Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chorvatští potápěči vyprostili těla dvou Čechů

Chorvatští záchranáři našli dva mrtvé české potápěče. Těla obou Čechů vyprostila odpoledne speciální jednotka chorvatských vojenských potápěčů MORH. Záchranáři po Češích pátrali od neděle. Těla byla 67 metrů pod hladinou. Právě velká hloubka byla nejpravděpodobnější příčinou smrti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J*U*R*A*J

hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

...mili bratri, ste rekorderi v riskovani vlastnych zivotov v celej europe...

0/0
13.10.2006 9:52

utanův stín

Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

Běž do p/dele, kreténe.

0/0
13.10.2006 10:00

HeyHall

Re: Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

Trosku ostra reakce, ne? Navic si myslim, ze ma pravdu s temi rekordmany. To je proste pro nasince typicky obrazek - neustale porusovani veskerych zakonu, vyhlasek, narizeni, bezpecnostsnich pravidel a pak to takhle dopada - staci se podivat na nase silnice. Dalsi z machyrku, co na to nemeli aneb. prosivani zrn od plev. Je mi jen lito jejich pribuznych, pro tu bolest, co jim ti blbouni zpusobili.

0/0
13.10.2006 10:17

utanův stín

Re: Re: Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

Ne, naopak. K té reakci.

Pokud jde o názor na našince, děláš něco, kde je nějaká míra rizika? Řízení auta je argument na nic. České silnice trpěly a trpí hlavně nedostatkem policistů.

0/0
13.10.2006 11:48

sCZECH

Re: Re: Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

tim chces rict,ze slovaci, s kteryma jsme vlastne meli jeste nedavno stejny stat, takovy nejsou???

0/0
14.10.2006 12:08

blofeld

Re: Re: Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

Dementek slovacek je jen nasranej ze na to nema (Y)

0/0
15.10.2006 20:17

Rataslaw

Re: Re: Re: Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

no robit blbosti, na to fakt nema kazdy.....len hlupak Rv

0/0
16.10.2006 10:17

kodlerma

Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

Nečetl jsem, že se zanořili do 67 metrů, ale že je tam našli. Průšvih mohl být i těsně pod hladinou a dolů pak mohli spadnout.

0/0
13.10.2006 10:18

scaty

Re: Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

minimálně se vykašlali na chorvatský zákony....

0/0
13.10.2006 10:21

Axelroth

Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

...holt sme dobry...vy Madari ste se vzdy drzeli pri zdi...

;-)

0/0
13.10.2006 10:36

Rataslaw

Re: Re: hned som vedel ze ich najdu mrtvych...

Holt ste dobri co?!?!Rv fakt je ze vsade naokoli byva najviac zranenych a mrtvych prave ceskych turistov, lebo sa snazite porusit snad vsetky zakony, aj tie prirodne;-D  v tom ste fakt smutne dobri......tak dobri ze aj na Islande som videl vystrazne tabule pre turistov v anglictine a specialne v cestine ;-D.....ak si prave na toto hrdy....ts ts ts :-/

0/0
14.10.2006 18:01

Trashman

Takže další dva Čeští

idioti, kteří si mysleli, že jsou nesmrtelní. Po našich idiotech, kteří totéž zkoušejí na různých horách se jistě rádi přidají další.

0/0
13.10.2006 9:24

J*U*R*A*J

Re: Takže další dva Čeští

presne si to vystihol....zial...niektori "mistri sveta" sa musia ukazat....Rv

0/0
13.10.2006 10:06

Axelroth

...hmmm...

...tak mame sampiony ve vytrvalostnim hloubkovem potapeni...

;-)

0/0
13.10.2006 9:03

scaty

Re: ...hmmm...

takových "šampionů" leží -třeba na dně Bluhole mnoho....a né pár dní, ale pár let.....a podstatně hloubš...takže žádný rekord, ale průser

0/0
13.10.2006 9:08

Axelroth

Re: Re: ...hmmm...

...jak se to rika? - "King for a day"...maji svych par minut slavy...navic, rekord tech co tam stale lezej nikdo nemuze dokazat, takze je zatim neplatny...

;-)

0/0
13.10.2006 9:17

scaty

Re: Re: Re: ...hmmm...

mno jsou natočený robotem na takovým drsným filmečku - stažený z TV, je tam zobrazena aktuální hloubka, vidět je taky dobře, je tam jeden borec, co si chtěl udělat rekord 100m, měl kameru na hlavě, občas si natočil počítač, dostal se až na dno...úplně dole ale dostal kyslíkový křeče a umřel...takže důkazy jsou....kdepak nesmrtelnost....

0/0
13.10.2006 9:25

Axelroth

Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

...no dobra...vyhrali tedy jen Ceske mistrovstvi posledniho tydne...medajle si kazdopadne nepreberou a misto na bednu polezou do bedny...

;-)

0/0
13.10.2006 9:35

scaty

Re: Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

to je pravda, smutný vítězství....Rv

0/0
13.10.2006 9:40

mosulský machredž

oo

kdyby v té hloubce přes 60m zůstal jeden, protože to fyzicky či jinak nevydržel, tak to beru - ale oba naráz ????

0/0
12.10.2006 23:09

holkazdaleka

Re: oo

Nemeli nejspis spravne skoleni, a podcenili se. Mladi lide, kteri si mysli, ze ji patri svet. ;-(

0/0
13.10.2006 0:20

scaty

Re: oo

nejspíš se na něj ten druhej nechtěl vykašlat.....kámoš techn. potapěč říká, že kdyby se každý potápěl sám, bylo by o 50% míň mrtvých (trochu cynický a trochu pravidvý).......jeden příklad z letošního léta:..skupina němců s rebreatrhreama se potápěla na vrak (60m), při výstupu, kdy manželka s manželem viseli na laně na dekompresi, on dostal infarkt, asi to nebyl pěkný pohled, ona omdlela a začala padat zpět na dno, viděli to dole kolegové a rychle se jí snažili vynést nahoru, pochopitelně né podle aladinů (to by to mohli zabalit rovnou), dosažený výsledek: manžel mrtvý, ona mrtvá a ti dva záchranáři skončili v Pule v barokomoře a měli to o fous.

0/0
13.10.2006 6:55

bimek

Re: Re: oo

hm, tomu docela věřím. ono totiž stačí mít nešťastnou kombinaci několika malých chyb a končíš. třeba se ti udělá nevolno, spadneš do 50, 60, přijde omdlení nebo opojení, vypne ti mozek a už se neprobudíš :-( základem je nechodit pod vodu nezodpovědně - nedělat ptákoviny, nelízt do hloubek, mít solidního parťáka a zázemí a pak je to bezpečnější než na silnici...

0/0
13.10.2006 8:25

scaty

Re: Re: Re: oo

ju ju, přesně tak to je, blbý je, že člověk předem reakci svýho těla nedokáže odhadnout, někomu se udělá zle už i ve třiceti metrech,  stačí třeba jedna proflámovaná noc.....takže předvídat a bejt opatrnej....

0/0
13.10.2006 8:56

utanův stín

Re: Re: oo

Čím víc podobných příběhů slýchám, tím padá víc bariér k postupu podle pravidel. Ale nahoře se to hezky mluví. Každopádně, manželka bude dál čekat pěkně na břehu.

0/0
13.10.2006 10:02

scaty

Re: Re: Re: oo

mám podobný pocity.....a to byli všichni instruktoři potápění....

0/0
13.10.2006 10:30

TomášM

No co

2 sociální paštikáři. žádná škoda

0/0
12.10.2006 23:03

roy_batty

Máš to Marný Tome

Na tu jachtu co tam s ní přijeli si nikdy nevyděláš, tak nezáviď nebo z toho zezelenáš jak zralej citron

0/0
13.10.2006 0:07

Pan Navratil

Re: Máš to Marný Tome

Však oni si na ni taky nevydělali a zelení jsou teď nejspíš oni.

0/0
13.10.2006 9:19

sCZECH

Re: No co

trapne a debilni Rv

0/0
14.10.2006 12:10

Podloženej Paroubek

uffff sem si oddech

naštěstí happy end

0/0
12.10.2006 17:17

poiuz

Re: uffff sem si oddech

Nejsem si jist, ale po tak dlouhé době budou asi mrtví. Mně bývá špatně, když zadržím dech na víc než dvě minuty, po třech minutách modrám. Zadržovat dech od neděle, navíc v hluboké vodě, to jim asi neudělalo dobře...:-(

0/0
12.10.2006 20:48

jedinej_spravedlivej

mě seto stát nemůže

Já do Chorvatska už nepojedu, protože nejsem zvědav na ty jejich ubohé hotelové služby, takže mně se to nemůže stát, navíc se nepotápím ani ve vaně.

0/0
12.10.2006 16:59

packa1

Re: mě seto stát nemůže

ty bejt nakej emeriken citizen. hotel sluzba prvni misto. priroda zajem ne. v chorvatsko taky hamburgr zlej bejt.

0/0
12.10.2006 19:13

captain cook

Re: Re: mě seto stát nemůže

Ale copak, dal sis pljeskavicu, byla ze staryho masa a ty ses po*ral a ted Chorvatum blejes na hamburgry???;-D

0/0
13.10.2006 5:47

Egon_007

dodatek

tak nevim jestli je to jiny ostrov, ale u ostrova Purara v NP Kornati je zakaz potapeni a nesmi se k nemu bliz nez 500m, takze bych si tipnul, ze se tam "legalne" neda ani zakotvit.

http://www.chorvatsko.cz/tema/kornati.html

0/0
12.10.2006 16:50

fido7787

Re: dodatek

jo, presne to pisou v clanku...

0/0
12.10.2006 20:05

thorovo kladivo

to snad není pravda

kam čech vyjede,tam problém...jestli nejsou pod lavinou nebo nespadnou z nějaké hory,tak se zas topijou at už ve vodě nebo ve sračkách,to snad není pravda.

0/0
12.10.2006 16:28

kodlerma

byl tam Sládek ?

Jestli v okolí byla parta pana instruktora Sládka, pak je otázka, jestli nespáchali sebevraždu. Vzpomínáte ? Před časem došel vzduch potápěči z party pana instruktora potápění Sládka a poté se bodl nožem do srdce. Jestli to tak opravdu bylo se neví, nic se nepodařilo prokázat, nikdo se neprořekl. Na loď bych s nimi nešel a do vody už vůbec ne.

0/0
12.10.2006 16:06

rychloslimejs

Re: byl tam Sládek ?

vazeny chytry, o veci vite velke nic, ale budete vykladat kraviny. Sve informace zrejme cerpate z bulvaru nebo chorvatskych "serioznich listu". Kdybyste chtel, dokazal byste si najit lepsi informace o cele veci, jak se vse sebehlo. Jedinou spornou veci v tomto pripadu totiz zustala motivace to mrtveho potapece, ktery se mimochodem jmenoval Mirek Kuklis, proc vlastne do te jeskyne sam vlezl. Ostatni veci se vcelku uspesne objasnit podarilo. Mala rada, prestan hltat bulvary, magore. 

0/0
12.10.2006 17:28

cbx

Re: Re: byl tam Sládek ?

pěkně. R^

0/0
12.10.2006 19:34

kodlerma

Re: Re: byl tam Sládek ?

Proč z bulváru ? Na stranách potápěčských je verze těch co byli ve vězení jako podezřelí a nic se im nedokázalo. Tvoje "vcelku úspěšně" je poněkud irelevantní. Nějak nemohu uvěřit, že člověk jde ve dne spát, když jsou ostatní na ponoru. Jen ten šrumec než se potapěči ustrojí a zanoří ! Holt, kde je Slááááádek, tam je ........

0/0
13.10.2006 10:17

rychloslimejs

Re: Re: Re: byl tam Sládek ?

jestli mas nejaky problem s tim clovekem, bez si to s nim vyrikat z ocka do ocka. Je to lepsi reseni nez podobne pomluvy a vykriky na netu. Ale jak tady nekdko psal, nekteri lide si sve komplexy radi leci pres internet. Jinak k tomu co pises, jisteze tam je verze potapecu, jenze dosti hodnoverna, z jejich a jeho komputeru se dalo velmi presne odecist, co se delo. Hlavne z jeho se dalo vycist, jak stoupal a klesal, kdyz hledal vychod. Jiste budes mit nejakou hodnovernou verzi, jak ho nekdo zavrazdil a pak s nim plaval nahoru a dolu, aby to vypadalo, ze je to sebevrazda. Jiste jsi clovek, ketry hodne cte detektivky, klidne cti, ale prosim te nevykladej pak sve spiklenecke teorie do sveta, jsi akorat za blbce.

0/0
13.10.2006 10:44

kodlerma

Re: Re: Re: Re: byl tam Sládek ?

Opravdu měl u sebe svůj (!) počítač ? Hodnověrnou verzi o tom, jak s ním plavali nahoru a dolu jsi přinesl sám. Ano, je pravděpodobná. Nakolik, to si odpověz sám. Byl jsi u toho jako přímý účastník ? Pokud ne, pak máš vše jen z vyprávění. Ke Sládkovi - nemám s ním problém. Ale nevěřím pohádkám.

0/0
13.10.2006 12:39

scaty

Re: Re: Re: Re: Re: byl tam Sládek ?

Když na počítači není zaznamenán výstup na hladinu, tak jinýmu, než mrtvýmu potapěči patřit nemůže a vypnout se nedá, všichni měli počítače, stačí srovnat časy a profily ponoru, jsou to prostě takoví bonzáci... nekoukej už tolik na kriminálku Las Vegas a podobný kokotiny, škodí to úsudku.

0/0
13.10.2006 12:55

scaty

Re: byl tam Sládek ?

lidská stupidita nezná mezí a projevuje se často přes klávesniciRv

0/0
13.10.2006 7:00

EasyR

Teď to vylepšili...

"V okolí Šibeniku po nich od nedelě pátraly tři lodě."  8-o

;-D

0/0
12.10.2006 15:27

rychloslimejs

Re: Teď to vylepšili...

klid, maji pokusu, kolik chteji...

0/0
12.10.2006 15:30

iuos

hmm

tak už ;-D;-D;-D

0/0
12.10.2006 15:53

brazilskakava

lodě byly jako živé

0/0
12.10.2006 15:25





Najdete na iDNES.cz