Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zraněné Korejky zůstávají v nemocnici, s lékaři nemluví

Zdravotní stav pěti severokorejských šiček, které v neděli vpodvečer srazilo osobní auto na silnici u Bavoryně na Berounsku, je stále vážný. Dalších osm Korejek zůstává s lehčími zraněními v nemocnicích. Tam ale odmítají mluvit s personálem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gentlastwo

Celý život sem si dělal vtipy z policajtů..

Ale pro   takový  řidiče   co   zabijou vo   půlnoci   tři  poldíky, nebo   vrazí do

skupiny   chodců...Bych  obnovil   kasemasty  na Špilberku a nechal jim  kapat   vodu na hlavu..

0/0
14.11.2006 23:10

Schari

Chyba obou stran

Ten úsek na kterém se to stalo znám. Je to rovná a přehledná část silnice. Korejky šly na špatné straně silnice, pravděpodobně bez jakéhokoliv oblečení s reflexními pruhy nebo osvětlení, což je u těchto lidí naprostý standard. Chodí si po silnici jak se jim to hodí, znám to z vlastní zkušenosti a v tomto jsou nepoučitelní a nepřizpůsobiví. Nesou tak na tomto velký podíl viny. Na druhou stranu, jak jsem už řekla, je ten úsek přehledný a pozorný řidič, by si jich všiml. Ten mlaďas co řídil nejspíš opravdu nepřizpůsobil jízdu svým schopnostem. Je mu 18, sotva řidičák a zkušenosti žádný. Odhadla bych že místo toho aby se pořádně soustředil na jízdu a přijal tak zodpovědnost jak za svoje zdraví a svůj život tak i za zdraví ostatních účastníků provozu, jako mistr světa se místo řízení věnuje kamarádům v autě. Těžko řícz jak to opravdu všechno bylo, ale každopádně si z toho obě strany odnesou trauma na celý život.

0/0
14.11.2006 17:58

barbudo

Re: Chyba obou stran

... po které straně chodí organizovaná skupina chodců?

0/0
14.11.2006 21:50

pinguinone

.. spousty Cechu pracuje v Risi za minimalni mzdu a

..cast ji vraci ,nebo si nenecha platit za prescasy a dovolenou...:-(  

0/0
14.11.2006 12:15

Telemaster

Vedoucí

Je dost nepravděpodobný, aby mě něco přesvědčilo, že Čermáková neni totálně amorální sup, no prostě pitcha, co si zaslouží doklouznout minimálně do pekla. Ale dovedu si představit, že ve skutečnosti nějakym způsobem koná i dobro, nicméně nevěřim tomu.

0/0
14.11.2006 11:09

llamqa

Re: Vedoucí

co je nemoralniho na tom zamestnavat cizince, kteri zde pracuji z vlastni svobodne vule ? plat jim dava, socialni a zdravotni za ne plati, a co udelaji s vyplatou jeji zamestnankyne, to prece nemuze majitelka firmy ovlivnit ...

0/0
14.11.2006 11:15

Heralik2

Re: Vedoucí

Proč? Ty to píšeš na počítači, který vyrobilo nějaký děcko v thajwanu za minimalni mzdu... Proc jim tedy naše urady udelili povoleni? Proč neprotestuješ proti rezimu v severni korei? Kecy těchto radobyhumanistu mě už fakt lezou krkem... zvanite a zvanite....  vsude a do vseho...

0/0
14.11.2006 11:16

Telemaster

Re: Re: Vedoucí

S tou elektronikou mě to taky dost se*e. Trochu tušim, za jakejch podmínek se tam vyrábí, nemluvě o její "bezpečné" recyklaci. Na tchajwanu bude situace snad o něco lepší než v kontinentální Číně. Že úřady někomu udělej pracovní povolení, ještě z hlediska osobní morálky nic neznamená. Legisletiva a etika jsou dvě věci. A že stát bere vod Tchajwanců a na KLDR nadává? S Tchajwanem a hlavně s Čínou se vyplatí bejt zadobře, KLDR je hospodářsky nezajímavá.

Pseudohumanismus? To je to vopravdu tak špatný s nečim nesouhlasit a nadávat? Co mam podle tebe dělat? Snažim se nekupovat věci z východu. Elektronika je ale bohužel skoro všechna z východu a já si doma na koleni čip prostě neudělám. Ani u hadrů už to neni lehký.

0/0
14.11.2006 11:43

sluni-sluni

Re: Re: Re: Vedoucí

já jen čekám, kdy se semhle nastěhujou celý tyhle rodiny a budou otročit na polích zemědělcům...  prej svobodná vůle...

0/0
14.11.2006 11:46

Heralik2

Re: Re: Re: Re: Vedoucí

Pořád se ptám - kdo jim dal povolení? Stat, respektive ministerstvo práce. Kdo ho vedl? Prasátko Skromach... Co je prasátko Skromach? Více jak poloviční komouš. Tak se nedivte...

0/0
14.11.2006 11:48

Telemaster

Re: Re: Re: Re: Re: Vedoucí

Hlavně, že jsou pracovní místa, že jo? Ale jaký a za jakou cenu?!

0/0
14.11.2006 11:58

Heralik2

Re: Re: Re: Vedoucí

No tak proč se Evropa sebemrská a neprotestuje právě proti těmto režimům a podmínkám? Nadáváme na Američany a na drzhou stranu tyhle režimi udržujeme na živu pomocí dotací..... Evropa je prohnila sama o sobě, musí se tu asi něco stát.... abychom si zacali važit sami sebe a zacali pomahat i okolí... ale ne způsobem sypání dotací, případně humanistickým blafáním...

0/0
14.11.2006 11:46

Telemaster

Re: Re: Re: Re: Vedoucí

Souhlas. Výroba na Východě odporuje lokální soběstačnosti, rozvrací ekonomiku a zdravej život (koneckonců i to sebevědomí) v Evropě. Je otázka, jestli to sebemrskání neni spíš znakem vyspělejší civilizace, schopný pohlídnout na sebe samu z vnějšku. A může bejt samozřejmě osudově nebezpečný, to jo. Nicméně bez toho pohledu si těžko uvědomíme nechutnou závislost, či jak to nazvat, na Číně.

0/0
14.11.2006 11:57

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Vedoucí

R^

0/0
14.11.2006 12:00

caradoc

cash

by mě zajímalo kdo to zaplatí ))o:

0/0
14.11.2006 10:17

djdave2

Re: cash

Grebenicek a jeho soukmenovci....

0/0
14.11.2006 10:22

opportunity

Re: cash

Jsou oficiálně zaměstnané a tedy platí zdravotní pojištění... na rozdíl od mnohých UKáček

0/0
14.11.2006 10:24

gero99

Re: cash

No kdopak asi???, paní Čermáková určitě ne, ta si od Kima nechá poslat další várku "čerstvého masa", aby jí a Kimovi měl kdo rejžovat prachy a bude spokojeně čekat až jí kamarádíček Kim pošle dáreček ve formě hezké rakety. Paní Čermáková je asi vůbec přesvědčená, že "koná dobro" ve prospěch těch chudých lidí, jí vůbec přece nejde o zisk, fuj na to bych ani nepomyslel.!!!!

0/0
14.11.2006 10:34

svazak1

Re: Re: cash

a ty si jako myslis ze zamestnavatelum obecne jde o "dobro" svych zamestnancu??? CHECHT;-D

0/0
14.11.2006 10:36

tomy9

Re: Re: cash

kdyby jsi podnikal, tak o co jiného než o zisk by ti mělo jít?

0/0
14.11.2006 10:39

llamqa

Re: Re: cash

nerad to rikam, ale cilem temer vsech podnikatelu je zisk ... kdyby me neslo o zisk, valim se doma na kanapi a nesnazim se neco dokazat.

0/0
14.11.2006 11:16

holkazdaleka

Re: cash

Ten kluk, co je prejel

0/0
14.11.2006 10:41

cojecoje

CO TADY DĚLAJÍ SEVEROKOREJKY? MAJÍ POVOLENÍ? VYDĚLÁVAJÍ NA PRAŽÁKY CO?

0/0
14.11.2006 10:14

Vifon

Re: CO TADY DĚLAJÍ SEVEROKOREJKY? MAJÍ POVOLENÍ? VYDĚLÁVAJÍ NA PRAŽÁKY CO?

Bavoryně je celkem dost daleko od Prahy....... A načerno by se sem z KLDR asi těžko dostaly!!8-o

0/0
14.11.2006 10:16

Jirka-Praha

Re: CO TADY DĚLAJÍ SEVEROKOREJKY? MAJÍ POVOLENÍ? VYDĚLÁVAJÍ NA PRAŽÁKY CO?

povoleni maji a nebylo to v praze ty vosliku:-)

0/0
14.11.2006 10:17

:. admin .:

Re: CO TADY DĚLAJÍ SEVEROKOREJKY? MAJÍ POVOLENÍ? VYDĚLÁVAJÍ NA PRAŽÁKY CO?

pro tvoji informaci... na pražáky nikdo vydělávat nemusí.

To pražáci dotují zbytek republiky. Projdi si statistiky. Začni třeba na nástěnce pracáku kam si chodíš "odpíchnout".

0/0
14.11.2006 11:24

wildge

Re: Re: CO TADY DĚLAJÍ SEVEROKOREJKY? MAJÍ POVOLENÍ? VYDĚLÁVAJÍ NA PRAŽÁKY CO?

Ano mas pravdu. Az na par podstatnych detailu, ktere Ti unikaji.

0/0
14.11.2006 17:31

barbudo

Re: Re: Re: CO TADY DĚLAJÍ SEVEROKOREJKY? MAJÍ POVOLENÍ? VYDĚLÁVAJÍ NA PRAŽÁKY CO?

... hodnoty vytváří účetní, který je zaúčtuje ...

0/0
14.11.2006 21:52

dan640

nesly

nesly po nespravne strane, ve vyhlasce je definovana organizovana skupina chodcu a myslim, ze ma jit po prave strane

0/0
14.11.2006 9:51

FastDriver

Re: nesly

a nemá teda být v noci taky označená?

0/0
14.11.2006 9:55

dan640

Re: Re: nesly

ma, ale vis o tom, zda byly oznaceny? Kazdopadne hlavni vina je ridici, ktery jel jako prase a porusil povinnost danou zakonem zastavit na vzdalenost, na jakou ma rozhled. Na tlumena svetla proste nemuze jet vic nez 60, jinak to neni ridic, ale vrah.

0/0
14.11.2006 10:02

blaz42

Re: Re: Re: nesly

chjo lidove soudy opet rozhodly. Vy jste zrejme nikdy na posledni chvili neuhybal pred neviditelnym chodcem nebo cyklistou snerujicim si to v noci v podrousenem stavu po neosvetlene silnici.

btw nejak nerozumim te poznamce o tlumenych svetlech, vy jste tam byl a videl to? v tom pripade byste se mel hlasit na policii jako svedek

0/0
14.11.2006 11:10

dan640

Re: nesly

Nasel jsem vam to v zakone:  Organizovaná skupina chodců (tzv. útvar chodců) má při užití

komunikace v podstatě postavení vozidla, z toho potom také vyplývají

pravidla, která se vůči ní uplatňují (např. o poskytování přednosti).

Zásadní je, že útvar chodců se pohybuje při !!pravém okraji!! vozovky a

pouze pokud jde nejvýše ve dvojstupu, smí jít vpravo po chodníku. 

0/0
14.11.2006 10:00

Heralik2

Re: Re: nesly

.... podstatě postavení vozidla, z toho potom také vyplývají pravidla, která se vůči ní uplatňují...

Tak meli mit aspon lampiony..... :-)

0/0
14.11.2006 10:04

dan640

Re: Re: Re: nesly

nechapu, jak se tomu muzes smat. auto vjede do chudaku, ktery tu hakujou za 500 mesicne a jsou de facto jako ve vezeni nebo koncentraku a ty se tomu tlemis.Rv

0/0
14.11.2006 10:07

Vifon

Re: Re: Re: Re: nesly

Furt sou na tom líp než doma, a jesli jim tady někdo z toho dělá arest, tak jsou to zas jen a jen jejich lidi!!!

0/0
14.11.2006 10:15

svazak1

Re: Re: Re: Re: nesly

chapes ze se tady maj jak v bavlnce?? V KLDR by uz davno byly nekde na poli nebo mrtvy hladem.

0/0
14.11.2006 10:15

Vifon

Re: Re: Re: Re: nesly

Jestli tady sou legálně, tak berou aspoň minimální mzdu, a ta je o trochu víc než 500, ne? A jestli je potom okrádají jejich souvěrci, s tím my už nic nenaděláme!!!!

0/0
14.11.2006 10:19

Heralik2

Re: Re: Re: Re: nesly

A mám nad tím plakat ty humanisto? Tady bračíš nad korejkama ale určitě jsi první, kdo bude protestovat proti raketam u nas na obranu prave pred timhle ksindlem, pripadne na zlikvidování celeho toho zrudneho rezimu v KLDR klidne i vojensky. To budes první hýkat, ze to není humanni... Takze si kecy o korejkach nech od cesty.

0/0
14.11.2006 10:53

mars777

Re: Re: Re: Re: Re: nesly

Za socíku sme všetci podporovali komunistický režim? Väčšina korejcov sú rukojemníci v rukách šialených politikov. Tak si uvedom, čo píšeš.!!

0/0
14.11.2006 21:33

BrumlajiciCmelak

Re: Re: nesly

Akorát asi nechali doma nárazník:-/

0/0
14.11.2006 11:07

FastDriver

Kdo co řeší?

Šly po nesprávné straně, ve dvojstupu, v noci, patrně bez jakéhokoli reflexního označení.

Pochybuji, že ty směšné peníze co za minimální mzdy odvádějí pokryjí ty vrtulníky:-/

Ach jo, tohle tady opravdu potřebujeme(Y)

0/0
14.11.2006 9:43

Jirka-Praha

Re: Kdo co řeší?

bych ti docela pral aby do tebe taky najelo naky hovado..  i kdyz podle nicku bys do sebe asi musel najet sam jak tak koukam..

0/0
14.11.2006 10:20

blaz42

Re: Re: Kdo co řeší?

a vam preju spoustu neviditelnych chodcu a cyklistu v ceste,FastDriver ma pravdu ze ty zensky maji na nehode svuj dil viny (a ne maly)

0/0
14.11.2006 11:13

churchill1

Re: Kdo co řeší?

Zcela s tebou souhlasím.My zde opravdu nepotřebujeme nikoho takového,kdo si dovoluje chodit organizovaně v dvojstupu a navíc  v odpoledních hodinách neosvětlen.Sám také pochybuji,že  výše jejich příspěvků na zdravotní pojištění  nepokryje náklady spojené s jejich zraněními.Navrhoval bych,aby příště tento zkušený a pozorný mladý řidič(několika pomatenými přispěvateli zde považovaný za pachatele) raději projel neorganizovaným leč dobře osvětleným hloučkem místních dětí,kteří mají od státu(to jest od všech daně platících obyvatel) pravidelně a řádně placeno pojištění.Aby se náklady na léčení minimalizovali co nejvíce,mělo by být více mrtvých a co nejméně zraněných.

Takovéto přitroublé diskuze by to sice nedokázalo zrušit,ale zato by to potěšilo některé rádoby moralisty.!!

0/0
14.11.2006 22:54

wildge

Vyhostit to vsechno, i s velvyslancem...

Jinac si myslim, ze mistnosti, kde jsou Korejky, jsou uz davno napichnute a parta Korejcu preklada, co si povidaji.

0/0
14.11.2006 9:36

Monstrum Anonymič Anonymov

S nepřítelem se nemluví

Severokorejské socialistické zdravotní je údajně na dobré úrovni :-)

0/0
14.11.2006 8:52

naretin

Re: S nepřítelem se nemluví

nezavid;-D

0/0
14.11.2006 9:27

Phantom2005

Dotaz: ...

... kdopak asi zaplatí jejich léčení? Pojištěné tutově nejsou ... Rv

0/0
14.11.2006 8:51

K-Leo

Re: Dotaz: ...

Tak takhle blbou otazku muze polozit jen ..... Skoda mluvit. Jinak je v clanku receno, ze v cechach pracuji zcela legalne a doklady maji v poradku. To znamena, ze maji placene i zdravotni pojisteni a v zadnem pripade to nepujde z tve penezenky.

0/0
14.11.2006 9:22





Najdete na iDNES.cz