Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brát se nebudeme, říká Topolánkova partnerka

Premiér Mirek Topolánek a jeho stranická kolegyně Lucie Talmanová odhalují svůj vztah postupně. Nejprve premiér přiznal, že opustil manželku a žije s místopředsedkyní Sněmovny. Talmanová pak potvrdila, že je skutečně těhotná. Jestli s Topolánkem, však už neřekla. Brát se prý ale nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vev

Telmanova je hlavne krava

Ja jsem uz v roce 2002 odevzdal neplatny hlas ODS, protoze bych pro ne hlasoval, ale napsal jsem na ten listek, ze Talmanovou nechci.

Topolanek je predseda "konzervativni" ODS? Takto se predseda konzervativni strany nechova. Predstavte si, co by rekli v Britanii v 80. letech, kdyby zjistili, ze Zelezna Lady suka s nejakym poslancem konzervativni strany.

A nebo se uz z ODS pomalu, ale jiste stava strana liberalu??

0/0
9.1.2007 23:41

DraganM

Re: Telmanova je hlavne krava

Copak je ODS konzervativní strana??? To taky můžeš tvrdit, že KDUČSL je křestanská strana. S vůdcem Čunkem. Známý to křestan, nehříšník;-D...

0/0
10.1.2007 9:47

tenisovejloket

Re: Telmanova je hlavne krava

hlavně že ty jsi inteligent - znáš jí? neznáš, že jo?

0/0
10.1.2007 16:29

blastula

Malý konstruktivní návrh

Mám dojem, že k naší realitě patří jakési rozšířené partnerství. Většina mužů má ( minimálně občas) nějakou tu  milenku, ženy zas nějakého toho přítele. Nechtělo by to  udělat nějaký zákon, který by tuhle realitu legalizoval i právně- když už se můžou brát gayové- nic proti nim,když se mají rádi.  Co by se ušetřilo dramat, drbů,nervů , novinářům práce -a ani by se nemuselo ZATLOUKAT,ZATLOUKAT,ZATLOUKAT!

0/0
9.1.2007 11:05

babacek

Hloupá to aféra.

Je snad Topolánek první můž který zplodil nemanželské ditě? A je Talmanová první svobodnou matkou ?Připadám si jak na počátku 20 století kdy lidé po svobodné matce i plivali.Co by mne naopak zajímalo? Prznil Paroubek malá děvčátka nebo ne ?:-P

0/0
9.1.2007 8:37

_m-

Re: Hloupá to aféra.

1)  Když ženatý muž a otec a dědeček  zplodí "chtěné" (ona přece tvrdí, že dítě chtěli....) nemanželské dítě dřív, než vypořádá svoje předchozí závazky vůči manželce a dětem, tak to něco svědčí o jeho zodpovědnosti. Nezodpovědnej soused je mi fuk, nezopovědnej premiér nikoli.

2) co myslíš? Vážně si myslíš, že kdyby na tom bylo něco pravdy, tak by se v tomhle honu na Topolánka nenašel nikdo, kdo by pozornost novinářů upřel jinam? Nemlüvím teď o trestním řízení, jen o novinářské pozornosti.

0/0
9.1.2007 8:43

babacek

Re: Re: Hloupá to aféra.

1) I premiér je muž s klady azápory a tak nevěra premiéra je pro mne nepodstatná.Podstatné je aby funkci premiéra plnil ku prospěchu lidu.

2)Dotyčný má velkou moc a tak dokud jí bude mít ve svých rukách nikdo nebude pátrat po pravdě ani ten nejinvestigativnější novinář.

0/0
9.1.2007 8:56

_m-

Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

1)  chování premiéra v této - jinak pro všechny nezúčastněné vlastně banální aféře - hodně vypovídá o jeho charakteru

2) Nezlob se, ale tohle tvoje tvrzení je malinko úsměvné. Byli mocnější muži kterým investigativní novinařina zlomila vaz. Od toho jsöu novináři .

0/0
9.1.2007 9:00

babacek

Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

1) To je věc názoru,mám na věc odlišný.

2) Myslím,že Kubice byl v lepším postavení než nějaký pisálek a málem na to doplatil životem.

0/0
9.1.2007 9:03

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

2) to víš odkud? Od Langra? nebo tos byl ty, kdo odstřelovači strhl ruku? R^

Promiň ale já jím (všem, aby bylo jasno modrým jako oranžovým) nevěřím ani 10%.

0/0
9.1.2007 9:05

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

To nebudu komentovat.

0/0
9.1.2007 14:25

Eve3

Re: Hloupá to aféra.

Tvuj nick znam a tve pispevky prubezne ctu a musim priznat, ze vetsinou s nimi souhlasim a jsi mi tak nejak sympaticky :-)... ale... tady silne nesouhlasim... myslim, ze NIKDO aspon trochu inteligentni nebude po nikom plivat, po svobodne matce uz vubec... jenze... kazdou svobodnou matku provazi nejaky pribeh... zasadne si ale nemohu vazit jednoho typu divek (zen) - lovkyn, ktere se vedome zapletou se zenatym (a vetsinou uz financne zajistenym) muzem, casto slavnym ci mocnym a zkousi ruzne finty, jak jej od jeho puvodni rodiny odloudit...

0/0
9.1.2007 12:08

babacek

Re: Re: Hloupá to aféra.

Nezlob se,ale Talmanová není ani mladice ani naivka a to se přece stává,že dva lidé k sobě najdou cestu když spolu tráví většinu času i když pracovně.Nejsou prvními ani posledními,jsou pouze víc na očích.

0/0
9.1.2007 14:02

Eve3

Re: Hloupá to aféra.

Vsichni to zname - nesourody par - zena kolem triceti (casto i mladsi) s prosedivelym muzem kolem padesatky a kolem se batoli "dalsi sada deti"... vetsinou tyhle divky nemivaji zajem o nemajetne muzske, ale o ty, co maji tucna konta v bankach a zadek si vozi v drahych zahranicnich vozech...  :-/

0/0
9.1.2007 12:09

babacek

Re: Re: Hloupá to aféra.

Tak jim to nezáviď vždyť je to i naopak kdy majetná žena vymění manžela za mladší model.:-)

0/0
9.1.2007 13:59

Eve3

Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

Myslis, ze zavidim Talmanove Topolanka ci Topolankovi Talmanovou... ;-) nebo snad... ze zavidim mlade stareho ci stare mladeho... ;-) 

Ja jenom stavim na tom, co me ucili uz mi rodice jako malou holku... a to, ze vlastni stesti nemuzes budovat na nestesti druhych... tot vse... nekdo hold zasady ma a nekdo ne...  :-)

0/0
9.1.2007 17:53

babacek

Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

Tím,že se dva lidé rozejdou si budují budoucnost na neštěstí druhého ?To snad nemůžeš ani myslet vážně.;-(

0/0
10.1.2007 5:51

Eve3

Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

Mily, zlaty, zenaty chlap (ci vdana zena) by mely byt pro "hledace vztahu" vzdycky "tabu"... muzes tady psat, co chces... je to tak, ze lide, kteri o nevere prohlasuji, ze neni amoralni, ji obvykle sami provozuji (pak chapu jejich nazor ;-)) a ta druha skupina, ktera je verna, se na neveru kouka s despektem... a je uplne jedno, zda se pise 20. stoleti ci 21. stoleti... nevera je amoralni a s tim NIC nenadelas... :-/   

0/0
10.1.2007 16:18

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

No když chceš takovou jistu o jaké píšeš tak potom zbývá jedno.Staň se nevěstou pána Boha vstup do kláštera. Ten ti bude věrný na vždy.

0/0
11.1.2007 6:28

Eve3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

Ja jsem uz jednou pred oltarem stala a ten svazek trva dosud... stale jsem zamilovana a stale to funguje... muj muzsky vypada zatracene dobre, ale vim, ze nemam duvod zarlit a on taky ne... lide si neverou zbytecne komplikuji zivot... ;-)

Dik za radu - tak snad mozna priste... Preji ti hezky den!  :-)

0/0
11.1.2007 10:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

To rozhodně nebyla rada,ale konstatování.

Jinak vám to přeji i když musím poznamenat,že jste vzácnou vyjímkou tak jako některé chráněné druhy.

Přeji aby vám to vydželo.:-)R^

0/0
11.1.2007 13:20

Eve3

Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

A jeste neco na vysvetlenou... kdyz mas nekoho opravdu rad, citis se s nim dobre, vstoupis s nim do manzelstvi, ten dotycny se pro tebe stane nejenom partnerem, milencem ale i nejlepsim kamaradem, mate deti... neni hloupe takoveho partnera podvadet... chodit tajne na schuzky a lhat... je to trapne pro obe strany...

0/0
10.1.2007 16:26

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

Když vstoupíš do manželství tak to neznamená,že stav zamilovanosti bude trvat ještě za 20 let.A to je právě ta největší chyba,že lidé kteří si přestanou rozumět spolu zůstanou právě kvůli dětem.Právě takové případy mnohdy vyustí v rodiné tragedie.Protě lidé se seznamují a rozcházejí.Ještě bych dodal,žádný milenecký pár se nezná tak dobře když vstupuje do manželství aby byla jistota,že budou spolu do smrti.

0/0
11.1.2007 6:25

Eve3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

V necem mas pravdu... po nejake dobe muze opravdu stav zamilovanosti vyprchat, ale pak by se lide spolu sednout, zkusit treba reseni hledat v poradne, a kdyz ani to nepomuze, tak se, pokud to jde, jako kamaradi rozejit... ale nevera jeste za trvani manzelstvi... ne, to se mi nelibi... mam kamaradku (Britka, lehce pres tricet, 2 deti), solidni holka a taky se rozvadi... takze rozvody primo neodsuzuji, nekdy to proste jinak nejde...

0/0
11.1.2007 10:26

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hloupá to aféra.

Řeknu to takhle.Slepovaný hrníček již nikdy nebude dělat dobrotu.:-/

0/0
11.1.2007 13:24

Eve3

Re: Hloupá to aféra.

Mam-li sva slova prevezt ze vseobecne roviny k pripadu pi. Talmanove... prece vedela, ze Topolanek je zenaty, dokonce pry znala osobne jeho zenu... ja osobne si ji vazit nemuzu a mrzi mne, ze zastupuje stranu, kterou jsem volila... Je mi lito pi. Topolankove a jejich deti, hlavne syna - tomu je ted, nepletu-li se, 13-14 let (je presne ve veku meho syna) - je to velmi citlivy vek a zejmena pro nej to musi byt devasutjici... museli mit chudaci moc smutne Vanoce...  :-/

0/0
9.1.2007 12:20

babacek

Re: Re: Hloupá to aféra.

Nebuď staromodní.Děti žádné smutné vánoce neměli a nevidím ani důvod proč. Ty děláš jako by se něco podobného nedělo dnes a denně. Smutné vánoce měla matka ( i děti ) které děti vzali a vrátili do Argentiny a jí podobné.Z nevěry nedělám závěry,není již 19 ani 20 století.:-)

0/0
9.1.2007 13:57

OldFaker

Ta genetika...

...asi tohle století nechápu: jak může slepice ( neprotestovat - s takovým blbem může chrápat jen slepice! ) zplodit dítě s opelichaným kocourem a být těhotná....? Snést Topolánkovi vejce, prosím, je to divné, ale beru to jako divnou vývojovou cestu! Jenže pták a těhotenství?

0/0
8.1.2007 22:09

Eve3

No, hlavne, ze vime...

No, hlavne, ze jsme byli ujisteni milenkou Topolanka, ze vi, jak se pani  Topolankova citi... to me uklidnilo... a chudaka pani Topolankovou asi taky... 8-o 8-o

0/0
8.1.2007 20:58

opportunity

Re: No, hlavne, ze vime...

"Nemám výčitky a nevím, proč bych je měla mít"

8-o8-o

0/0
8.1.2007 21:00

captain cook

tohle je lepsi nez americka mydlova opera...

tolik Cechu dava rady panu Topolankovi jak si ma zaridit osobni zivot! Jako kdyby zivot kazdeho z vas byl 100% sporadany. Ohrozuji jeho osobni zalezitosti statni bezpecnost nebo vykon vlady? Nepozoruji. Spis si myslim, ze naopak by se to ted melo zlepsit. Ted kdyz to prislo na verejnost, muze se pozornost medii zamerit pro zmenu tam, kde to je opravdu dulezite. Tim daji moznost panuTopolankovi, aby se bez dalsiho rozptyleni mohl venovat zalezitostem sve strany a svemu zamestnani.

0/0
8.1.2007 19:44

bondy_

Topolanek o slusne spolecnosti

Koho chce pan s gulema poucovat o tom, co se dela a nedela ve slusne spolecnosti? Ja pro zmenu podotykam, ze ve slusne spolecnosti se predevsim nepestujou milenky, a uz vubec se neuvadej do jinace a neopousti se kvuli nim rodina.

0/0
8.1.2007 19:13

captain cook

Re: Topolanek o slusne spolecnosti

Prestan moralizovat a probud se ze snu do skutecnosti. Milenky/milenci, rozpad manzelstvi apod jsou v Cesku jako i jinde samozrejmosti ve vice nez 50% manzelstvi. V dalsich procentech to existuje ale jednomu nebo druhemu se to podarilo ututlat andbo se manzele rozhodli ze kvuli detem nebo penezum zustanou spolu, ale kazdy si bude zit vlastnim soukromym zivotem. Tak to zbyva asi jen nanejvys 30% manzelstvi, ktera podle tve definice patri do slusne  spolecnosti.

Znamena to podle tebe, ze Cesko je vetsinou neslusna spolecnost? Fuj, to abysme si odsedli !!!:-P

0/0
8.1.2007 19:50

vev

Re: Re: Topolanek o slusne spolecnosti

samozrejmosti take je, ze skoro kazdy taky nekdy neco ukradl, nebo lhal. Ale ja nechci premiera, ktery lze a nebo krade.

0/0
9.1.2007 23:48

captain cook

Re: Re: Re: Topolanek o slusne spolecnosti

To nema absolutne zadnou souvislost s neverou. pindas.

0/0
10.1.2007 9:28

Eve3

Re: Topolanek o slusne spolecnosti

Taky to tak vidim... a ja se tesila, ze tam po Paroubkovi prijde konecne nekdo, za koho se nebudu muset stydet... Cim ten Topolanek premysli?? Hlavou to asi nebude...  :-/ :-/

0/0
8.1.2007 20:51

captain cook

Re: Re: Topolanek o slusne spolecnosti

kdyz uz tak moralizujes, cim asi premysli ten tvuj..anebo zadneho nemas?

0/0
9.1.2007 6:43

Eve3

Re: Re: Re: Topolanek o slusne spolecnosti

:-) ale ano jsem vdana... a stale za toho stejneho... a nejsme jenom manzele, jsme taky nejlepsi kamaradi... sex nas spolu bavi, nehledame ani jeden milenence ci milenku a byt verny jeden druheme pro nas neni jenom fraze... ale ted ti uz asi pripadam smesna a nemoderni, protoze manzelstvi a vernost je zrejme pro mnohe, kteri tady pisou, uz prezitek... :-/

0/0
9.1.2007 11:20

opportunity

Že se nebudou brát, je snad jasné.

U nás je sice uzákoněno registrované partnerství, ale mnohoženství zatím ne. ;-)

0/0
8.1.2007 18:49

Hujajá

Omluva

Omlouvám se za svůj předchozí příspěvek všem příznivcům zelené Jacqeliny. Chápu, že jako příznivci vyspělých rozmnožovacích instinktů našich rómských spoluobčanů, se mnou nebudete souhlasit.

0/0
8.1.2007 18:38

Hujajá

Paradox

 Je

prokazatelné, že od doby navázání nemanželského intimního styku, selhával pan

Topolánek stále více v rozličných jednáních o vládě vítězů voleb. S tím

se přece lze ztotožnit, ne? Potom lze dojít k formulaci paradoxu, že z někoho

mohou koule udělat vola.

0/0
8.1.2007 18:17

jkzrt

Re: Paradox

Ale vůl kule nemá!

0/0
8.1.2007 18:43

_m-

Re: Re: Paradox

No a to jsou ty paradoxy pane Vaněk........

0/0
9.1.2007 8:39

rh2

?

Je tohle téma vážně tak důležité? Není podstatnější činnost kvůli, které je Topolánek placen z věřejných financí? Jestli si někdo z vlády někde vrzne nebo ne mi eletřinu nezlevní.

0/0
8.1.2007 17:39

regano

..včera ve "STŘEPINÁCH"..ČT1

..Topolánek dorazil na jednání o vládě na němž se pohybovali i reportéři s kamerami a celkem sedlácky zvolal na kolegy:TAK CO JSTE ZASE VYMYSLELI ZA PÍÍČČOVINY..Takže asi takhle Je to hňup a dokud ho nenaučili stylisti a profíci jak koukat,mluvit a chovat se ,tak ve své přirozenosti vypadal vedle Paroubka v TV debatách jako blbb..Mimochdem i jeho nahrávka s Dalíkem,kde hovoří o některých spolustranících jako o zmrrddech..No střípky ke střípkům tohoto politického orangutana jen odhalují(viz poslední výpady do vlastních řad bez ovládání)j..viz noci dlouhých nožů atd...No,máte ho mít.

0/0
8.1.2007 16:53

opportunity

Re: ..včera ve "STŘEPINÁCH"..ČT1

Včera v poledne byl v telce celkem hezky namakeupovaný :-)

0/0
8.1.2007 18:44

trojuhelník

Re: ..včera ve "STŘEPINÁCH"..ČT1

Někdy mě přijde jako nastrčený beran a kormidluje ho výkonná rada, takový jaký je, jim pro své účely vyhovuje, asi technologie politiky v Čechách.

0/0
8.1.2007 19:15

tonicekXXL

Pánové obhájci PRAVDY.

Kdo z vás zná chlapa, který přijde domů a manželce řekne: Dneska jsem se vyspal s pěknou, mladou kočkou, ale nic se neděje, my se přece máme pořád rádi?

0/0
8.1.2007 16:40

hnusnej zlej chobot

Re: Pánové obhájci PRAVDY.

Akorát že Tupolánek je víc na očích, a tudíž měl být opatrnější.. docela lituju jeho ženu. Myslím tu zatím zákonitou.

0/0
8.1.2007 16:51

tonicekXXL

Re: Re: Pánové obhájci PRAVDY.

Takže ten co by dokázal by byl lepší premiér?

0/0
8.1.2007 16:54





Najdete na iDNES.cz