Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Euro: Exšéf Primy by mohl vést Dopravní podnik

Provozovateli pražského metra, tramvají a většiny autobusů MHD by podle týdeníku Euro mohl šéfovat bývalý ředitel televize Prima Martin Dvořák. Na tento post by měl nastoupit od dubna. Euru informaci potvrdily dva na sobě nezávislé zdroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kenx

kvalita pražské MHD

Doufám že něco udělá s kvalitou pražské MHD. Dnes jsem seděl v zrekonstruované tramvaji typu KT8D5 na lince číslo 3 (odjezd z Levského před sedmou hodinou) a cestující se třásli zimou. Tramvaj OPĚT netopila !!!! Rv

0/0
26.2.2007 8:04

Pongo

Re: kvalita pražské MHD

Můj známý pracuje na školním oddělení tramvají. Takže: Topení ve vozech stanovuje dispečink podle venkovní teploty. Topení se zapíná na příkaz, který je dispečinkem vydán přes vysílačku a to ve chvíli, kdy venkovní teplota poklesne pod 5°C. Pláčeš dobře, ale na špatném hrobě.

0/0
26.2.2007 15:41

njaji94

Re: Re: kvalita pražské MHD

Ona se vůbec  dost často  sere ona zgenerálkovaná KT8D5.   O tom zase něco vím já.  Ovšem proč  tyto vozy DP nereklamuje je asi jiná věc kterou asi zde nevyřešíme.

0/0
26.2.2007 16:30

Moa

Re: Re: Re: kvalita pražské MHD

 Když budou vozy vytopené, budou plné smradlavých opilců a bezdomovců. Naivní řeči typu "Bezdomovcům se při dnešních cenách jízdenek už přespávat v tramvajích nevyplatí" si prosím odpusťte.

0/0
28.2.2007 12:25

Pavelap

Re: Re: kvalita pražské MHD

Řidič odpovídá za tepelnou pohodu ve voze dle vlastního uvážení (§44 předpisu D1/2), takže když je třeba, může zapnout topení i při teplotě nad 5 stupňů. Je už na kombinaci jeho umu a typu vozu, zda se mu podaří zatopit optimálně (u některých starších vozů je dosažení optimálního stavu problematické). Dispečink stanovuje chvíli, od které je topení neoddiskutovatelnou povinností.

0/0
28.2.2007 19:04

Pongo

DP

by měl vést člověk, který problematice MHD rozumí. Má-li manažerské chopnosti tím lépe. Exředitel televize nemá dle mého názoru patřičné znalosti k vedení takového podniku, jako je DP. Je rozdíl vést televizi, kde pracuje maximálně několik set zaměstnanců a DP, kde jich je cca 13000. To že je Dvořák vcelku schopný manažer ještě neznamená, že v DP nepohoří. Skoro si myslím, že dopadne úplně stejně jako sýrař Štandlík v Pratchettově Maškarádě.

0/0
25.2.2007 22:24

Moa

Re: DP -Pane pávek, já nechci k Turkovi...

Samo sebou by to měl vést člověk, který u DP dlouhodobě pracuje, případně prošel všemi provozy od řidičů , garážmistrů, dispečerů a je se všemi problémy dokonale obeznámen. Nebo aspoň takový, který má dopravní či technické vzdělání. Ale v žádném případě né mediální šumař, který se proslavil VyVolenými. Takovej bude asi těžko rozhodovat o výstavbě nových tramvajových tratí a tras metra.

0/0
28.2.2007 12:19

VláďaK

V Kocourkově jménem ČR je možné vše.

Dopravní podniky by měl vést odborník na dopravu a né jakýkoli ,,manažer".

Nio ono vlastně v ČR je jedno,jestli něčemu rozumí,nebo né,hlavně že je to ,,manažer".

0/0
25.2.2007 20:09

njaji94

Re: V Kocourkově jménem ČR je možné vše.

no moc nesouhlasím.  myslím, že pro začátek by stačilo kdyby rozvázal vazby které na sebe mají sami zaměstnanci a trochu provětral tzv  dodavatelsko odběratelské  vztahy.  myslím, že to by se ušetřilo mnoho milionů.  na to nemusí být  vzdělán ve směru dopravním

0/0
25.2.2007 20:35

njaji94

změny?

Ta změna by pražskému DP určitě pomohla.  Myslím, že je potřeba aby přišel nový manažer bez vazeb na stávající zaměstnance, manažer na kterého nikdo nic neví.

0/0
25.2.2007 20:06

jeen

Re: změny?

No hlavně aby tancoval, jak budou páni z magistrátu pískat!;-€

(Jinak ho tam přece nenajmenujeme, že?:-©)

0/0
25.2.2007 21:11





Najdete na iDNES.cz