Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boeing firmy Travel Service nuceně přistál v Budapešti

Letadlo charterové společnosti Travel Service se krátce po startu muselo vrátit do Budapešti. Mluvčí firmy odmítla zprávy, že šlo o nouzové přistání. Podle ní to bylo přistání kvůli podezření na technickou závadu. Piloti po vzletu slyšeli podezřelý hluk a raději se vrátili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

matesakoid

tri hodiny?

Tri hodiny musel krouzit nad Budapesti?

Za tu dobu mohl pristat v ty dire kam letel dvakrat, ne?

0/0
21.1.2007 14:03

Majkyho_pupik

Re: tri hodiny?

krouzil aby spotreboval palivo aby byl lehci na pristani. komicka je myslenka ze by nekdo s letadlem plnym lidi o jehoz stavu si piloti nebyli 100pro jisti kamkoliv letel:-)

0/0
21.1.2007 14:24

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: tri hodiny?

Břízo, ty jsi komický. Dneska se tady přihlašuješ i pod nickem Montaigne.

:-)

0/0
21.1.2007 14:32

cejkis

Kdo pilotoval

Petr Jirmus ? :))) Tak to bych byl v klidu :)

0/0
21.1.2007 13:13

dislektik-idnes si na mě zasedla

už to není nouzové už je to nucené přistání

co my češi nevymyslíme

0/0
21.1.2007 6:59

chroustík

Re: už to není nouzové už je to nucené přistání

S tím termínem bych docela souhlasil. Letadlo nebylo v situaci, kdy by přistávalo ve stavu nouze, t.j. s nějakou zjevnou poruchou a nikdo nevěděl, jak přistání dopadne. Letadlo přistávalo nuceně, čili z rozhodnutí odpovědného pilota, který usoudil, že by nějaká porucha mohla být.

0/0
21.1.2007 10:09

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: už to není nouzové už je to nucené přistání

HODNĚ PILOTŮ SI MYSLELO ŽE O NIC NEJDE A NÁHLE BYLO POZDĚ

0/0
21.1.2007 10:17

gurgul

Travel Servise není vyloženě špatný

To, že má někdo jednu špatnou zkušenost s TS ještě neznamená, že je tato společnost špatná.

Já jsem slyšel i od jiných lidí na TS samou špínu. Ale s TS jsem letěl a byl jsem se vším velice spokojen. Naproti tomu jsem byl velice nespokojen např. s ČSA nebo Futura. Znamená to tedy, že jsou tyto společnosti špatné?

0/0
20.1.2007 22:58

martyl

Re: Travel Servise není vyloženě špatný

Já také letěl s TS a naprosto bez problémů...odlet zpožděn asi o 20 minut. Ze stavu letadel bych taky neměl strach, jaká společnost tu má novější?

0/0
21.1.2007 14:20

stphn

Letel s Travel Service před týdnem

Pred týdnem jsme letel s Travel Servisem, když jsem se vracel z dovolene na kanarech a popíšu moje zkušenosti:

1. objednal jsem si last minute zájezd u Canaria travel po Vánocích. Dostal jsem manuál kdy se odlétá a přiléta. Do 2 dnů mi měli potvrdit, jestli to platí a je potvrzen hotel. Už při potvrzení se změnil termín odletu. Ranný let mi změnili na odpolední, takže jsem ztratil celý první den, protože jsem se dostal na hotel v jedenáct večer. Prý je to u charterů běžné.

2. Souhlasil a byl jsem po novém roce zaplatit zbytek ceny zájezdu.Na můj dota, jestli je to už definitivní mi bylo sděleno, že ano a že už žádná změna nebude. Ale chyba lávky. Den před odletem v pátek odpoledne mi volali z CK, že se mění termín odletu. Místo 11. hodiny ranní se letí o 10 a půl hodiny dřív, tedy cca půl hodiny po půlnoci. Moje podmínka při objednávání zájezdu, že nechci letět v noci kvůli 5 leté dceři tak splněna nebyla.

0/0
20.1.2007 22:43

stphn

pokračování

3. Situaci jsem řešil osobní návštěvou CK a schůzkou s ředitelkou, která je akcionářkou Travel Servisu. Ta mi podrobně vysvětloval, jak je seriozní, že mi to oznamují již teď a ne den před odletem a že letadlo, kterým jsme měli letět, jde do servisu, protože má problémy s motorem!!! Měl jsem tři možnosti: přistoupit na změnu nebo stornovat zájezd nebo posunout zájezd o týden později. Bylo mi nabídnuto malé odškodnění 1000 Kč, se kterým jsem pochopitelně nesouhlasil. Nakonec jsem s ředitelkou domluvil na odškodnění 3000 Kč (pro 2 dospělé osoby a 1 dítě), poskytnutí bussiness třídy na let tam a na let zpátky dvě kompletní řady sedadel, aby se dalo spát.

4. odlet tam: letadlo, které mělo 16:20 odlétat, teprve před čtvrtou hodinou přiletělo. takže odlet se zpozdil o hodinu a půl... jinak servis a let v pořádku.

0/0
20.1.2007 22:43

stphn

Re: dokončení

5. Let zpátky: 0:40 odlet, 6:13 přílet, bez problémů. ale na letišti v Las Palmas jsem zjistil, že ten let v 11:00 dopoledne, který se neměl konat kvůli opravě letadla se normálně konal. Byl v odletech už v noci anoncován...takže takhle to chodí... cestovky a chertery, lži a lži. Rv

0/0
20.1.2007 22:47

ViKo1

Re: Re: dokončení

Co dodat? Nekupujte Last minut. Když už ho koupíte, nečekejte jednání, které zřídka dostanou klienti, co platí plnou sazbu (mívají přesnější informace, let jim nezmění a delegáti o nic vědí a ubytujou je na lepších pokojích). A třetí rada, úplně zapomeňte na charterové lety. Abyste měl jistotu, létejte pravidelnými linkami. To se ale dostáváme k bodu 1 a 2. čili. Pokud nakupujete za zlomek ceny, nečekejte zázraky. Jste aspoň poučen. A ještě jedno Ps: Je s podivěm, že se Vám věnovala přímo paní ředitelka akacionářka TV. a dokonce vám vyčlenila pár řad, abyste se vyspal a ba co íc, zaplatila vám 3 tisíce. Tomu prostě nevěřím... Myslím totiž, že od smlouvy stejně jako vy, může odstoupit i strana prodávající...

0/0
20.1.2007 23:11

kolyvanov

Re: Re: Re: dokončení

Mne spis zaujala ta business class, ale s Travel Servisem zkusenost nemam...

0/0
21.1.2007 1:39

-Lenka-23

bussines class je prvních pár sedadel vpředu, dostanou dřív jídlo a mají pro sebe záchod...jinak žádná jiná výhoda

0/0
21.1.2007 8:22

stphn

Re: bussines class je prvních pár sedadel vpředu, dostanou dřív jídlo a mají pro sebe záchod...jinak žádná jiná výhoda

k bussiness třídě: rozdíl je v tom, že jsou tam místo 3 sedadel pouze 2 a jsou větší a pohodlnější. Dále co se týče jídla - je možné si vybrat ze dvou druhů teplých jídel a navíc je tam ještě předkrm. Rozdíl je dále ve stolování, není to plast a alobal.Počas letu si můžete dát zdarma jakýkoli nápoj v jakémkoliv množství - nealko i alko včetně nabízených destilátů a je připravena rozšířená nabídka tisku a časopisů. Dále samozřejmě toaleta a přednostní servis od letušky. Navíc nemusíte čekat při odbavování ve frontě, máte při čekání speciální bussiness lounge místnost na letišti, kde můžete cokoliv z nabídky konzumovat, máte k dispozici internet, tisk, časopisy a televizi.

0/0
21.1.2007 11:02

Mahmoud Ahmadinejad

Re: Re: bussines class je prvních pár sedadel vpředu, dostanou dřív jídlo a mají pro sebe záchod...jinak žádná jiná výhoda

Fešáku, tak jídel je 5. Porcelán, steward jen pro business class. Žádnej share s lopatama. Audio a video programy, deka, polštář... Apod. Jinak si myslím, že krmička jseš bezvadná a hlavně LAST MINUTE buyers jsou největší kritici. Hňupe, nebuď socka a potom budeš užívat 1.třídu a ani o tom nemusíš kdákat na idnesu

0/0
21.1.2007 11:36

Vipeeer

Re: Re: bussines class je prvních pár sedadel vpředu, dostanou dřív jídlo a mají pro sebe záchod...jinak žádná jiná výhoda

Letěl jsem s Travelem hodněkrát, vcelku přesně stejné problémy, ani jednou jsme neodstartovali na čas, největší zpoždění 7hod. nejmenší 1h 20min, jinak let už vždy v pohodě, jen jsem ani v jednom jejich letadle neviděl bussiness třídu, vždy to bylo letadlo s maximálním počtem sedadel a to jak v B 747-400 tak v B 747-800.

0/0
21.1.2007 11:38

Vipeeer

Re: Re: Re: bussines class je prvních pár sedadel vpředu, dostanou dřív jídlo a mají pro sebe záchod...jinak žádná jiná výhoda

oprava, samozřejmě B 737

0/0
21.1.2007 11:44

Majkyho_pupik

Re: pokračování

bod cislo 3 je velmi legracni:-)R^

0/0
21.1.2007 8:28

stphn

Re: Re: pokračování

nevím, co je na tom legrační. ke schůzce s ředitelkou došlo na mou žádost a i když si někdo kupuje zájezd na poslední chvíli má nárok na stejně kvalitní služby jako kdyby si koupil za plnou cenu.

0/0
21.1.2007 11:03

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: pokračování

legracni je ze lzes a myslis si ze to nikdo neodhali:-)ale v poho, jsou tu i horsi pripady

0/0
21.1.2007 11:29

Mahmoud Ahmadinejad

V jedný věci nekecá ...

http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/index?sysinf.@typ=or&sysinf.@typ=or&sysinf.@strana=searchResults&hledani.@typ=osoba&hledani.podminka.prijmeni=Vikov%E1&hledani.podminka.jmeno=Lenka&Image2.x=13&Image2.y=9

0/0
21.1.2007 11:38

stphn

Re: V jedný věci nekecá ...

vidím, že nemá význam tady psát pro idioty, jak vidím. nemám důvod lhát a ani napadat, jak to děláte vy...to byla moje zkušenost odehrávající se mezi 5. a 13. lednem. Ta bussiness třída směrem na kanáry byla a nabízeli, co jsem psal. nazpátek už jenom standard, proto ty celé řady sedadel jako kompenzace, aby se dalo vyspat...

0/0
21.1.2007 22:55

andrei85

Re: pokračování

jedna se o charterove lety, ktere nemaji zadnou prednost, takze se mohou lety kdykoliv menit, to se muze stat i kdyby si na kanary letel s csa nebo s kymkoliv jinym.

0/0
10.5.2008 13:56

Richard 1. Lví srdce

Rozsáhlý úder proti Íránu?

Americké plány případného vojenského útoku proti Íránu kvůli jeho kontroverznímu jadernému programu přesahují proklamované omezené údery a jednoznačně by rozpoutaly rozsáhlou válku s touto zemí. Podle agentury Reuters to řekl bývalý analytik amerického ministerstva zahraničí Wayne White.

:-)

0/0
20.1.2007 22:20

Richard 1. Lví srdce

Americké vojenské základny v Německu

V sousedním Německu si americké vojáky poměrně hýčkají. Vojenské základny Spojených států, na kterých platí americká jurisdikce, totiž znamenají výrazné "plus" pro tamní ekonomiku. Přímé platby dosahují asi jedné a půl miliardy eur.

Američané mají v tuto chvíli u našich západních sousedů dislokováno 71.000 příslušníků ozbrojených sil. To představuje asi 70 procent vojáků, které Spojené státy v Evropě mají.

Do října 2007 mají Američané z rozhodnutí Pentagonu opustit 11 vojenských zařízení v Německu, což bude znamenat stažení šesti tisíc vojáků a ztrátu zaměstnání pro dvě tisícovky civilistů.

Obří vojenská nemocnice v Landshutu nebo Ramstein - vůbec největší americká letecká základna mimo území Spojených států - ale představují trvalky. Americké ozbrojené síly dávají práci asi 15.000 Němců a nepřímo podporují dalších více než 20.000 pracovních míst.

:-)

0/0
20.1.2007 19:28

NORDMAN

Re: Americké vojenské základny v Německu

... a proto Boeing firmy Travel Service nuceně přistál v Budapešti... ;-D;-D;-D

0/0
20.1.2007 19:44

norbertsuster

TRAVEL SERVICE A EGYPT

Nemuzu souhlasit s vyse uvadenymi udaji o Travel servisu. Letel jsem s nimi do Egypta a pri zpatecni ceste jsme se po dvaceti minutach vratili na puvodni letiste vzletu a osm hodin cekali na nahradni letadlo. Letuska sam priznala pri pristani v Sheikhu, ze se jim to stava kazdych 14 dni a casteji, tudiz jejich letovy park je asi v dost prapodivnym stavu. Chovani letusek bylo taky na miste, misto aby nam rekly co se deje, tak mi sdelily, ze byly nastvany, ze je nepustily do odletovy haly a oni si nemohly jit nakoupit. Rozhodne si tuto firmu pro pristi let na dovolenou nevyberu!!!

0/0
20.1.2007 18:44

djdave2

Re: TRAVEL SERVICE A EGYPT

cestovka te s nemi posle a nic nenadelas ...

0/0
20.1.2007 21:33

jiekeren

--- Thyronx

"Najimaji nejhorsi piloty, maji mizerne udrzovane vi Buh kde a za kolik, vypujcene letouny, a jak vidite mnohdy nedokazi udelat ani 2-3 hodinovy let."

No jo, hlavně že víš o čem mluvíš ;-D Charterové lety provozují samozřejmě všechny letecké společnosti a nemá to žádnou vazbu na kvalitu letadel, či pilotů. Pokud jde o Travel Service, jde o významnou leteckou společnost, která rozhodně patří mezi ty solidní.

Oproti tomu je zajímavé sledovat například problémy vašich amerických superairlines. Vezměme si například Airbus A300-600 společnosti American Airlies, který havaroval 12. listopadu 2001 krátce po startu z newyorského letiště JFK do hustě osídlené oblasti v Queensu. 260 mrtvých pasažérů + oběti na zemi.

Dle tvé logiky tak AA nedokáží letět ani pár minut po startu :-)

0/0
20.1.2007 17:57

vokoun6

Re: --- Thyronx

Popřípadě ty frajery z Delta Connection co se nevyznají na de facto "mateřském" letišti a odstartují z pojížděcí runwaye.

Holt Thyronx... zamindrákovaný loser a důkaz toho že "poturčenec horší turka".

0/0
20.1.2007 18:54

mosulský machredž

oo

Chartery (Thyronx1, mail, 20.01.2007 15:53 ) vlákno | reagovat

Najimaji nejhorsi piloty, maji mizerne udrzovane vi Buh kde a za kolik

To "s" jsi tam vynechal záměrně ?

0/0
20.1.2007 17:11

mosulský machredž

oo

hmm, hustá nuda - tři hodiny kroužit a pouštět si DVD filmy  - BOENING 747 V OHROŽENÍ vypadá úplně jinak ;-€

0/0
20.1.2007 17:09

Thyronx1

Chartery

Najimaji nejhorsi piloty, maji mizerne udrzovane vi Buh kde a za kolik, vypujcene letouny, a jak vidite mnohdy nedokazi udelat ani 2-3 hodinovy let. Umite si je predstavit na linkach Evropa - USA anebo Australie? Kam let trva nejakych 20 + hodin?

Nastupovat do charteru znamena zahravat si se svym zivotem.

0/0
20.1.2007 15:53

Majkyho_pupik

Re: Chartery

thyronx opet nezklamal;-DR^

0/0
20.1.2007 16:13

demon3

Re: Chartery

Běž radši kecat o autech a politice, o lítání víš evidentně houby !!!

0/0
20.1.2007 16:17

Don_Alex

Re: Re: Chartery

problém je ten že on ví houby i o těch autech a politice, ale co taky čekat od takového amerikanofilního narcise že ;-D;-D;-D

0/0
21.1.2007 0:24

Miri

Re: Chartery

No můj názor je trochu jiný, je jedno jakou společností se letí, ale není jeno jakým letadlem, a poslední doubou B-čka nějak moc dpbře nelítají, spíš padají

0/0
20.1.2007 17:03

Majkyho_pupik

Re: Re: Chartery

B-ocka znamena co?:-)nejak me nenapada jaky typ letadla ted pada. To jestli letite s renomovanyma dopravcema nebo nejakyma streofracinama je sakra rozdil:-)K thyronxovi, je to znamy mistni nestastny pablb jenz rozumi vsemu a nicemu a jeho nektere vyplody jsou uz legendou a to ze si neumi predstavit chartery na mezikontinetalnich linkach to jen dokresluje:-)

0/0
20.1.2007 17:09

Efesus

Thyronx=Brouk Pytlík z JúEsEj

Já už tě tady ty pakoune pozoruju delší dobu. Asi si, teda kromě spousty jiných věcí, pleteš chartery s africkejma low-costama ne?;-)

0/0
20.1.2007 17:23

kunde

Re: Chartery

bla bla bla...hochu, ty máš slušně vypláchnuto!!! ;-D

0/0
20.1.2007 18:45

kunde

Re: Chartery

vážený debile, CSA  např.. dělá běžně revize letadel B737,  německým leteckým společnostem  na což mají cetifikát od výrobce firmy Boeing z USA...Takového v...a aby člověk opravdu pohledal..;-D

0/0
20.1.2007 18:53

kunde

Re: Chartery

to víš že "americkej" blbečku, pouč nás...

http://cestovani.ihned.cz/c4-10041040-20219440-b00000_d-let-1348-mel-proste-smulu

0/0
20.1.2007 20:23

djdave2

Re: Chartery

20 hodin dopravni letadlo ve vzduchu nevydrzi. Letel jsem do Asie airbusem 13hodin a myslim ze uz jsme leteli na vypary :)

0/0
20.1.2007 21:36

Thyronx1

S charterem?

Nikdy!

Cena letenky je to posledni co me zajima. Mezi chartery pocitam pochopitelne i CSA. Jejich udrzba letounu a zodpovednost pilotu je na urovni charteru.

0/0
20.1.2007 15:46

honzagm

Re: S charterem?

S CSA mam jen ty nejlepsi zkusenosti. Nevim, kam na ty bludy chodis.

0/0
20.1.2007 16:02

SZYslak

Re: Re: S charterem?

No to si jeste neletel ATRkem ;-D spousta tajemnych zvuku 8-o Nejzajimavejsi bylo jak nas po vzletu purser poucoval o mobilech a ten jeho zacal do repraku vazbit zname ta dam ta dam ta dam ;-D

0/0
20.1.2007 17:47

jiekeren

Re: S charterem?

Málokdy tě vidím plácat až tak velké kraviny :-) Já sice chápu, že američané obecně nejsou nejvzdělanější, ale přece jen, pokud už o něčem mluvíš, možná bys mohl zavolat někomu, kdo ví, co to znamená "charter" a zeptat se ho? ;-)

0/0
20.1.2007 18:00

incomming_message

divné

to tříhodinové kroužení je fakt divné, v případě potřeby urychleně přistát, se to palivo dá vypustit celkem rychle, to je zcela běžná praxe, a pokud s tím mohl 3 hodiny letět, tak to už by byl za půlkou cesty na Kanáry. A cestou je letišť dost, až v závěru nad Atlantikem je to trochu problém

0/0
20.1.2007 13:56





Najdete na iDNES.cz