Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

My, fotbalmoralisté

Klíčový hráč Mirek T. opakovaně porušil večerku v době mezi rozhodujícími zápasy. Byl přistižen bulvárním deníkem. Jeho indispozice mohla mít fatální následky pro tým. Čtyři roky mimo nejvyšší soutěž! Bez peněz! Přesto nebyl potrestán. Důvěra se vyplatila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kopas

gratulace

Tak musím konstatovat, že tenhle článek se Vám zvlašťe vyvedl a to není ironie. Kopejtko;-D

0/0
31.3.2007 9:34

sibidlo

Je to dobrý

hlavně,že jste zdravý

a fšemu hovíte:-)

0/0
31.3.2007 0:33

Vrchní našeptávač

Bez kurev se kopat neda!

To bylo heslo jiz za Evzena Rosickeho! Zajimave, ze toto heslo jde uplatnit i dnes, a nejen na cutalisty! ;-D

0/0
31.3.2007 0:10

Bernard1

hm

spousta přispivatelů nepochopila smysl článku. Nejde o fotbalisty a ani politky, ale o to, že většina národa se chová stejně a najednou se vehementně kritizuje, když někdo mediálně známý dělá to samé. Je to pokrytectví. Až většina z nás bude věrnými partnery. kteří se nechodí ožírat, máme právo kritizovat.

0/0
30.3.2007 9:04

Bernard1

Re: hm

nebo lépe - ať kritizují ti, u nichž se nejedná o pokrytectví.

0/0
30.3.2007 9:08

Uňo

Komáre, Komáre

Vážený pane Komárku, tak teď jste se tedy vybarvil. Vžijte se do role, že vám manželka zahne a pak to začne ospravedlňovat, že můžete být vlastně rád, že zahla jenom jednou než když by zahýbala víckrát.... Jistě budete rád a pochválíte ji...

Kromě smilstva, které nepřináší nic dobrého (navzdory zaručeným radám sexuologů), jde také o to, že naši čutalisti nejsou schopni se postavit čelem k faktu, že je někdo přistihl a lžou všem do očí.

O fotbal tu vůbec nejde, jde tu o víc. O lidskou důstojnost, věrnost a poctivost. Slyšel jste už vůbec někdy tyto termíny?

0/0
29.3.2007 18:28

homerecek

Re: Komáre, Komáre

A proč by měl tobě milý Uňo sdělovat pan Rosický nebo Polák nebo kdokoliv jiný s kým tráví noc a v kolik jde spát a co pije. Jenom proto, že hraje fotbal?

To je tak neuvěřitelná drzost od těch novinářů jak někomu lezou do soukromí, že bych se nedivil kdyby ti fotbalisti nechtěli již za Česko hrát vůbec. Nemají to vůbec zapotřebí se tady někomu zpovídat.

0/0
29.3.2007 23:03

Bernard1

Re: Re: Komáre, Komáre

souhlas. A pokud kvůli tomu budou hrát špatně, neměli by za repre nastupovat. Ale tohle je jejich soukromí. Nejvíce mě rozčiluje pokratectví českých občanů, jako kdyby nám, jako národu někdy záleželo a dbali jsme na věrnost a čistotu v manželství ...

0/0
30.3.2007 7:34

Bernard1

Re: Komáre, Komáre

myslím, že jsi ho nepochopil. Mně se článek velmi líbí. Komárek se tu nezastává smilstva, on to kritizuje, ale především naráží na fanoušky, ktřeří aniž by přemýšleli kritizují s davem. Kdyby vyhráli s Německem, je jim to jedno. A to je špatně.  Navíc spousta kritiků, dělá to samé, o jejich věrnosti a čestnosti mám pochyby. Jde o to, že se aféra náramně hodila. Český národ je k nevěře neskutečně toleratní, bohužel. A najednou to všem Čechlm vadí ... to je zlkrátka pokrytectví.

Samozřejmě s nevěrou nesouhlasím, osobně jsem v tomto ohledu naprosto bez ztráty kytičky, ale nehodldlám soudit a už vůbec ne plivat na ostatní kvůli tomu. Je to věc fotbalistů a vyřídit by se to mělo v jejich soukromí, ne v médiích.

0/0
30.3.2007 7:32

Ludo Balazec

Re: Re: Komáre, Komáre

Kajucne sa priznavam, ze patrim k tym, ktorym by to po vyhre nevadilo : Odviedli skvelu pracu, tak oslavovali, pozvali si k oslave nejake slecny, OK, ake to boli slecny, to nie je moja vec. Po prehre plati len ta posledna cast vety. A este by sa aj po vyhre mohli previnit tym, keby klamali, napr. keby ich nejaky vrtak odfotil so zenskymi a oni by povedali, ze tam ziadne zenske neboli. Su to svetobeznici, mali sa naucit odpovedat "no comment", ked nie je chut povedat pravdu. ( Este ma napada, ze by sa to mohlo vysvetlit tym, ze islo o tranvesty show ... )

0/0
30.3.2007 8:48

Bernard1

Re: Re: Re: Komáre, Komáre

máš pravdu - jak potom vysvětlovali svůj úlet je trapné, ale to je jejich problém. Pro mě to znamená, že to jsou kašpaři a sledovat fotbal už i ten repre opravdu nepotřebuji. A jestli si vedení repre zjedná pořádek nebo ne, to je jejich věc. V nejhorším si odradí fanoušky.

Jenže ten komentář je úplně o něčem jiném. A v předposlední větě to Komárek vystihl naprosto přesně.

0/0
30.3.2007 9:07

Estébák

Mnoho povyku pro NIC

Indiánský náčelník by se měl v první řadě ostříhat a pak v tichosti odejít do důchodu. Ale kdo mu dá důchod ,když v životě nepracoval ?Rv

0/0
29.3.2007 17:06

Kentus

Konečně Komárek vypotil něco srozumitelného...

Souhlas. R^

 

                                             :-) Kentus kývl :-)

0/0
29.3.2007 16:39

BenediktSpinoza

hele vy odbornici na zivotospravu

ve svych mladych letech jsem byl reprezentantem v jedne silove-vytrvalostni dicipline (uprostred zavodu si prejete byt uz radeji mrtvi a v cili uz si to ani nedokazet prat) a nijak si nevzpominam, ze by mi udelalo spatne par piv (tak 2-4) a/nebo soustacka vecer pred zavodem a po zavode uz vubec ne:-P (i kdyz teda po zavode jsem si nekdy pral akorat lezet na znak a mit ode vsech svatej pokoj:-), to jsem spis zvladl vic tech piv;-D)

0/0
29.3.2007 16:35

Ludo Balazec

Re: hele vy odbornici na zivotospravu

V tej zatvorke mate svatu pravdu, o to prave ide, ze vy ste prinajmensom "nekdy" isiel nadoraz, oni v klucovom zapase zjavne nie.

0/0
29.3.2007 16:42

BenediktSpinoza

Jenze vy tu neresite

ze projeli zapas, ale ze zahaneli frustraci chlastem a sexem:-) to jako kdo nevyhraje nema narok soustat do pristi vyhry?;-D Podle mne je problem v  tom, ze spousta luzru co vidi v cutalitech bohy vyhodila 3tacy za listek a pak jeste prohrala v sazkach a ted je nastvana, ze  prisli o penize co mohli radeji vrazit do ku.ev stejne jako ti cutalisti:-P;-D

0/0
29.3.2007 16:46

Albert Nerom

Komárek ať napíše cokoliv, tak to nemá hlavu ani patu.

Vždy je to o ničem a vyznívá to jako p***vina.

0/0
29.3.2007 16:03

old fashioned Vince III...

proč upadá národ

do hysterie kvůli mejdanu a normální šoustačce?;-)

0/0
29.3.2007 14:52

sageorg

Všechny..........

tyhle pindy jsou k ničemu.Řeči se vedou a voda teče dál.A nějaké šoustání fotbalistů je věc fotbalistů a trenéra.Třeba mu poslali taky jednu dívčinu.(Y)

0/0
29.3.2007 13:53

-jk-

Všechno jsou jen spekulace z bulváru

Ve skutečnosti to bylo úplně jinak. Byla to totiž součást přípravy na včerejší zápas. Ty holky na pokoji byly totiž mladé Kypřanky a naši reprezentati nacvičovali průnik do kyperské šestnáctky! A kdyby je ta bulvární novinářka nevyrušila, tak by na ten nácvik bylo více času a nebyl by z toho takový tristní výkon jako včera.;-)

0/0
29.3.2007 12:18

agent6542559

Pinda Káča.

V podstatě největší problémem jsou ty spekulace. Co se asi na tom apartmánu stalo? ... Podle té pindy ze Šípu se tam nestoudně kopulovalo, aniž by k tomu tvrzení měla relevantní důkaz (a určitě ho nemá, o tom mě přesvědčila včera, kdy tvrdila, že jasné důkazy nemůže předložit kvůli konkurenci.;-D). Vzhledem k tomu, že neměli před zápasem, přišli na hotel ze zápasu až po půlnoci, tak ta mini oslava trvala v podstatě 3H, koukli se při ní max. na strip či lesbi show a šli spát. :-P Jsou více jak disciplinovaní!;-)

0/0
29.3.2007 10:49

Buster

Tento článek

jsou jen krindy pindy o ničem.

0/0
29.3.2007 10:10

Jan Daniel

hezký kecy

Rád bych viděl autora, jak bude liberální, pokrokový a moderní až mu zahne stará s gigolem. Prej to je menší nevěra než ta zadarmo s kolegou v práci. Říkal kabaretní sexuolog Uzel.  R^R^R^

0/0
29.3.2007 9:42

kulvplotech

Re: hezký kecy

8-o

0/0
29.3.2007 9:52

dajana.p

Re: hezký kecy

Jenže věrnost se nedá dokázat, dokázat se dá jenom nevěra a pokud jsou mezi námi tací, kteří se vyžívají v tom, že na někoho něco prásknou, tak to podle mýho svědčí cosi o nich.

Nebo vy taky patříte mezi ty, kteří když uviděj sousedovu manželku s cizím chlápkem, tak to ještě zatepla nabonzujete?

0/0
29.3.2007 11:22

relax100

Opět se řeší následky nikoliv příčiny

Podstatné není to, jestli se fotbalisté opili nebo si užili s prostitutkami. Závidí jim to snad někdo, nebo proč to vůbec řešíte?

Zamyslete se spíš nad tím, proč zrovna do fotbalu tečou takové peníze ze státní kasy? Proč ostatní sporty, kde soutěží inteligentní a disciplinovaní lidé a dosahují fantastických výsledků nemají peníze ani na startovné a nákup pomůcek pro svůj sport? Proč státní dotace a dotace měst a obcí jdou do fotbalu a do hokeje a pouhý zlomek zbývá na ostatní sporty? Podívejte se, jak jsou fotbalisté prorostlí do státní zprávy a kdo rozděluje dotace!

Proč média většinu času věnují tomu, kde si čutálista odskočil do bordelu nebo na pivo a např. Nova neuvede výsledky ze soutěží MČR v ostatních soutěžích. Proč noviny věnují tolik pozornosti jak hrála horní prdel proti dolní a výsledky ostatních sportovců dají jen jako doplněk? Jsme opravdu tak tupý národ, nebo média vědí proč a za co to dělají? Podívejte se na Eurosport jak vypadají vyvážené zprávy.                  

0/0
29.3.2007 9:26

René, já a Rudolf

Re: Opět se řeší následky nikoliv příčiny

proboha nestras, jeste zpravy z dalsich sportu... uz takhle me neskutecne irituji pulhodinovy branky body, ktere musi stat silene penize, kdyz nataci kdejaky vesnicky zapas, stve me ze kvuli hazene i zlate trepce televize rozhazi vysilaci schema a kvuli deseti divaku, kteri to tak odhadem sleduji presouva nebo rusi hodnotnejsi tvorbu!

takze ja volam naopak MENE SPORTU V TV!!

0/0
29.3.2007 9:55

Zubrsu

Re: Opět se řeší následky nikoliv příčiny

R^

0/0
29.3.2007 9:56

Bouše

Pane Komárku,

vy jste ale vůl. O politice a politicích si český národ (a nejen on) nedělá žádné iluze již drahná léta. :-P

0/0
29.3.2007 9:11

Ludo Balazec

Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

... pretoze jeho sportovy vykon bol niekolkominutovy, nevyzadoval vydat extremne mnozstvo energie. Rosicky a spol. mali na konci prehrateho zapasu padnut unavou ( len vitaz ma vysadu, ze nemusel hrat na doraz, nebolo treba ), im ale zostala chut a sila na sex. To je  duokaz, ze svoju pracu odflinkali. Spominam si na tu historku o tom, ako Rosicky potreboval po zapase infuziu. Nezaujimalo ma, aka osoba mu aplikovala infuziu a rovnako ma nezaujima, kto mu asistoval pri sexe. Ale ten rozdiel medzi udajnou  potrebou pozapasovej infuzie a zdokumentovanou potrebou pozapasoveho sexu je velmi zarazajuci ! A po fatalnom neuspechu nieco oslavovat ?! Ozrat sa, prosim, ale nie oslavovat, to svedci o neucte k fotbalovym fanusikom. U fanusikov ma naopak prekvapuje nenalezite pouzivanie sprostych slov napr. "fotbaliste si pozvali na pokoj 443 ku*vy", ked vzhladom k tomu, kto ako v tomto pripade odviedol svoju pracu, by sa to urcite viac hodilo opacne, teda "ku*vy si pozvali na pokoj 443 prostitutky".

0/0
29.3.2007 9:08

bankerb

Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

Ludo, nezlobte se, ale vy jste v životě nestál na lyžích nebo aspoň nikdy nejel závod mezi brankami. Jo, od TV možná lyžování vypadá jako skolouznutí se na louce.... ale třeba včerejší fotbal pak jako čutaná na plácku!

0/0
29.3.2007 9:26

Ludo Balazec

Re: Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

Drtiva vacsina z nas nebezala maraton, ale vsetci si vieme predstavit, ze regeneracia po maratone prebieha uplne inak ako po sprinte. Rozdiel medzi futbalovym zapasom a slalomom samozrejme tak dramaticky nie je, ale urcite je dost velky. Tomba urcite hodne pracoval v treningu, ale samotny zavod potom zrejme az tak vycerpavajuci nebol. Mozete s tym suhlasit ?

0/0
29.3.2007 9:35

René, já a Rudolf

Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

ty jsi komik ;-D podobni zazranci me vzdycky pobavi ;-D

se stejnou logikou muzu  ja rict, ze i fotbal je v podstate flakarna - hrac popobehne dva metry, kopne do micudy a pak deset minut stoji a ceka, az se mic pripadne zas dostane k nemu... navic z 90 minut jestli se skutecne hraje tak pulka... ;-D

0/0
29.3.2007 9:52

Ludo Balazec

Re: Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

Pre vasu ( mozete sa mi predstavit, ked mi tykate ? aby som vedel, ci ste moj znamy, alebo len buran ) informaciu : ono sa uz mnohokrat skumalo, kolko futbalista za zapas odbeha, spickove vykony boli az 20 km, cize polmaraton a to velmi nerovnomernym tempom. To je ohromna zataz. Ale casto je zapas aj flakarna, isteze. Ked sa ale bavime o klucovom zapase kvalifikacie, tak na to by sa mali klast spickove poziadavky.

0/0
29.3.2007 10:02

René, já a Rudolf

Re: Re: Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

no, Vase jmeno mi nic nerika, takze budu ten buran ;-)

jinak ja profesionalni sport obecne povazuji za zcela neuzitecnou lidskou cinnost, do ktere jen zbytecne tecou miliony :-)

ale chapu, ze lid potrebuje chleb a hry :-)

0/0
29.3.2007 10:23

Live_in_the_death

Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

A ty jsi čech?? Podle jazyka jsi slovák a pro vás je samozřejmě příjemné, když se našim nedaří, protože máte šanci se dostat na postup. Prosím tě nesrovnávej hrušky s jabkama. Lyžování a fotbal to je takový rozdíl jako mezi kosmonautem a pouštěním draků na louce. Posuzuj si svoje čutálisty a nemluv do našich. Hráli blbě, to víme všichni a místo toho, aby byli zalezlí v koutě, tak si sláví

0/0
29.3.2007 10:53

Ludo Balazec

Re: Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

Ja som napodiv Cech od roku 1993, cize od vzniku republiky. A vy ste zrejme Anglican (podla nicku) a hlupak (podla vyjadrovania). Uhadol som aspon jedno ?

0/0
29.3.2007 12:50

Live_in_the_death

Re: Re: Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

Tak piš česky, když jsi čech. Podle mě jsi slovák z občanstvím české republiky. Nevím proč bych měl být hlupák, když ty tady srovnáš dva úplně odlišný sporty

0/0
29.3.2007 14:08

Ludo Balazec

Re: Re: Re: Re: Porovnanie s Tombom nie je fair, ...

Tak cesky, aby jste rozumel ( Nikdy jsem nepsal cesky, ale stejne doufam, ze neudelam vice hrubek nez vy ): Blbec jste podle mne ( t.j. ciste subjektivne ) proto, ze ja jsem napsal, dokonce primo do subjektu "Porovnanie s Tombom nie je fair" ( Porovnani s Tombou neni fair ) v reakci na clanek, kde to nepatricne srovnani jest. Vycetl jste mi tedy presny opak meho sdeleni. Doufam, ze ted uz chapete (i kdyz jste blbec).

0/0
29.3.2007 16:30

Hans59

Anonymní názory?

v rubrice sport jsou úplně jiné pohledy, než vševedko Komárek

0/0
29.3.2007 8:50

premex

Kdyby Katka Neumanová

chlastala a  spala s kdekým, určitě by se nestala národní hrdinkou. Nebo Jan Železný, Tomáš Dvořák, národ si jich váží nejen pro výkon na stadionech. Fotbalisti jsou vypatlané palice, jak se ukázalo, bohužel. Není to moralizování. A srovnání s politiky neplatí, ti nejsou národními idoly. To je autor článku (není uveden) totálně vedle.Rv

0/0
29.3.2007 8:48

xblack13

Re: Kdyby Katka Neumanová

na každým něco najdeš, když budeš chtít a budeš se hodně snažit. např. Katka má dítě s "neznámým vojínem".(tímto se jí nechci nijak dotknout, je to její věc a její právo)  a kdyby to "někdo" chtěl skandalizovat, tak mu v tom nikdo nezabrání. Fotbalisti jsou mi ukradení. Ať si klidně chlastaj a souloží až do rána. Pokud pak odvedou v práci výkon, za který je možno je pochválit, tak je vše OK. Když ne, tak je trenér nezařadí do nominace a je to.

0/0
29.3.2007 9:03

premex

Re: Re: Kdyby Katka Neumanová

případ Katky je právě ukázkou toho že Češi nejsou falešní moralisté.

0/0
29.3.2007 12:16

dajana.p

Re: Kdyby Katka Neumanová

Taky to mohlo být tím, že na ně nečíhala nějaká pavlačová drbna, aby je práskla. Nemyslím si, že jsou svatí, to jen lidi si z nich dělají modly.

0/0
29.3.2007 11:21

orinka3

článek je vlastně taková úvaha

nad morálním úpadkem společnosti. Jenomže to, že podvádějí ostatní není žádná omluva pro podvod jako takový. Zhrubli všichni a Nobelovku by zasloužil ten, kdo by přišel na způsob, jak Augiášův chlév vyčistit.

0/0
29.3.2007 8:37

Hans59

Brückner: Je to malér, jsem konsternován

takže trener je blbec a nepodepsaný autor genius.

0/0
29.3.2007 8:24

Helena1

A co autor chtěl tímto článkem říci?

Že politici a sportovci by měli být vzorem a že místo toho se chovají jako prasata (či ještě hůře)? To přece každý ví. Spíš je na místě otázka, jak situaci napravit.

0/0
29.3.2007 8:09

Sporadany_obcan

Re: A co autor chtěl tímto článkem říci?

Autor článku je mimo.

A ty, co by rádi "napravovali" lidstvo a když ne lidstvo, tak alespoň národ, těch už tu pár bylo a vždy to skončilo velmi neslavně.

Napravovat se tak max. může každý sám o sobě. ;-) 

0/0
29.3.2007 8:21

Sporadany_obcan

Autor článku na sebe prozrazuje,

že spíše závidí tyhle neřesti druhým, sám by je tak rád okusil, ale nemá na to...

Komentář s nadhledem a na úrovni by vypadal úplně jinak.

0/0
29.3.2007 7:42

kvestor

a

"nejlepší fotbalista Nedvěd" pěkné pěkné.

0/0
29.3.2007 7:38





Najdete na iDNES.cz