Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otepluje se. Horko poleje především politiky

Dvacet tisíc žárovek symbolicky zhaslo minulý čtvrtek mezi 19.55 až 20.00 na Eiffelově věži v Paříži. Mělo to být připomenutí problému globálního oteplování, o němž vědci vydali poslední varující zprávu ve městě na Seině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petacx

PROC maji komuniste a socialiste takovou podporu ???

proc maji komuniste + socialiste tolik hlasu?

http://jaknatoo.blogspot.com/2007/02/pro-komunist-maj-tolik-hlas.html

!?!

0/0
6.2.2007 1:18

suntikous

Re: PROC maji komuniste a socialiste takovou podporu ???

nevim ze by nejakou podporu meli sneku, jsou na tom hurenez sami pocitali.

0/0
6.2.2007 2:25

eloš

Zelení ! Proč zvyšovat daně ?

Co tak vymyslet systém, aby se podnikům oplatilo vyrábět věci ekologicky !? Bez natažených daňových rukou ?!

0/0
5.2.2007 22:02

prchz

Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

Stačí si připomenout historii. Vědci také svého času tvrdili, že lidé ve vlaku zemřou, protože při vyšší rychlosti než 40km/hod se z vagonu odsaje vzduch a udusí se. A tomu věřilo skoro 100% vědců i lidí.

0/0
5.2.2007 14:05

barbudo

Re: Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

... dost pindáte, že ... větče ...

0/0
5.2.2007 19:37

jajaja00

Re: Re: Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

zalistuj v historii a zjistíš, že nepindá. vše je možné dohledat.

0/0
5.2.2007 20:16

barbudo

Re: Re: Re: Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

... 100% vědců a skoro všichni lidi ...

... hehe ... komiku ...

0/0
5.2.2007 20:40

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

pokud se jedná o "vědce i lidi", tak to beru

0/0
5.2.2007 20:46

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

... už jste to dohledal?

0/0
5.2.2007 20:53

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

proč bych hledal něco co jsem četl ? hledání jsem nesliboval

0/0
5.2.2007 20:57

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

... četl jste zprávy agentury JPP?

0/0
5.2.2007 21:02

petacx

Re: Vědci hovoří o devadesáti procentech jistoty

souhlas

v roce 1989 byla prognoza ze v evrope nebudou za 30 let lesy

a ?

prognoz delali vedci mraky.

puste si nedelni porad VEDLEJSI EFEKTY http://www.ct24.cz/porady/efekty/ R^

0/0
6.2.2007 1:23

vmvanjan

Pokud už není pozdě,

ale pro politiky je to stejně jedno. Po nás potopa je jejich celosvětové krédo. A přeměna hlav v nenažrané ovarové tlamy u přetékajících koryt. Sviňská verbežRv:-©Rv

0/0
5.2.2007 12:03

Z-S

Re: Pokud už není pozdě,

A co delas proti globalnimu oteplovani ty?

0/0
5.2.2007 13:23

Bouše

Trochu pokrytecké, pane Bucherte

Vedle Číny nepodepsaly Kjótský protokol ani USA. A zatímco Čína se mezi největší světové znečišťovatele ovzduší teprve propracovává, USA jím jsou už pěknou řádku let. A to už nemluvím o tom, kolik USA promrhaly světových zásob ropy ve svých nenažraných "křižnících silnic", než se rozhodly něco se spotřebou dělat. :-/ Rv 

0/0
5.2.2007 9:51

Heralik3

Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

Někdy si tak říkám, proč to USA vubec vstupovalo do 2 sv. války. Případně proč pomáhalo v Bosně... Vděku se od téhle líné verbeže člověk nedočká, ta jen hledá zdroj, na který se přisát a zadarmo chlepmtat. Hold je ted v kurzu Antiami a Ozonove díry, příště to třeba budou ropne skvrny.....

0/0
5.2.2007 9:54

Bouše

Re: Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

To jako kvůli tomu, že USA vstoupily do II.světové války budou na věky věků nekritizovatelní, nebo co? 8-o :-P

0/0
5.2.2007 9:59

Bouše

Re: Re: Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

...tedy nekritizovatelné ..

0/0
5.2.2007 10:02

vasekpasek

Re: Re: Re: Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

To jistě ne, ale zatím to, co USA udělaly pro tuto planetu, tisícinásobně vyvažuje to, co udělaly proti ní...

0/0
5.2.2007 12:06

CCblue

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

Možná udělali něco pro lidi, ale pro planetu?

0/0
5.2.2007 13:16

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

Naprostý souhlas.

A navíc, Bouše jaksi pominul, že k nepodepsání Kjóta vedou USA naprosto jiné a racionální (?) důvody

0/0
5.2.2007 20:20

Englishman

Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

Další "drobná lež". USA samozřejmě největším světovým znečišťovatelem ovzduší nejsou. Jsou největšm producentem CO2. A to je kapku rozdíl.

0/0
5.2.2007 16:07

djrhedy

Re: Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

Možná nepřesnost ale nikoli lež. Možná bys měl tovární komíny produkující CO2 nasměrovat do svýho bytu, abys na vlastní kůži pocítil blahodárnost tohoto plynu. Samozřejmě (jako obvykle v tvém případě) USA dělají vše skvěle, takže nějaký to vypouštění sajrajtů a plýtvání (na USA připadá ročně 25% spotřeby energetických zásob) je asi podle tebe samozřejmě v pořádku a budeš nám to tady omlouvat. Opravdu na Tebe platí jediné, poturčenec horší turka, to platilo za komunistů a platí to i dnes.

0/0
5.2.2007 19:34

j@ck

Re: Re: Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

nehledě na to, že USA tvoří 4% světové populace a číňani 20%, přesto v absolutních hodnotách vedou američané. když se to vydělí na hlavu, tak jsou bez diskuze největšími znečišťovateli této planety.

0/0
5.2.2007 19:36

j@ck

Re: Trochu pokrytecké, pane Bucherte

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1e/Kyoto_Protocol_participation_map_2005.png

jen bych rád trochu upřesnil tvé informace. čína na rozdíl od USA Kjotský protokol jak podepsala, tak ratitifikovala. Mrkni na tu mapku v tom odkaze.

0/0
5.2.2007 19:34

vlákno

Buchert alibista

pokud se celosvětová vědecká konference shodne na tom, že na 90% je současné globální oteplování, které je faktem, způsobeno činností člověka, pak je potřeba přijmout pravidlo předběžné opatrnosti a chovat se tak, jakoby to bylo 100%ní. Nebo chceš Bucherte, jakožto bezvýznamný politický komentátor bezvýznamného deníku s někým polemizovat? Přesvědčovat klimatology a meteorology, že jejich matematické modely jsou špatné nebo že udělali chybu v diferenciální rovnici?

Je lepší dělat aspoň něco než jako Buchert tvrdit, že se nic udělat nedá. Buchert jako pravičák až na půdu opravdu neví co si s takovým problémem počít. Tak alespoň omílá mantru všech pravičáků, to je nadávání na virtuální byrokraty. Jsi trapný Bucherte. Rv

0/0
5.2.2007 9:12

osvetitel

Re: Buchert alibista

On ocividne nechce nic!Pouze pripomina,ze na tom problemu oteplovani,pokud ho opravdu ovlivnuji lide, se pracovalo nejmene 50 let a dokud byla "zelezna opona",tak to nikoho nevzrusovalo!Proc to ted Chiraca vzrusuje, je jasne a pruhledne!Jemu nejde ani tak o Cinu, jako o USA !;-)

0/0
5.2.2007 9:30

vojta_ze_mlejna

Re: Buchert alibista

Vlákno vlákno ... Buchert to neovlivní, jakožto pravičák, to je pravda. Levicová hovada budou křičet o imperialismu a zakládat nesmyslné organizace. Efekt bude stejný. Jen se napakuje tisícovka pomatených šmejdských ouřadů a rádobyexpertů...

0/0
5.2.2007 9:39

horduch

Re: Buchert alibista

je třeba dělat asponˇněco a postavit protiraketovou základnu včetně radaru ,tak  "vlákno",než srát do kalhot

0/0
5.2.2007 18:03





Najdete na iDNES.cz