudohru "zapal si svého palacha" a nestačí jí k tomu "pásmo uplakaných vzpomínek", začínám se děsit chvíle, kdy to tady tahle generace vezme do ruky.

Je to o vkusu, ohleduplnosti a naší vlastní blbosti, milý pane.

Jestliže ovšem památník genocidy potřebuje takovouhle reklamu, aby na sebe upoutal pozornost lidí, jichž se to (ať si to přiznávají nebo ne) týká, tak to nevypovídá ani tak o nevkusu, bezohlednosti a blbosti zadavatelů a tvůrců té reklamy, jako spíš o té naší.

0/0
4.4.2007 8:55

iuos

hmm

to není pseudo hra, to není ani hra... .prostě je to letáček/upoutávka/inzerce/reklama dnešní doby - nebo to má být vytištěné na papíře a vkládáno do učebnic? Prostě se doba mění

myslíš, že mladé lidi zajímalo před 2.sv.válkou to co se dělo v první světový? prdlajs - žili si svý životy, radosti i starosti - a o 1.sv.válce věděli od pamětníků (takže rodičů, nikoli prarodičů) a z učebnic... prostě to byla historie (i když nedaleká) ...  

je to stejný jako si muzea stěžují, že tam nikdo nechodí - ale proč by tam měl někdo, kdo se apriori o historii nezajímá chodit, když je tam všechno zaprášený za sklem

0/0
4.4.2007 9:01

Naked and petrified

Re: Re: Re: no comment

Tak zaprve, s Palachem na mne prosim nechodte. Ritualni sebevrazdy nejsou neco nic uznanihodneho. Co se ale Lidic a vasich strachu tyce - rekneme to asi takto. Nikdo nema povinnost nechat se nejakymi dejinami pohnout. A nikdo nema povinnost o nich vedet. Presto je ale uzitecne, vi-li to a dokazat se z toho poucit. Je v nasem zajmu, aby o tom tito lide vedeli a uvedomili si, ze jakekoliv nasili a diktatura jsou spatne, ze svoboda je nade vse. Ne kazdemu to reknou doma. Proto mi prijde lepsi upoutavka, ktera jednomu da pesti, cimz zajisti, ze si ji vsimne a zamysli se, nez posvatne mlceni o tragickych udalostech a doufani, ze jim to nekdo nekde nejak vysvetli a ze jinak kam to ten svet speje. Schopnost cerneho humoru - i v pripade tragickych udalosti - je jednou z dobrych ceskych vlastnosti a politicka korektnost je zhouba svobody.

0/0
4.4.2007 9:07





Najdete na iDNES.cz