Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televize Nova, Jan Tuna a úplné zmatení pojmů

Mediální obraz odchodu Jana Tuny je krystalicky čistým zmatením pojmů a dojmů. Jsem druhým hlavním aktérem a považuji za nutné vysvětlit, že výklad – zlý ředitel (překládáno cenzor) vyhazuje nebojácného novináře bojujícího za demokracii (překládáno Tuna) – je naprosto zavádějící.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petacx

TV NOVA - nezavisla cha cha cha cha

soudruh paroubek dosahl vice nez si dovedl predstavit.   jo zaprodana NOVA   musi jet s politiky kteri maji skutecnou moc   a vliv napr i na digitalizaci ...   dalsi  licence ...  ;-€ 

o prachy jde az v PRVNI rade   nebudme naivni

0/0
25.11.2006 23:07

Nedobík Josef

Jo a Ondtráček je fakt přizdisráč a musí lézt doprdele rumunům aby ho nevyhodili!

Protože umí howgno, co by pak dělal? Viz Radan Dolejš...Rv

0/0
18.11.2006 5:33

fel_low

Výborně.

"...v každém zaměstnání je nutno dodržovat pravidla a že za každé jejich porušení přichází trest."

Neznám smlouvu pana Tuny, ale pokud je v ní napsáno, že se pan Tuna nesmí ohradit proti tomu, že ho Paroubek označí slovníkem 50. let minulého století za to, za co ho označil, pak je něco v nepořádku v právním oddělení Novy nebo kde ty smlouvy píší.

Honza Tuna vás, pane šéfredaktore, opravdu postavil před nezáviděníhodnou volbu: Vyhodit člověka, který hájil své jméno před hysterickým šéfem strany, kterou není radno si znepřátelit, protže mezi jejím elektorátem je podstatné procento vašich diváků, nebo ho nevyhodit (říkejte tomu jak chcete) a riskovat, že se v následujících měsících ohnivé oko Mordoru zaměří na vás a nepřestane, dokud vás nedostane.

Nesoudím vás za vaši volbu, ta je věcí vašeho svědomí. Je mi ale líto, že se k tomu nechcete postavit čelem a máte potřebu mlžit "vysvětlovacími" články tohoto typu.

Na konec chci dodat, že Novu nesleduji a pana Tunu neznám. Ale o tom to není.

0/0
15.11.2006 8:33

poiuz

Ať už je skutečná příčina vyhazovu...

redaktora Tuny jakákoli, samotný akt byl načasován natolik nešťastně, že z něho na sto honů páchne Ondráčkovo přizdisráčství !!! Teď už může plkat co chce, nic a nikdo mu to neodpáře...:-/

0/0
8.11.2006 7:41

trojuhelník

to není

možné!

0/0
23.10.2006 19:41

Sensor

Tuna argumentů

Pro i proti názoru ředitele pana Ondráčka lze jistě nasbírat tunu argumentů. Hledejme raději gram spravedlnosti. Já osobně považuji za podstatné, zda pan Tuna psal svým jménem nebo jménem TV Nova. V prvním případě to jeho nadřízeného nesmí zajímat o nic víc než vůbec! Tragickým a nebezpečným je ale "modus operandi" novinářova odchodu, o němž nesmí rozhodovat subjektivní názor (třeba všech šéfredaktorů světa), ale jedna jediná jasně stanovená a prokazatelně porušená norma. Pokud se tak stalo, na shledanou pane Tuno, šťastnou cestu! Pokud ne, pane řediteli zpravodajství Ondráčku, Vy ani Váš názor nejste nad zákonem!

0/0
20.10.2006 16:45

Antisocialistický kazatel

A co Právo?

Snažili jste se někdy číst ty obludné komentáře v Právu? To nikomu nevadí, že to jsou už nezakrývané stranické noviny socanů? Pánové Hanák, Franěk, Verner jsou opravdu neuvěřitelně tendenční a z jejich článku se mi chce blít. A ti vyhozeni nejsou?

0/0
20.10.2006 11:14

hasmen

Re: A co Právo?

Proč ty sr*čky teda čteš ?

0/0
20.10.2006 11:18

Nedobík Josef

Re: Re: A co Právo?

Rač rozumět při tvém vzdělání, napřed si to musí přečíst, aby zjistil, že jsou to sračky (bez hvězdičky bolševický) ;-D

0/0
18.11.2006 5:32

Law007

Re: A co Právo?

Nelepší noviny jaké znám a nejsem socdem.Jediné noviny, které píší solidně a nikomu nelezou(Y). Jako iDnes apod. lezou modrým ptákům do(Y)a nejsou pro mě objektivní.;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
7.11.2006 23:16

Gustaf Hušák

---

Dunu sice moc nemusím, ale je jasný, že zaměstnavatel se zachoval jako přizdisráč a nedokázal se postavit za svého člověja.

0/0
20.10.2006 9:22

Karel71

Re: ---

Jasné? Mně to tak jasné nepřipadá... Co měli dělat? Zvoral to především Tuna. Redakce (tzv.) nezávislého deníku jen stěží může říct víc, než co řekla. Pokud by řekla méně, byla by to zbabělost, pokud by řekla více, je tu riziko, že každá aspoň trošku zabarvená reportáž bude vypadat jako důsledek tohoto incidentu.

0/0
20.10.2006 15:22

kecabab

Tedy pokud budu novinář

 tak tím mne zanikají moje občanská práva.To jsem z článku vyrozuměl.:-/

0/0
20.10.2006 6:45

vdanicek

Pane Ondracku

Neziji v teto chvili v CR. Mam srovnani. Chci rici Mate pravdu. v cechach je novinarsak kultura na nizke urovni napriklad v Dnes. Vas clanek ktery se objevil v Dnes ale rika ze mozna zacina zmenal k lepsimu. Usli jsme 100 metru ale jeste 100 kilometru zbyva. Tak do toho.

Preji Vam hodne zdaru a vydrzte. A mozna - pan Tuna nekdy pochopi a budete ho moci vzit zpatky.

0/0
19.10.2006 20:48

Gabidos

Tuna ven!

Já osobně jsem vyhazov Tuny uvítal a je mi úplně jedno, jestli to bylo spravedlivé nebo ne, důležité je, že ho nějaký čas neuvidím strašit na obrazovce.

0/0
19.10.2006 14:51

vlákno

Re: Tuna ven!

Nějaký čas? Já doufal že už permanentně. :-)R^

0/0
19.10.2006 14:54

Gabidos

Re: Re: Tuna ven!

Mám zlé tušení, že se někde asi ještě objeví. Na ČT nemá, ale na Primě po desáté večerní hodině, v debatě křesťanského magazínu, se ukázat ještě může :-)

0/0
19.10.2006 14:59

kecabab

Re: Tuna ven!

No pokud ve svém životě posuzuješ lidi podle své osobní averze tak to tvé okolí velice lituji.

0/0
20.10.2006 6:47

vlákno

Kadle Štajgrvalde, necheš Paroubkovi taky něco poslat?

ale tobě by to v MF ODS asi prošlo, ještě bys byl povýšen :-)Rv

0/0
19.10.2006 14:20

DedecekHribecek

Re: Kadle Štajgrvalde, necheš Paroubkovi taky něco poslat?

Od Havlovského vlákna se nedá očekávat ani nic jiného. Na venek hlásání lidských práv včetně práva na obranu. Když se jedná ale o někoho o kom si myslíte, že kope za ODS tak jsou práva na nic a komunisti lepší než ODS.

Rv

0/0
19.10.2006 14:39

pepe999 from Manchester

Re: Re: Kadle Štajgrvalde, necheš Paroubkovi taky něco poslat?

R^

0/0
19.10.2006 14:42

vlákno

Re: Re: Kadle Štajgrvalde, necheš Paroubkovi taky něco poslat?

Já si to nemyslím, já to vím :-). Nejlepší obrana v takovém případě je dokázat, že Paroubek nemá pravdu, tj. začít dělat objektivní žurnalistiku. To pochopitelně Tuna nedokázal, takže musel chudák napsat dopis, ve kterém nám sděluje, že tedy v žoldu ODS nepracuje a že by Paroubek měl odstoupit (;-D). To je právě problém žurnalistů u nás (většinou těch pravicových), polovina z nich nemá IQ vyšší než 70 a místo toho aby dělali žurnalistiku, tak se snaží dělat politiku.

A jinak mi křivdíte, já nemám rád žádného novináře, který ostentativně nadržuje nějaké straně. Komunisti po roce 1989 jsou od ODS lepší v tom, že ukradli asi tak 1000 000 000 krát méně. Ale nemá cenu říkat o stranách, že jsou špatné nebo dobré. Existují dobří a špatní politici a to v každé straně.

0/0
19.10.2006 14:48

vlákno

Re: Re: Re: Kadle Štajgrvalde, necheš Paroubkovi taky něco poslat?

Mimochodem, Adama Michnik, blízký přítel Václava Havla, dlouholetý kritik komunistických režimů ve střední Evropě, který si odseděl několik let v base vždy říkal, že apriorní antikomunismus je horší než komunismus. Myslím že by mnoho dnešních statečných bojovníků s komunismem (kolik se jich najednou 17 let po revoluci vyrojilo, že :-)) mělo vzít zbytky svého rozumu do dlaní a pokusit se zamyslet nad tím, co to ten Michnik říká a co tím myslí. ;-)

0/0
19.10.2006 14:53

kecabab

Re: Re: Re: Re: Kadle Štajgrvalde, necheš Paroubkovi taky něco poslat?

Nebudu ti popisovat kolik,ale dost těch co odsuzuheš jako bojovníky proti komunismu urážíš.Nemáš ani sebemenší tušení co tyto lidé vytrpěli a co museli obětovat a někdy to byl i vlastní život.;-(

0/0
20.10.2006 6:53

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Kadle Štajgrvalde, necheš Paroubkovi taky něco poslat?

Paroubek obvinil a je tedy na něm aby svá obvinění dokázal!! jste mimo.

0/0
23.10.2006 9:14

fenol

Povídal jsem si o tom s několika šéfredaktory v této zemi...

počítám, že to byli séfredaktoři podobných médii jako vaše... Blesk, Aha, Spy, Super...

0/0
19.10.2006 13:52

DedecekHribecek

Re: Povídal jsem si o tom s několika šéfredaktory v této zemi...

Nebo ta redaktory viděl po ránu v zrcadle. :-)

0/0
19.10.2006 14:13

kecabab

Re: Re: Povídal jsem si o tom s několika šéfredaktory v této zemi...

To bude pravděpodobnější.:-)

0/0
20.10.2006 6:58

pepe999 from Manchester

Kdyby me ta socsvine jmenovala jako

nejakeho "agenta prisluhovace", tak mu nebudu psat nejaky dopis, ale natvrdo reknu v zivem prenosu, ze me nejakej parchant nema pravo co urazet. Efekt, vyhazov bude stejnej...R^

0/0
19.10.2006 13:51

DedecekHribecek

Re: Kdyby me ta socsvine jmenovala jako

Je daleko slušnější než Paroubek tak se nedivte.

0/0
19.10.2006 14:14

pepe999 from Manchester

Re: Re: Kdyby me ta socsvine jmenovala jako

To je asi fakt, ale stejne ho vyrazili. Na takove lidi se musi bez obalu..R^

0/0
19.10.2006 14:42

kecabab

Re: Re: Kdyby me ta socsvine jmenovala jako

Zřejmě nezná přísloví: Na hrubý pytel hrubá záplata.:-)

0/0
20.10.2006 6:59

Bouše

Pokud je mi známo,

tak Tuna předal svůj osobní otevřený dopis ČTK a po negativní reakci vedení TV Nova ho stáhl ještě před jeho zveřejněním. Podle mne se zachoval k TV Nova dost loyálně na to, aby musel být vyhozen. Jsou snad i jiné formy trestů. Jako velmi polehčující okolnost bych mu uznal, že nechat se urážet takovým otlemencem, jakým je Paroubek, vyžaduje velkou dávku sebezapření. ;-)

0/0
19.10.2006 12:27

Muslym

To se to vyhazuje, když můžete říci: "Honzo, máš padáka!"

místo "Jane Tuno, máte výpověď."

0/0
19.10.2006 11:50

Kleki Petra

Důležité je také vědět,

zda ten Tunův dopis byl osobní, nebo zda se podepsal s uvedením jakékoli funkce ve zpravodajství. Pokud to byl výhradně osobní dopis, neměl mu do toho nějaký Ondráček co kecat. 

0/0
19.10.2006 11:16

DedecekHribecek

Re: Důležité je také vědět,

Já ten dopis neviděl. Nejsem si vědom, že by ho Tuna zveřejnil. Předpokládám tedy, že je osobní. Podotýkám na rozdíl od veřejného prohlášení aútoku pana Paroubka na Tunu.

Jestli se Tuna podepsal včetně své funkce to se mi nezdá tak podstatné. Tunů je v republice hodně a tím se identifikuje o koho se jedná a nikoliv, že to píše z titulu své funkce.

0/0
19.10.2006 11:28

Eve3

Re: Re: Důležité je také vědět,

Presne... ja ten dopis taky necetla... jeho obsah by me docela zajimal... at je to tak ci onak, tak J. Tunovi drzim palce a vazim si ho, ze se ozval, at uz dopis byl ci nebyl napsat trochu nesikovne...   R^ R^

0/0
19.10.2006 11:39

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Také bych rád dopis viděl. To že dopis pan expremiér nezveřejnil mi říká, že nebyl napsán nešikovně a jistě by Paroubkovi nebyl ku prospěchu.

0/0
19.10.2006 11:49

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Myslím, že naznačený charakter podpisu je rozhodující jen pro to, zda měl vůbec kdokoli z televize právo se jím jakkoli zabývat. Dopis totiž mohl vyznít jako oficiální stanovisko Novy, což my ovšem nevíme. Pak by nebylo divu, že by kolem toho začli dělat humbuk, ať už oprávněný, nebo ne. Pokud ho ovšem podepsal jen jako Zuna s uvedením adresy, je to bez debat jeho právo a všechno ostatní je nepřípustný zásah do soukromí.

0/0
19.10.2006 11:52

Eve3

Re: Re: Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

fakt nevim, proc presne zneni dopisu uz nekdo nezverejnil... ale at je to jak je, vsem je nam jasne, ze Tuna slapnul (neli dupnul ;-P) Paroubkovi na kori oko... to, jak to s Tunou nakonec dopadlo (jeho  odchod z TV Nova) je docela smutne... clovek by pomalu rekl, ze si to sefove TV Nova chteli vyzehlit u Paroubka... ;-€ ;-€ Rv Rv

0/0
19.10.2006 12:06

Eve3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Ondracku, Ondracku... Rv 

0/0
19.10.2006 12:08

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Tady je vysvětlení od pana Inšpektora Boušeho :

Pokud je mi známo tak Tuna předal svůj osobní otevřený dopis ČTK a po negativní reakci vedení TV Nova ho stáhl ještě před jeho zveřejněním. Podle mne se zachoval k TV Nova dost loyálně na to, aby musel být vyhozen. Jsou snad i jiné formy trestů. Jako velmi polehčující okolnost bych mu uznal, že nechat se urážet takovým otlemencem, jakým je Paroubek, vyžaduje velkou dávku sebezapření. ;-)

0/0
19.10.2006 12:57

Eve3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Dekuji za vneseni trochu svetla do celeho pripadu   :-)

0/0
19.10.2006 13:20

noboty666

Re: Důležité je také vědět,

Blahopreji, zda se, ze ne vsichni priznivci strany s modrym ptakem jsou naprosti idioti ;-)

Dopis jsem sice nevidel, ale podle zverejnenych zprav (no, verte iDnes, ze jo) byl podpis Jan Tuna, redaktor TV Nova (kazdy si muze dohledat v archivu ...)

Takze tim by se vysvetlovala reakce vedeni  ...

0/0
19.10.2006 13:37

Eve3

Re: Re: Důležité je také vědět,

Kdyz uz jste tedy "Nobody", tak byste nemusel zasahovat do nasi debaty, ale... pokud mate tolik casu a chcete do diskuze nejak prispet, tak sem s obsahem dopisu... jinak prosim nerusit a neobtezovat, diskuze je pouze pro dospele...  ;-) ;-P ;-D

0/0
19.10.2006 13:47

noboty666

Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Evidentne mate problem s pochopenim psaneho textu. A navic bych doporucil navstevu ocniho lekare.

Ale s tim, ze zdejsi diskuze jsou pouze pro dospele mate pravdu - vzhledem k pouzivanemu modremu vyrazivu by se neco takoveho mohlo v TV objevit az po 22 hodine:-P

0/0
20.10.2006 11:05

DedecekHribecek

Re: Re: Důležité je také vědět,

Dopis jste sice neviděl? To Vám asi řekl Paroubek co v něm bylo a samozřejmě Vám ho ani neukázal.

Zkuste nám tedy dát odkaz na dopis když my tupci od modrého ptáka ho neumíme najít. Všichni po něm prahneme a čekáme na nějakého chytrého sociálního demokrata až nám ho najde. ;-P

0/0
19.10.2006 13:57

noboty666

Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Inu, cekal jsem prispevek z te druhe skupiny ...

Nicmene bych mel dotaz: Jine politicke strany nez ODS a CSSD byly zakazany? Pokud nikoliv, a ze o tom nevim, proc se domnivate, ze ten, kdo neni volicem ODS, musi byt clenem/volicem CSSD?

0/0
20.10.2006 11:09

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Takže nemáte ten odkaz na dopis nebo ne?

0/0
23.10.2006 9:09

noboty666

Re: Re: Re: Re: Re: Důležité je také vědět,

Pan je z ODS, ze? Tim by se vysvetlovalo to, ze slova "Dopis jsem sice nevidel" chape jako "odkaz na cele zneni dopisu mam k dispozici, ale nedam" 8-o;-€

A pokud by Vas zajimalo, odkud jsem vzal "podle zverejnenych zprav", tak se racte podivat na http://zpravy.idnes.cz/odpovedi.asp?t=TUNA2&strana=2 odpoved na dotaz nicku Tykeev.

Jo, a dluzite mi odpoved na dotaz :-P

0/0
23.10.2006 18:14





Najdete na iDNES.cz