- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi nikdo z nás přesně neví, jak to bylo a zda je ten kluk je labilnější a na některé věci reaguje až příliš nebo má doma peklo, či učitelka nezvolila nejlepší cestu potrestání, vzhledem k povaze žáka.
Na našem školství přesto není něco v pořádku. Například na střední škole jsem měl učitele, který si na mně od druhého ročníku sednul a dusil mne. Ale že dusil. Dokonce jsem kvůli němu dělal maturitu až v září. Přitom na základní škole a později na další škole jsem nikdy problémy neměl. Ten učitel ze mně dělal blbce, schválně mne vyvolal, když jsem to neuměl. Když byla hodina třeba hned po sobě, vyvolal mne vícekrát a já dostal další špatnou známku. Nejsem člověk tvrdých nervů,ale díky němu se ze mne stal flegmatik. Prostě jsem ho ignoroval. Maturita mne stála mnoho úskalí.
Takže si myslím, že když by na mém místě byl někdo nervově slabší, mohl by se složit, či provést něco špatného. Věřte, že už ho nikdy nechci vidět a takový člověk by ani neměl učit.Bylo v něm i něco dobrého,ale ...
mas na mysli neco jako vojín Pyle v Olověný vestě?
zajímalo by mě, jak to musí vypadat u něj doma. Pokud má rodiče typu "jestli přineseš důtku, tak uvidíš ten tanec, vyhodíme ti morče, zakážem tohle i tamto...", tak je pochopitelné, že se k takovému zoufalému kroku uchýlí. Těžko by se k něčemu podobnému uchystal, kdyby rodičovstvo dokázalo podobnou kravinu, jako je důtka, brát s nadhledem. Kdyby se moje dítě zabilo kvůli nějaké důtce, tak bych snad šla za tou učitelkou a vlastníma rukama bych jí roztrhala.
já mám spíš pocit, že je to tam právě naopak a klučinovi ruplo v bedně s tím, že zklamal rodiče... podle mne je ten klučina extrémně citlivý introvert, co má za nejlepšího kamaráda morčáka.. (a to nemyslím nijak hanlivě, by bylo jasno)
Mám dceru ve druhé třídě na ZŠ a můžu říct, že škola jede stejně jako když jsem chodil do ZŠ za socíku já. Je to hrozný psycho pro ty děti. Autoritativní vyžadování poslušnosti, známkování, neschopnost řešit šikanu, příkazy, zákazy, diskuse vesměs žádná. Případné problémy jednotlivých dětí se řeší na schůzce před všemi ostatními rodiči apod. Jsem jak katalyzátor, místo abych holce občas něco vytýkal nebo káral za školu jí radši pořád utěšuji a chválím, protože jinak by snad už skočila pod trolejbus.
Mluvite mi z duse. Taky mam doma druhacka a vcera jsme meli rodicovskou schuzku - situace naprosto analogicka. Pani ucitelka si stezovala, jak je kluk bez zajmu, a ze ho nic nebavi, pritom bych rekl, ze je zvidavy nekdy az moc, sam si moc rad cte a stale neco pise, jen v te skole ho to jaksi neba :-) Chapu, ze ucitelka ma na starosti dalsich petadvacet deti, ale vzbudit zajem v detech by se mela snazit. Je to preste ta autoritarska 'stara skola'. Nas kluk je zvykly diskutovat, kdyz se mu neco nelibi, a to ji vadi. Co kdyby to pry delal kazdy... No to by teda bylo nestesti!!! :-) Hodne trpelivosti!!!!
Dnesni progresivni doba klade na lidi mnohem vyssi naroky nez drive. Od vsech se ocekava bezprikladny a prvotridni vykon. Bohuzel i od deti.
Smůla je, že si školáci asi myslí, že po skoku z nuseláku postoupí do dalšího levelu....a přitom je game over.
proč radši nemlčíš? není to lepší než napsat takovouhle blbost? jsi jeden z mála kdo kolem sebe do světa dobrovolně troubí JSEM HLUPAK, protoze tahle tva veta nicim jinym nez timto vykrikem neni...
řekl bych, že bude příliš přecitlivělý... lékaři by mu měli doporučit v rámci "otrkávání se se světem" hodinu denně na diskuzích tady