Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Postrach policistů fotí a hlásí jejich prohřešky

Má opravdu zvláštní zálibu. Když vidí policistu, jak udělá hrubou chybu, třeba dopravní přestupek, neváhá vytáhnout fotoaparát, prohřešek zdokumentovat a postěžovat si u nadřízených.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nunkii

Pan Postrach Pospíšil

Řekl bych, že je to vcelku dobře bobře, že to fotíš a poukazuješ na chyby lidiček co jsou v uniformách  R^. No na druhou stranu, kdyby pan Postrach Pospíšil  byl kapacita v soudím znalectví, tak by  měl ranec práce a přišel by si na pěkné prachy a nemusel by provozovat jiné výdělečné činnosti, aby se uživil8-o. Ale jak je vidět času má dost, když fotí,  poukazuje, zjišťuje, dokazuje apod. Taky je dost možné, že má doma nástěnku a tam má ty fotečky připíchnuté špendlíčkem a pak po dlouhých večerech onanuje, protože je to krapet úchylné, ale budiž každej v sobě nosíme nějakou tu  úchylku. :-P.          

0/0
2.4.2007 23:38

yetro

Ste vsichni bebeni

ste vsichni bebeni vsude jsou lidi ktery nedelaj nic tak jak maj a wy si tu jen stezujete chtel bych wydet was jak wykonavate swoji praci za ty prachy co berete nadawte tady na policii a pritom minimalne pulka z was jezdi jako dobytci a w praci maka napul tak nejdriw zamette pred swym prahem a pak na nekoho nadawejte wometacia prewazne wsichni z wydlakowa jak tak ctu.chtel bych wydet co by ste delali w ty anarchii bez policie

0/0
2.4.2007 14:19

astatic

Re: Ste vsichni bebeni

Já bych zase chtěl vidět, co by sis počal při nefunkční klávese "w"... :-P;-D;-D

A všimni si... ve slově vidět jsem napsal "i" :-/. Ale co, třeba se v tom slově psaném s "w" píše "y"...

0/0
2.4.2007 22:41

LazyFatMan

Hlavně měšťáky hlídat

To co předvádí třeba v Jablonci, když jedou s Technickýma nakládat auto, který nepřekáží, ale sami ucpou úzkou ulici a vytvoří 100 m dlouhou kolonu, jenom kvůli tomu, že odtah je dražší než botička, to je o přes ústa.

0/0
2.4.2007 10:24

Babul

Pan ing. Geroj

Toto je náš hrdina! Hlavně to prostřílený a zakrvácený auto, to bylo maso.

http://datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/0/83A969691EF1F18BC125728F0016359B?OpenDocument

0/0
1.4.2007 18:44

tonicekXXL

Re: Pan ing. Geroj

Nic nerozčílí policajta víc, jako člověk, který poukáže na to, co to u nich slouží za lemply.

0/0
1.4.2007 19:38

Babul

Re: Re: Pan ing. Geroj

Zdar Tondo. Mě rozčiluje jenom to, když někdo bezostyšně lže a ještě se s tím chlubí. A takových hrdinů tady je... Lempli jsou všude, jenomže teď, když se může všechno, tak jsou prohřešky policajtů pro některé hobby. Stejně tak, jak ten jeden aktivní fotil ty kluky, co "spali" v autě a s patřičným lživým komentářem to tady zveřejnili. Nejhorší však je, že takoví, jako ty jim to žerou.

0/0
2.4.2007 11:22

Mgr. Lumpisko

Pan Pospíšil je pako

Potřeboval by si byzkoušet i realitu z pohledu policisty. Jinak ty kecy o prostřeleném zakrváceném autě podle mě nejsou pravda. Toto se mohlo stát možná někde východně od slovenských hranic, rozhodně ne u nás. Bylo by třeba se na některé věci dívat trochu střízlivě a nevěvěřit všem kecům. iDnes se posunuje stále blíže hranicím bulvárního škváru.

0/0
1.4.2007 17:31

brezzinka

Re: Pan Pospíšil je pako

kde se dá ten pohled trénovat? měl bych zájem kouknout

0/0
1.4.2007 18:57

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Pan Pospíšil je pako

Z pohledu policisty?!? Tzn. nesvítíš-400,-Kč, telefonuješ-400,-Kč, blbě parkuješ- 500,-Kč, překročíš rychlost-1000,- až 1500,-Kč, jsi ožralej za vola ntem-5000,-Kč atd.. a my jsme Tě nikdy neviděli.

0/0
2.4.2007 9:59

Babul

Re: Re: Pan Pospíšil je pako

Odkud máš ten sazebník, agente přes PHM? Kolik jsi sám takhle zaplatil a nevzal bloky (nebo je nedostal)? A kolik jsi takových jednání zadokumentoval a předal státnímu zastupitelství nebo inspekci? Nula od nuly pošla viď, hrdino.

0/0
2.4.2007 11:25

pk203

Všechny měšťáky dát do kamenlomu

Každej nedoučenej kr*tén, kterej se jinak neuživí de dělat kariéru k MP...haj*lové....lžou a kradou.Rv

Proti státním policistům nic nemám, tam se zase už každej id*iot nedostane ale MP - to je teda snůška....(Y)

0/0
31.3.2007 23:17

orca1

jen tak dál

Dělá to dobře chlapec - jen se obávám že jak šlápne drobet vejš skončí ... žel fízlové jsou jedna mafie ....(Y)

0/0
31.3.2007 23:02

freefly

clovek se musi starat sam

Chapu p.Pospisila. Bezte si stoupnout na roh Spalene ulice, prujezd jednosmerkou v protismeru policii i odtahovky netrapi. Nasledne vam chteji dat pokutu za to ze 5cm presahuje auto zluty pruh znacici zakaz zastaveni. Hlavne, ze vsem stejnym metrem. Podobne je to zavolat je v noci, kdyz vam jugosi delaji bordel v noci pred barakem, napravy se nedockate. Upozornovat na problemy je treba, jinak se nikam nepohneme a budeme stale bananova republika :-/  X  www.nocniklid.nazory.cz X

0/0
31.3.2007 21:41

freefly

Re: clovek se musi starat sam

souladu se zněním zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k > informacím a podle sazebníku úhrad uvedeného v příloze interní Směrnice > k poskytování informací podle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném > přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, která byla > vydána  Příkazem ředitele  MP hl. m. Prahy pod č.2/2002 , jsou > náklady na vyhledávání informací stanovené na 100,-Kč za každých prvních > započatých 15 minut a 50,-Kč za každých dalších i započatých 15 minut. Přičemž > vydání informace je podmíněno zaplacením úhrady.

Naše obvodní ředitelství  předpokládá , že  jeden námi vyčleněný > zaměstnanec, je schopen vyhledat  Vámi požadované informace  do 5-ti > pracovních dnů při standardní pracovní době 8 hod..

0/0
31.3.2007 21:46

freefly

Re: Re: clovek se musi starat sam

Chtel jsem informaci o poctu vyjezdu kvuli problemum v baru v nasem baraku a odpoved viz vyse. To je mazec (Y)

0/0
31.3.2007 21:48

pekelně masitý Higgsův boson

Re: Re: Re: clovek se musi starat sam

Řekni tomu člověku, co vám vyrábí www stránky, ať laskavě věnuje trochu pozornosti velikosti obrázků ... 1,1 MB je na JPG na webu už docela dost a navíc to vyhazuje horizontální posuvník ;-)

0/0
1.4.2007 12:20

Old_Good_Zwerg

Já tedy, na rozdíl od řady jiných přispěvatelů, mám s dopravákama

spíš jen pozitivní zkušenosti. Když mě stopli, tak byli vždy korektní a pokud mi napařili pokutu, tak jsem sám uznal, že jsem přestupek udělal.

Jen jednou mě ale vážně dojali. Pár metrů od mého bydliště se dělaly stavební úpravy silnice - hlavního tahu na město.  Byl tam dočasně plácnutý zákaz vjezdu, ale s vyjímkou pro vozidla stavby, takže projet se ten rozestavěný úsek fyzicky dal. Respektovat tuhle značku by pro mě znamenalo zajížďku aspoň tak cca. 5-6km, tak jsem pochopitelně vždycky na  tu mobilní značku "pozapomněl" a frknul si to přes ten upravovaný úsek.

Pochopitelně se jednou ukázalo, že  zákon schválnosti má všeobecnou platnost a tak tam jednou stáli dva a pěkně mě vyhmátli. Uznali, že jsem 100m od baráku, že zajížďka by pro mě byla docela dlouhá, atd.... na všechno přikyvovali, skoro mě i politovali, nicméně s kamenným kxichtem mi napařili pětikilo. :-P

0/0
31.3.2007 21:23

Babul

Re: Já tedy, na rozdíl od řady jiných přispěvatelů, mám s dopravákama

To bylo za to NICMÉNĚ.

0/0
1.4.2007 10:07

petrsc

FRAJER!

Diky! Jen tak dal!!! :-)

0/0
31.3.2007 20:45

Pavel Šťoura

Kontakt

Prosím o jakýkoliv kontakt na pana Petra.Poapíšila. Mám pro něj zajímavou nabídku, Děkuji. antipolicie@seznam.cz

R^

0/0
31.3.2007 20:10

goober

Kéř by..

Kéž by takových lidí bylo více. Každý tu jen nadává, ale sám neudělá nic. Jsem rád, že nejsem sám, komu není lhostejné, co se děje kolem něj a něco proti tomu dělá..

0/0
31.3.2007 20:09

honzikrezac

jakto, ze nekdy fotka funguje

By me zajimalo, jakto, ze fotka funguje jako dukaz a provinivsi policiste za to pikaji. Kdyz sem volal na MP s tim, ze jakysi obcan dela cosi proti vyhlasce mesta, MP mi rekla, ze to nelze pouzit, protoze by to jako dukaz neuspelo. To sou mi veci.

0/0
31.3.2007 19:38

NoName1978

Re: jakto, ze nekdy fotka funguje

:) Foto je dukaz. Policie a straznici tez foti jako dukazni material.

0/0
31.3.2007 19:51

honzikrezac

Re: Re: jakto, ze nekdy fotka funguje

:) no prave, ten mestsky policista mi prisel prave tak jako ze je zrovna streda a on uz se tesi na vikend:) prej ze by to mohlo byt ucelove, nebo co to blil ze sebe:)

PS: samozrejme pykaji, ta cestina

0/0
31.3.2007 19:59

Darik H

k ..... MP ......

Az se budu moci ve meste v klidu polozit na travnik bez obav z toho, ze si lehnu do lejna, bude mestska policie plnit svou praci kvuli ktere byla zrizena (staci se podivat na predkladaci zpravy k zakonum).

Zatim je to banda "pipaku" (stejne by ten vyraz vypipli), ktere vetsinou nevzali k Policii CR a kteri si leci komplexy jinak ....

Samozrejme je mezi nimi par lidi, kterych si vazim .... je to ale jako s medvedy - kdyz nekdo videl jezdit medveda na kole, nemuze tvrdit, ze jsou cykliste ... :o)   .... (to prirovnani je prevzate z jine diskuse).

0/0
31.3.2007 18:46

sergej_stokurev

Hmmm akkorát že je zítra

APRÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍL   ;-D;-D;-DR^

0/0
31.3.2007 18:10

herdekflek

Kmotr

www.easo uteze.cz / kmotr3.ht ml

0/0
31.3.2007 16:14

herdekflek

Re: Kmotr

Tady je sbírka fotografií s policisty a jejich přestupky....

Pěkné, že?

0/0
31.3.2007 16:15

hamin

Re: Re: Kmotr

Nauc se psat odkazy na www stranky. Tenhle teda fakt nefunguje

0/0
31.3.2007 16:48

nergal

Re: Re: Re: Kmotr

ale funguje ! zbav se mezer a je to R^

0/0
31.3.2007 16:48

camper

kontakt

Halooo, a co takhle zalozit nejakou stranku a fotky tam nahravat. Sam sem mel taky par ulovku. Napriklad MP Zlicin, to je mazec samo o sobe.....

0/0
31.3.2007 16:07

Revi

Re: kontakt

hmm, a víš určitě že se přestupek stal? případně že to nebylo při plnění služebních povinností? neříkám že policisté přestupky nedělají, ale na druhou stranu musím poznamenat, že někdy je to v zájmu služby ... příklad: když jedu k důležitému zákroku, tak nemám moc čas sledovat jestli jedu povolenou rychlostí, jestli nepřejíždím plnou čáru, případně když parkuju, tak jestli je to zde povolené ... záleží vždy na každém jednotlivém případu ... a teď z druhé strany.. jede auto na majáky a houká ... kolik myslíš že mu uhne řidičů? někdy vezmu kameru a budu to natáčet ...

0/0
31.3.2007 19:27

doktor_bota

Ze života.

Čekali jsme na večer s kolegou v autě na ostatní. Před námi zastavilo auto MP - na místě vyhrazeném pro invalidy, značka byla doplněná o SPZ. Oba strážníci se odsunuli do baru a asi po deseti minutách dojel "majitel" parkovacího místa. Samozřejmě jsme ho pustili a s blikačkou zůstali stát kousek zpátky.

Následně kolega vystoupil a začal mobilem točil, v jednom záběru přejel SPZ invalidy, auto MP a značku. Právě když chtěl dělat detaily, z baru vyběhli oba strážníci, jeden letěl do auta a druhý na kolegu - vykřikoval něco o tom, že focení zakazuje a že foťák zabavuje. Po krátké slovní přestělce, kdy jsem vystoupil z auta s telefonem na uchu a s tím, že jsem hlasitě předváděl rozhovor s PČR to uniformovaný šášula vzdal, nasedl a oba zmizeli.

Později jsem se dozvěděl, že za dotyčným invalidou přijeli "nějací" dva strážníci a prý dost nevybíravými metodami z něj páčili, co jsme byli zač. Nakonec je poslal do prdele.

Moc mě mrzí, že na autě MP na tom videu nebyla čitelná SPZ...

0/0
31.3.2007 15:39

Darik H

Re: Ze života.

To je fakt ze zivota.

No, myslim ze i tak jsi jim pekne nahnal :o)  .... jen skoda, ze to neslo dokonce :o)

0/0
31.3.2007 18:18

fren440

spider man

to musí být svinská náhoda být  několikrát ročně první u dopravní nehody. Jak to dělá.;-D

0/0
31.3.2007 15:38

lu2222

Re: spider man

asi hodně bourá

0/0
31.3.2007 17:04

vozova.hradba

Pojicajti

Já si nemůžu stěžovat. Při kontrole minulý týden bylo vše korektní, všechno proběhlo bez problémů. Jen mi vadilo, že jim trvalo strašně dlouho, než si ověřili, SPZ a moje nacionále (několik minut se čekalo jen na odpovědi).

0/0
31.3.2007 15:11

Hajný-lesa pán

Chudáci

všichni nostielé jména Petr Pospíšil, u kontrol si užijou ;-D

0/0
31.3.2007 13:47

Es kommt der Tag...

Jen houšť a vštší kapky MP

:-);-DRv

0/0
31.3.2007 13:14

rmn

jo

frajer R^

0/0
31.3.2007 13:04

starej skaut

Re: jo

Frajer to sice je, to je bez diskuze, ale měl by se víc ohlížet dozadu, protože by na něho mohli "strážci zákona" ti i ti sjet nějaký intrik, řečeno muklovskou hantýrkou. I v intricích (správně intrikách) se ti naši cops velmi dobře vyznají. Spousta z nich slouží už od 80.let, takže se vyznají. A ti povýbuchoví jsou opravdu učenliví, co se týká leváren, nicht wahr?!(Y)Rv

0/0
31.3.2007 13:23

DaM

Je dobre vedet, ...

... ze v teto cinnosti nejsem sam :-) I kdyz asi nikoliv v takove mire...

0/0
31.3.2007 12:59

jste normalni?

je to bonzak, ale s tim co dela souhlasim

at sem na sebe da kontakt, poslu mu par fotek nasich "strazcu poradku" ;-)

0/0
31.3.2007 12:42

tonicekXXL

Re: je to bonzak, ale s tim co dela souhlasim

Proč jemu? To se bojíš je poslat sám za sebe tam kam je posílá on?

0/0
31.3.2007 13:43

polovnik

Re: je to bonzak, ale s tim co dela souhlasim

V zadnem pripade neni bonzak pokud jde o bezpecnost, o korupci, nebo v pripade, ze sami delaji prestupky, stavi auta na nebezpecnem useku apod.  

Jsou placeni z nasich dani a tak chceme aby svoji praci delali dobre. Take jsem zazil frajera co se na vas vytahuje a zkontroluje vam obrazne receno i tlak v pneu a ma chovani naprosteho burana (zatim dle mojich zkusenosti hlavne MP).

Prace policie na silnicich se dost zlepsila ale vyse pokud nekdy dosahuje takovych castek, ze je to pro bezneho obcana neunosne. Rozdil mezi zaplacenim namiste a nebo ve spravnim rizeni je veliky. V dobe placeni pl. kartami je to jen o tom, ze dotycny nema u sebe takovou hotovost a spadne do spravniho rizeni a zaplati vice. To by se melo dle meho nazoru zrusit. Za jeden prestupek dva ruzne tresty. Proc mam byt trestan za to, ze u sebe nemam hotovost, byt na uctu mam xxxyyyy.

J. 

0/0
31.3.2007 13:56

doktor_bota

Re: Re: je to bonzak, ale s tim co dela souhlasim

Pokud nemáš na zzaplacení pokuty na místě, dostaneš složenku na stejnou částku. Do správního řízení se přestupek postupuje jen za v podstatě výjmečných okolností (odebrání ŘP, nesouhlas s přestupkem).

0/0
31.3.2007 16:20

polovnik

Re: Re: Re: je to bonzak, ale s tim co dela souhlasim

Hmm, tak na mne to zkouseli jinak.

Omlouvam se za "pokud" . Melo byt pokut. Nevim jak jsem to mohl takto napsat, ale stalo se :-).

J.

0/0
31.3.2007 17:16

ajchi

Re: Re: Re: Re: je to bonzak, ale s tim co dela souhlasim

POKUD ti dali dost POKUT, tak bych to rozhodne omluvil ;-D

0/0
31.3.2007 20:18

Revi

Re: Re: je to bonzak, ale s tim co dela souhlasim

musiš rozlišovat přestupky ktere se oznamují rovnou a které jen v případě že nesouhlasíš že jsi udělal přestupek .. zde pouze v případě že nesouhlasíš s přestupkem, tak jdeš do správního řízení, v něm jsou sankce stanoveny trochu jinak než v blokovém řízení ... otázkou ale je proč nesouhlasit, jestli jsi opravdu přestupek nespáchal (pak je vše v pořádku a máš slušnou šanci to uhádat), a nebo jsi ho spáchal a jen to "zkoušíš" (bohužel v poslední době rozšířeno, takový prasořidič je pak ale nemile překvapen když ve správním řízení je mu předložen dukaz o přestupku, a díky tomu zaplatí i 2x více ...)

0/0
31.3.2007 19:20





Najdete na iDNES.cz