- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co to je za nazory, ze je hrozny odbavovani? preci to je k Vasi bespecnosti!!!
me rozesmal popisek u fotografie pri rozkliknuti na vetsi - popisek zni: Letadlo neeeeee, vazne? :-D
byla to MD-82, alitalia po evrope skoro ani jiny letadla nepouziva a MD-9 ani nema. do prahy to lita taky (i planovane)
MD-9 neexistuje ani v tomhle článku ani někde jinde :)
Proč se tady nikde ale nepíše o nouzovém přistání SkyEurope na letišti v Bergamu ze dne 13.6.2006? To mělo pro české turisty určitě větší význam, nehledě na to,že šlo o českou posádku.
Podle serveru planes.cz letadlo ALITALIE byl McDonell MD 82, jen pro upresneni...
To už redakce MF Dnes upadla natolik, že nejsou schopni dát k článku obrázek typu letadla, který znají a kterého se to týká? Nebo na čtenáře v v rámci infotainmentu prostě kašlou a ošiděj ho ilustračním fotem?
ja letadlum nerozumim,tak pokud budu placat blbosti, sorry. ale je to takove to obrovske drama, kdy tomu letadlu mozna vysazuje jeden ze dvou motoru a pritom je v pohode schopne letet treba celou cestu na jeden?
Řeknu to asi takto, jeden z mnoha bezpečnostních požadavků je,aby byl stroj schopen odstartovat s jedním motorem (platí pro dvoumotorová letadla)
Tj. pokud na dráze vysadí jeden z motorů a stroj je již tak daleko, že by na dráze nezastavil, musí mít schopnost se odlepit od země s jedním motorem.
A proto letět nebo přistát na jeden motor není problém. Za předpokladu, že nejsou zběsilé turbulence
to ilustrační foto přetlaku oleje v motoru je senzační
...hasiči se jeli kouknout na ohýnek.