Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolumbijští povstalci hledají pomoc v Hollywoodu

Největší povstalecké hnutí v Kolumbii vyjednává s vládou o výměně lidí, které uneslo, za své vězněné členy. Nyní povstalci vznesli požadavek, aby se na zprostředkování dohody s vládou podíleli hollywoodští filmaři Oliver Stone a Michael Moore a herec Denzel Washington.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik-idnes si na mě zasedla

konečně přestanou točit filmy stylu RAMBO

;-D;-Da začnou točit o rudých povstalcích;-D;-D

0/0
12.11.2006 10:46

marekW777

----

0/0
11.11.2006 15:19

on3

Moore je klasa!!!

mozna by ste si mohli panackove uvedomit, jakou demagogii sirila bushova administrativa - nebo siri. Par kroku vedle v boji proti temhle svinstvum se snad da tolerovat,protoze porad zustava to, co sem psal nize - moore mel v mnohem pravdu - pak neni nic snazsiho nez ho proste oznacit za demagoga

0/0
11.11.2006 2:59

Krak

Re: Moore je klasa!!!

Ano, je to velmi snadné...

0/0
11.11.2006 21:19

--Raswan--

Toho hlupáka Moora si FARC výměnou může nechat :-)))

Škoda ho nebude,a jistě jim rád natočí zase nějakou pohádku pro dospělé ;-D

0/0
10.11.2006 17:22

nonick

To: "Podvody" ve Fahrenheitu 9/11:

http://www.davekopel.org/Terror/Fiftysix-Deceits-in-Fahrenheit-911.htm

;-D To jsou protiargumenty ve stylu: vidíte - nebyla to černá, ale velmi tmavá šedá...;-D Kongresman, který má syna v Iráku není jeden...ale dva! (pro srovnání: ve Sněmovně 435 křesel, v Senátu 100 křesel)  ;-D Hodně slabý... ;-D ;-D Sakra, ten Moore těm neocons musí lézt krkem...

0/0
10.11.2006 14:55

zpravodajec007

Re: To: "Podvody" ve Fahrenheitu 9/11:

Zajímavé, že jsi si nějak "nevšiml" vyvrácení Mooreových lží kolem vole na Floridě nebo kolem Bushova prezidentování před 9/11 a spousty dalších větších či menších lží nebo polopravd.

Jeden malý příklad: Podle Moorea byla Bushova limuzína v den inaugurace zasypána vajíčky, což prý prezidentovi znemožnilo vystoupit a podle tradice dojít k Bílému domu pěšky. Pravda však byla taková, že na limuzíně přistálo JEDNO jediné vajíčko, přičemž Bush k Bílému domu skutečně pěšky došel.

Jinak ale máš recht, co se týče tvojí reakce. Hodně slabý. ;-D;-D

0/0
10.11.2006 17:11

zpravodajec007

Re: Re: To: "Podvody" ve Fahrenheitu 9/11:

... kolem voleb...:-)

0/0
10.11.2006 17:11

nonick

Na Floridě? Myslíš tohle?:

Rasa nebyla důvodem, proč volební úředníci chybně vyřadili některé voliče. Tito voliči totiž byli OMYLEM považováni

za těžké zločince...;-D;-D To mi ho teda vyndej! ;-D ;-D

V dokumentu si G. Bush potřásal rukou s Talibanci - vyvrátit to by byl oříšek i pro Goebbelse... Že by byli kompletně virtuální - něco na způsob Gluma?

Inu: tonoucí se stébla chytá - ale, jak říkám: tohle stéblo je opravdu hodně slabé...Ale možné je taky, že jsi viděl nějakou "očesanou" verzi...Chce to Director´s Cut, Bonde! ;-)

0/0
10.11.2006 17:56

zpravodajec007

Re: Na Floridě? Myslíš tohle?:

Hihi, není nad to vybrat si jen to, co se ti hodí. A co tohle?

3. Šestiměsíční studie konsorcia hlavních vydavatelů novin prokázala, že Bush by byl vyhrál na Floridě po přepočtu hlasů podle kteréhokoliv pravidla, o které Gore usiloval v jeho soudním případu. ... Takže si ho vyndej sám, máš-li pinzetu. :-)

Pokud jde o ty Talibance, přečti si Deceits 27-30.

Nicméně, k čemu fakta, když máš názor, notabene vytvořený tvým zbožňovaným rosolem, žejo? ;-D

0/0
10.11.2006 21:08

nonick

Aha:

Afghánská vláda

podepsala smlouvu na výstavbu plynovodu, ale jedná se o zcela jiný plynovod... (propána - snad ne ruský?) ;-D Tak jo, už toho necháme - viz reakce agenta 007 v poslední bondovce na klasickou otázku - Protřepat nebo promíchat?: Není to jedno?;-)

0/0
11.11.2006 13:35

zpravodajec007

Re: Aha:

;-D Typický a očekávaný přístup konspiračního teoretika - amatéra. ;-D

Když je mu vyvrácena jedna lež či polopravda, okamžitě změní téma a přeskočí na jinou, přičemž fakt, že on (nebo v tomto případě jeho guru Moore) byl přistižen při lži, přejde "taktním mlčením". ;-)

Máš pravdu, radši už toho necháme ... ještě bys o svém guruovi mohl ztratit iluze. :-)

0/0
11.11.2006 13:48

nonick

Re: Re: Aha:

To těžko - jednak není můj "guru" a za druhé: jako zpravodajec bys měl vědět, že v případě šíření "Mooreových pomluv a lží" není v USA nic snazšího než pomocí právníků dotyčného "vyřídit"...Zatím se ale zdá, že před soud postupně půjdou Rumsfeld a ta jeho partička...tak doufám, že v případě jejich odsouzení nepřijdeš o iluze ty;-)P.S.: K tomu konspiračnímu teoretikovi :-) jen jeden Rooseveltův výrok: Pokud se v politice něco stalo, můžete se vsadit, že to nebyla náhoda, ale plán... Dost možná, že i Franklin D. Roosevelt byl konspirační teoretik - amatér...ale spíše ne ;-)

0/0
11.11.2006 17:28

zpravodajec007

Re: Re: Re: Aha:

Tak tady máš něco z tobě jistě blízkých zdrojů:http://www.blisty.cz/art/18683.html

" ... Moore oznámil, že nebude vystupovat v televizních diskusích, kde by se mohl stát terčem nepřátelských otázek. Vytvořil si tým právníků, kteří ho mají chránit před útoky. Varoval, že bude žalovat ty lidi, kteří ho urazí. ..."

To tedy máme otázku právníků, kterých si Moore se svými miliony, vydělanými v tom "nepřátelském fašistickém bušistánu", může dovolit tři (Y). Jinak už bys měl vědět, že co se zdá, to je sen :-). Pokud jde o Roosevelta, dobře žes mi připomněl další metodu konspiračních teoretiků - totiž vytrhnout z kontextu něčí výrok a aplikovat jej třeba do úplně jiné doby a situace, dejme tomu na zboření dvojčat. ;-D

0/0
11.11.2006 21:09

nonick

Re: Re: Re: Re: Aha:

Opět vedle...blisty nejsou mým blízkým zdrojem - mám povědomí o jejich existenci, ale nečtu je, ostatně spoustu podstatných informaci získávám mimo net - a doporučoval bych to i tobě, jakož i jistý nadhled a větší hloubku analýzy (což by ti jako zpravodajci mělo být blízké :-) Jen tak na okraj: kdykoliv nějaká mocnost chtěla dosáhnout určitého cíle, neváhala sáhnout ke "konspiraci": 2. sv. válka začala fingovaným útokem na vysílač v Gliwicích, USA vstoupily do války s Vietnamem po kamuflovaném napadení U.S torpédoborce v Tonkinském zálivu...Můžeš to analyzovat jak chceš...Historie se opakuje, jen lidé jsou nepoučitelní - na zboření WTC máš jistě svůj názor - doufám, že sis ho vytvořil po důkladné analýze dostupných a relevantních informací - pak ten názor bude určitě shodný s mým...;-)

0/0
12.11.2006 10:35

Ulrich

Pomoc z Hollywoodu?

Třeba jako v tomto filmu?

http://www.imdb.com/title/tt0228750/

0/0
10.11.2006 11:04

misot

u RAMBA ?

0/0
10.11.2006 9:59

dukeprvni

Kolumbijští povstalci hledají pomoc v Hollywoodu

toho vyblbleho, odporneho cypa zboznuji vsichni svetovi bolsevici, tak proc ne take kolumbijsti.Rv:-/

0/0
10.11.2006 9:18

Todd Bertuzzii

Moore je salonní komunista

... víc není třeba dodávat.

0/0
10.11.2006 6:14

Heralik2

Re: Moore je salonní komunista

Nelze nesouhlasit...

0/0
10.11.2006 7:56

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Moore je salonní komunista

lze :-)... zvlaste rika li to mistni fasita bertuzi :-)

0/0
10.11.2006 15:12

Pilat

ten chlapek Mooru neni nezavisky

jeste se ale nevyjadril za koho kope, kdyz to tak vsechno plichti dohromady k nejakemu divnemu obrazu :-/;-P

0/0
10.11.2006 2:05

briza

Re: ten chlapek Mooru neni nezavisky

Rekl bych, ze kope sebe. Ale je s nim alespon sranda.

0/0
10.11.2006 9:58

blaz42

Re: Re: ten chlapek Mooru neni nezavisky

kope si hrob...

0/0
10.11.2006 10:09

hřebícek

Moore - dobrý režisér

i když občas taky trochu ujíždí na dojákscénách. Aspoň si nehraje na "objektivitu".Bowling for Columbine jeskvělej film.

Moh by něco natočit o přiblblejch americkejch agentech co padaj du b(B)ushe ;-D

0/0
9.11.2006 22:22

mtis

Re: Moore - dobrý režisér

Což o to, jako fór ty jeho slátaniny nejsou špatný, jenom se to nesmí brát jako dokument a už vůbec ne jako objektivní.  ;-P;-P;-P

S jeho demagogií a neobjektivností bych byl schopen během 20 minut dokázet, že Arafat byl žid a Šaron latinoameričan. ;-);-);-)

0/0
9.11.2006 22:38

on3

Re: Re: Moore - dobrý režisér

hmm ... no vono je lepsi rict, ze je to vsechno jenom demagogie nez uznat, ze velka cast je neprijemne pravdiva ;-)

0/0
10.11.2006 0:52

mtis

Re: Re: Re: Moore - dobrý režisér

http://www.davekopel.org/Terror/Fiftysix-Deceits-in-Fahrenheit-911.htm

0/0
10.11.2006 7:27

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Moore - dobrý režisér

;-D

0/0
10.11.2006 15:12

Heralik2

Re: Moore - dobrý režisér

Je to obyčejný manipulátor, kterých jsem si tu za 40 let užili spoustu. Viz třeba Otakar Vávra a jeho serie o Husitech... jen je hold na druhe strane. Obyčejný levicový zaslepenec, který překrucuje fakta... ale delá to dobře, což nepopírám. Bohužel bych mu nevěřil ani pozdrav..

0/0
9.11.2006 23:01

hřebícek

Re: Re: Moore - dobrý režisér

Naopak, manipulátoři jsou ti, co se tvaří jako objektivní a vyvážení zpravodajci a při tom manipulujou. Viz Irák, Izrael, Čečensko atd.

Moore řiká svůj názor, má zajímavé nápady a je jasné komu (ne)fandí a každý kdo není uplný blbec k tomu přistupuje jako k názoru, nikoliv nějaké pochybné "objektivitě".

0/0
10.11.2006 2:38

Heralik2

Re: Re: Re: Moore - dobrý režisér

Ale notak. Kdyby řekl "Ano, spousty věcí jsem si upravil dle svého svědomí a je to film", ale on naopak, to bere jako pseudokument. Jeho nazory mu neberu, at si je klidne komouš až do morku kostí, ale jeho filmy jsou obyčejná agitka...

0/0
10.11.2006 7:54

zpravodajec007

Re: Moore - dobrý režisér

Něco o podvodech v Moorově Fahrenheitu. ;-)

http://www.davekopel.org/Terror/Fiftysix-Deceits-in-Fahrenheit-911.htm

0/0
10.11.2006 0:00

PAVEK_

Clancy

Toto je vybornej namet na dalsi Clancyho knizku nejlip do serie Operacni Centrum

0/0
9.11.2006 22:14

mtis

Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

... za muslizláky a vzal ještě jako vedlejšák zastupování komunistické guerilly.

Gratulujeme k hezkému ideovému úspěchu a doporučujeme aby soudruh trochu zhubl, protože takhle tlustý soudruh v drastickém kapitalismu - no to snad nemůže být ani soudruh, to musí být ten, no fuj, kapitalista .... ;-D;-D;-D

0/0
9.11.2006 21:59

on3

Re: Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

chjo ... ty ses trouba, zaslepenej a hloupej .... sundej klapky z oci, jestli to neni teda neco na mozku 

0/0
9.11.2006 22:16

mtis

Re: Re: Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

Tak to s těma klapkama, to teda musím teda být já, protože ty na mozku nic mít nemůžeš. ;-);-);-)

Kde nic není, tam totiž ani Moore nebere ... ;-D;-D;-D

0/0
9.11.2006 22:36

on3

Re: Re: Re: Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

hahaa ... ja jen, ze negde neco napisou, ze pozadujou moora a ty z toho hned vyvozujes tyhle tvoje trapny zavery ....

0/0
10.11.2006 0:53

mtis

Re: Re: Re: Re: Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

Jaké závěry? Co to zase mekotáš?

Já jsem jenom dal do souvislosti Mooreovo mazlení s Hizballáhem a nyní i s komunistickými extremisty, což je oboje prostý fakt. Demagogii používá Moore a TY. ;-);-);-)Rv

0/0
10.11.2006 7:30

hřebícek

Re: Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

Budeš zřejmě pěknej blbec, ale tohle je celkem vtipný :-DR^

0/0
9.11.2006 22:19

Heralik2

Re: Re: Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

V čem blbec? Že napsal drsneji že je Moore manipulátor a levicový zaslepenec?

0/0
9.11.2006 23:02

on3

Re: Re: Re: Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

proc blbec? protoze pise o necem, co se stalo jen v jeho blaznivejch fantaziich - copak moore ten job uz vzal? 8-o

0/0
10.11.2006 1:34

Heralik2

Re: Re: Re: Re: Tak koukám, že Mooreovi už nestačilo to ambasádování ...

Ne, on o nich natočí "pravdivý dokument" ... :-/

0/0
10.11.2006 7:55





Najdete na iDNES.cz