Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Sao Paulu „přivítaly“ Bushe tisíce lidí v ulicích

Americký prezident George W. Bush zahájil šestidenní cestu po jámě lvové. V Latinské Americe se na něj těší málokdo a hned na první zastávce, v Brazílii, proti němu vytáhly do ulic tisíce lidí. Ve střetech s policií bylo zraněno dvacet lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

velky bratr

Dohoda by z něj udělala mezinárodně obchodovanou komoditu

Aha, takze o tom, co je obchodovana komodita rozhodujou smlouvy a nikoliv obchodnici - to uz je nejaka dalsi faze centralne rizeneho kapitalismu, nebo je to nejaka z fazi centralne planovane totality?

0/0
10.3.2007 17:39

mtis

Tak schválne - jaké že to vlajky nesou demonstranti na fotografiích?

Zřejmě jsou to vlajky neocons nebo demokratu, jen jsou tak nějak víc trenkovité ... ;-D;-D;-D

0/0
10.3.2007 7:51

sexxbommba

Čtěte

Čtěte - viz:    http://ekonomika.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A070308_194231_ekonomika_ost

0/0
10.3.2007 6:54

Mirco1

NWO

A jeho zcela kategorická prohlášení (ne potenciální "mohlo by" ale "stane se"):Leden 2006 - USA zaútočí na Irán v březnu 2006

Leden 2007 - Izrael za pomocí USA zaútočí na Irán v únoru/březnu 2007

Leden 2007 - USA zaútočí na Rusko do roku 2012

Únor 2007 - USA zaútočí na Irán v dubnu 2007

Tak dvě predikce mu již nevyšly, u třetí uvidíme za měsíc. Jinak jeho "analýza" jak 9.11. tak čehokoli dalšího je snůškou blábolů s jedním společným jmenovatelem - ze všech světových sil je aktivním činitelem (tím zlým samozřejmě) osa USA-Izrael .. ostatní nemají své cíle, plány ani sféry vlivu, ale pouze jako nějaké neživé přírodní jevy poslušné zákona akce a reakce, reagují na podněty (samézřejmě "provokace") USA. To je celkem typické nahlížení na svět od nevzdělaného člověka, který za zeleným stolem spřádá teorie :)

0/0
9.3.2007 22:23

mtis

Re: NWO

Dvě NWO predikce nevyšly? ;-D

Ty jsi blázen!!! Pokud se pamatuju tak předpovídal poprvé okupaci Iránu USA najisto na květen 2005. Mně osobně na otázku kdy tedy konečně odpověděl že v létě 2006, dokonce při proklamovaném krachu bezcenného US dolaru - oblíbené to pognóze komunistických ekokomiků - mi dal po naléhání datum 6.6.2006. :-)

Řekl bych, že své prognózy snad nemůže myslet vážně ani on, ani ti, jejich kvákání zde s oblibou pastuje ... ;-);-);-)

0/0
10.3.2007 7:48

Mirco1

Re: Re: NWO

Já píšu jen o těch, které si jasně pamatuji. Pravda, ta první na březen 2006 ještě psala o zhroucení americké ekonomiky ve stejném měsíci (v souvislosti s otevřením iránské ropné burzy), na to jsem zapomněl :)

0/0
10.3.2007 12:49

Pan Navratil

Re: Re: Re: NWO

Můžu se zeptat, jak souvisí pomluvy diskutéra s faktem, že Buše nemají skoro nikde?

0/0
10.3.2007 17:59

mtis

Re: Re: Re: Re: NWO

Laskavě pohni ztučnělou zadnicí a podívej se o pár příspěvků níž, možná ti to sepne.... ;-);-);-) 

Ale jinak máš pravdu Buše mají jenom v USA, nikde jinde ne. To je poprvé, kdy jsi řekl něco pravdivého a nezideologizovaného. Nejsi nemocný? ;-);-);-)

0/0
10.3.2007 18:05

mtis

Re: Re: Re: NWO

Já už toho pamatuju ... ;-);-);-)

0/0
10.3.2007 18:06

Richard 1. Lví srdce

Ježek

Brzy se tady Ježek zase přihlásí pod nickem maniac cop.

;-D

0/0
9.3.2007 19:38

Pilat

Re: Ježek

nebo taky pod nickem "Lvice" ;-) 

0/0
10.3.2007 7:18

matys sks

???????

co to tady je za silenej monolog od fučíkova bratra???sem se ani na konec nedostal aje mi bliwno:-©

0/0
9.3.2007 19:20

fleret1

profesionalni demonstranti

vytahli do ulic --- o - wey,o-wey --- tentokrat dostali prez drzku ;-DR^

0/0
9.3.2007 19:02

Pilat

Re: profesionalni demonstranti

flero mam vazne obavy, ze z tebe nikdy svetovy "architekt" nebude, pokud nepovesis politiku na hrebik. ;-):-P

0/0
10.3.2007 7:20

Monstrum Anonymič Anonymov

Skutečná pravda

Soudruh Bush přijel na krátkou návštěvu, na letišti se zasněně líbal se soudruhy z Jižní ameriky. Pak došlo na obchodní jednání.... Tak kolik koky chcete ? No 20 kg na osobu v USA by mohlo stačit , lepší než Afghánské opium...:-)

0/0
9.3.2007 18:43

mtis

Re: Skutečná pravda

Koku z Brazílie, opium z Grónska, pervitin z Klumbie a emigranty z Kuby.

0/0
9.3.2007 19:00

Pilat

Re: Re: Skutečná pravda

pervitin z Ceska ;-D a cikany by jste taky mohli dodat ne? kdyby jste vyvazeli blbost, tak uz mas nalepku "Na Export" ;-D

0/0
10.3.2007 7:22

mtis

Re: Re: Re: Skutečná pravda

Moc hezky jsi demonstroval že jsi zcela nepochopil smysl příspěvku, IQ 140 neIQ ... ;-D;-D;-DRv

0/0
10.3.2007 7:50

=Raswan=

Rudé vlajky,házení šutráků,šátky přes tlamu

 ;-DTahle pakáž nám tu také jednou něco "přivítávala",a rozmlátili u toho poněkud Prahu i bez nějakého Bushe;-D

0/0
9.3.2007 18:38

morbidni_kreten

:-P

Georg Bush je sympatický, inteligentní americký! prezident!Je oblíbený!

0/0
9.3.2007 18:35

mtis

Re: :-P

Kudy jezdí, tam ho vítají davy liberálních a demokratických příznivců komunistických, nacistických, anarchistických a jiných populistických a extremistických hnutí s mávátky. ;-D;-D;-D

0/0
9.3.2007 18:57

Richard 1. Lví srdce

Ježek

To, co tady předvádí Ježek pod nicky NWO. a Kanadan není normální.

:-)

0/0
9.3.2007 17:31

Kylchap

Před deseti lety

byla Jižní Amerika vychvalována jak je tam minimalizováno pracovní právo a ochrana zaměstnanců. Tohle je důsledek vy pravicoví votroubkové.

0/0
9.3.2007 16:50

Prubojny___kapitalista

To je demokracie po socialisticku

Kameny, zápalné lahve, ničení - zkrátka násilí.:-) Všude na světě. A kde se dostanou socialisté k moci, tam jsou kameny a molotovy vyměněny za pušky, kulomety a vznikají koncentráky, gulagy, likviduje se inteligence a šikovní bohatí lidé.:-) SSSR, ČSSR, 3. říše, Kuba, Vietnam - všude komunisté jen vraždí a kradou.Rv:-P

0/0
9.3.2007 16:28

hagana

http://eurabie.blog.cz/

R^R^R^ souhlas - šílenost komunizmu nemá hranic R^R^

0/0
9.3.2007 16:31

NWO.

Re: To je demokracie po socialisticku

Zamena priciny za nasledek ktere se dopoustite neni tim nejlepsim zpusobem damagogie, ktera existuje;-)

0/0
9.3.2007 16:37

fleret1

Re: Re: To je demokracie po socialisticku

upresni,co je v tom za demagogii --- pokud tak neucinis,tak pouze typicky cesky kecas a kecas :-P

0/0
9.3.2007 19:06

hagana

http://eurabie.blog.cz/

jo! R^R^R^Americký brouk video zde R^R^R^

0/0
9.3.2007 16:18

hagana

Re: http://eurabie.blog.cz/

komunisti řádí R^R^R^R^

0/0
9.3.2007 16:18

old fashioned Vince III...

tývole NWO,

to je doslova přeložená Pravda z roku 1953;-D;-D

0/0
9.3.2007 16:13

old fashioned Vince III...

Re: tývole NWO,

(jediný, co mi tam chybí, jsou zákeřná hejna imperialistickejch mandelinek bramborovejch ;-D;-D;-D:-))

0/0
9.3.2007 16:15

NWO.

Re: Re: tývole NWO,

F. William Engdahl je šéfredaktorem Global Research a autorem knihy „A Century of War: Anglo-American Oil Politics and the New World Order“ (Století válek: Anglo-americká ropná politika a Nový světový řád), Pluto Press Ltd. Brzy bude publikována jeho nové kniha o GMO (geneticky modifikovaných potravinách – p.p.) „Seeds of Destruction: The Hidden Political Agenda Behind GMO“ (Sémě destrukce: Skrytá politická agenda za GMO). Více na jeho webové stránce www.engdahl.oilgeopolitics.net .

;-)

0/0
9.3.2007 16:22

dukeprvni

Re: Re: Re: tývole NWO,

No konecne ses tu blbe, uz tady na tebe cekam celou vecnost a jsem celej nesvuj co si mam myslet o dnesnim svetovem deni. Nikde zadnej link a nic. No zaplat panbuh, ze jsi mi naznacil kterym smerem se mam dnes vydat, abych hnupe nahodou nekde nezabloudil.:-P;-D

Furt ale jeste nevim jak je to s tou tvoji fotou tady.... Xhttp://humour25.free.fr/telechargement/flash/jj1/vz01.swfX

Jako kdyz si z oka vypadnesR^

0/0
11.3.2007 11:42

captain cook

Re: tývole NWO,

a chudak Franta Novak z ulice, o jehoz dusevni povzneseni ma NWO tak velkou starost...;-(

0/0
9.3.2007 16:23

ŠachMat

No nebudu te rusit, klidne pokracuj.

0/0
9.3.2007 15:55

Heralik3

Re: No nebudu te rusit, klidne pokracuj.

;-D Taky jsem jen nakoukl, a radsi se klidím:-)

0/0
9.3.2007 15:59

NWO.

11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Jakou šanci má průměrný Franta Novák z ulice, že prohlédne hru? Jen polovina populace dokáže pracovat s počítačem, jen asi třetina má přístup na internet, z toho jen třetina ovládá angličtinu a ti, kteří v té poslední skupině jsou, nemívají čas, aby si vyhledali na internetu alternativní zdroje, přečetli si, co a jak, zamysleli se a vyhodnotili situaci vlastním rozumem. Drtivá většina je odkázána na masová média, která jsou zcela a bez výjimky pod kontrolou teroristů.

0/0
9.3.2007 15:53

NWO.

Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Existuje již nejeden věrohodný dokument, který již prezentuje důkazy o tom, že veže nespadly kvůli nárazu letadel, ale jejich pád byl kontrolovanou dopředu připravenou demolicí. Jsou propleteny svědectvím očitých svědků. Poukazují na analýzu oficiálního “mýtu”, a oficiální verzi dávají do kontrastu s vědou. Pohled na 9/11 není zde jen politický, ale z čistých, přísných a jednoduchých zákonů fyziky. Jak je možné dosáhnout “pancake” kolaps 110 poschodové budovy za 10 sekund? Jen například v případu zřícení onoho třetího 47 patrového mrakodrapu WTC7, lze pozorovat díky video dokumentaci a očitým svědectvím všechny atributy řízené demolice tj., rychlost pádu, "podkopnutí" centrálních nosných pilířů, postraní výbuchy tzv. "squibs" apod.

0/0
9.3.2007 15:53

NWO.

Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

FEMA report o kolapsu budovy WTC7 v páté kapitole uvádí, že testovaná "oficiální" hypotéza kolapsu, zapříčiněna požárem, dopadu drobných trosek, skladem paliva apod. má MALOU PRAVDĚPODOBNOST a tedy skutečná příčina kolapsu budovy je podle FEMA prozatím neznámá. Kopie archivních záběrů televizní stanice BBC World dokládají, že informace o budoucím kolapsu 47 patrového mrakodrapu "Salomon Brothers Building" (WTC 7), nezasaženého letadly či zbytkem trosek ve fatálním měřítku jako se stalo mnohem blíže stojícím menším budovám kolem dvojčat WTC 1 a 2, byla opakovaně předána médiím dokonce přibližně již půl hodiny před samotným pádem, mezi další podobně předem informované organizace patří například CNN. O nesrovnalostech tzv. nárazu Boeingu do Pentagonu se raději ani nebudu zmiňovat – jsou rovněž očividné.

0/0
9.3.2007 15:54

NWO.

Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Americký spisovatel Gore Vidal ujistil, že americká armáda zabrání zločinecké klice v americké vládě opakování podvodu typu 11. září v budoucnosti pro odvedení pozornosti od zločinnosti Bushovy vlády a získání podpory pro další války. Gore Vidal nazval masmédia zkorumpovanými a má naprostou pravdu. Dle jeho názoru nemusela být nutně za 11. zářím odpovědná Bushova administrativa, ale vyjadřil své přesvědčení, že útoky byly záměrně nechány proběhnout.

O co tedy jde ve skutečnosti?

Je to válka, válka, o které se mnoho nehovoří. Je bitvou s nejvyššími sázkami ve hře na scéně současné světové politiky. Z hlediska washingtonských stratégů jsou Irán a Sýrie pouhou předehrou k Velké Konečné Ruské Hře.

0/0
9.3.2007 15:54

NWO.

Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Spojené státy se pokoušejí v předstírání boje s terorismem získat kontrolu nad světově nejbohatšími ropnými oblastmi. Spojené státy si uzurpovaly právo napadnout kterékoliv místo na planetě pod zástěrkou boje proti mezinárodnímu terorismu. Boj proti všudypřítomné a mocné al-Káidě, úmyslně spojen s islámem, je pro Američany velkou výhodou, neboť jejich cílem jsou ropou bohaté muslimské oblasti. Státní terorismus je plánované, promyšlené a politicky motivované násilí, zaměřené proti nezúčastněným osobám, sloužící k dosažení vytčených politických cílů.

Takzvaní muslimští teroristé – kdo je stvořil? Al Kajda – kdo ji vytvořil, kdo ji založil? Ne snad Američani? Bin Ladin – kdo ho vytvořil, kdo ho vyškolil? Kdo vyškolil Taliban? Americká CIA!

Vlády tak používají strach, ne jako ´nejzazší řešení´, ale jako to první, druhé i poslední. Vše, co dělají, je založeno na strachu. Terorismus se tak stavá ideálním „neviditelným nepřítelem“ na dlouhá desetiletí

0/0
9.3.2007 15:55

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Tyto neokonzervativní recepty, jejichž obdobu uplatňuje i Izrael, jsou však katastrofální pro Ameriku a v konečném důsledku i pro Izrael. Naprosto totiž obrátí drtivou většinu obyvatelstva Blízkého východu proti Spojeným státům. Poučení z Iráku hovoří samo za sebe. Jestliže se bude dále sledovat neokonzertavitní politika, Spojené státy budou vyhnány z oblasti, a to bude začátek konce i pro Izrael.

Jakou roli v tom hraje Rusko?

Po katastrofálních nezdarech “barevných revolucí” v Gruzii a na Ukrajině před dvěma lety, sponzorovaných Spojenými státy, začalo Rusko extrémně pečlivě rozehrávat svou strategickou energetickou kartu; íránskými jadernými reaktory počínaje, přes zbrojařské prodeje Venezuele a dalším latinskoamerickým zemím a strategickou spoluprací s Alžírem při obchodech se zemním plynem konče.

0/0
9.3.2007 15:55

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

V tutéž dobu, kvůli zahraniční politice vyznačující se bezostyšným pohrdáním jak spojenci tak i nepřáteli, se Bushova vláda ponořila ještě hlouběji do geopolitického marasmu. Tato bezohledná politika je více než s kýmkoli jiným spojována s Dickem Cheneym, bývalým šéfem Halliburtonu.

“Cheneyho strategií” je americká zahraniční politika založená na zajištění přímé kontroly globální energetiky velkou americkou čtyřkou, čili s USA svázaných soukromých ropných gigantů – Chevron Texaco nebo ExxonMobil, BP či Royal Dutch Shell. Především cílí na kontrolu všech hlavních světových ropných regionů a polí zemního plynu. Tato kontrola jde ruku v ruce s rostoucí snahou Spojených států o totální vojenskou převahu nad jednou potenciální hrozbou jejich globálním ambicím – Ruskem. K propojení americké vojenské a energetické politiky do koherentní strategie dominance je Cheney pravděpodobně ideální osobou.

0/0
9.3.2007 15:55

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Vláda Bushe a Cheneyho se řídí zájmy koalice velkých ropných společností a špičkových společností amerického vojensko-průmyslového komplexu. Tyto soukromé podniky prosazují svou moc kontrolou vládní politiky Spojených států. Za tímto účelem je nutná agresivní militaristická agenda. Fašismus je opravdu vláda korporací. Tato agenda je zhuštěna v bývalé Cheneyho společnosti, Halliburton Inc., představující největší světovou společnost pro energetické a geofyzikální služby v jednom, a je také největším stavitelem vojenských základen na světě. Cheneyho skupina PNAC po novém prezidentském kandidátu požadovala, aby našel vhodnou záminku k vyhlášení války Iráku, umožňující jeho obsazení a převzetí přímé kontroly nad druhými největšími ropnými rezervami na Středním východě. Zpráva nepokrytě uváděla, že „okamžité ospravedlnění poskytuje nevyřešený konflikt s Irákem.

0/0
9.3.2007 15:56

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Washington ze zjevných vojenských a politických důvodů samozřejmě nemůže otevřeně připustit, že jeho strategickým záměrem od pádu Sovětského svazu je vytouženou „hlavní výhrou“ rozpad a rozložení Ruska a efektivní kontrola nad jeho obrovskými zdroji ropy a plynu. Stručně řečeno, obklíčení Ruska zeměmi NATO, barevné revoluce napříč Eurasií a válka v Iráku jsou součástí jedné a tetéž komplexní americké geopolitické strategie, s konečným cílem jednou provždy rozložit Rusko jako potenciálního rivala výhradní americké velmocenské hegemonie. Primárním cílem této strategie je Rusko – ne Irák, ani Irán. Dnes, poprvé za téměř 50 let, stojí Spojené státy na prahu dosažení nukleární nadvlády. Pro Spojené státy bude pravděpodobně již brzy možné zničit primárním úderem ruský a čínský nukleární arzenál s dalekým dosahem.

0/0
9.3.2007 15:57

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Tento dramatický posun v rovnováze nukleárních sil vychází z řady zlepšení v americkém jaderném systému, rychle se ztenčujícího ruského arzenálu a hlemýždího tempa při modernizaci čínských jaderných sil. Pokud se politika Washingtonu nezmění nebo Moskva a Peking nepodniknou kroky k navýšení a připravenosti svých ozbrojených sil, budou Rusko a Čína – a celý zbytek světa – žít mnoho dalších let ve stínu americké nukleární převahy. Jedním z prioritních projektů ministra obrany Rumsfelda bylo vybudování multimiliardové americké protiraketové obrany, což bylo nejen americkým voličů prodáno jako „obrana proti možným teroristickým útokům“. Ve skutečnosti, jak bylo otevřeně přiznáno v Moskvě a Pekingu, je namířena pouze proti dvěma skutečným nukleárním mocnostem, Rusku a Číně.

0/0
9.3.2007 15:57

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Typ protiraketové obrany, kterou Spojené státy mohou hodnověrně nasadit, má význam především v ofenzivním a ne defenzivním smyslu – jako doplněk amerického prvního úderu, nikoli jako autonomní štít.Pokud by Spojené státy provedly nukleární útok na Rusko (nebo Čínu), cílové zemi by zůstal jen malý zbytkový arzenál – pokud vůbec něco. V tomto případě by dokonce i relativně malý nebo neefektivní systém protiraketové obrany mohl být více než dostatečný k odražení jakéhokoli odvetného úderu, protože zdevastovanému nepříteli by zbylo jen málo hlavic a klamných cílů“. Opravdu chceme i jako ČR hrát s USA tuto nebezpečnou strategickou hru? Pro naše občany /na rozdíl od politiků/ opravdu nejde ani tak o radar, jako spíše o ZRADAR.

Jediným možným cílem takového systému je totiž náš blízký soused - Rusko, ve smyslu umožnění úspěšného primárního úderu Spojeným státům.

0/0
9.3.2007 15:58

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Dokončení Evropského obranného protiraketového systému, militarizace celého Středního východu, obklíčení Ruska a Číny propojenou sítí nových amerických vojenských základen, mnohých z nich vybudovaných pod rouškou „války proti teroru“, to vše se nyní Kremlu jeví jako součást vědomé americké strategie snahy o celospektrální nadvládu. Pentagon to nazývá „eskalací převahy“, schopnosti zvítězit v jakkoli vedené válce, včetně nukleární.

Dnes USA s jen malými fanfárami rozšiřují svůj vliv a vojenskou přítomnost na Středním východě i přes všeobecný pokles jejich vojenských závazků a výdajů. Proč? Odpovědí je zcela jistě z větší části ropa. Ale v geopolitických termínech jde o ovládnutí eurasijské pevniny, o Ruský přístup k moři . Důraz na americkou „nukleární převahu“ nad Ruskem je v současné světové politice faktorem skrývajícím velký potenciál zavést svět do nukleárního pekla v důsledku chybných úvah.

0/0
9.3.2007 15:58

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

Pokud máte po ruce americký dolar, podívejte se na něj pozorně. Uvidíte tři latinská slova: Novus ordo saeclorum (nový světový pořádek). Vše je jasné.

Celkem, nic nového. Obvyklý fašismus, neoliberalizmus, globalizmus, mondializmus, nový světový pořádek. Nazývejte to jak chcete. Podstata je jedna - podřizování a zničení jedné civilizace, té "nižší" - na úkor západní. Prostředky realizace tohoto cíle mohou být jakékoliv. První zkouška - Jugoslávie, dopadla vcelku úspěšně. Vojáci pro korporace získali mnohomiliardové zakázky. Druhá zkouška se odehrává za horami - v Iráku. A určitě bude třetí, generální, asi tak v tomto roce - 2007. Naleznou nějakou nevelkou zemi a velmi vážný důvod pro úder. A pak, promiňte, budeme na řadě, pánové. Chce se někdo nechat oholit?

0/0
9.3.2007 15:59

Martin Slovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. září 2001 – aneb Velká Konečná Ruská Hra

"Pro Spojené státy bude pravděpodobně již brzy možné zničit primárním úderem ruský a čínský nukleární arzenál s dalekým dosahem"

..tohle je kravina, proč ničit potencionální trhy?

0/0
9.3.2007 16:10





Najdete na iDNES.cz