Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hillary Clintonová vykročila směrem k Bílému domu

Americká senátorka Hillary Rodham Clintonová začala oficiálně usilovat o post první americké prezidentky. Zřídila tým, který zhodnotí její šance na zvolení. Vyzvala také Američany k diskusi a tvrdí, že chyby George W. Bushe může odstranit jen další prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tommi77

Clintonová

Nic proti ní ani ženám v politice, ale myslím že ona je jediným důvodem díky kterému mohou demokraté prohrát presidentské volby i po 8 letech vládnutí totálního republikánského blba.

0/0
2.2.2007 10:04

Ruger

TAková lepší americká BUZKOVÁ

:-©:-©:-©

0/0
23.1.2007 11:48

osvetitel

<><><>

Prosim aby se pritomni zdrzeli pri jejim vykroceni  zpevu jako "ku predu leva"!Ono to tak zle nebude a jak to bude mit pod kontrolou,tak bude urcite vice u prostred jako Clinton,nezli do leva!;-)

0/0
22.1.2007 18:54

Phantom2005

Ježíšikriste ...

... ta slepice zase zkouší "zdravotní a sociální péči, ekologii". Copak už v jednom i druhém nadělala málo škody?RvRv;-€

0/0
22.1.2007 10:18

captain cook

Re: Ježíšikriste ...

Je bohuzel videt, ze je v Cesku porad jeste dost tech, kteri ziji prevazne mezi semetrikami druhu pavlacovych drben, byvalych frontovych bojovnic, sousek z agitacnich stredisek, zavistivych domovnich duvernic ktere byly do mist nasazeny STBaky s nimz horlive spolupracovaly, zaslouzilych dojicek a hrdinek socijaaalisticke prace v holinach nebo bagancatech. Pro "chlapy" vyrostle v takovehle spolecnosti je zenska, ktera neco umi, ma vzdelani, umi se vyjadrit a vystupovat jako dama jen "slepici". Schvalne se ji snazi ponizovat a posilaji ji s oblibou do kuchyne, a to proto, ze se ji v podstate boji. Ano boji, protoze ona ma uroven, na kterou oni nikdy nedosahnou a protoze vedi, ze takovahle kocka by o ne nezavadila ani spickou elegantniho strevicku, aby si ho o jejich spinave (Y) nezamazala.;-D

0/0
22.1.2007 14:49

VILENIN

Re: Re: Ježíšikriste ...

vy se nějak vyznáte! Kterejpak vy jste.....

0/0
22.1.2007 17:27

osvetitel

Re: Re: Re: Ježíšikriste ...

Hergot take me ten styl psani nejde dohromady s chlapem!Hadal bych  "M.Navratilovou"!;-D;-)

0/0
22.1.2007 17:46

VILENIN

Re: Re: Re: Re: Ježíšikriste ...

Návrátilová asi ne, spíš nějaká, na kterou nezbyl ten "chlap". Že, paní kapitánko kůková

0/0
22.1.2007 18:40

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Ježíšikriste ...

Dobrej for, woe. Ale taky typicka cechackovska reakce jednoho z tech od dojicek a semetrik. To se hned na tobe ukaze jak otevres hubu. To ti dneska stara zas nedala nebo ti nakopala (Y) tvoje sefka ze jses takovej zapsouklej? Ne neboj, uz je vecer. Treba jestli se aspon dneska nezapomenes umejt, mozna ze nebudes muset spat na kanapi v kuchyni. Ale to stejne nezarucuje ze ti da;-D;-D

0/0
22.1.2007 19:37

VILENIN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ježíšikriste ...

R^

0/0
22.1.2007 19:45

VILENIN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ježíšikriste ...

no nic, kapitánko, musím končit. Stará nařídila podojit krávy. Fajn jsme pokecali, nic ve zlým. Co bychom si bez vás počali. Shnili bychom ve špíně a umřel hlady. Dobrou.

0/0
22.1.2007 20:00

captain cook

Re: Re: Re: Re: Ježíšikriste ...

hele svetlonosi, jestli si myslis, ze si tady s tebou budu hrat na I'll show you my dick if you show me yours abych te presvedcil, forget that, you old pervy poofter. Na to si nech zajit choutky.:-P

0/0
23.1.2007 0:51

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Ježíšikriste ...

Ale no tak "babe" ,snad jsem toho tolik nenapsal abys musela byt tak vytocena!;-DV

0/0
23.1.2007 5:52

VILENIN

já myslím, že

to je dobrá volba pro jůesej, vždyť už byla 8 let presidentkou, takže ví co to obnáší. A kdybyste v té Americe potkali mladého Matějku, pozdravujte ho....

0/0
22.1.2007 6:16

pinguinone

Re: já myslím, že

;-D  R^  a Topolankovou si veme jako poradkyni..

0/0
22.1.2007 7:59

captain cook

Re: Re: já myslím, že

Proc? Ma snad pani Topolankova specielni profesionalni kvalifikaci, vyhodnou tymu kandidata na volbu do nejmocnejsi pozice na svete?

Hillary si s manzelovou neverou poradila velmi dustojne. S medii zasadne nerozpravela, prohlaseni vydal/a jeji sekretar/ka, ze Hillary Rodham Clinton si preje, aby verejnost pochopila, ze se jedna o nanejvys soukrome zalezitosti a zada je aby v teto obtizne dobe dali Clintonovym prostor si vse vyresit mezi sebou. Bill se na verejnosti s zadnym monoklem take neobjevil, ackoliv predpokladam ze asi mel potiz par dni poradne sedet, kdyz mu Hillary v nejprisnejsim soukromi nakopala (Y). Pomohla take dcera Chelsea, ktera delala mezi rodici prostrednika, kdyz mama s tatou meli tichou domacnost. Hillary absolutne nepripustila zadne prani spinaveho pradla na verejnosti, ani po tom co se odstehovali z Bileho Domu. Takovou manzelku by kazdy politik bral vsemi 10.

0/0
22.1.2007 10:06

pinguinone

Re: Re: Re: já myslím, že

...   no jenom dokumentujes co vsechno Hillarka je ochotna pro presidentku udelat..:-P 

0/0
22.1.2007 10:17

captain cook

Re: Re: Re: Re: já myslím, že

No a?

0/0
22.1.2007 10:59

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: já myslím, že

.. kdyz to nektery delaj pro penize ,tak jsou prodejny..;-D

0/0
22.1.2007 12:17

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: já myslím, že

Podivej se do historie prezidentskeho uradu, jak kazdy uspesny kandidat se zavdecil volicum spravnym vystupovanim, vyuzitim slabosti protivnika a dane politicke situace. Nic jineho, nez co chce udelat Hillary. Proc je to OK u jinych ale prodejnost u ni? Podle tve definice je kazdy kandidat prodejny, potazmo kazdy kandidat na vysokou funkci kdekoliv ve svete.

 Eisenhower byl uspesny protoze byl pro obcany v USA valecny vitez. Kennedy se na doporuceni poradcu ozenil s krasnou, dobre situovanou a elegantne vystupujici zenou, ktera byla klasa. Johnson postavil kandidaturu na sympatiich jako nastupce zavrazdeneho prezidenta. Robert Kennedy mel sympatie jako bracha a byl by vyhral. Proto ho museli odbacnout. Nixon  zvitezil protoze uz nebyl R. Kennedy a jako konzervativec v dobe  levicovych bouri. V 1972 vyuzil Watergate. Carter uspel protoze hodne Americanu se na *alo, ze Ford omilostnil Nixona. Reagan vyuzil Carterovy neschopnosti osvobodit rukojmi v Teheranu a mel popularitu herce.

0/0
22.1.2007 13:03

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já myslím, že

V 84 Reagan vyuzil zacinajiciho upadku esese-ser k presvedceni volicu, ze se to drobi pod jeho silnou vuli. Po Reaganovych sosech sjel do Bileho Domu v 88 Bush senior, tehdejsi vicepreeeza. Kdyby byly volby v 91, byl by to vyhral jako "vitez z Kuvajtu", ale mel smulu. Ve skutecnych volbach v 92 Clinton, podporovan chytrou a vzdelanou manzelkou, presvedcil volice, ze Bush zanedbal domaci hospodarstvi zatimco honil vojaky po iracke pousti. V 96 Clinton vyuzil toho, ze Americani uznavali jeho model narodniho hospodarstvi vys, nez cokoliv planoval konzervativec Bob Dole. Nebyt Clintonovy afery s Monikou, byl by slusny ale jinak nezazivny Al Gore pouzil Clintonova charmantniho image k jiskre pro svou prezidentskou kampan. Jak znamo Bushak junior vyhral tesne volby jen proto, ze mu pomohl soud ve state kde guverneruje bracha. V  04 vyhral protoze umyslne hral na to, ze narod "ohrozeny terorismem" je notoricky znamy konzervativnimi sklony a tezko bude chtit menit kociho uprostred jizdy.

0/0
22.1.2007 15:10

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já myslím, že

Jak uz jsem rekl, kazdy z nich neceho chytre vyuzil, aby si vybudoval tu spravnou image u volicu. Kdo toho nevyuzil, shorel. Proc by si tedy nemela vybudovat potrebnou image Hillary a proc by to zrovna ji melo byt vycitano? Protoze se od nich ode vsech lisi tim ze je to kandidat na prezidenta, ktey nahodou nosi sukne????

0/0
22.1.2007 15:14

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: já myslím, že

..dobre si se rozpovidal..;-D  me Hillarka jako zenska nevadi.. ale na svem soukromem zivote dokumentuje ,co je ochotna pro presidentku vsechno udelat , predpokladam , ze to same bude delat i v  politickem zakulisi  ..  ;-)

0/0
23.1.2007 8:04

Richard 1. Lví srdce

traktorista operátor

... barbudo zapomíná ...

... nepřihlásil se zároveň jako traktorista operátor ... hmm ...

;-D

0/0
21.1.2007 22:52

rasta_vesta

Re: traktorista operátor

no tak zase nerej ;-D,

barbudo si rozumi velice dobre s veverkopsem :-( to se nam nevede

0/0
21.1.2007 22:55

Archont

Vykrocit mohla,

ale americani tak blby nejsou, aby jsi zvolili.

Pat Buchanan, to by byl president R^

0/0
21.1.2007 22:30

captain cook

Re: Vykrocit mohla,

Pat Buchanan, ultrapravicacky nabozensky pomateny hypokrit, pseudo- svatousek a rasisticky redneck....jooo, to je volba8-o:-©

0/0
22.1.2007 3:52

osvetitel

Re: Vykrocit mohla,

Sorry ze te musim vyvezt z omylu,ale pokud bude kandidovat,tak to ma skoro jiste,protoze Republikani si sami podelali co mohli a nemaji koho by proti ni postavili!A pochybuji ze i kdyby postavili R.J ze by ji dokazal porazit!Lide jsou dost nas*any tim jak se to v tom Iraku vore,a pokud nebude  napadat sve vojaky,tak to ma jiste!

0/0
22.1.2007 4:32

osvetitel

Re: Re: Vykrocit mohla,

Mozna ze Bush udela zazrak ale dost o tom pochybuji!Lide ho nevini za poskytnuti demokraticke sance Iracanum ani sesazeni Sadama a jeho vlady,kteri si to zaslouzili!Lide ho vini ze kdyz mu dali duveru na znovuzvoleni,ze jsou ty vysledky v tom Iraku stejne jako pred tim,at je to jeho vinnou nebo ne!Pokud se tam opravdu chteji mezi sebou mordovat,tak je opravdu zbytecne aby jim u toho US vojaci delali terce!;-)

0/0
22.1.2007 4:39

Montaigne

Hele, Hillary

a umíš taky tak dobře bombardovat jako tvůj starej a po něm Jyrka? Jestli jo, tak máš všechny předpokladyR^:-©

0/0
21.1.2007 13:27

captain cook

Re: Hele, Hillary

Byt tebou, tak bych nezkousel ji na*rat. Hillary je sice dama, ale pri tom razna zenska. Jestli se dostane na c.1 a nekdo ji na*ere, bude-li to v narodnim zajmu, praskne tam jednu nebo dve.

0/0
21.1.2007 14:25

Ruger

TAk co, koilikrát jsi masturboval nad jejím obrázkem?

To bude ;-Dskvělé, až tadyta charismatická husa bez vize populisticky udělá z USA druhou Francii:-©:-©:-© 

0/0
21.1.2007 18:10

captain cook

Re: TAk co, koilikrát jsi masturboval nad jejím obrázkem?

Co jsi ty dokazal ve vlastnim zivote ze nekoho nazyvas husou bez vize? Ho*no. Co takhle se dat sam do politiky a pokusit zmenit to, co se obcanum nelibi a dat nespokojenemu narodu jinou alternativu? prilis tezke? Jsi liny zvednout (Y), co? Zda se ze jedine co umis je vyskakovat si jak tajtrlik a nadavat na zenskou ktera nesedi v kuchyni a nepere rodinne pradlo na verejnosti. Hillary se ve vsech ohledech zachovala zasadne jako dama a s dekorem, ktery nalezi na celni postaveni v zemi jako USA. K ni se neodvazila nejaka TV reporterka delat interview nekde v kuchyni na kanapi a pak to dat bulvaru. Ta ma klasu. Ty ne.Rv:-P

Bez radsi, aby ses uz zacal ucit nejakemu jazyku tretiho sveta, ty refofobe!

0/0
21.1.2007 20:25

Ruger

CO je to jiná alternativa z kuchyně demokratů? Buď konkrétní!

Další smršť populistických kesů a podivných zákonů? Vykastrovaná armáda a nemohoucí tajné služby? Vyšší daně? A víc státních intervencí?

Ale oni američané  mají naštěstí narozdíl od matlala , jako jsi ty ještě stále smysl pro pojmy svoboda , demokracie a suverenita.

Byl jsi někdy v USA? Žil jsi někdy v USA? A nemyslím tím sledování zápisníku reportéru na ČT z  křesla v Lihovém domě,,,;-D;-D

0/0
21.1.2007 22:31

captain cook

Re: CO je to jiná alternativa z kuchyně demokratů? Buď konkrétní!

V USA jsem byl, americke pratele mam a beru vjemy od tech, kdo se tam predevsim sami narodili, ziji tam a ktere  - a jejichz deti -to ovlivni na prvnim miste.

 Co dela CT v Lihovem Dome nesleduji. CT nemam. Davam prednost BBC.

0/0
22.1.2007 4:03

Ruger

takže další medium, které se výrazně posouvá doleva

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
23.1.2007 11:20

captain cook

Re: jenom

ko*otovi tveho typu prijde na mysl masturbace jako jedina prakticka cinnost, kdyz trpi menecennosti a vztekem protoze na vysokou politickou pozici kandiduje zenska..:-P

0/0
21.1.2007 20:37

Ruger

Nepraskla ti žilka oslíku?? Žena formátu bývalé britské ministerské předsedkyně

železné Margaret mi nevadí, jako mi nevadí Merkelová, ale nezlob se, demokratická  egomaniačka Clintonová, to teda ne!

(A udělal jsi se?)

0/0
21.1.2007 22:26

rasta_vesta

Re: Nepraskla ti žilka oslíku?? Žena formátu bývalé britské ministerské předsedkyně

Kdyby jsi byl alespon polovicni chlap, jak tady o sobe tvrdis, dokazal by jsi pochopit, ze bez Hillary ani jeji manzel by nebyl presidentem..

najde se hodne chytrych zen, chytrejsich nez "muzi" jen pravy chlap si to prizna

0/0
21.1.2007 22:37

Ruger

HMM velký znalec reálií současných USA prohovořil

ad  "Kdyby jsi byl alespon polovicni chlap, jak tady o sobe tvrdis, dokazal by ......."Blabla bla 

NESOUHLASÍM, Clinton -špatný prezident, politikařící politik v nejhorším slova smyslu, mizerná zahraniční politika, ještě horší vnitřní politika. Jeho maželka - špatný odvar svého nemohoucího manžela.

ad "najde se hodne chytrych zen, chytrejsich nez "muzi" jen pravy chlap si to prizna "

Bez přihlouplých prázdných rádoby mužných keců NAPROSTO SOUHLASÍM s tím , že ženy jsou stejně schopné jako muži, ale stejně tak, jako  chromozom XY nedělá nikoho kvalitnějším, platí totéž i o chromozomální sadě XX. Nemám nic proti ženám  na jakýchkoliv vedoucích místech. Ale Clintonová - tomu se lze jenom pochechtávat a bůh  buď milostiv celému světu, pokud H.C. stane v čele USA..

0/0
22.1.2007 0:32

Ruger

PS - kdo se tady kdy oháněl kdo je jaký chlap??

;-D;-D;-DTO dělal jenom ten oslík captain ;-D;-D

0/0
22.1.2007 0:33

Ruger

JEŠTĚ JEDEN SOUHLAS, ANO I KOMENTÁTOŘI SOUČASNÍCI

tvrdili, že Hilary byla tak orientovaná na úspěch, že svého manžela  do prezidentství dokopala, takže , abyste byl spokojený- Hilary ví co je to řídit WH. Akorát, že to bylo mizerné v minulosti a asi by to nebylo lepší v budoucnosti..

0/0
22.1.2007 0:44

captain cook

Re: JEŠTĚ JEDEN SOUHLAS, ANO I KOMENTÁTOŘI SOUČASNÍCI

Hodne Americanu, kteri se tenkrat na*rali na Billa za aferu s Monikou priznavaji, ze ted by prstickem hrabali, aby obratili cas zpet. Priznavaji, ze casy kdy titulni stranky novin plnila chemicka analyza Monicinych satu namisto hruzy a mrtvych v Iraku, mezinarodni ostuda USA, intelektualni nedostatky, vylozena blbost a inkompetence soucasneho preeezy jako dnes, byly mnohem bezstarostnejsi. Take ty jejich tzv. "vysoke dane" za Billovy administrativy se nedaji srovnavat s tim, nac jdou jejich dane dneska. Kdyby aspon byl pozitivni vysledek v dohledu! Jenze on neni, Bushak stoji za hazenim vic $$$$ na beznadejnou situaci v Iraku, chaos tam a tisice mrtvych Iracanu, Americanu a dalsich, desitky tisic zranenych. To prinesla ta ohromna republikanska era preeezy, ktery se dostal na trun rozhodnutim minoritniho soudu ve state, kde guverneruje bracha...:-©.

0/0
22.1.2007 4:15

Richard 1. Lví srdce

Re: Hele, Hillary

Růženo, na tebe musí být pohled když máš na sobě jen suspenzor a boty na jehlách.

;-D

0/0
21.1.2007 14:35

Montaigne

Re: Re: Hele, Hillary

Pinku, už vám po orkánu zavedli proud do vsi a nebo své PC ještě poháníš máváním slepičích křídel?:-)

0/0
21.1.2007 14:44

..J@rd@..

Jsem jednoznačně pro

Hillary.

0/0
21.1.2007 12:47

Jerry97

Re: Jsem jednoznačně pro

Rudy.

0/0
21.1.2007 23:14

Borg2of3

Ja myslim, ze je to dobry napad

Prejme to Americe:-)

0/0
21.1.2007 11:29

ZZZZZZZZ

Postavit Condoleezu

Mohli by republikani postavit proti HIllary condoleezu ta je taky zena a jeste k tomu barevna

0/0
21.1.2007 8:56

Borg2of3

Re: Postavit Condoleezu

Kundolizou? To asi ne:-)

0/0
21.1.2007 11:32





Najdete na iDNES.cz