Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Bursík: Vyhlaste Česku válku!

Sedmého března v Temelíně podruhé během necelého týdne došlo k úniku radioaktivní vody. Asi tisíc litrů chladící vody s kyselinou boritou vyteklo z odstaveného reaktoru. Šlo o technologickou událost, nikoliv havárii - nic nešlo "ven". Přesto je míra chaosu (česky bordel) v Temelíně skutečně zarážející.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

k@rm

Jojo,..pan Skupa by měl radost

Takhle jak rakušáci nás,snad nedovedl pan Skupa ani vodit Hurvínka.Ale co,když máš drahou elektriku kterou zaboha nikdo nechce koupit, stačí založit organizaci,nějaké to "ojro" místním kravkám podstrčit a navykládat jim polopravdy.Pár zemědělců co rozumí výrobě elektřiny asi tak jako já spekulování na burze ukecat,že lepší než stát s traktorem v garáži je stát s nim na hranicích...Nemůžu si pomoct,ale kolikrát když člověk vidí jejich vyjadřování,nabyde dojmu,že naše země je vlastně jejich prostor,který okupuje jakýsi Das Untermensch...Na obou stranách se najdou extremisté....Proti rakušanům jako takovým nic nemám,někteří se  snaží vést dialog,bohužel,pak je tu "militantní křídlo"...Ale tenhle problém není jen u nich,je bohužel i u nás...Vždycky se najde nějaké křídlo "Hujerů" co poleze kde komu do zadnice,aby dosáhli svého...(ať už je důvod jakýkoliv)

0/0
19.3.2007 21:44

MiF.

Bursíka vyrazit ! - hrubé poškozování zájmů ČR

Ať táhne do Rakouska, v každém zaměstnání se veřejné vystupování proti zájmům zaměstnavatele trestá vyhazovem. Bursík se postavil proti zájmům občanů této země, kteří ho ze svých daní platí. Nemá ve vládě , ani žádných veřejných institucích této země co pohledávat!!Rv;-€

0/0
19.3.2007 21:27

fren440

Doležale nepřekrucuj

Bursik řekl akorát, že Rakousko nedalo žádný oficiální stížnost. O tom, že je bordel v elektrárně není pochyb. Cesta od bordelu k havárii je jen kousek.

0/0
19.3.2007 12:34

99,5

Re: Doležale nepřekrucuj

Než vyslovíš takový soud, seznam se v první řadě s technologií jaderné elektrárny, systému VVER zvláště. Pak - budeš-li ovšem chtít - pochopíš, že v tomto případě je cesta od bordelu (asi stejného jako v každém větším podniku, pokud se od svého počítače někdy do nějakého dostaneš) k havárii velmi vzdálená. A Bursík řekl "akorát", že až "ten oficiální stížnost" bude, on bude mít v ruce pádnější argumenty proti Temelínu - elektrárně, která je v ČR oficiálně provozována a vůči níž je postupováno přesně v souladu s českými i mezinárodními peřdpisy. 

0/0
20.3.2007 18:09

fren440

Re: Re: Doležale nepřekrucuj

Pracoval jsem v minulosti v Tatre Koprivnice. Neustálé prekracování bezpecnostních predpisu tolerance alkoholu na pracovisti vedla napr. k tomu, ze pripitý delník si zdriml v kabine, která vjela do vypalovací pece a vypálila i delnika. Nechápu jak v takovém podniku není pojisten otevrený ventil?

0/0
20.3.2007 18:16

99,5

Re: Re: Re: Doležale nepřekrucuj

Tak o toleranci alkoholu mít starost nemusíš, na jaderkách se běžně fouká při příchodu i při odchodu a okamžité zrušení PP je to nejmenší, co dotyčného potká. A pokud jde o otevřený ventil, nechápu, o čem mluvíš. Když někdo otočí kohoutkem, když nemá, jak to může být pojištěno? Kdyby to mohla dělat automatika, bude to dělat automatika. A situace nebyla taková, že by to teklo a nikdo o tom nevěděl. Na všechno jsou pracovní postupy a ten dotyčný je porušil, to se prostě stane kdekoliv. Jestli si myslíš, že na tomto světě existuje dokonalé místo, čeká tě ještě moc a moc frustrace. A taky si někde můžeš zjistit, co je to kyselina boritá, a kde všude ji piužívají (a možná i vylévají).

0/0
20.3.2007 18:24

fren440

Re: Re: Re: Re: Doležale nepřekrucuj

Nemluvim o alkoholu, mluvim o postupech. Doma si také běžně nehlídam cidlem, zda-li mi preteka vana. Ale kolik stal ridicí systém Temelina. Existuje nějaká vanová křivka frekvence poruch, ale mě se zdá, že jsou stále na počátku té křivky.

0/0
20.3.2007 18:29

99,5

Re: Re: Re: Re: Re: Doležale nepřekrucuj

O tom, že Temelín má nějaké problémy, není spor. Jde ale o to, že se hned bez přemýšlení předpokládá, že jsou to problémy s jadernou bezpečností. A to prostě u těchto zařízení není pravda. 100 % jsitota neexistuje nikdy a u ničeho. Ale únik kyseliny borité prostě s jadernou bezpečností nesouvisí. Naopak všechny problémy reaktoru (a ty mají v prvních letech všechny jaderky) vyřešila automatika naprosto perfektně - odstavením.

0/0
20.3.2007 18:54

Bonelord

Ci zajmy jste si mysleli, ze budou rakousti agenti Bursik, Kuchtova a Schwarzenberg prosazovat?

Cestny politik Bursik nevahal obrat vlastni rodinu a tak tezko lze neco jineho ocekavat v pripade vlastni zeme! Kuchtova jako jihoceska matka zije z boje za rakouske zajmy jiz dlouho a pan hrabě Schwarzenberg je vetsi Rakusak, nez byl praotec Cech Cechem!:-©Rv

0/0
19.3.2007 12:01

pepe999 from UK

Re: Ci zajmy jste si mysleli, ze budou rakousti agenti Bursik, Kuchtova a Schwarzenberg prosazovat?

;-D;-DR^

0/0
19.3.2007 12:35

edik2

To je

zelenej kretén.

0/0
19.3.2007 11:17

jiand38

Dukovany nevadí

protože jsou postaveny Černobylskou technologií a až z Vídně by byl krásný výhled na atomový hřib,zatímco Temelín je schovaný za Šumavou a chudáci rakušané z něj mají jenom elektřinu......

0/0
19.3.2007 11:14

noboty666

Re: Dukovany nevadí

Boze dobrej, zase jeden, kterj se vyjadruje k necemu, o cem nema ani aaanung ... :-©

Takze k veci:

1. V Dukovanech nikdy nebyl reaktor cernobylskeho typu (moderovany grafitem). Ve starem (jiz davno odstavenem) bloku byl tezkovodni reaktor, ve funcnim bloku je lehkovodni reaktor typu VVER.

2. Nad Cernobylem nebyl atomovy hrib, protoze ten vznika jen a pouze pri jadernem vybuchu. A v Cernobylu se jednalo o chemicky vybuch (ten zminovany grafit ...)

0/0
19.3.2007 12:51

jiand38

Re: Re: Dukovany nevadí

Víš,mě je úplně jedno,jaký typ reaktoru byl v Černobylu,a že tam nebyl žádný hřib je jasné. Jenom jsem chtěl trošku upozornit na to,že Dukovany jsou podstatně blíž Rakousku a Vídni,a je tam použita technologie ze 70 let,takže by bylo logické,aby různí ekol. aktivisté a odpůrci JE požadovali uzavření Dukovan a ne Temelína,který je technologicky bezpečnější a ještě chrání Rakousko hřeben Šumavy 

0/0
19.3.2007 13:10

99,5

Re: Dukovany nevadí

Dukovanská technologie VVER je stejná jako temelínská a nemá s pripjaťskou (překlad pro neznalé - černobylskou) elektrárnou naprosto nic společného kromě toho, že je jaderná.

0/0
20.3.2007 18:11

Helena1

V hodnocení stupňů havárií je metodická chyba!

Má pouze stupnici kladnou 0 až, teď nevím, asi 5 (výbuch). Pro protřeby zelených je zcela nutné zavést i záporné stupně -1- až -10 (došel toaletní papír).

Žádám proto o odstoupení všech vedoucích pracovníků všude!

0/0
19.3.2007 9:55

Stanley333

něco tady zavání...

Konečně někdo nahlas poukázal na zeleno-modrý krysí charakter pana ministra Bursíka Šťovíka. Reakce premierské loutky s gulema se asi nedočkáme  a od našeho americko-rakouského ministerstva zahraničí se dočkáme tak zvolání: za císaře pána [>-]

0/0
18.3.2007 23:53

VentreSaintGris

Kdykoliv nějaký zelený otevře hubu,

tak je tragikomedie na světě...

Bursík, Kuchta, Džááámila....;-D

0/0
18.3.2007 14:03

Meck IV.

Bursík

je špína ČR (Y):-©

0/0
18.3.2007 12:53

Helena1

Re: Bursík

naprostý souhlas

0/0
19.3.2007 9:51

Vrchní našeptávač

Na vyrok pana Bursika by se dal uplatnit paragraf o vlastizrade!

Politik, ktery cini kroky proti zajmum vastni zeme anebo cini kroky ve prospech cizi zeme za ucelem poskozeni zajmu vlasti, se dopousti vlastizrady. Bursikova vyzva do Rakouska a navadeni rakouske strany k podani stiznosti proti nedodrzovani dohod z ceske strany, je skutkovou podstatou vlastizrady. Doufam, ze se tim zacnou prislusne organy zabyvat co nejdrive.

0/0
18.3.2007 6:09

Elev

Re: Na vyrok pana Bursika by se dal uplatnit paragraf o vlastizrade!

timto verejne zadas organy cinne v trestnim rizeni aby se tim zacaly zabyvat? Naivko, kazdy prokurator ktery tohle cte, tak pokyve hlavou a s hrosi kuzi prejde dale,,,:-/

0/0
18.3.2007 9:32

Pan Navratil

.

Občan České republiky, který ve spojení s cizí mocí nebo s cizím činitelem spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 92), teroru (§ 93), teroristického útoku (§ 95), záškodnictví (§ 96) nebo sabotáže (§ 97), bude potrestán odnětím svobody na dvanáct až patnáct let nebo výjimečným trestem.

Tak uplatňuje, jsem zvědav.

0/0
18.3.2007 13:51

Irish Stout

Temelín není téma ekologické,

ale ekonomické. To je třeba mít na paměti především. Pan Bursík by neměl naznačovat jednostranné ústupky. Chce-li si zachovat přízeň racionálně uvažujících lidí, a zůstat nad 5%, tak na takováto gesta musí zapomenout. Pokud jde o mě, mám v této věci zcela jasno.

0/0
18.3.2007 2:54

Brancaleone da Norcia

...

Přeháníš Jiříku...

0/0
17.3.2007 23:46

freak2

...

Na tejden zavřít hranice s Rakouskem a až dojde vidlákům z příhraničí levný žrádlo z čekejch hypermarketů, tak oni sklapnou dobytci.;-D

0/0
17.3.2007 22:34

_Das Verschwundene Sudetenland

Deformierter Brennstoff legt den ersten Block des AKW Temelín lahm

Reaktor des ersten Blocks wurde am 26. Jänner abgeschaltet. Es wird bereits der zweite vorzeitige Brennstoffwechsel als Notmaßnahme durchgeführt. Die Dauer der Abschaltung wird mit ca. 2 Monaten angegeben.

Hinter der harmlosen Mitteilung des Temelín-Betreibers CEZ, wonach der erste Block des AKW Temelín "zum Austausch eines Viertels des nuklearen Brennstoffes für zwei Monate wie geplant abgestellt wird", versteckt sich eine Notmaßnahme. Der sichere Betrieb des ersten Blocks konnte wegen den gravierenden technischen Problemen im wichtigsten Teil des Reaktors – der aktiven Zone – nicht mehr gewährleistet werden.

0/0
17.3.2007 21:57

Kato007

Re: Deformierter Brennstoff legt den ersten Block des AKW Temelín lahm

Sorry, ale jses vul jak noha

0/0
17.3.2007 23:47

Irish Stout

Re: Deformierter Brennstoff legt den ersten Block des AKW Temelín lahm

vrať se do hrobu, zombíku...Rv

0/0
18.3.2007 2:58

Meck IV.

hahaha

8-o:-/:-©

0/0
18.3.2007 12:54

Helena1

Re: Deformierter Brennstoff legt den ersten Block des AKW Temelín lahm

piš česky

0/0
19.3.2007 9:56

_Das Verschwundene Sudetenland

český nacionalismus a komplex z Rakušáků

Temelín patří ČEZu a ne lidu, lidi za něj chtějí umírat a věří kontrole, kterou vede paní, která objímá premiera při otevření...

ČEZ zvyšuje cenu, energie vyplácí si odměny, z Vás dělá pokusný králíky, nakonec ho stejně koupí německý (nebo jiný) konkurent...

Bursík mě aspoň přišel sebevědomej, chce pořádnou kontrolu, aby to tady zase netutlali jako po Černobylu. Temelín přece není věc národního zájmu ale prachobyčejná soukromá elektrárna, kde je pravej českej bordel.  Je mi jedno, jestli se zavře nebo ne, ale  za pár let zase pochopíte, že tenhle stát si z vás dělal akorát hloupé tleskače, zisk inkasuje někdo jiný.

0/0
17.3.2007 21:25

barbudo

Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

... ČEZ zatím do značné míry patří lidu ... a o cenách nic netušíte a blejete vyslovené kraviny ...

0/0
17.3.2007 21:29

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

Co bych měl tušit o cenách ? Pokud vy ano, řekněte mi, kolik bude stát ropa za týden a za rok. Děkuji

0/0
17.3.2007 21:32

barbudo

Re: Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

... Vám se zdá cena Čezu vysoká? Víte, za kolik prodává?

0/0
17.3.2007 21:41

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: Re: Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

ČEZ prodává elektriku za kolik chce. Má monopol a stačí udělat divadýlko v podobě posudku a jedné fiktivní aukce a cena energie je hotova ...

Nakonec zisk je rozdíl výnosů, odpisů a nákladů. Dvě poslední položky jsou meziročně skoro beze změny, jenom výnosy stouply.

0/0
17.3.2007 21:43

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

... a tu cenu znáte nebo jen pindáte?

0/0
17.3.2007 21:45

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: Re: Re: Re: Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

http://www.cez.cz/presentation/cze/GetFile?type=FilFile&version=-2&download=true&id=86622

0/0
17.3.2007 21:52

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

co mě překvapilo, ač mám Doležala docela rád, že má názory jako správnej českej šovinista a v souvislosti s něčí elektrárnou tady mluví o zradě národních zájmů atp.  Pokud to posunu úplně do extrému..

Copak je zakázáno žádat zastavení provozu Temelína ?8-o8-o8-o

Už si nepamatujete, jak se před rokem 89 mluvili o Temelínu jako o další komunistické megalomanské stavbě, která akorát žere náklady, všechno zničí atp...

0/0
17.3.2007 21:31

Beranal

Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

Žádat zastavení provozu Temelím může jenom nějaký vypatlaný idiot, to nemá s rozumem nic společného. Žádat rušit něco co je moderní a bezpečné a nepoškozuje životní prostředí a mlčet k tomu nemodernímu, k tomu netřeba slov. Megalomanské stavby jsou ty německé větrníky k ničemu, nevím k čemu je elektrická energie o které nikdo neví kdy bude a kdy nebude, to jsou naprosto bezcenné drahé zdroje které se postavili právě kvůli těm vypatlaným drůbežím hlavičkám které dneska chtějí odstavit Temelín. To ti komunisti byly proti tomuhle zelenému póvlu zcela geniální ekonomičtí plánovači a stratégové.

0/0
17.3.2007 21:42

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

Komunisti jednali víceméně ekonomicky ale  nebyly pod tlakem trhu, tudíž je náklady moc nezajímali, protože věděli, že si pak navolí podle nich cenu.

A vidíte, stejně tyto rudé země  neustále zaostávali za tím hloupým Rakouskem nebo Německem. Zkuste hádat proč.

Je to jak s Gabčíkovem, jsou prostě věci, o kterých chtěli lidé rozhodovat,  protože ponesou oni sami následná rizika a ne nějaká centrální vláda. V Čechách je většinové mínění ve prospěch Temelína, ale tragedií je, že je to hlavně kvůli odporu proti Rakušákům.

0/0
17.3.2007 21:49

barbudo

Re: Re: Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

... šmárjánoho, kdo dělal tu nástěnku?

0/0
17.3.2007 21:52

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: Re: Re: Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

http://www.cez.cz/presentation/cze/GetFile?type=FilFile&version=-2&download=true&id=86622

0/0
17.3.2007 21:54

Beranal

Re: Re: Re: Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

Ty žiješ někde ve svém ideologickém Marsu, komunisty ty náklady sakra zajímaly, protože komunisti zásadně nežili na dluh. Jaké mělo příčiny to zaostávání to každý normální člověk ví. Gabčíkovo a Temelín jsou naprosto normální rozumné stavby kde se ta investice na 100% vyplatí a mnohonásobně vrátí. Megalomanské, ideologické a nesmyslné stavby kde ta návratnost určitě nebude jsou ty hrůzné větrníky, kde se v zájmu ideologie vyplýtvají ohromné zdroje surovin a energie na něco co je pro ekonomiku bezcenné, zdroj který je tak nespolehlivý že musí nutně být k němu zdroj záložní (tedy jádro nebo uhlí) je k čemu vlastně ???, řekl bych že k ničemu. Tohle si můžou dovolit jenom blázni bez rozumu.

0/0
17.3.2007 22:17

Irish Stout

Re: český nacionalismus a komplex z Rakušáků

žádný komlex z Rakušáků, samé nesmysly melete, člověče nešťastná. Temelín je standardní elektrárna jako každá jiná. A ony "poruchy" zveličují tleskači na rakouské straně + české matky, zatímco čeští taťkové se jim smějí. Poněkud upadlé divadlo.

0/0
18.3.2007 3:07

machi007

...

Nejsem sprosty, lae muzu rict je nejdno.. Bursik je megacurak a vsem doporucuji cvrtecni Udalosti...

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/15.03.2007/1096898594-udalosti-komentare/30976.html?from=&ilink=selected

0/0
17.3.2007 18:53

Beranal

Re: ...

To máš pravdu, pěkně se ten podvraťák se zeleným mozkem zapletl

0/0
17.3.2007 22:04

Elev

Re: Re: ...

mozna jde o neco jineho, pozvi souseda aby se podival do tveho domu aby jsi mnel klid, a soused se nedomyslel , ze se v tvem dome deje neco nepristojneho.. co ja vim?[>-]

0/0
18.3.2007 10:02

BenediktSpinoza

Docela koukam

jak muze i fetak typu JXD zazit svetlou chvilku;-) skvely clanekR^

0/0
17.3.2007 16:41

sent_items

Re: Docela koukam

Pijete někdy alkohol? :-)

0/0
18.3.2007 10:32





Najdete na iDNES.cz