Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Usměvavý blondýn a podsaditý Mexikánec

Paroubek si ve středu prosadil podivné televizní představení, patrně aby je využil k sebepropagaci. Ale dopadl jako pokropený kropič. V komedii dostal roli tmavého podsaditého mexického padoucha, jenž je v úzkých, fňuká, dívá se stranou, jak v kovbojkách řečeno, úkosem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rybizek

Vyborne pane Steigerwalde! Vase clanky vzdy vystihuji podstatu, velmi rad je ctu. Dobra prace!

0/0
13.1.2007 7:05

Vilgerfortz

Herr Steigeward

Ale pane Steigewarde, vy jste snad vážně zešílel! Ta vaše přirovnání, to už není ani k smíchu, to je bohužel k zblití:-©

0/0
12.1.2007 13:15

morrissey

asi spíš ze sektoru kritiky než fans.

Staigi tady píše pořád do "rubriky" názory, ale jaký má vlastně názor? Snad všechny články co tu kdy napsal byly zaměřeny na čssg a její kritiku, jestli se to dá tak nazvat,(dost mi to připadá jako ty zprávy před 89´ kdy "neznámí" autoři takto psali o "západu") popř. konkrétní osoby. Tedy vlastně vždy, asi začal u zemana, pak špilda, gross, a teď si tady dává pariho. To je dle mého prostého myšlení celkem úzké  zájmové spektrum tohoto pisálka. Jinak já to nečtu, nikdy sem...snad jednou, jinak si řečtu jen nadpis a mrknu na fotku, ale i to je zbytečný, stačí si přečíst jen jméno autora a je jasný, že to bude zase ta stejná nuda.  

A teď k jádru věci, otázka zní....Prošel Karel koncentrčním táborem?:-)                           

0/0
12.1.2007 12:58

dykl

Re: asi spíš ze sektoru kritiky než fans.

jeho /štajgrvaldova/ averze k panu Paroubkovi nastala po tom, kdy v nějakám ohlasu p. Parouvek naspsal o jeho spjatosti o min, režimem, od té doby je to jako červený hadr na býka... bavímse tím, ale pravda je pravda....

0/0
12.1.2007 13:30

JirkaEsch

Karlovi S.

...se opravdu jenom směju ;-D;-D;-D

0/0
11.1.2007 22:45

Albert Nerom

Re: Karlovi S.

R^!

0/0
12.1.2007 8:41

Vilgerfortz

Re: Karlovi S.

já z něj už jenom bleju:-©:-©

0/0
12.1.2007 13:16

Adachi

STEIGERWALD = ŽURNALISTICKÝ DOBYTEK

Tento žurnalistický patlal odpad se vyjadřuje k osobě J.Paroubka dlouhodobě jako prase, myslím, že je na čase, aby tento normalizační autor (autor bolševické ságy "Vondrovy")napsal také něco o sobě...to by byla superprasárna. Divím se, že si nevzal Machalickou z LN a nezplodili dítě. To by byla superkreaturka kreaturka... ;-DRv

0/0
11.1.2007 18:55

relax100

Vtipný a výstižný článek

Článek se mi líbí. Důkazem že se povedl jsou i ty hysterické výlevy sockomoušů - viz. níže :-):-©  

0/0
11.1.2007 17:49

Muslym

Jak snadné je porovnat morální kvality Steigerwalda a Paroubka!

Když nadávate na Steigerwalda, zkuste také napsat hodnocení Paroubka, pokud jste ovšem nevyčerpali míru hrubosti a sortiment nadávek...

0/0
11.1.2007 15:40

moby78

Dodatek :-)

Kdyz chces brat, musis dvakrat davat ;-)

0/0
11.1.2007 15:34

moby78

Hmm

A pak ze idnes neni pravicovej ... Mimochodem, vcera to bylo ubohy od vsech protagonistu. Ja uz dlouhou dobu Paroubka taky moc nemusim, ale v zivote je neco za neco a ODS a spol. chtej vsechno za nic ...

0/0
11.1.2007 15:33

itučňák

Mexikánec?

Cikán je to. A lže taky tak!!!(Y)

0/0
11.1.2007 15:18

Kirken

Moc pěkně napsáno.

Jako obvykle, pane Steigerwalde.:-)R^

0/0
11.1.2007 11:43

Kapitan_John@centrum.cz

Re: Moc pěkně napsáno.

Soudruh Karel Steigerwald je těřce mimo! Rv:-©

0/0
11.1.2007 11:52

Eve3

Re: Moc pěkně napsáno.

Pripojuji se... taky se mi clanek libil... clanky pana Steigerwalda ctu rada - vtipne a trefne... :-)

0/0
11.1.2007 12:47

_m-

Re: Re: Moc pěkně napsáno.

Vtipné trefné a úderné - už 30 let;-)

0/0
11.1.2007 13:04

Adachi

STEIGERWALD = LAŽNOVSKÝ

Pak jste nemocná a měla by jste k lékaři...není to vtipné ani trefné, je to blbé stejně jako Steigerwald...;-)

0/0
11.1.2007 18:56

dykl

Re: Re: Moc pěkně napsáno.

nevím jak jste stará, ale asi se nemůžeta pamatovat na "Vondrovy", to byste se teprve bavila, až k pláči, nebo spíš jenom k němu....

0/0
12.1.2007 13:33

pajadaja

Zaprodanci

Koukám,že když Paroubek mluvil o zaprodancích, přisluhovačích a novinářské špíně, tak nebyl tak daleko od pravdy, článek jak z dob totality,jen místo rudého kabátu modrý střih Rv 

0/0
11.1.2007 11:35

Kockodan_Dianin

Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

tímto článkem jste se vrátil do svých mladých let, konkrétně do roku 1989. V té době už všichni (včetně komunistů v Prognosťáku) věděli, že KSČ je dávno za zenitem a Jakeš je směšný kašpar. Jen Vy (jakožto správný komunistický rektoskop, který podepsal Antichartu) jste pořád psal ty své článečky typu "Kdo seje vítr, sklízí bouři", "Opět vylezli", "Zrádci a zaprodanci" a "Závěry (nevímteďkterého) sjezdu KSČ splníme".

Nyní je jasné, a to i čestnému předsedovi ODS, že ODS je díky neschopnému Topolánkovi na kolenou a Topolánek je směšný kašpar. Jen Vy, soudruhu Steigerwalde, budete psát opak a opět lhát až do hořkého konce. Abyste potom mohl třeba zase převléct kabát.

BTW, protože ODS opravdu nemám rád, přeji si, aby Topolánek setrval v jejím čele co možná nejdéle.(Y)

0/0
11.1.2007 10:46

vasekpasek

Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

Ano, to je pro současnou sockom typické. "Někoho" nebo "něco" nemají rádi a na tom staví svůj volební program. Bylo by možná lépe říci, že někoho rád mám, zdůvodnit to a říct chci to a to...

0/0
11.1.2007 10:55

Heralik2

Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

Nejlépe je hned nazvat komunisty, což z úst a pera někoho, kdo s KSCM tvori blok, je vice nez trapne..

0/0
11.1.2007 11:01

Kockodan_Dianin

Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

Když si, studente, přečteš jakoukoliv diskusi zde na idnes, tak uvidíš, že nenávist a sprostotu používají místo myšlenek představitelé modré chátry.

Já se Ti, studente, přiznám, že proti nikomu a priori nic nemám. Jen mi vadí primitivismus a arogance, jakož i hlad po zlodějnách, u představitelů současné ODS a také překabátěný komunista soudruh Steigerwald.

My, svobodní lidé, nemusíme, studente, někoho "milovat", tak jak soudruh Steigerwald Lenina, Husáka, později Klause a Topolánka. Nám stačí, abychom se mohli realizovat ve svobodné zemi, kde dobro je bráno jako samozřejmost a zlo a zlodějny jsou potrestány. K takové zemi má Česko díky vládám ODS (samozřejmě i kvůli protektorátní a komunistické minulosti) hodně daleko.

0/0
11.1.2007 11:05

Robin Ood

Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

;-D"nenávist a sprostotu používají místo myšlenek představitelé modré chátry." ;-D  Člověk se vždycky pobaví, když slyší nadávání na sprostotu od někoho, kdo používá výrazy jako "modrá chátra" nebo "překabátěný komunista"R^;-D 

0/0
11.1.2007 11:08

vasekpasek

Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

Líbí se mi, jak tu nadáváte na komunistické poměry a přitom právě v oněch dobách temna bylo tak typické, že když vyšlo na povrch něco protirežimního, autor byl v médiích okamžitě rozcupován na cucky a věcná argumentace žádná. Kdybyste původně napsal, že článek se vám nelíbí, nesouhlasíte a přidal důvody, neřeknu ani popel (mimochodem s tím článkem osobně moc nesouhlasím, tolik optimismu jsme si totiž snad ani nezasloužili).

Co se týče milování... Já k volbám osobně chodím volit podle programu, který mi vyhovuje. Na to nepotřebuji někoho milovat. Program socdem jsem bohužel letos nějak nezaregistroval...

Zajímavé, jak vám vadí zlodějiny ODS (a bohužel máte zřejmě pravdu) a vůbec vám nevadí, co se tu dělo za vlád socdem

0/0
11.1.2007 11:14

Hans59

Re: Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

Líbí se mi, jak tu nadáváte na komunistické poměry a přitom právě v oněch dobách temna bylo tak typické, že když vyšlo na povrch něco protirežimního, autor byl v médiích okamžitě rozcupován na cucky a věcná argumentace žádná.- konec citátu. Jernže právě takový Hujerové , karieristé a převlékači kabátů jako soudruzi Steigergottwald a Komárek v té době temna přesvědčovali masy zrovna o opačné pravdě a s nimi většina umělecké brandže. A i když si člověk poslechl západní radia, tak tíhle a další ho po zbytek dne přesvědčovali, že pravda je jiná.

Osobně pro mne jsou jenom hloupí Hujerové, osobně mne víc zklamal Pavka Kohoutů.

0/0
11.1.2007 16:04

not suitable for food

Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

;-D jsi akorat k smichu. kdyz ti vadi primitivismus a arogance, tak proc se tak sam chovas? :-©

0/0
11.1.2007 11:20

pajadaja

Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

Bohužel máš pravdu, soudruzi podnikatelé mají k slušnosti hodně daleko  a tak stále platí - slušní lidé ODS nevolí R^

0/0
11.1.2007 11:37

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

"soudruzi podnikatelé " moc hezky protimluv ;-D;-D;-D

0/0
11.1.2007 12:03

pajadaja

Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

Proč myslíš ? Ve straně byli ti, kteří se umí otáčet za korouhví a hledat výhody a ty samé vlastnosti má spousta podnikatelů.

0/0
11.1.2007 13:29

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

Aha, takze pro tebe je podnikani hledani vyhod a otaceni za korouhvi? Hmmm. Tebe uz pustili z vazby, Dolezele? ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.1.2007 15:27

Hans59

Re: Re: Re: Soudruhu antichartisto a normalizační dramaturgu Steigerwalde,

R^[>-]sohlas

0/0
11.1.2007 15:53

vasekpasek

Tak nevím

Dost dobře nerozumím tomu, kde pan komentátor vzal ten bezbřehý optimismus. Z článku jako by vyplývalo, že Paroubek pomalu končí a to já si, bohužel, nemyslím.

Nicméně demagogické komentáře Hanse jsou fantastické a krásně jsem se pobavil. Např. ten, že nejvíc po moci tady touží Topolánek, byl opravdu dobrý;-D

0/0
11.1.2007 10:42

jardahorak

Hmmmm

Doted jsem nepochopil proc na tehle maskarade Paroubek tak trval? Co tam vlastne sel rict? Precist predvolebni program? Nebo prohlasit ze vladu opravdu, ale opravdu nepodpori? a) program mohl precist na tiskovce b) prohlaseni o nepodporeni vlade mohl prohlasit tamtez, navic uz to kazdy davno vi. Proc trval na diskusi pred kamerami kdyz diskutovat proste nesel? 8-o

0/0
11.1.2007 10:39

vasekpasek

Re: Hmmmm

Samozřejmě že tam šel číst program. Musel prostě ukázat, že hlavní důvod nepodpoření nespočívá v tom, že vládnout chce ON, ale že jsou tu jiné důvody. Navíc bylo velmi prestižní si o kamery říct a pak je taky dostat. Vypadá tak před voliči, že má všechno pevně v rukou

0/0
11.1.2007 10:44

jardahorak

Re: Re: Hmmmm

Aha, takze zase jedno ze silackych gest... Nu coz, na nektere to, jak se zda, zabira...

0/0
11.1.2007 10:58

NARODNI STRANA

SILNA VLADA JE JEDINE RESENI

[>-]Hloupost jejich pocinani je v tom, ze by aba dva, pri vzajemne dohode mohli dospet ke kompromisu a zvoleni takoveho volebniho systemu, ktery by vyloucil slabe vlady.

Jednoduse vitez voleb by mel vladnout, na tomto pravidle by se asi oba shodli. Vitez by k vladnuti potrebovla jeste jednoho koalickniho partnera, jelikoz by jako vitez dostal nejaky bonus v podobe mandatu navic. Tim by se doufam vyloucili extremiste, jako jsou Zeleni a KSCM a nevznikl by vetsinovy system. Potom by mohli byt pravicove, stredopracicove ci stredolevicove vlady.

Jenze oni jsou tak hloupi a do sebe zahledeni, ze se ani na tak vyhodnem pravidle nedohodnou.Proto tu bude trvat neustale takova vlada-nevlada, zalozena na krehke koalici nesourodych subektu ci prebehlicich.Coz teto zemi vubec neprospiva.[>-]

0/0
11.1.2007 9:52

J. Adamec

Re: SILNA VLADA JE JEDINE RESENI

Ono bude bohatě stačit, když se vyloučej extrémisti jako Národní strana R^. Na vyloučení KSČ by klidně stačil zákon.

0/0
11.1.2007 10:56

_m-

Bohužel jsem akci neviděla,

ale usměvavého blondýna na koni, který v pohodě převálcoval ulepeného mexikána si jaksi ne a ne představit............

0/0
11.1.2007 9:47

Heralik2

Re: Bohužel jsem akci neviděla,

Tak proč se k tomu vyjadřuješ, když jsi to neviděla? Nebo jsi si chtěla prostě jen tak qvoknout? :-)

0/0
11.1.2007 9:59

_m-

Re: Re: Bohužel jsem akci neviděla,

Já se nevyjadřuju k pořadu ale k velmi tendenčnímu článku pana Steigerwalda. :-P qok

0/0
11.1.2007 10:04

Bouše

Re: Re: Re: Bohužel jsem akci neviděla,

Velmi tendenční je spíše tvůj názor na Steigerwalda. Náhodou to vystihl docela přesně.

0/0
11.1.2007 10:49

_m-

Re: Re: Re: Re: Bohužel jsem akci neviděla,

Můj názor na pana Steigerwalda je opravdu stále stejný a podložený zkušenostmi, ale to nechme stranou. Opravdu mi chceš tvrdit, že Topolánek působil uvolněně a přesvědčivě? Tím víc mě mrzí, že jsem ten přenos neviděla - taková změna  za necelých 24 hodin je skoro zázrak. Jestli on nebyl v Lurdech?

0/0
11.1.2007 11:16

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel jsem akci neviděla,

Nejen Topolánek, všichni zástupci jeho vlády hovořili věcně a rozumně. Na rozdíl od Paroubka, který tam upoceně předčítal volební program ČSSD, což podle něj mělo být konstruktivní jednání. Soudný člověk musel vidět ten nebetyčný rozdíl.

0/0
11.1.2007 11:22

ama.lka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel jsem akci neviděla,

ano, zvlast uvolnene, vecne a rozumne znelo: ... slavku sobotko, kaslu na ty kamery,....

0/0
13.1.2007 13:16

Heralik2

Re: Re: Re: Bohužel jsem akci neviděla,

No, ale vyjadřuješ se k něčemu, co někdo popsal a cos neviděla, takže to moc hodnotit nemůžeš. Ale protože neobdivoval Paroubka, tak je tendenční... Kdybys to viděla, možná s tim clankem budeš souhlasit, takhle fakt radši neqokej :-)

0/0
11.1.2007 11:01

_m-

Re: Re: Re: Re: Bohužel jsem akci neviděla,

Typické :-). Kdo neobdivuje Topolánka musí nutně obdivovat Paroubka, viď? Přitom k hodnocení Paroubka jsem se nevyjádřila pokud vím. Pro modrého kohoutka je ovšem jiné myšlení než modrooranžové (eventuelně modrorudé) nemyslitelné. Ale na to už jsem si zvykla.

0/0
11.1.2007 11:13

Konstrukter

Souhlasím

"Blonďák Mexikánce komanduje, ovládne scénu, je věcný, vtipný, zdá se zástupcem pravdy ve vsi. Tím získá i venkovany, které už kuňkající bandita nebaví."

Krásně jsi Karle popsal sebe i své modré soudruhy. Jen bych se toho nebál a klidně bych napsal, že si získá tupé venkovany. Tím nic nezkazíš a navíc to bude pravda.;-)

0/0
11.1.2007 9:41

Heralik2

Re: Souhlasím

Hele, venkovane, je čas platit půjčky za vánoční dárky. Tak šup šup, sbírat staré železo, ať nemusí exekutor pro tvou starou škodovku :-)

0/0
11.1.2007 9:42





Najdete na iDNES.cz