Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

MF DNES: Čunek zamlčoval své podnikání

Odkrývá se dosud neznámá tvář Jiřího Čunka. Současný místopředseda vlády v 90. letech podnikal. I když o tom dosud nemluvil, vlastnil například podíl ve firmě Avera, která obchodovala s elektrickými stroji. A podle Čunka to nebyla jeho jediná podnikatelská aktivita.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slatin

to snad ne.....

shlédli se v lékarnících a lékařích (těch neslušných). Jako supové... trhat a trhat a trhat....... holt tržní hospodářství. Ve finále je to ale záležitost klienta.Jediný recept je...nejezdit tam!!!!!!!!! A ať si pak tam jezdí oni sami...

0/0
28.1.2008 15:26

slatin

Vlekaři cítí,že by mohli něco vytřískat....

0/0
28.1.2008 15:24

slatin

Jsem zvědav,jak na to vyzrajou nepřizpůsobiví.......

?

0/0
12.11.2007 15:34

violon

Z Britských Listů

Celkem přesvědčivý text o kvalitách Zuzany Janečkové jako novinářky (teď mi nejde o to, jaký je člověk) na:http://www.blisty.cz/2003/9/2/art15225.html

0/0
6.3.2007 13:01

violon

Tak to!

A toto je v odkazu na zmiňovaný článek(:"Jsou to mé peníze (půl milionu korun – pozn. red.), které jsem našetřil. Všechny úspory, které jsme měli s manželkou." (MF DNES, 22. ledna) - více zde

0/0
6.3.2007 11:18

violon

Tak co?

Toto je v Janečkové článku ze 22.1. :

Byly to úspory, říká Čunek

Šéf lidovců nepopírá, že si na svůj účet půl milionu uložil. Podle něj to však nebyl úplatek, ale jeho celoživotní úspory, které měl do té doby v hotovosti a které byly určeny na rekonstrukci domu. "Byly to moje peníze. A já jsem si do čtyřiceti let se svou manželkou zubařkou téměř nic nepořídil," tvrdí Čunek.

0/0
6.3.2007 11:08

violon

Re: Tak co?

A toto je v odkazu, který je pod člákem, o kterém se tu diskutuje(:"Jsou to mé peníze (půl milionu korun – pozn. red.), které jsem našetřil. Všechny úspory, které jsme měli s manželkou." (MF DNES, 22. ledna) - více zde

0/0
6.3.2007 11:21

violon

Další fontána pro Zuzanu (Janečkovou)

Včera mne pan Čunek jako posluchače  Radiofóra upozornil na tento článek. Některé informace, které se tu uvádí jako novinky, Čunek už více než před měsícem dobrovolně sdělil médiím. Nikde netvrdí, že vklad do Universal banky byly všechny jeho peníze. 

HN 24.1. 2007: Jaké byly vaše majetkové poměry?(v roce 2002)

Tehdy jsem měl družstevní byt, garáž se zahradou, na níž jsem stavěl v inkriminované době dům. Měl jsem a mám i jednu třetinu chalupy v Jeseníku. Moje manželka měla soukromou lékařskou praxi, já jsem byl starostou od roku 1998. Do té doby jsem už pracoval dvacet čtyři let. V té době jsme měli určitě nadprůměrné příjmy. V počátku jsem jako starosta bral kolem třiceti tisíc.

*Právo, 6. 2. 2007: Na svou obhajobu ve věci údajné korupce jste již předložil dokument, podle kterého jste 23. listopadu 1998 uložil na termínovaný vklad do Universal banky jeden milión. Čí to byly peníze?

Byly to naše peníze z našich úspor. Byly to mé soukromé peníze, z celé činnosti, kterou jsem vykonával.

0/0
6.3.2007 7:36

violon

Re: Další fontána pro Zuzanu (Janečkovou)

* Kde jste je měl, než jste je vložil na termínový vklad? Měl jste je doma?

Měl jsem spoustu aktivit, co se týče finančních zdrojů. Není náhodou, že jsem ty peníze dal do banky, protože to byla doba, kdy jsem se dozvěděl, že budu starostou. Já jsem to nikdy neplánoval, protože u nás nikdy KDU-ČSL nevyhrála. Když jsem se dozvěděl, že budu starosta, tak jsem stáhl všechny aktivity, které jsem měl.

* Podnikatelské aktivity?

Všechny své soukromé aktivity. Necítím potřebu – ani to nesouvisí s tímto případem – abych dokladoval, co jsem dělal od osmi let, kdy jsem začal šetřit.

0/0
6.3.2007 7:37

violon

Re: Re: Další fontána pro Zuzanu (Janečkovou)

* Určitě by to napomohlo k objasnění vašeho případu.

V tom je ta pikantnost, ten případ se toho, co jsem dělal před vstupem do politiky, vůbec netýká. Případ se týká toho, že jsem bral úplatek.

* O tom za chvíli, mě by zajímalo, jak jste ty peníze vydělal.

Ze všech mých aktivit. Já jsem podnikal jen chvíli. Byl to plat zaměstnance, manželky, mě, prostě naše úspory. Dál to nechci specifikovat, ať nemusím rozplétat – protože bych to už neuměl – kde jsem byl v které pracovní činnosti.

0/0
6.3.2007 7:38

Ex-treme

každá strana která má v názvu demokratická

už je pofidérní sama o sobě

0/0
5.3.2007 12:35

Kleki Petra

Lze to i zkrátit:

Každá strana už je pofidérní sama o sobě.;-D

0/0
5.3.2007 14:38

Ex-treme

ti politici jsou jako přes kopírák

0/0
5.3.2007 12:30

míša85

nechápu,co se tady děje

je úplně neuvěřitelné,co se tady děje!znam velmi dobře firmu AVERA s. r. o o které se teď mluví ve spojitosti s panem Čunkem. Pana Čunka neznám a upřímně nevím,co si mám o tom všem myslet,ale co vím s naprostou jistotou je to,že média zkreslují a překrucují fakta a informace tak,aby se to hodilo jim a škodí lidem,kteří za nic nemohou!Jak je tohle možné,nevím.je mi z toho úzko. a upřímně vzkazuji lidem,kteří se na tom všem podílí,že jsou ubozí. vždy jsem věřila v lidskou soudnost,úctu a morálku,ale v současné době se tady ty hodnoty přesunuly do ústraní.Nejde mi o pana Čunka,ale o ostatní,kteří za nic nemohou,ale i přes to jsou pošpiněni...přemýšlejte,prosím!

0/0
3.3.2007 22:18

Kleki Petra

Re: nechápu,co se tady děje

To jsou ovšem zbytečně hořká slova. Každý si může na veřejně přístupných stránkách obchodního rejstříku ověřit, že Čunek byl společníkem a jednatelem citované společnosti od roku 94 do roku 97. Závěry, jsou-li jaké na místě, ať si každý udělá sám.

Souhlasím s tebou v jednom: naši novináři jsou vesměs trapní amatéři bez úrovně potřebné k výkonu této profese. Čestným výjimkám vzdávám hold.

0/0
5.3.2007 12:41

Podloženej Paroubek

ti svazáčtí pisálkové

už melou z posledního, že se chytaj už takových věcí ("...mohlo by být problematické..." - tak je nebo není problematické?)

0/0
3.3.2007 16:00

celtic

cože on si dovolil podnikat????

tak to bolševici neodpouští...ti byli vždy proti podnikání...!:-©

0/0
3.3.2007 10:58

oběšenec

Re: cože on si dovolil podnikat????

To není podnikání, hraničí to s podvodem. Nemá čisté svědomí proto tolik mlží. No on se z toho vyzpovídá, že Celto a bude zase čistý jako panna Maria;-D;-D;-D

0/0
3.3.2007 12:35

Podloženej Paroubek

Re: Re: cože on si dovolil podnikat????

v čem to hraničí s podvodem?

0/0
3.3.2007 16:01

99,5

Re: cože on si dovolil podnikat????

Nějak čím dál víc ztrácíš glanc. Povinnost vyžádat si souhlas zaměstanavatele k podnikání v tomtéž oboru platila určitě už v roce 1993. Takže nejde o to, jestli podnikal, ale v čem podnikal. Samozřejmě, že ho za to nezavřou, i tehdy by to byl jen důvod k výpovědi, ale je vidět, že to byl mazanej ptáček.

0/0
3.3.2007 13:33

Podloženej Paroubek

Re: Re: cože on si dovolil podnikat????

jenže si všimněte, že ti svazáci neuvádí, v čem by si ty dvě firmy měly konkurovat. Kdyby tomu tak opravdu bylo, s velkým gustem by to otiskli i patřičně okomentovali

0/0
3.3.2007 16:04

99,5

Re: Re: Re: cože on si dovolil podnikat????

Ano, viděl jsem dole nějaké údaje, že to není pravda (možná od vás), což je možné a u našich žurnalistů běžné. Ale mě šlo o celtica - neomylného strážce pravdy, pro kterého jsou všichni ostatní bolševici a na jeho oblíbence se nesmí člověk ani křivě podívat.

0/0
3.3.2007 16:13

honzaf

Re: Re: Re: Re: cože on si dovolil podnikat????

To byly možná údaje ode mě. Skutečnost je taková, že obě firmy měly společný předmět podnikání, jak se zapisuje do obchodního rejstříku. Šlo podle článku o něco s montáží elektrických strojů nebo něco podobného.  Nakolik a jak tento předmět podnikání využívaly je jiná věc, protože obě měly ještě spoustu dalších předmětů podnikání.

Co je ale podstatné  - Zbrojovka Vsetín Indet měla tento předmět podnikání až od roku 1999, zatímco Čunek prodal svůj podíl už v roce 1997. Vše lze snadno najít na www.justice.cz.

Z toho mi plyne, že idnes asi opravdu už nejde o nic jiného, než živit tuhle kauzu.

0/0
4.3.2007 11:40

honzaf

Žádná konkurence nebyla

Novináři si celou věc vycucali z prstu, protože:

- Společnost Zbrojovka Vsetín - Indent, nynější ZVI a.s. podle údajů v obchodním rejstříku na www.justice.cz podnikala v oboru

výroba, instalace a opravy elektrických strojů a přístrojů v době od 16.2.1999 do 2.7.2002.

- Společnost Avera, s.r.o., podnikající mimo jiné ve stejném oboru měla podle stejného rejstříku společníka Jiřího Čunka od 15.srpna 1994 do 3.dubna 1997.

Tedy, pokud jsou údaje pravdivé, je v článku lež jako věž.

0/0
3.3.2007 10:56

_Karel_

Prodal podíl v AVERA ani ne po 3 letech

Jestlipak zaplatil daň z příjmu?

0/0
3.3.2007 10:03

redback

Re: Prodal podíl v AVERA ani ne po 3 letech

A proč si myslíš, že to zamlčoval? není blbej.

0/0
3.3.2007 10:46

Irish Stout

Pan Čunek buď žvaní jako pětileté děcko,

nebo naopak mlčí jako zařezaný... Hmm... čert aby se v tom vyznal.;-D

0/0
3.3.2007 0:29

honzaf

Re: Pan Čunek buď žvaní jako pětileté děcko,

Přijde mi to docela logické. Napřed tomu nepřikládal moc velkou váhu, tak řekl semtam něco a moc si to nehlídal. Teď mu advokát řekl, že se o tom nemá bavit, tak mlčí.

Mimochodem, jeho podnikání může docela dobře vysvětlovat původ peněz, ale o tom pochopitelně článek neřekne ani slovo.

0/0
3.3.2007 9:57

lolek77

Kdo jako já bydlí v dosahu našich diskriminovaných

spoluobčanů musí mít na to jiný názor. Více pánů Čunků. Dal bych mu i milionový úplatek, kdy nás těch parazitů zbavil.

0/0
2.3.2007 23:26

Irish Stout

Re: Kdo jako já bydlí v dosahu našich diskriminovaných

... to zní dobře. Je to takové nekorupční...;-D

0/0
3.3.2007 0:37

iDaddy

No a je to vysvětlené!

Pan Čunek má všechny peníze z podnikání. A nikdo to dosud nevěděl. Nevíte, proč se mi chce :-©:-©??

0/0
2.3.2007 17:05

Ccecil

Re: No a je to vysvětlené!

žereš co nemáš a pak se divíš....

0/0
2.3.2007 17:49

Irish Stout

Re: No a je to vysvětlené!

... slabý žaludek. Přestěhujte se třeba do Velké Británie, možná se to zlepší.

0/0
3.3.2007 0:41

oběšenec

Re: Re: No a je to vysvětlené!

Tam žerou samé sračky, bylo by mu hůř;-D;-D;-D

0/0
3.3.2007 12:37

pacers

Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

Při přebírání úplatku.Jen tak dálR^

0/0
2.3.2007 14:52

070707

Re: Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

To je nějakej nesmysl.

0/0
2.3.2007 14:54

celtic

Re: Re: Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

proto že je z ODS nebo pro něco jiného...?:-)

0/0
2.3.2007 14:58

Sunny29

Re: Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

Hoď link. ;-)

0/0
2.3.2007 15:04

tehla

Re: Re: Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

http://www.novinky.cz/krimi/starosta-noveho-boru-byl-zatcen--je-podezrely-z-korupce_110691_t16lr.html

0/0
2.3.2007 15:08

_sluníčko

Re: Re: Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

http://www.i-noviny.cz/

0/0
2.3.2007 15:17

Sunny29

Re: Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

Dík. No, je to ostuda, i když jde jen o 150.000. Bohužel tohle seděje v téhle zemi všude. :-/

0/0
2.3.2007 15:17

pacers

Re: Re: Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

Někdo na to dělá celej rok.Zas tak málo to není.

0/0
2.3.2007 15:39

Irish Stout

Re: Starosta Nového Boru (ODS)zatčen.

..jsou šibalové načervenalí, ale i modří... Kdyby na tyhle věci bylo 10let nepodmíněně, nebylo by se o čem bavit.

0/0
3.3.2007 0:48

Qesospi Cobigan

Dá se někde vsadit na Čunkovu nevinu...?

nevíte, nabízí to nějaká sázková kancelář?

0/0
2.3.2007 13:37

celtic

Re: Dá se někde vsadit na Čunkovu nevinu...?

já mu věřím...mne zatím ničím nezklamal....naopak, nasírá bolševiky a to je moc dobře....R^:-)

0/0
2.3.2007 14:07

Sunny29

Re: Re: Dá se někde vsadit na Čunkovu nevinu...?

Věčný optimista KDU, ale jedno se ti nedá upřít, alespoň jsi věrný své straně. 8-o8-o

0/0
2.3.2007 15:05

5alfa

Re: Re: Re: Dá se někde vsadit na Čunkovu nevinu...?

A uvidíme, zda takových věrných budou mít lidovci při volbách více...

0/0
2.3.2007 15:33

Irish Stout

Re: Re: Dá se někde vsadit na Čunkovu nevinu...?

... je podivné, že nejprve argumentuje úsporami od dětského věku a jaksi "zapomene", že nedávno podnikal... :-P

0/0
3.3.2007 0:35

doktor_bota

Re: Dá se někde vsadit na Čunkovu nevinu...?

Nevím jak u nás, ale v řadě zemí by taková sázka pro kancelář skončila soudem a dost ostrým rozsudkem.

0/0
2.3.2007 14:11

5alfa

Re: Re: Dá se někde vsadit na Čunkovu nevinu...?

Sází se na cokoliv, je snad nezákonné vsadit si na výsleden soudního sporu? ;-D

0/0
2.3.2007 14:14





Najdete na iDNES.cz