Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Léky podraží. Lékárny čekají chaos

Od konce týdne zaplatíte za některé léky víc. Za které a o kolik, to se jen tak nedozvíte. Internetové stránky, kde ministerstvo zdravotnictví před několika dny zveřejnilo seznamy léků, na něž přestanou pojišťovny od počátku dubna tolik doplácet, včera "zkolabovaly".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

minz.k

Chudáci Romové

Levné zastaralé léky,kopie originálů(generika) budou pro důchodce a pro chudáky.Originální, vysoce moderní a účinné  léky, zase pro podnikatele a zámožné lidi. Karty jsou tak  tímto rozdány, kdo nebude mít prachy na originální lék, dostane šmejd s pochybnou možností léčby.Chudáci Romové!;-O(Y)

0/0
27.3.2007 14:42

Chmee

Re: Chudáci Romové

Generické léky nejsou neúčinné a zastaralé. Bereš místo Acylpyrinu (generikum) Aspirin Bayer? Asi ne.Tak je to i v jiných skupinách léků. Třeba antibiotika, nebo léky na žaludeční vředy. Tam, kde ještě neexistuje levné generikum, je plně hrazený originál (např. léky proti rakovině). Jinde - proč platit 5x vyšší ceny za originál?

0/0
27.3.2007 16:11

czechinjapan

Re: Re: Chudáci Romové

Mas recht, chmee. Lide proste necoi tlachaji a ani nevedi co. Ale delaji se chytrymi.

A procpak by na tom Romove byli nejhur? U nas maji vsichni pekna auta...

0/0
27.3.2007 17:16

KOLDAK

Je to jednoduché,

farmaceutické firmy, které odevzdaly všimné na příslušných místech (žijeme v Česku, ne?), budou mít ceny dotovány pojišťovnou, ty, které s kufříkem nenaklusaly, se budou muset na trhu prosadit jinak. Kecy kolem jsou vhodné akorát tak na koledu

0/0
27.3.2007 12:28

dajana.p

Vanislave

nějak se to vlákno už znepřehlednilo... btw by mě zajímalo, jak je možný, že ty bys Ibalgin na předpis mít měl, protože by ses nedoplatil, ale jinej ne, protože na to si má jaksi šetřit... víš, já se do tebe nechci navážet, ale tak nějak kdybys mi mohl odpovědět, pls?

0/0
27.3.2007 11:16

Vanislav

Re: Vanislave

psal jsem asi toto:

rikam, ze je fajn, ze se bude platit tak jak je to navrhnuto a ne tak jak jsi navrhla, kdyz jsem se ptal, jak by jsi to udelala ty :) doufam, ze jsem se vyjadril srozumitelne

0/0
27.3.2007 11:18

dajana.p

Re: Re: Vanislave

už jsem sice odespala dole, ale hodím to sem, tam už se nebudu vracet... takže já jsem pro to, aby kupříkladu Paralen a Ibalgin (prostě párkorunový léky) byly vždycky za plnou cenu, ovšem se zachováním současný ceny

0/0
27.3.2007 11:19

Vanislav

Re: Re: Re: Vanislave

odpovidla jsem dole :) pochopil jsem to opacne....

0/0
27.3.2007 11:21

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Vanislave

ne, já opravdu nechápu, proč by měly být běžně dostupný (a celkem levný) léky hrazený pojišťovnou... a tam jsem psala, že by je doktor klidně mohl napsat na předpis (jakože na ten papír), nicméně pro pacoše by to bylo jedno, protože jestli od doktora s frontou nebo jen fronta v lékárně = utratím stejně...mylsíš, že by to nemělo smysl?

0/0
27.3.2007 11:25

czechinjapan

Re: Re: Re: Vanislave

No a my jsme jako proti nebo co? Tyyyyy vole, to je material, tahle Dajana...

0/0
27.3.2007 11:22

czechinjapan

Re: Vanislave

Vanislave, nic si z toho nedelej, Dajana se normalne pta, proc jsi rekl ABCD, kdyz ty jsi rekl DCBA. Ja bych se s tim nijak nenervoval. Ale ted uz fakt jdu. Vano, drz se!

0/0
27.3.2007 11:21

dajana.p

Re: Re: Vanislave

víš, ty bys mě jako partnerku sice nesnesl, ale já bych tě jako chlapa (?) zabila rovnou

0/0
27.3.2007 11:22

czechinjapan

Re: Re: Re: Vanislave

a duvod? Ze uvadim veci na pravou miru? Ja se na Vas zlobim z toho duvodu, ze cloveku vkladate veci do ust, ktere nerekl. Za ti bych zase zabil ja vas. ;-D;-D;-D Tak se tady pozabijime a bude nam hej. Ale ted uz fakt jdu! Ale vratim se!

0/0
27.3.2007 11:24

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Vanislave

nevím, nemáte můj smysl pro humor a takoví lidi jsou mi odjakživa podezřelí.. navíc nenávidím chlapy, kteří šijou do ženskejch...

0/0
27.3.2007 11:26

czechinjapan

Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave

No ja snad neodejdu! To uz je vrchol! Kde jste vzala to, ze siju do zenskejch? me je jedno, kdo jste! A kazdy, kdo chce o tehle diskusi vedet vic, at se podiva dolu, kolikrat uz me Dajana obvinila z neceho, co jsem ani nenaznacil! vcetne tohoto! A nevim, proc tady mluvite o smyslu pro humor, kdyz tady o tom zadna rec nebyla a nic humorneho take ne. Jen vecna a vazna diskuze, i kdyz z Vasi strany bohuzel plna osocovani a falesnych obvineni. problem je, ze obvinit je jednoduche. Mnohem horsi je dokazat nevinu. Ale zda se, ze Vy to moc neumite, protozed nejprve je potreba se presvedcit, zda-li nevina jde spatne overit. Ale tahle diskuze, Dajano, je verejna a kazdy si muze sam overit, co kdo rekl. Viz nase diskuse nize.

0/0
27.3.2007 11:32

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave

to je právě o tom, že to jako moc vážný téma vůbec neberu, tudíž si z půlky dělám srandu... fakt nevím, o čem tu mám "naprosto vážně a inteligentně" diskutovat, když ti šašci nahoře si to stejně udělaj po svým? takže moje věty jsou kousavý, ale to vy pochopit asi nedokážete, no nedá se nic dělat, rpsotě každej komunikujeme jinak... mě prostě baví všechno brát ironicdky, abych se z tohohle světa nezbláznila, ok?

0/0
27.3.2007 11:34

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave

sorry za ty překlepy, protože jste fakt "případ", kterej mě nakonec dožene k nejhoršímu

0/0
27.3.2007 11:35

czechinjapan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave

Tak tohle je muj posledni prispevek. Ze si delate srandu ze zdravotnictvi, to me ani neprekvapuje pri Vasi inteligenci. Zadni sasci si neudelaji nic po svym. Kdyz se Vam to nelibi, proc nezorganizujete petici? Demonstraci? Ale Vy jenom budete sedet doma a nadavat. Ano spoustu veci je potreba brat ironicky, ale ja jeste jednou musim zduraznit, ze nejsem na Vas nastvany proto, ze nesouhlasite se zdrazenim, ale proto, ze jste mi opakovane vkladala do ust neco, co neni pravda. Pokolikate ja Vam uz tohle pisu? To to nedokazete pochopit?  

0/0
27.3.2007 11:45

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave

to nemá cenu... prostě jsem se nepletla... důležitej zapšklej suchoprd, nic víc, nic míň... sorry, já s lidma vašeho ražení opravdu nejsem schopná komunikovat, jelikož lidi jako vy mi zvedaj žaludek a krevní tlak... mějte se fajn, sbohem

0/0
27.3.2007 11:47

czechinjapan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave

Dajano, to pred Vami neni zdrcadlo ale pocitac! ;-D;-D;-D

0/0
27.3.2007 17:18

tonicekXXL

Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

Toho doktora co v 5 ráno a v 11 večer navštěvuje pacienty Ti sotva někdo uvěří.

0/0
27.3.2007 11:04

dajana.p

Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

navíc koukám, že je to tu samej milionář ;-D

0/0
27.3.2007 11:06

Vanislav

Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

Mudr. Bambas, Poliklinika Petrovice 271075 250

0/0
27.3.2007 11:07

czechinjapan

Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

Vanislave dobry, ja uz musim jit, ale drz se! R^

0/0
27.3.2007 11:10

tonicekXXL

Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

Doktora co léčí po 4 hodinovém spánku bych nechal zavřít.

0/0
27.3.2007 11:10

dajana.p

Re: Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

R^R^R^

0/0
27.3.2007 11:13

Vanislav

Re: Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

tonicku, ty jsi vazne hloupe. Samozrejmne ze to nedela v kuse. Ale kdyz mu zavolas a reknes, ze jsi starej a ze nemuzes chodit, tak rano nakluse a prijde za tebou. Popripade to nemusi byt rano, muze to byt jakykoli jiny cas. Pouzil jsem rano, protoze kdyz jsem parkrat sel trochu pozdeji z hospudky potkal jsem ho jak si to razi za pacientama

0/0
27.3.2007 11:14

Vanislav

Re: Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

navic je to 6 hodin

0/0
27.3.2007 11:15

tonicekXXL

Re: Re: Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

Jenom dokazuješ svou hloupost.Když je u pacienta v 5 neznamená to, že do 5 spal. A večer než usne je to to samé.

0/0
27.3.2007 11:22

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

a je tu zase tvoje slovickareni :) co kdyz ma prvniho a posledniho pacienta hned vedle domu? Nebo ve stejnem vchode? Nebo co kdyz ma nakou nemoc pri ktere nepotrebuje spanek?

0/0
27.3.2007 11:26

tonicekXXL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

V případě, že pacient je slečna která bydlí ve stejném baráku můžeš mít pravdu.

0/0
27.3.2007 11:33

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanislave Ty tu lžeš ještě víc než na myslivcích.

a tu slečnu musí každý ráno v 5 a každej večer v 11 "opíchat" ;-D;-D;-D

0/0
27.3.2007 11:36

czechinjapan

Slova lekarnika (sokoli 37)- kopiruju je zezdola, aby to videli i nove prichozii

Dobrý den, jsem lékárník. Včera jsme obrželi nový číselník. Věřím, že to nebude tak strašné, jak se možná čeká. Celá řada výrobců avizuje snížení cen svých výrobků, tak aby i přes sníženou úhradu ze zdravotního pojištění byly i nadále bez doplatku. Ohledně léků realativně levných, určených k léčbě banálních nemocí a příznaků - nejde to vše najednou. Od dubna už třeba nebude pojištovna hradit mastičky na hemeroidy a léky na pálení žahy, třeba když se přejíte nebo přepijete. Na Paralen také určitě dojde. Určitě je lepší, aby mnoho lidí platilo malé částky než málo lidí velké. Přeci není cílem mít zdravornictcí "zadarmo", ale mít ho kvalitní a moderní, nečekat roky na opererace atd.

0/0
27.3.2007 10:54

Vanislav

Re: Slova lekarnika (sokoli 37)- kopiruju je zezdola, aby to videli i nove prichozii

naprostej souhlas R^

0/0
27.3.2007 10:55

uni148

HELICID

Autor jaksi zapomnel dodat, ze zrovna Helicid bude KONECNE dostupny i bez predpisu, tj. nebudu muset travit jeden pulden za 2 mesice navstevou doktora, ktery mi jen mechanicky predepise lek. A diky tomu, ze uz neni na predpis, si ho budu moci vymenit za poukazky FlexiPass, ktere jsou mi jinak uplne nanic. Takze - palec nahoru! R^R^R^

0/0
27.3.2007 10:43

hasmen

Hmm

Nakonec z toho vyleze,že nám to nařídila EU - za to se schová všechno :-P

0/0
27.3.2007 10:43

babacek

Sliby se slibují blázni se radují

OTÁZKA

Dobrý den pane ministře. Důchodce který již teď platí na doplatcích za léky více jak 1000 KČ bude ještě platit i za recepty,bude na to opravdu mít ? Děkuji a..

 

 ODPOVĚĎ MZ Julínek( 13.12.2006 15:35 )

Cílem opatření, která připravuji, je ochránit chronicky nemocné a důchodce. Regulační poplatek zabrání nadbytečné spotřebě léků, které nejsou životně důležité, případně nemají vysokou jednoznačnou účinnost. O tyto ušetřené peníze je možné snížit doplatek na léky, které nezbytně potřebujete. Tzn. například 3 x 20 Kč vyměnit za 3 x 500 Kč na doplatku. Budete se mnou jistě souhlasit, že pro opravdu nemocné lidi je tento přístup výhodnější. Plno lidí totiž zváží, jestli má kvůli levnému léku na banální nemoc navštívit lékaře, nechat si vystavit recept a nechat si ho proplatit od zdravotní pojišťovny. Jednoduše si ho koupí a tím šetří peníze, které je možné použít na úhradu léků dražších, životně důležitých a na moderní léčbu. Toto je opravdová solidarita zdravých s nemocnými-

0/0
27.3.2007 10:31

Vanislav

Re: Sliby se slibují blázni se radují

Zrovna jsem byl u lekare pro potvrzeni ze mohu delat nocni smeny. Jeden clovek predemnou chtel ibalgin, dva lide prisly protoze se jim nechtelo do prace a ctvrty se ptal jestli je 37.5 u maleho ditete vysoka teplota ci ne. Nediv se ze se musi neco udelat

0/0
27.3.2007 10:34

dajana.p

Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

sorry, že se ptám, ale jen tak by mě zajímalo, jak to můžeš vědět? pokud se ti doktor svěřuje s čím tam kdo jde, tak poněkud porušuje lékařský tajemství

0/0
27.3.2007 10:35

doktor_bota

Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

2 - 3 lidi čekají v sesterně, jeden v ordinaci; to je normální.

0/0
27.3.2007 10:38

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

!!!jak kde, tohle by si teda moje doktorka nedovolila... taky bych jí tam nechodila... co je komu co do toho? tohle není lékařská etika, to se na mě teda klidně zlobte

0/0
27.3.2007 10:39

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

pani ci slecno? Az vam bude skutecne spatne a nebudete chodit k lekari jen simulovat a ulejvat se z prace bude vam uplne jedno jeslti o vascih problemech vi nekdo jiny ci ne. Navic ne kazdy lekar si muze sesternu dovolit.

0/0
27.3.2007 10:41

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

jsem paní, a simulovat nikam nechodím, nicméně je každýmu prd do toho, jestli mám kašel, angínu nebo hemeroidy... a doufám, že až ty hemeroidy postihnou vás, tak doktor nejenže to vyřve na celý kolo, ale ještě to řekne paní, která se mu stará o účetnictví :-©

0/0
27.3.2007 10:45

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

Rikal jsem neco o vaznych problemech? Vsichni tito lide o me vedeli a urcite si me vsimli. Tezko prehlednete 190cm a 90 kg zive vahy jak se stoura v PC pul metru od doktora kterej ti predepisuje teplomer :)

0/0
27.3.2007 10:49

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

nojo, jsem ženská nevzdělaná, já ani nevím, že bych si mohla nechat napsat teploměr... a když jsem řekla, že mi ty prášky psát nemusí, že si je koupím, tak na mě koukala, jak kdybych spadla z jahody naznak... prej teď lidi běhaj, aby to měli ještě zalevno

0/0
27.3.2007 10:51

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

no a to je presne ono. Ja si treba vemu den volna nez abych musel za doktorem kterej me stejne necha tejden na neschopence uplne zbytecne. Jenze takovejch lidi je minimum. Vetsina chodi k lekari naprosto zbytecne. Extremem jsou duchodci, kteri si chodi k lekari pokecat, moji prarodice to delaji pravidelne. Kazdy prvni pondeli v mesici si jdou pro nove leky ktere naprosto nepotrebuji....a takto to dela skoro kazdy

0/0
27.3.2007 10:55

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

no a já jsem z rodiny, která pokud nemá smrt na jazyku, tak nás k doktorům nikdo nedostane... takže teď se nediv (te), že jsem nasraná, že kvůli blbečkům, kteří nedaj pětku za paralen budou platit lidi, kteří to opravdu nikdy nezneužívali...

0/0
27.3.2007 10:57

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

naprosto souhlasim, ale mate jine reseni?

0/0
27.3.2007 10:59

dajana.p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

prostě mít seznam léků, který doktor předepsat sice může, ale ve finále je to prd platný, protože na to prostě dotyčnej od pojišťovny (žádný) nedostane příplatek ani korunu... viz: Paralen, Ibalgin, teploměr, obvaz.... R^

0/0
27.3.2007 11:01

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sliby se slibují blázni se radují

no tady je to slozitejsi....jak jiz jsem psal, mel jsem tezky uraz kotniku. Pul roku jsem pobiral leky na bolest a co ja vim na co to vsechno bylo. Celkem jsem bral flamexin, miolastan a ibalgin. Kdybych si je musel platit sam tak se nedoplatim....nic neni tak lehke jak se zda....

0/0
27.3.2007 11:05





Najdete na iDNES.cz