Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svobodův syn promluvil. Bojí se o dědictví pro bratra

Petr Svoboda se dosud zdržoval reakcí na smrt svého otce skladatele. Spekulace některých médií ho však prý donutily, aby některé diskutované okolnosti případu uvedl na pravou míru. Redakce iDNES.cz dostala jeho prohlášení, ve kterém vyvrací nejčastější "zaručené zprávy".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

misot

To bylo trapný, když si Vendula vynucovala

povstání ostatních, když hráli píseň kde ji Svoboda oslavoval - kult osobnosti.!

0/0
28.2.2007 19:08

misot

Černá vdova....

0/0
28.2.2007 19:00

belgian chocolate

myslíš tarantuli?

0/0
1.3.2007 15:09

misot

Světice Vendula dohnala manžela k sebevraždě a

teď si hraje na smutnící vdovu. Ted si může s miliony svobodně dělat co chce.

0/0
28.2.2007 18:59

JájaPája

Re: Světice Vendula dohnala manžela k sebevraždě a

A co teprve chudáček synáček.Hned po smrti otce se nakvartýroval i s přítelkyní romského původu do vily.Joooo,lepší vilka než .....:-P

0/0
1.3.2007 14:51

jack_rupnick

,

svoboda byl dobrej prezident ;-D

0/0
28.2.2007 15:13

somolon

Dobrý článek je

tady:

http://pikant.atlas.cz/krimi/107296-karel-svoboda-kdo-bude-potrestan-za-jeho-smrt.aspx

Dost to vysvětluje chování vdovy.

0/0
28.2.2007 13:52

misot

Re: Dobrý článek je

R^ souhlasím

0/0
28.2.2007 19:09

JájaPája

Už jsem myslela,že je konečně konec článkům

Tady se chce kdosi zviditelnit za každou cenu! Asi nečekal,že se tak brzy přestane psát o takové záležitosti.Blbeček!Rv

0/0
28.2.2007 13:23

dluh Hany Zagorové

Smrt skladatele

vyplavila spoustu poučných textů, bez kterých si už ani nedovedu svůj život představit.

_m- :

Bez ohledu na Svobodu - kdo je to blázen? Člověk který trpí  duševní nemocí? Kterou? Člověk s depresemi není blázen , člověk se schizofrenií je blázen nebo jak se to člení?  Myslím, že především bychom měli zbavit pejorativního nádechu slovo blázen, anebo ho přestat používat.

0/0
28.2.2007 10:08

jitkamala

Re: Smrt skladatele

Níže stejný nick se vší vážností kopíruje poučky z internetu (nebo odněkud opisuje) a dochází k závěru, že deprese není deprese.8-o;-DR^

0/0
28.2.2007 10:46

Pack_al

Re: Re: Smrt skladatele

deprese je svinstvo :-/

0/0
28.2.2007 14:10

cilink

Re: Smrt skladatele

Nekteri lidi to docela zerou a nevim proc.

0/0
28.2.2007 11:28

cabel

Re: Re: Smrt skladatele

Poněvadž na a po funuse se vždycky objeví takové ty babky-vědmy,kterým je jasné, jak to bylo :-/

0/0
28.2.2007 11:47

salinka

smutek

Lidi, už toho nechte a tiše vzpomínejte. Dnes má Kája měsíční výročí, tak ho uctíme minutkou ticha........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................;-(

0/0
28.2.2007 9:07

Bouše

Re: smutek

Výročí může být první, druhé nebo třeba padesáté, ale vždy ve významu x-násobku jednoho roku. Kromě toho skutečnost, že si K.Svobody a jeho díla vážím, ještě neznamená, že budu do konce života tiše vzpomínat a smutit. :-P

0/0
28.2.2007 10:53

_m-

Re: Re: smutek

Já myslím, že to bylo míněno jako veselá ironie :-/. Asi od někoho, kdo nepochopil, že tahle diskuze není o lásce k Svobodovi.

0/0
28.2.2007 11:06

salinka

Re: Re: Re: smutek

Jestli narážíte na můj příspěvek, tak byl myšlen vážně. Žádná ironie.

0/0
28.2.2007 15:12

misot

Re: smutek

snad minutou jeho písně.

0/0
28.2.2007 19:00

madla.padla

mlladej Svoboda má pravdu

Naprosto souhlasím s tím, že Karel Svoboda utrpěl před smrtí šok. To, že si mladej přivedl domů snědou přítelkyni se mu muselo moc líbit. Že pár dní nato našel vykradenej byt byl taky šok dost velkej. Proč o tomto novináři nemluví ? Proto se mladýmu Svobodovi hodí, že se špína háže na Vendulu.Hrajete si na objektivní zpravodajství, ale objektivita vypadá jinak než hon na čarodejnice.

0/0
28.2.2007 2:29

yxarinka

Re: mlladej Svoboda má pravdu

vendulo,ty bys měla radši držet smutek, ne? :-/

0/0
28.2.2007 8:41

blondeangel

co to jako je

Prohlášení pana syna = :-© :-© :-© :-© :-© :-©

0/0
27.2.2007 22:05

madla.padla

Re: co to jako je

souhlas.:-©:-©:-©

0/0
28.2.2007 2:36

kraxna

Takovej malej , a už mluví !

8-o;-)

0/0
27.2.2007 20:24

dislektik-idnes si na mě zasedla

to jen jen ohřívání si polívčičky nad smrtí táty

0/0
27.2.2007 17:23

smutnymuz

Re: to jen jen ohřívání si polívčičky nad smrtí táty

je to nechutne. :-(

0/0
27.2.2007 17:27

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: to jen jen ohřívání si polívčičky nad smrtí táty

boužel

0/0
27.2.2007 17:27

michal II

Re: Re: Re: to jen jen ohřívání si polívčičky nad smrtí táty

Nevim. ale zda se mi ze to nema zapotrebi. Zvlast pokud je po tatovi.

0/0
27.2.2007 17:51

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Re: to jen jen ohřívání si polívčičky nad smrtí táty

to já nevím to se musíš zeptat jeho jestli to má zapotřebí mě se to tak zdá

0/0
27.2.2007 17:53

joyFX

DEPRESE

není nemoc, je to symptom, a samozřejmě že kromě somatických chorob (například hypotyreózy) je to PŘEDEVŠÍM symptom psychické poruchy nebo nemoci. Není podstatné, že lidé v okolí Svobody o jeho problému nevěděli. Umělci, žijící často hlavně "nočním životem" a mající nepravidelný životní rytmus, se nemusejí pro své okolí zdát nemocnými, zvlášť když je u nich deprese vyjádřena ranními pesimy (nejhůř jim je ráno). Pokud s někým nežijete v jedné domácnosti, nemusíte o tom vůbec vědět

0/0
27.2.2007 16:44

smutnymuz

Re: DEPRESE

Deprese neni nemoc? 8-o

0/0
27.2.2007 16:48

_m-

No, vyber si.

Deprese označuje v psychologii dlouhodobě pokleslé nálady jedince. Má skličující charakter. Subjekt upadá do trudnomyslných úvah a světa nazírání. Pociťuje často úzkost a osamocenost. Je téměř neschopen smysluplné činnosti a okolí se jeví jako lenoch. Jeho myšlení se zpomaluje a chřadne jeho reakce na radostné podněty. Cítí se ublíženecky, na obtíž, méněcenný. Ztrácí zájmy a chladně reaguje na podněty. Deprese je nemoc a netrvá krátkou chvíli, její léčba je pomalá. Způsobují ji nepříjemné až tragické situace a trýznivé vnější a vnitřní podněty. Označení deprese se běžně užívá v lidské mluvě pro stresové a jiné stavy („Mám depku“ apod.), ale většinou jde o chybné označení.

Deprese jako příznak choroby - V medicíně se někdy pojem deprese používá v trochu jiném smyslu: jako popis příznaku nemoci, který se podobá „pravé depresi“. Někdy se v takovém případě netrvá na tom, aby se jednalo o skutečně dlouhodobé stavy.

0/0
27.2.2007 16:58

smutnymuz

Re: No, vyber si.

Lide tu "pravou" depresi prave za nemoc nepovazuji, coz je fatalni chyba.

M.j. je deprese i dedicna.

0/0
27.2.2007 17:15

joyFX

Re: Re: DEPRESE

laicky řečeno ano. ovšem čistě vědecky je to příznak nemoci, a to především nemoci psychické nebo psychické poruchy. Znamená to, že deprese jako příznak může být přítomna u mnoha chorob. Jakou chorobou trpěl pan Svoboda, to opravdu nevím, ale nejvýznamějším příznakem této nemoci byla právě deprese

0/0
27.2.2007 16:59

smutnymuz

Re: Re: Re: DEPRESE

Opravdová deprese je vážná nemoc , která se stává jednou z nejhorších zkušeností, s níž se může člověk během svého života potkat. Tato deprese je chorobným stavem výrazně odlišným od "smutku všedního dne", především vyšší intenzitou a nepřiměřeně dlouhým trváním depresivních příznaků. Jde o nemoc, nikoliv o lenost či nedostatek vůle nebo slabošství.

0/0
27.2.2007 17:11

smutnymuz

Re: Re: Re: Re: DEPRESE

http://www.ordinace.cz/clanek/deprese/

0/0
27.2.2007 17:11

joyFX

Re: Re: Re: Re: Re: DEPRESE

chce se mi říct, že je to jedno, ale není. Deprese není nemoc, je to příznak nemoci, ale to neznamená, že není smrtelně nebezpečná. Existuje jako symptom u mnoha diagnóz - od psychopatií přes neurózy až po celou řadu vážných psychických onemocnění. Z těch "nejpopulárnějších" možno jmenovat např. schizofrenii nebo bipolární afektivní poruchu (maniodepresi). Co tím chci říct? Že pod pojmem deprese se může skrývat v běžné mluvě blbá nálada, nebo stav duše odůvodnitelný nějakým traumatem, který je však pouze dočasný, nebo trvalý stav neohrožující život (rovnající se v podstatě životnímu vyladění člověka), nebo to může být příznak velmi vážné duševní choroby. Nikde nebylo uvedeno, jakou nemocí pan Svoboda trpěl, podle toho, co se kde psalo, je možno usuzovat na bipolární či unipolární afektivní poruchu.

0/0
27.2.2007 18:19

Petra.D.

Pár dní po smrti pana Svobody

se psalo o tom, že jeho děti o depresích věděli, proč se Petr neozval už tehdy?...

0/0
27.2.2007 15:12

poletti

Re: Pár dní po smrti pana Svobody

Ale to uvedla VS. Evidentně to není pravda. Tož tak...

0/0
27.2.2007 15:16

_m-

Re: Re: Pár dní po smrti pana Svobody

Evidentně mi vysvětli proč tedy užíval antidepresiva (to neuvedla VS, ale lékař, který mu je předepisoval). Mimochodem - antidepresiva nejsou lentilky.

0/0
27.2.2007 15:17

iuos

hmm

ty antidepresiva mu nepředepisoval psychiatr ani psycholog....  Svoboda přišel za kámošem doktorem s tím, že je mu smutno a jestli mu na to nemůže něco dát...

0/0
27.2.2007 15:46

_m-

Re: hmm

psycholog antidepresiva předepisovat nemůže (aspoň tak mi bylo řečeno). A kromě toho pediatra (který měl Svobodu pozvat na dvě deci a nebo poslat za kámošem psychiatrem, když mu bylo smutno, protože smutno antidepresiva neřeší) se ozval i nějaký psychiatr. Já to opravdu detailně nesleduju, takže nevím kdy kde a v jakých novinách.

Nepravidelně užívaná antidepesiva jsou nejhorší svinstvo jaké může být! 

0/0
27.2.2007 15:50

captain cook

Re: Re: hmm

Souhlas o antidepresivech. Psycholog nemuze predepisovat leky, protoze neni kvalifikovany lekar. (neni Dr. jako dr.) Pediatr je detsky lekar a ja predpokladam, ze KS  k nemu sel ciste jako k priteli se poradit, ne jako pacient. Nevim jak u vas, ale tady by pediatr s dospelym vubec nejednal, leda by dal pratelskou radu pokud konzultovan jako kamos - "hele, zajdi si k tvemu GP (general practitioner = vseobecny lekar) at te posle k psychiatrovi. " Jakakoliv predepsana antidepresiva museji byt prubezne kontrolovana lekarem a souhlas, nepravidelnost jejich brani je nebezpecne.

0/0
28.2.2007 2:52

Petra.D.

Re: Re: Pár dní po smrti pana Svobody

Vendula se ani slovem nezmínila o tom, že by děti věděli o sepresích pana Svobody, to psal bulvár, takže pokud to nebyla pravda pan petr se mohl ozvat už dřív ne?

0/0
27.2.2007 15:20

smutnymuz

Jeste, ze nemam zadne penize.

Po me smrti nikdo nic nedostane a bude klid. :-(

0/0
27.2.2007 15:10

Montaigne

Re: Jeste, ze nemam zadne penize.

aspoň bude na tvém funuse veselo, Smutný mužiR^

0/0
27.2.2007 15:44

smutnymuz

Re: Re: Jeste, ze nemam zadne penize.

Na par flasek rumu vyzbyde. :-(

0/0
27.2.2007 17:18

Petra.D.

Kdyby měl o svého bratar takový strach

tak to řeší potichu, doma, sanží alespoň trochu podpořit Vendulu aby měl Jakub zdravou matku. proč vyzývá přátele aby promluvili, proč nechce respektovat otcovo soukromí? ten mediální boj už pomalu utichal, ale tímhle pan Petr rozpoutal druhý kolo...

0/0
27.2.2007 15:07

Bouše

Je to dost nechutné

Že mladý Svoboda necítí sympatie ke své maceše, na tom by nebylo nic tak zvláštního, nebyl by ani první, ani poslední. Že si však osobuje právo strkat rypák do toho, kdo bude správcem dědického podílu pro jeho nevlastního bratra a v této souvislosti zpochybňovat způsobilost V.Svobodové, to je vyložená neomalenost. Podle mne mu je po tom úplné h... . :-/ 

0/0
27.2.2007 14:06

rybanaštiková

Re: Je to dost nechutné

Třeba ví, na rozdíl od tebe, o čem mluví.

0/0
27.2.2007 14:12





Najdete na iDNES.cz