Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zjišťuje, zda Čunek netlačil na Urbanovou

MF DNES má informace, které naznačují, že šéf KDU-ČSL Jiří Čunek možná nemluvil pravdu, když tvrdil, že nebyl ve spojení s Romanem Vaškůjem. Ten je obviněný ze snahy podplatit klíčovou svědkyni proti Čunkovi. Není vyloučeno, že si Čunek a Vaškůj telefonovali právě o tom, jak ji ovlivnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ccecil

Stejně nejdůležitější zpráva dne je....

že socdem končí a přichází o svůj lihový dům....:-):-):-)R^R^R^[>-]

0/0
9.3.2007 22:23

Irish Stout

Mr. Čunek musí důvěryhodně doložit své finanční

operace. To zatím neučinil Jako děcko žvatlá o tom, že spořil od osmi let apod. Pana Vaškůje v životě neviděl, ale měli z ničehož nic stejného právníka. Realitní firma vyzvedla 499.000 a pár dnů na to ukládal Mr. Čunek 497.000 na svůj účet. Člověk nemusí být zrovna detektiv, aby vytušil, že to jsou opravdu ZVLÁŠTNÍ shody okolností.

0/0
9.3.2007 1:45

pepe999 from UK

Re: Mr. Čunek musí důvěryhodně doložit své finanční

Hmm, to teda nemusi, ale ja bych si tak 50000 dal bokem a hned je za neco uvalil, kdybych dostal baksic, tak bych si ho urcite celej na ucet nedal...;-);-)

0/0
9.3.2007 1:49

Jan.Emil

Re: Mr. Čunek musí důvěryhodně doložit své finanční

A zase tady kecáš Irishi. Už jsem Ti odpověděl níže, jenže Ty pořád meleš svoji. Ignorovat.

Domnívám se, že pokud by se důkazy našly, není nutno čekat na soudní řízení pět let, jak je v naší justici dobrým zvykem, ale je možno tuto kauzu rozsoudit přednostně, pokud se najdou ty důkazy.

Jenomže DŮKAZY POŘÁD JEŠTĚ NEJSOU.(Y)(Y)(Y)Rv

0/0
9.3.2007 10:36

Ccecil

Re: Mr. Čunek musí důvěryhodně doložit své finanční

Zlváštní okolnosti jsou, pokud se je někdo zvláštními rozhodl udělat a tupé ovce mu to žerou.

0/0
9.3.2007 22:21

regano

tedy Emile..

..nějak si nerozumíme.Někde dole hlouběji jsem položil takovou  řečnickou otázku,zda by třeba nebylo pravdy na zvláštních sexuálních projevech Čunka jak je líčí Urbanová a nakonec někde v tisku proběhlo,že i manželka jaksi utrousila o jeho nahotě-ale to bylo nepodstatné,já to netvrdím jako hotovou věc,byl to  impuls k zamyšlení.Totižř nikdo si nechce připustit ,že by tak činil,ale dotyčná dáma je už předem čarodějnice,která čistá býti nesmím.No to jsem si schytal od fan klubu Čunka.Vytrháváte slova z podstaty příspěvku a útočíte jak supi.Jinak zcela nepochopitelně se mne snažíš identifikovat jako levicovou pakáž jen na základě toho,že spíše vyjímečně věřím bulváru než Čunkovi-nebo to tak spíše cítím.Klinč s komunisty?..ten byl kvůli mé nepřizpůsobivosti režimu na vojně,ve škole,v zaměstnání,v prostředí charty.Neznán nikoho z rodiny,kdo by byl ve straně,otec je cizinec,velká část rodiny emigrovala do USA,ODS jsem propagoval..já a levicová pakáž??..už to slovo tě diskvaljfikuje joudo..

0/0
8.3.2007 17:19

Jan.Emil

Dobře Regano, nebudeme si tedy nadávat.

Takle celá kauza kolem pana Čunka je politická, prolezlá svinstvem, špínou  a intrikami. Tahle diskuze rozhodně není o žádné onanii, nahotě ani sexuálnímu obtěžování jakési sekretářky. Tato diskuze je pokřikem levičácké pakáže na politika, který přišel s něčím novým a slíbil dělat pořádek na co získal od voličů 72% hlasů, což samozřejmě nevyhovuje jistým politickým kruhům.

To není žádná diskuze o nějaké filmové hvězdě, zda je normální když střídá milence. Tohle je reálná mediální válka s reálnými politickými požadavky jimiž levičáci chtějí prosadit to, čehož nedosáhli ve volbách a jednání o vládě. Chtějí narušit stabilitu pravicové vlády, kde je pan Čunek místopředsedou.

A pokud Ty Regano se od té levicové pakáže distancuješ a jak píšeš, fandíš ODS a hlásíš se k pravici, tak jsi na naší straně a kopeš za náš tým, jenže se pokoušíš dávat góly do vlastní branky a to Ti tedy ke cti neslouží. Z téhle kauzy má prospěch a tuto kauzu totiž stále rozdmýchává levicová pakáž. Uvědomuješ si to?

0/0
8.3.2007 18:25

Jannynov

Re: Dobře Regano, nebudeme si tedy nadávat.

co dodat, naprostý souhlas s JanEmil. R^

0/0
8.3.2007 18:29

regano

Re: Dobře Regano, nebudeme si tedy nadávat.

..opět nemohu souhlasit.V jistých věcech jsem dost zásadový a jedna zásada je nekorumpovatelný politik,ač je blízko mému vidění světa.Čunka jsem přivítal jako nový a potřebný větřík v páchnoucích vodách-i to někde jinde píšu.Ovšem,něco mi u něj nesedí a není to vlivem argumentů jak říkáš lůzy.Už to slovo nemám rád,to do kulturní politiky nepatří..proto jsme lpěli na demokracii pro její názorovou pestrost a mít právo na názor.Ono není tak zle nalevo ani napravo-obě polarity mají absolutní legitimitu danou názorovým spektrem a silným voličským zázemím.Je to soutěž a nesnažme se oponenty urážlivě nazývat a zašlapat do země..příjdeme o demokracii.To je totalitní přístup ke správě společnosti.Ode mne to, není úder do vlastních řad,vlastní řady dělají chyby a snaží se je svalit na jiné jak ty činíš u mne.Chybí sebereflexe a to je cesta k vlastním prohrám.uvidíme za nějaký ten týden.Kvůli lásce k něčemu nesmíme obětovat vyšší principy.Tak to vidím já...

0/0
8.3.2007 19:00

Jan.Emil

Re: Re: Dobře Regano, nebudeme si tedy nadávat.

Já zase slovo lůza pro levičáky považuji za výstižné a proto je s takovou oblibou používám. Taky demokracie musí mít svoje hranice. Není správné nechávat demokraticky zneužívat náš sociální systém, demokraticky nechávat vybydlovat byty, demokraticky nechávat vykrádat auta, neposílat děti do školy a podobně.

Jak jinak než lůza nazvat voliče, který volí komunisty jedině proto, že bydlí za pár šupů v regulovaném bytě na úkor vlastníka anebo dokonce takový byt pronajímá a nechce aby mu pravicová vláda ceny zderegulovala? Anebo takový nefachčenko, který se bojí že pravicová vláda změní zákoník práce a bude možno snadněji takového nefachčenka vyhodit. Že je tím deformováno prostředí trhu práce a v důsledku vyvolána situace, kdy vlastně nikdo nechce nikoho zaměstnat už takového loosera nezajímá. Tak například proto slovo lůza považuji za výstižné. Mám ve zvyku nazývat věci pravými jmény.

Demokracie musí mít hranice, jinak bude pořád levičácká anarchie.

0/0
8.3.2007 21:07

Jan.Emil

Je to soutěž a nesnažme se oponenty urážlivě nazývat

Soutěž by to byla, kdyby se neintrikovalo a nejednalo špinavě.

Když ovšem iDnes napíše nějakou blbost a xindl začne pokřikovat, tak už to žádná soutěž není, ale je to mediální křivárna. Obvinění bez důkazů, soudy na základě dohadů a spekulací. Tak kde to jsme? Někde v banánové republice a do tohoto stavu nás dostali levičáci, socani a komunisti. Tak je to, milý Regano.

Neberu Ti Tvoje krásné zásady, ale za této situace mi ty Tvoje zásady zavánějí tou "pravdou a láskou" našeho politicky naivního prezidenta Václava Havla, který nám tady tu anarchii dotáhl. Umožnil situaci, kdy začal být zákon pro legraci a právo toliko na papíře což nahrávalo lůze, nefachčenkům, socanům, komunistům, tunelářům a křivákům a pseudohumanistům, kteří na kšeft tento xindl chrání.

Především z tohoto důvodu rozhořčení voliči zvolili politika, který alespoň mlhavě přislíbil nápravu. Nechejme ho pracovat a neházejme mu klacky pod nohy.

Nevolejme v neděli SLÁVA a v pátek UKŘIŽUJ. Už to tady kdysi bylo.

0/0
8.3.2007 21:20

Jan.Emil

Re: Je to soutěž a nesnažme se oponenty urážlivě nazývat

My své oponenty milý Regano pouze urážlivě nazýváme a to ještě jenom někteří z nás, jako třeba já.

My jsme pro své oponenty nezřizovali Gulagy, nestavíme pracovní tábory v Jáchymově, věznice v Uherském Hradišti, neničíme jejich zdraví v uranových dolech. My své oponenty pouze urážlivě nazýváme. A urážlivě levičáckou lůzu nazýváme proto, aby jsme sdělili, že nechceme, aby tady socani a komunisti spolu s jiným levičáckým xindlem nadále škodili.

Republiku máme jenom jednu a ta není na rozebrání.

My jsme nerozkradli svým oponentům pole, lesy, statky, grunty, živnostenské provozovny nebo továrny. My svým oponentům pouze urážlivě nadáváme.

My totiž narozdíl od některých víme, co jsou naši oponenti zač.:-©

0/0
8.3.2007 21:41

regano

Re: Je to soutěž a nesnažme se oponenty urážlivě nazývat

..už jsem tě pochopil.Poté,co ses tak rozepsal,vím s kým komunikuji.Ale je tam mnoho jednostranného vidění problému.Směšuješ věci nemísitelné pod vlivem svého horlivého rozohnění.Dáváš vinu levičákům za problémy ,které způsobily pravičáci.Havel se nepodepsal tak,jak hovoříš-legislativu,normy,zákony a jejich vymáhání měla v moci exekutiva pod zákony přijatými pravicovými vládami.tuneling bez hranic a skrupulí je symptomatický jev pro éru pravicového vládnutí.Miliardové ztráty bank-potažmo nás jsou plody špatné politiky a bankovního dozoru pravicových vlád,jejich setrvačnost přejela jak nebrzděný rychlík i přes vlády socialiustů.Čili je toho mnoho na rozbor,ale to musí mít člověk zájem rozebírat ,vážit soudit.Tahat do toho témata 50.let je anachronismus n,na kterém se živí nové totalitní myšlenky,bránící se vymanit z nenávisti,vytváří se nový třídní nepřítel v obráceném gardu...Je to na seriozní diskusi a ne nenávistné výpady..

0/0
8.3.2007 21:58

Jan.Emil

Re: Re: Je to soutěž a nesnažme se oponenty urážlivě nazývat

Jsem rád, Regano, že jsi mne pochopil a taky jámyslím, že jsem pochopil Tebe. Tobě by patrně vyhovovala nějaká taková středová vláda typu ani ryba, ani rak. Nějaký takový způsob limitovaného kapitalismu o kterém snili Dubčekovi reformátoři 68. roku, čili kočkopes, který opravdu neměl šanci dlouhodobě fungovat. Socialisticky pracovat ale kapitalisticky žít, tak to opravdu nelze. Dělit se s lůzou o výsledky práce by bylo demotivující pro pracovité lidi. Výsledky si nemusíš nikterak domýšlet, protože je vidíš dnes po osmi letechlevicové vlády na každém kroku kolem sebe.

Prosperující socialismus by byl opravdovou raritou v celém Světě a není jediný příklad socialistického státu, který by ekonomicky prosperoval.

Co se týče našeho pana, soudruha Havla, tak není pravda, že za nic nemůže jak píšeš. Havel to byl, kdo prakticky všechno umožnil. Amnestie, která zvedla vlnu kriminality. Nejsme jako oni, heslo které znemožnilo postihy komunistů atd...

0/0
9.3.2007 10:10

Jan.Emil

Re: Re: Re: Je to soutěž a nesnažme se oponenty urážlivě nazývat

Heslo nejsme jako oni nakonec umožnilo tuneláž bank, protože nejsem jistě sám, kdo si myslí, že vytunelované banky jsou vlastně odstupné starým strukturám se souhlasem nejvyšších míst. Tuto doměnku podporuje skutečnost, že za tuneláž nebyl dohromady nikdo potrestán a vytunelované peníze nebyly zabavovány.

Tuneláž nemá s kapitalismem nic společného. Tuneláž je výsledkem vlivu lůzy.

Pravicová politika znamená podporu soukromého podnikání, vyrábět, vyvážet, prodávat, obchodovat, tvořit zisk.

Zatímco levicová politika znamená sociální inženýrství, přerozdělovat, parazitovat, kontrolovat zda někdo nemá víc než jiný, deformace trhu vlivem regulací mezd, cen nebo pracovního prostředí. Zastřešovat vybydlování bytů, flákačství a v podstatě návrat socializmu.

0/0
9.3.2007 10:22

Irish Stout

Re: Dobře Regano, nebudeme si tedy nadávat.

... ach tak... trochu si pomohl, ale mi mu to odpustíme, protože "kope" za nás... No to je pěkný švajneraj... 

0/0
9.3.2007 1:39

Jan.Emil

Irishovi.

Nikde jsem nenapsal, že máme panu Čunkovi odpouštět, pokud by si pomohl byť jenom trochu.

Pořád to tady do omrzení píšu. NAPŘED DŮKAZY, POTOM VYHAZOVY!

Co je na tom nepochopitelného? Jsi snad natvrdlej Irishi Stoute? Anebo jsi zapmněl někde brýle?

Soudy na základě dohadů a mediálních spekulací jsou přáním levičácké lůzy. Dovolit takové soudy, to by byl teprve pěkný švajneraj.

Policajtům, vyšetřovatelům a státním zástupcům mohu vzkázat jediné. POHNĚTE S TĚMI DŮKAZY! A pokud žádné nemáte, tak skončete to trapné divadlo. Platíme vás za práci a ne za žvanění v médiích. Dokud pan Čunek nebude pravomocně odsouzen, bude pro mne čistý jako lilium. Pokud odsouzen bude, tak teprve budu pro ten vyhazov. Dříve z pochopitelných důvodů NE. Rozuměno Irishi?

0/0
9.3.2007 10:32

Laco1948

Re: Dobře Regano, nebudeme si tedy nadávat.

Ano Regano distancuj se a dej se na stranu zlodějů, podvodníků , násilníků a korupčníků. Dobře ti radím , ja modrý pěšák , obdivovatel Topolánkových sprostých gest, zastánce zloděje Čunka- EMIL..

0/0
9.3.2007 11:52

Old_Good_Zwerg

Ať už to bylo s Čunkovou korupcí jakkoliv, jedno je jisté.

Urbanová Čunka nenávidí a je rozhodnutá jít mu po krku tak dlouho až ho zničí.

Osobně si myslím, že bez ohledu na fakt, zda Čunek nějaký úplatek vzal nebo nevzal, patří mezi to lepší, co jsme v politice kdy měli.(navíc, půl milionu jsou jen ubohé drobné ve srovnání s tím, z čeho je

podezřelá celá řada jiných politiků - viz. např. z poslední doby

Gripeny). Např. jeho návrhy na řešení romské problematiky jsou opravdu trefou do černého.

0/0
8.3.2007 16:13

natelius

Re: Ať už to bylo s Čunkovou korupcí jakkoliv, jedno je jisté.

Přesně tak, podepisuju v plném rozsahu.

0/0
8.3.2007 22:30

ThomasHKS

Re: Ať už to bylo s Čunkovou korupcí jakkoliv, jedno je jisté.

Souhlasím ve všem cos napsal..přesně a výstižně řečeno.A taky podepisuju:-)

0/0
10.3.2007 11:22

Kleki Petra

Tak co, už to Čunek vytlačil?

8-o8-o8-o

0/0
8.3.2007 15:29

Podloženej Paroubek

ale no tak soudruzi

to, že něco není vyloučeno má být nějaká zpráva? To si tam dejte,že není vyloučeno, že si vás někdo najal....

0/0
8.3.2007 15:29

regano

..Jane Emile..

..píšeš mi.

Co se týče Tvých argumentů, tak ty jsou založeny na soudech bez důkazů, rozsudcích bez argumentů na dohadech a úsudcích mudrlantů téměř výhradně z řad lůzy. uvědom si laskavě, že lůzou můžeš zůstat i když máš školy, jak píšeš, se kterými se ovšem nechceš poměřovat.

..tedy zase blekotáš a chceš být moudrý..Takže mé poznatky a argumenty vycházejí víceméně z tisku a z takových počtů,jako 1 a 1 jsou dvě(pokud pomineme imaginární jednotku "i")Zdrojem jsou víceméně pravicový novináři tohoto pravicového tisku-pro tebe jak tvrdíš levicová lůza.Dalším zdrojem je přímo osoba dotyčná svými výroky a postoji-tedy lůza pravovostředový vicepremiér.Emile,nevím kolik je ti roků,kolik dobové autentičnosti jsi prožil k takovým soudům.Celoživotnějsem byl s komunisty v klinči ne jak dnešní pravičáci,kteří v době normalizace byli zalezlí a loajální jak sám V.K.Opravdu nameleš toho hodně radikálního,jsi prosáklý vulgaritou a v mých očích jsi opravdu hloupý..tipnul bych tě na nezralého adolescenta

0/0
8.3.2007 15:08

Jan.Emil

Re: ..Jane Emile..

Ale vždyť Ty mi Regano nic nevyvracíš. Takže Tvé poznantky a argumenty vycházejí víceméně z tisku a z Tvých počtů jak píšeš. Mohu Tě ujistit, že jsem si o těch Tvých poznatcích nikdy nic jiného nemyslel. To ještě kdyby jsi nám tak jenom pro naše pobavení tady napsal, jak se ten Tvůj tisk, ze kterého vycházíš jmenoval?

Ve kterém to Tvém tisku píšou o těch  onanyích,na jeho zvlášním sexuálním chování-i manželka řekla ,že doma chodí stále nahý, jak píšeš Regano, víš já si taky občas o našich celebritách rád nějakou tu pikantérii občas přečtu, ale abych to bral vážně nebo na základě toho si formuloval svoje politické názory, tak to já tedy ne.

Donedávna jsem nevěřil tomu, jak bulvární tisk dokáže ovlivnit politickou situaci ve společnosti, alespoň do Té doby, než jsem začal číst diskusní příspěvky Tobě podobných lidí, milý Regano;-D

0/0
8.3.2007 15:28

Jan.Emil

A ještě by mne zajímalo,

Tak tedy zajímalo by mne, v jakém celoživotním klinči s komunisty Ty Regano, takový trouba jako jsi Ty mohl být? To že jsi třeba vynechával v docházce na jejich stranické schůze? Anebo jsi nadával v hospodě jak ti vedoucí tajemníci chlastávají a onanují se svazačkami na jejich školících střediscích? No tak to je fakt, to oni rádi neměli, jenže tohle se tedy všeobecně vědělo a tak takovým tlachům ti tajemníci ani nevěnovali moc velikou pozornost. No ale to jsem jenom tak odbočil a omlouvám se všem, že ze zvědavosti takhle odbíhám od tématu. Jenom mne zajímal ten Tvůjklinč s komunisty a ne jak dnešní pravičáci zalezlí v době normalizace jak sám VK.;-D

Tak se nám pochlub Regano, třeba zaboduješ.

0/0
8.3.2007 15:41

old fashioned Vince III...

Čunek sice tlačil,

ale přes kalhotky se Urbanový néané dostat;-)

0/0
8.3.2007 15:05

Kleki Petra

Re: Čunek sice tlačil,

A zkoušel tlačit do svých kalhotek? A jak to dopaldo?;-)

0/0
8.3.2007 15:44

Qesospi Cobigan

Tahle kauze poškodí hlavně (i)Dnes

Mám čím dál tím větší pocit, že tahle kauze nejvíc postihne nakonec MF Dnes.:-) Divím se, že jim to ještě nedošlo, ale fakt si myslím, že 7. velmoc by si mohla na Čunkovi vylámat zuby...:-)

0/0
8.3.2007 14:48

fekkal

Právě jsem uplatil prodavačku.

Dostala ode mne úplatek a vydala mi za to nákup.

0/0
8.3.2007 14:10

Ondratej

Re: Právě jsem uplatil prodavačku.

cizí?

0/0
8.3.2007 15:04

prasak1

návod pro důstojníka chrabré ČSLA

Topolánek to měl udělat následovně:

Čunek, který nedokázal ani po několika týdnech věrohodně vyvrátit podezření z úplatků, měl být do vyšetření případu odstaven z funkce a po zproštění obžaloby měl být rehabilitován. Jak černoprdelník, tak modrej lampasák by z toho vyšli s čistým štítem a ukázali by normálním lidem, že nejsou jako zkorumpovaný socanský sajrajti. Takhle akorát ukázali, že jsou stejnen póvl akorát jinak barevnej ...

0/0
8.3.2007 13:52

pacers

Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

Poslední věta zaslouží uznání.R^

0/0
8.3.2007 13:55

fekkal

Re: Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

Vidíš to. Takže až jednoho dne narazíš nma diskusi, kde bude 1000 příspěvků obsahujících jen jednu takovou větu, bude tvoje dušička spokojená :-)

0/0
8.3.2007 14:11

pacers

Re: Re: Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

Souhlasím s celým článkem,ale ta poslední věta ja fakt dobrá.;-)Přečíst se dá včechno,ale pukud se mi někdo strefí do politického vkusu tak to ocením.R^

0/0
8.3.2007 14:26

fekkal

Re: Re: Re: Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

No, pokud je o tvůj politický vkus...

0/0
8.3.2007 14:33

hanys66

Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

docela souhlas ,kdyz uz nic,tak by to aspon jak pises vypadalo pro lidi solidne a skousnutelneR^

0/0
8.3.2007 14:00

fekkal

Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

Vtip je v tom pane kolego, že jakmile by byl Čunek stažen, zaklapla by se akta, věc by bylo odložena, novináři by se vrhli na nějakou další lahůdku a tím by to skončilo. Bylo by to úplně stejné jako vždy.

Černprdelník mi imponuje tím, ež to nenechává usnout a někoho to semele takříkajíc "v přímém přenosu". Jeho, nebo ty kdo za tím stojí, policie to nemá jak odložit.

Co Kořistka? Dostal alespoň podmínku? ;-)

0/0
8.3.2007 14:13

prasak1

Re: Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

Kořistka dle všeho mluvil pravdu, bohužel těm dvěma sráčům to nemohl dokázat a bylo to tvrzení proti tvrzení, v Čunkově případě je to ovšem jiné ...

0/0
8.3.2007 14:18

fekkal

Re: Re: Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

Dle čeho "všeho" pane kolego? To ani to "vše" nestačilo k jejich odsouzení?

Pak jsou totiž nevinní a sráč je Kořistka.

V čem je to u Čunka jiné? Konkrétně prosím.

0/0
8.3.2007 14:29

prasak1

Re: Re: Re: Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

jste "pane kolego" negramotný, či se jen děláte důležitější, než jste. Psal jsem snad cosi o tvrzení proti tvrzení, že? Samozřejmě, že jsou dle práva nevinní, jak víme, spravedlnost je slepá. Je jasné, že Dalík je parchant nejhrubšího zrna, ale je to šikovný parchant a tak je (zatím) nepostižitelný. V Čunkově případě je to jiné, Čunek je dle všeho nešikovný parchant. Důkazy a indicie znám samozřejmě pouze z medii ale i tak jistě uznáte (nebo třeba ne), že pan Čunek se do toho, jak bych to mírně řekl, zamotává ...

0/0
8.3.2007 14:37

regano

Re: Re: Re: Re: Re: návod pro důstojníka chrabré ČSLA

..dobré postřehy,dobré reakce..dobrý příspěvek..

0/0
8.3.2007 14:53

Tonda Brno

Opakování z článku

>>. . . starostka Othová zavolala. "Řekla mi, že volá z pověření ministra Čunka a že mě má ujistit, že se kolem mě a firmy Lesy Vsetín nic neděje. Pak jsme ještě probrali pár dalších pracovních věcí a tím to skončilo," řekl včera Rúčka.<<

>> Tuto firmu (pozn. Lesy Vsetín), jíž Rúčka šéfuje, vlastní město Vsetín a dění v ní ovlivňuje hlavně starosta – donedávna Čunek, nyní nově Květoslava Othová << konec citátu z článku.

Nějak z toho nechápu to ovlivňování. Naopak bych řekl, že z toho vyplývá, že její žaloba neovlivní vztahy Vsetína s jejími blízkými osobami. Nebo vy v tom sna vidíte něco jiného?

0/0
8.3.2007 13:33

pacers

Re: Opakování z článku

Kde vzal Vaškuj informaci,že bude starostka Urbanové volat?

0/0
8.3.2007 13:36

Kleki Petra

Re: Re: Opakování z článku

...šeptnul mu to Duch Svatý.

0/0
8.3.2007 13:37

Tonda Brno

Re: Re: Opakování z článku

To je snad skoro jedno, vždyť je to nepodstatné. Důležitější je snad obsah toho telefonátu.

0/0
8.3.2007 13:38

pacers

Re: Re: Re: Opakování z článku

Asi náhoda viď?

0/0
8.3.2007 13:41

regano

Re: Re: Re: Opakování z článku

..ty ten obsah znáš? Podstatné je,že potvrdila pokyn od Čunka(nebo on řídí Vsetín z Prahy),on je manžel Urbanové,podnikatel věděl časově o budoucím hovoru..nějak moc časových a jiných NÁHOD kolem jedné kauzy..

Podstatné je to druhé,to co bagatelizuješ,neboť to nějak zapadá..

0/0
8.3.2007 13:44

pacers

Re: Re: Re: Re: Opakování z článku

Teď bude důležite,jestli ten odposlech a věřím,že ho policie má je legální a nebo to začne Čunek zpochybňovat.;-)

0/0
8.3.2007 13:53

hanys66

Re: Opakování z článku

ze se nic nedeje ,to by se jeste dalo brat jako informaci v dane situaci v poradku,ale proc se to deje z povereni ministra Cunka ,to uz je docela k zamysleni ,kdyz on do toho ted nema absolutne nic!8-o

0/0
8.3.2007 13:41





Najdete na iDNES.cz