Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srbští nacionalisté vyhráli volby, vládnout ale nebudou

Nacionalistická Srbská radikální strana hlásí s 28,5 procenta vítězství v srbských parlamentních volbách. Na vytvoření koalice ale nemá. Vládu nejspíš vytvoří proevropské strany prezidenta Tadiče a premiéra Koštunici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel_modrany

Pravda vychází najevo i na Idnes(ikdyž jen na fóru :)

Přátelé čumim :-) Tolik pravdy v pár řádcích tady dlouho nebylo.Vidím že vás zajímá historie, mrkněte na tu zapomenutou:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2006&mm=12&dd=10&nav_id=223013

0/0
22.1.2007 23:42

karel_modrany

Re: Pravda vychází najevo i na Idnes(ikdyž jen na fóru :)

Ne ne, špatnej odkaz, sorry. http://www.jasenovac-info.com

0/0
22.1.2007 23:44

Hrvat1

Re: Re: Pravda vychází najevo i na Idnes(ikdyž jen na fóru :)

To ti ještě nedošlo, že Jasenovac a počet jeho obětí je jen snůška lží z propagandy o "zlých ustašovcích" a "hodných četnicích a partyzánech". Pravda je ale, věř mi, někde jinde. Jasenovac byl, ale počet jeho obětí je nadsazován, že slovo desetinásobně je ze slabých.

0/0
22.3.2008 7:46

slobodna Srbija

připomeňme si o čem česká media nerada mluví

fašistický ustašovský stát za který se styděl i lecjaký německý pohlavár byl uznán a podporován fašistickým Německem a Vatikánem. Čtete dobře. Katolická cirkev se opět predvedla v plné paradě. Jaká náhoda, že pravě Německo podporovalo proces rozpadu Jugoslavie a přiživovalo separatistické choutky ve Slovinsku a Chorvatsku. Celý svět včetně našich závislých medii obíhaly předem zincenované záběry utoků jugoslavské armady proti separatistům ve Slovinsku a Chorvatsku, které v reálu nikdy nenastaly. Cil byl jediny. Vytvorit vhodnou atmosferu pro předem připravený rozpad Jugoslavie na němž měli západní mocnosti včele s USA velký zájem, neboť již od druhé světové války se obavali silné a nezávislé Jugoslavie. Ve skutečnosti došlo za podpory USA k genocidě na stotisících srbských civilistech v  oblasti Srbská krajina..............  

0/0
22.1.2007 21:54

víťaaa

kdo má zájem znát pravdu

a jde mu o skutečně objektivní pravdu nechť si přečte: http://sweb.cz/messin/agimceku.html,

http://sweb.cz/messin/krajina.html

0/0
22.1.2007 21:49

Hrvat1

Re: kdo má zájem znát pravdu

Messin je prosrbský web, čerpá ze serbianna.com a tak

0/0
23.1.2007 17:30

víťaaa

Gotovina

, který se podle informací Lidových novin ze 17.3.2005 v minulosti mimochodem podílel i na výcviku polovojenských jednotek v Guatemale a Argentině !

Ante Gotovina byl prostě jen jedním z mnoha lidí, kteří byli využiti na Balkáně. Dalším důležitým velitelem a plánovačem při operaci "Bouře" byl i Albánec a nynější člen "Ochranného sboru Kosova" (bývalá UCK) Agim Ceku. Ten si v klidu užívá nezájmu většiny "svobodných" médií.

0/0
22.1.2007 21:46

víťaaa

důsledek operace blesk a bouře v podání Clintona

11.1.2005 svědčil při Miloševičově obhajobě v Haagu plukovník francouzské armády Barriot, který sloužil jako "modrá přilba" v Krajině . Ten uvedl k operacím "Blesk" a Bouře":

Američané vyzbrojili (vybavili) Chorvaty. Řekl také, že kanadští vojáci, kteří byli umístěni ve městě Knin (hlavní středisko Krajiny) během operace "Bouře" hlásili, že viděli jak se americký personál účastní útoku.

Kromě tohoto přímého zapletení Američanů do této ostudné operace, která vedla k vyhnání téměř 200.000 Srbů z domovů, zabíjení, ničení, rabování jejich majetků a následnému ostřelování kolon civilních uprchlíků děly, také Barriot poukázal na zapojení žoldácké americké firmy MPRI, která podle jeho slov cvičila a radila chorvatským vojákům před jejich akcemi.

Výše uvedené skutečnosti chybí ve všech zprávách našich médií. V této kauze opravdu nejde jen o bývalého dobrodruha, člena Francouzské cizinecké legie a kriminálníka Anteho Gotovinu,

0/0
22.1.2007 21:44

víťaaa

pokračování

omluvou pro některé členy demokratické strany v USA budiž to, že neznají fakta a věří propagandě, ke které značně přispívají i naše média, stejná platí i pro naše obdivovatele tohoto masového vraha či jeho ministryne Madeleine Albrigtové. Omluvu již nemám pravděpodobně pro největšího kamaráda lháře, vraha a podvodníka Clintona v ČR, pana Havla. I ten ví asi o tom, jaký je Clinton hajzl. Možná ho při nějakých z těch dojemných schůzek tížilo svědomí (Clintona), tak se našeho králi pravdy a lásky vypovídal. Pan Clinton by pravděpodobně měl viset, i když promiňte, trest smrti se prý neslučuje s evropskými hodnotami, tak tedy ať sedí až zčerná!

0/0
22.1.2007 21:40

víťaaa

důkazy jsou

Měsíc před provedením invaze se americký ministr zahraničí Warren Christopher a německý ministr zahraničí Klaus Kinkel setkali v Londýně s chorvatským diplomatem Miomirem Zuzulem. Během tohoto setkání dal Christopher souhlas s vojenskou akcí proti Srbům v Bosně a v Krajině. O dva dny později schválil invazní plán také americký velvyslanec v Chorvatsku Peter Galbraith. Stipe Mesič - prominentní chorvatský politik uvedl, že prezident Franjo Tudjman "obdržel pokyn k postupu od Spojených států. Tudjman může dělat jen to, co mu Američané dělat dovolí. Krajina je odměnou za to, že přijal pod tlakem Washingtonu federaci mezi Muslimy a Chorvaty v Bosně." Chorvatský poslanec Mate Mestrovic také prohlásil, že "Spojené státy nám daly zelenou ke všemu co mělo (muselo) být uděláno." (1)- Bill Clinton a jeho půvabná manželka se nyní chovají jako ti, kdo se zasloužili o blaho světa a blaho USA. Není tomu tak, demokraté jsou stále ve vleku svého bývalého vůdce a vraha Clintona.

0/0
22.1.2007 21:34

víťaaa

kdo povolil operaci

za kterou byl souzen Ante Gotovina? Gotovina nemohl nic udělat bez souhlasu strážného anděla, bývalé chorvatského prezidenta Tujdmana, a ten jako klinet Billa Clitona, zase máloco udělal bez jeho svolení, zde je důkaz usvědčující Clintona z genocidy!!

0/0
22.1.2007 21:32

slobodna Srbija

ruce pryč od Jugoslavie

USA společně s poslušnými přisluhovači jsou zodpovědni za rozpad Jugoslavie a genocidu na Srbech. Američtí vrazi bombardovali naše slovanské bratry. Kdo obhajuje svinstvo USA, musí se smířit s tím, že jak byl bombardován Beograd, mohla by být bombardována třeba i Praha

0/0
22.1.2007 21:21

víťaaa

vyjádření vojáků mírových jednotek OSN

zděšeně jsme sledovali, jak Chorvaté vytáhli mrtvá těla Srbů před budovu OSN a rozstříleli jejich těla samopaly typu AK 47. Jejich rozstřílená těla následně rozjezdili tanky. Toto je dílo Madeleine Albrigtové, Billa Clintona, Stipe Mesiče, Tujdmana a dalších vesele si běhajících po svobodě. Tyto masové vraždy zůstávají bez potrestání. Dámy a pánové takový je stav demokracie v roce 2007 v dnešním světě!Požadujeme kromě soudu se Srby soud  v Haagu s Billem Clintonem, Madeleine Albrigtové, Stipe Mesiče, Franjo Tujdmana, Agima Ceku a dalších stovek nepotrestaných zločinců. Dnes dostává spravedlnost a demokracie řádně na frak

0/0
22.1.2007 21:03

morbidni_kreten

Re: vyjádření vojáků mírových jednotek OSN

spravedlnost nikdy nebyla a nikdy nebude, proto zoufalý človíček připisuje spravedlnost bohu....

0/0
22.1.2007 21:12

Kežman

Re: vyjádření vojáků mírových jednotek OSN

A co Havel?! Ten taky bujaře podporoval bombardování Bělehradu, akorát na to se vůbec nekouká, protože to byl stvořitel Sametové revoluce, tak se z něho potentočkujeme. Ten Albánec, co byl u něj na Hradě, tak ten byl vrchní dealer drog a vůdce těch, co dlouho měli nebo mají pod palcem Václavák. A k tomu dílu evropských ''velikánů''; to ještě není nic, Chorvati chodili po srbských vesnicích, kde znesvěcovali pravoslavné kostely a živé lidi přivazovali na traktory, kterými potom jezdili po vesnicích a Chorvatští vojáci se sázeli, jestli ti lidé přežijí nebo ne. Akorát Amerika, to je síla které těžce vzdorovat.

0/0
23.1.2007 17:58

víťaaa

Carla del Ponte a její tribunál ICTY pro bývalou Jugoslávii

se chová ne jako v proklamované unijní demokracii a spravedlnosti pro všechny. Chová se stejně jako Castro na Kubě, jako komunisti v padesátých letech, jako Cháves ve Venezuele. Mezinárodní tribunál pro bývalou Jugoslávii soudí jen ty kteří, jsou proti jejich zájmům - Srby. Tam jdou před všichni do jednoho, i ty nejmenší ryby. Nemám nic proti tomu, aby byli souzeni, ale jak mám chápat nezávislost soudu, když albánský vrah Agim Ceku, vrah Srbů, oficiálně uznaný jako koosovský prezident, běhá na svobodě. Na svobodě běhá vrah bývalý prezident USA  Clinton, který podle Mesiče, také vraha  a  bývalého chorvatského premiéra dal Chorvatům neomezený mandát k etnickým čistkám proti Srbům v oblasti Krajina - Chorvatsko. Toto Clintono a jeho ministryně Madeleine způsobili čistky výrazně většího rozsahu než v Srebrenici. Odhady říkají více než 10 000 civilistů. Ve Srebrenici byly děti, ženy a starci odvezeni na bezpečná území, ale zde se před běsnícími Chorvaty schovat nemohli.

0/0
22.1.2007 20:56

karel_modrany

Re: Carla del Ponte a její tribunál ICTY pro bývalou Jugoslávii

Jen malé doplnění, Mesić je aktuálním prezidentem Chorvatska.Nedávno vyšla najevo nahrávka z roku '91, kde na sraze ustašovců v Austrálii říká:"Chorvatsko se namá komu omlouvat.Chorvatsko je jediná země, která vyhrála válku dvakrát.Poprvé 10.4.když bylo přiznáno stranami osy,podruhé když se po válce našli na stejné straně s vítězi.My se nemáme komu co omlouvat, jakej Jasenovac, zapomeňte už na něj."Po zveřejnění se pravda omluvil a přiznal, že tam byla spáchána genocída,ale vypovídá to o chorvatské politice z počátku 90tých.

A co se operace Bouře týče-250.000 vyhnanejch a 2.500 zabitejch(to jsou ti nešťastníci kteří uvěřili Tudjmanovejm slibům že se nikomu nic nestane a zůstali doma, všichni do jednoho jsou mrtví).To byl rok '95.Od roku '91 do r.'95 vyhnali 350.000 Srbů, to je celkem 600.000.Existují o tom velice přesné údaje.Osobně jsem se seznámil s panem Štrbacem, který vede organizaci, který se tímto problémem zabývá: http://www.veritas.org.yu/

0/0
22.1.2007 23:34

valzan

At zije svobodne Srbsko

nezavisle na kolonialistikych choutkach USA a jejich prisluhovacu. At zije spratelena Jugoslavie !Jugoslavie a Srbsko, to je cerne svedomi USA a EU a OSN.

0/0
22.1.2007 18:12

captain cook

Re: At zije svobodne Srbsko

Slovnik jak vystrizeny z  Rudy Kravy!

0/0
22.1.2007 19:46

valzan

Re: Re: At zije svobodne Srbsko

kdo nema argumenty, ohani se takovyma hovadinama jako ty.

Je nacase, aby se v tobe probudili slovanske geny vzajemnosti, nebo budes navzdy ztracen. A utri si hubu, mas ji celou od hoven, jak lizes amikum rit.

V SERBIJA V

0/0
22.1.2007 20:30

karel_modrany

Žiju v Srbsku 2

Vrchni:LDP je jediná strana tady, která se zasazuje o nezávislost Kosova.Srbové by museli bejt úplný kreténi aby pro ně hlasovali.Těch 5% co maj maj od Albánců, Chorvatů apod. "Čeda Zrádce" jak mu tady každej říká, je od 15 závislej na heroinu(podívej se jenom jak vypadá http://www.srbija-info.yu/g3/images/jovanoviccedojpg.jpg ), nikdy nepracoval a nikdy nevysvětlil kde vzal na 3 baráky, 30členou ochranku a 7 džípů.Odpověď na původ jeho majetku z části dal Hashim Tachi, kterej přiznal, že mu dal 400.000 Eur aby v Bělehradě lobboval za nezávislost Kosova.

Lidi proč komentujete věci do kterejch vůbec, ale vůbec nevidíte?To platí i pro tebe Roba 21.Někde si přečtete že ty a ty jsou hodný nebo zlí a bereto to jako hotovou věc.Jedinej důvod proč naše média hážou bláto na radikály je ten, že jim kazej jejich dlouhodobý plány na Balkáně.

0/0
22.1.2007 14:07

Montaigne

Re: Žiju v Srbsku 2

jestli je na heroinu, tak jeho požadavek nezávislosti Kosova je logickej. Heroin ho pak vyjde levněji, možná ho bude mít i zadára!;-D:-©:-©:-©

0/0
22.1.2007 14:15

captain cook

Re: Re: Žiju v Srbsku 2

Jak jinak nez obchodem s drogami si predstavuji albansti Kosovci, ze by se udrzeli ekonomicky, jestli jim OSN odkyvne nezavislost? Trpca a poctiva drina tu malou nudli neuzivi. "Nezavislost" je pro ne za cenu zavislosti na obchodu s drogami, bilym, masem a zbranemi. Pozdeji zmenit na Velkou Albanii spojenim Kosova, Albanie a nasilnym odtrzenim kusu Makedonie, kde sidli Albanci. :-©

0/0
22.1.2007 14:35

Flat Vamp A.V.T.

Re: Žiju v Srbsku 2

...no jo - vypadá to fakt echt kecy ze srbský hospody...

0/0
22.1.2007 17:37

karel_modrany

Žiju v Srbsku

Lidi před třemi lety jsem byl firmou služebně poslán do Bělehradu a žiju tady dodnes.Nejdřív jsem měl docela strach, měl jsem plnou hlavu předsudků, který do mě napumpovala naše média.A nejvíc jsem se bál radikálů, vytváří se o nich obrázek xenofobních magorů.Ale, nedovedu vám popsat jak jsem jim fandil.Bylo mi líto že jako Čech nemám právo hlasu.Jsou to nesmírně slušní, poctiví lidé, a jejich jedinym hříchem je, že nechtějí dovolit americkou kolonizaci Srbska, nechtějí dovolit nezávislost Kosova a nechtějí dál spolupracovat s Haagem.Kdo by se jim divil, po dvojim metru který neustále předvásí a potom co tam život ztratilo už 13 Srbů?A potom co tam 4 roky ve VAZBĚ sedí jejich předseda?A víte jakym zúůsobem se k němu chovaj, musel si svoje elementární práva vydobít stávkou hlady:

http://cz.altermedia.info/?s=smiljani%E6&submit=hledat

0/0
22.1.2007 13:57

marekW777

Re: Žiju v Srbsku

trocha to pripomína iný konflikt niekde na blýzkom východe tam bi sa tiež žiadalo poctivejšie štúdium histótie

0/0
22.1.2007 17:14

Flat Vamp A.V.T.

Re: Žiju v Srbsku

...chudák Šešelj... ;-D Bóže, co to tady kecáš?

0/0
22.1.2007 17:38

NARODNI STRANA

Blahopreji Srbum

I pres znacnou medialni kampan vedenou proti Srbsku se tento hrdy narod nedal a volil spravne. Nacionalizmus je dnes jedinou skutecnou opozici. Pokud zvitezi ma Evropa sanci vytvorit skutecne spolecensvi narodu a ne nejaky totalitni superstat plny imigrantu, drog a kriminality.

0/0
22.1.2007 12:04

petrucciani

Srbští nacionalisté vyhráli volby, vládnout ale nebudou

Jak to v Srbsku nevladne vitezna nacionalisticka strana? U nas by bylo neco takoveho nepredstavitelneho.;-)

0/0
22.1.2007 12:03

roba21

Volové

Výsledek těchto voleb poukazuje na to, že v Srbsku je značná část obyvatelstva banda volů. U nás máme sice komunisty, ale není jich naštěstí tolik. :-P

0/0
22.1.2007 11:22

vrchni

Re: Volové

Znacna cast? jedina strana evropskeho typu (LDP) ziskala 5.5% hlasu. Tedy: 94.5 procent srbu voli neco na zpusob Sladkovcu a KSCM.Rv;-D;-D;-D

0/0
22.1.2007 11:33

valzan

Re: Volové

nejvetsi vul jsi ty. Nezna Srbskou soucasnost, ani dejiny tohoto regionu a chtel by se k necemu vyjadrovat. Vrat se do skoly, to ti prospeje

0/0
22.1.2007 11:40

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Volové

...zato ty vypadáš na chytráka... Zvlášť když uvážíme obsažnost tvého příspěvku...

0/0
22.1.2007 17:39

Montaigne

Gratuluji

vyhrál jsi v soutěži  "Nejblbější příspěvek na iDnes" plyšového medvěda!:-)

0/0
22.1.2007 11:47

ODSakEda

Politika není sport!

Vahrát znamená získat 51% hlasů! Né nejvíc! I to může být málo! Stejně nabubřele, že vyhráli volby, si foukali kolegové ve vedení ODS!... To je komické a nechápu Topolánka, proč není pro předčasný volby kolega-tupec jeden?! čeká až spadnou preference ODS, které on sám svojí nemoralitou a chováním vůbec v poslední době sráží, kdy by mohla mít ODS a vůbec pravice i v PS většinu, kdy dneska sice máme vládu, ve které je i oDS, ale PS neodhlasuje stejně nic, tedy radost kolegů je opět lichá!!!!!!!...

0/0
22.1.2007 10:15

Jan Žižka z HK

copak asi bude s Kosovem a Metohijí?

že by 1. mafiánský stát v Evropě vedetný teroristy z UCK? 8-o

0/0
22.1.2007 10:14

ODSakEda

Vyhráli??? To jako získali 51%?!

Nebo jak to je, pisálci z iDNES?! Snad: získali nejvíce hlasů! Ale NE že vyhráli!!! Demokracie je o skupině lidí ovětšině a tu mnůže mít sice jedna skupina lidí, ale jen získáli 51% skupiny lidí-voličů, nebo spojíli se více skupin lidí, do jedné větší-koalice a jejich součet mandátů! To je demokracie!

 Politika není sport, kde stačí vyhrát rozdílem jednoho gůlu, at již jich padne jakékoliv množství!!!!!!!!!

0/0
22.1.2007 10:09

babacek

Nechce tam

experta na vyjednávání ? Paroubek je teď volný.;-)

0/0
22.1.2007 8:47

vmvanjan

Re: Nechce tam

omyl pane, zatím není volný, protože buď lítá na mars, nebo si sichruje souhlas tupé socanské základny se svou prokomunistickou politikou.Rv:-©Rv

0/0
22.1.2007 9:19

babacek

Re: Re: Nechce tam

Já myslím,že kdyby mu nějakou tu funkci slíbili tak se uvolní hned.;-)

0/0
22.1.2007 9:27

Obraceč kalendáře

......

To je ta balkánská povaha, třetině lidí vadí klid a radši by si hráli s kalašnikovem .......Rv

0/0
22.1.2007 8:35

občan z kraje města

Srbsko nikdy nebylo pokořeno

Němci pokořili všechny evropské země, kromě Britů, Rusů a Srbů (Švýcarsko nechali kvůli vkladům a ostatní s nimi spolupracovali. Následně vše ovládali Rusové a USA, jenom Srbové zůstali vždy nezávislí a hrdí, nikomu nelezli do zadku jako všichni ostatní.

0/0
22.1.2007 8:22

Hrvat1

Re: Srbsko nikdy nebylo pokořeno

Nééééééééé, vůůůbec ne!!!:-©:-©:-©

0/0
22.1.2007 21:56





Najdete na iDNES.cz