- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super, tak až zase bude chtít Evropa přepravit svá vojska na Balkán, tak už USAF nebude muset posílat 20x C17, ale už je 17kusů. Fakt řešení.
A někde tu plkali, že EU má síly rychlé reakce. Má ho.... Vždyť to není čím vozit!!!
vojenský speciál E-10c JS...
Žádné nové letadlo, žádná akce v Pákistánu.
Který pseudonovinář tuhle snůšku polopravd splodil?
Jediný C-17 který existuje je od firmy McDonnell Douglas, tak jakýpak Boeing? Více viz. http://www.military.cz/usa/air/in_service/aircraft/c17/c17.htm
Krom toho nový taky moc není, jeho kořeny sahají do roku 1980 a ve výzbroji USAF je od roku 1994. A obří taky zrovna není, takový Lockheed C-5 Galaxy nebo Antonov An-124 Ruslan jsou ještě zhruba o 20 metrů delší, o letounu Mrija ani nemluvě.
autor pise ze Nato nema obri transportni letouny a co so letouny ANTONOV AN-124-100 ? ty jsou uz od brezna k dispozici NATO na Lipskym letisti v ramci Strategic Airlift Interim Solution. Je to k preklenuti do roku 2010 nez budou dodana nova letadla Airbus A 400M. To zas muselo asi z Boeingu vypadnot vsimnyho.
To je nějaká blbost. A400 a An124 jsou ruzné kategorie. A tipl bych si, že zcela určitě nejsou v nájmu NATO.
'Většina letadel, která se ve světě používají, jsou od firmy Boeing.
Měl jsem to štěstí, že jsem se do toho letadla mohl podívat osobně na CIAFu 2001 a je fakt neskutečně obrovský. Podle nákresů, do kterých jsem mohl nahlédnout, bylo vidět, jak se tam krásně naskládají ty tři vrtulníky nebo třeba čtyři velké transportéry atd. Super zážitek.