Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hejtmani chtějí po Klausovi úřednickou vládu

Hejtmani vyzvali v dopise prezidenta Václava Klause, aby uvažoval o vzniku úřednické vlády. Mají prý obavu, že by jinak jejich kraje mohly přijít o peníze z Evropské unie, o nichž se nyní rozhoduje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

edik2

Reakce hejtmanů

je pochopitelná,protože většina z nich patří k modrým loupežníkům.

0/0
6.10.2006 20:21

Vifon

Re: Reakce hejtmanů

Kudy chodil, tudy krad, sociální demokrat!!!!!!!

0/0
6.10.2006 21:04

tonicekXXL

Paroubek si to pohnojil sám.

Kdyby pořád neřval JÁ MÁM 101 a vytáhl Kalouska vpravý čas,mohl být tam kde chtěl.Takhle je tam kde je.

0/0
6.10.2006 19:30

tenisovej loket

Re: Paroubek si to pohnojil sám.

že by v řiti?

0/0
6.10.2006 22:46

Hans59

Dejte Paroubkovi šanci

TAK JAKO KDYSI : AŤ SE SOCIÁLNÍ DEMOKRACIE HISTORICKY ZNEMOŽNÍ (mladé ucho Nečas, konec 90 let)

0/0
6.10.2006 17:13

jkzrt

Kdo

Kdo si myslí,že by předčasné volby něco ukázaly nového,se mýlí!Jestli zase budou rozhodovat 1-2 hlasy z malých stran,tak se nic nezmění!Změní  se jen tehdy,až se vymění politici v ODS a ČSSD a pak se k něčemu dopracujeme!

0/0
6.10.2006 16:57

Josefprav

Copak nechápete, že Paroubka už nikdo nepotřebuje.

Ten prostě přehnal a končí. Jako se mu to stalo vždycky.

Komu polezete zaza do (Y) a na koho budete spoléhat líne kůže, že vám zajistí lého bez práce?:-D:-D:-D

0/0
6.10.2006 16:44

Hans59

Re: Copak nechápete, že Paroubka už nikdo nepotřebuje.

možná nepřijdeš do styku s lidma, kteří mají jiný názor na Paroubka, proto dlíš, co dlíš.

Ale spíš je to přání a špatný odhad reality.

Paroubka nepotřebuje pravice, neb konečně narazila na pořádného soupeře, který je ještě zběhlejší v politické praxi než Zeman. Zemanovi trvalo dlouho, než sesumíroval svůj bonmot, aby vstoupil do čítanek jako bonmotista. Paroubka respektuje i Klaus, Topolánek se ho vyloženě bojí, neb když ho odstřelí, zapadne na smetiště dějín. A ne, že nemám k Paroubkovi výhrady, jenže o těch se bavím s lidma, kteří chtějí diskutovat a ne zdarma provádět propagandu slepenou z článků MFD, lidovek a Neviditelného psa.

0/0
6.10.2006 17:10

Podloženej Paroubek

Re: Re: Copak nechápete, že Paroubka už nikdo nepotřebuje.

marně si lámu, co je dlít to co dlít, ty inteligente. Dlít se dá někde....

0/0
6.10.2006 20:33

Hans59

Takže ti co nesouhlasí, by měli rovněž žádat prezidenta

a v konečném důsledku je jejich žádost stejně relevantní jako hejtmanů.

Potíž je v tom, že pánové se snaží obejít ústavu a výsledky voleb. Volby nebyly o úřednícké vládě, ale o politické.

Myslím, že oni nemuseli o nic žádat, jsou přece z ODS a její platforma je jasná.

Rozesmívá mne Topolánek, když tvrdí, že za jeho přáním je většina veřejnosti.Zase se někdo zaštiťuje národem. Naposledy to dělal Kléma při přesvědčování Beneše a víme jaký to mělo pak průběh. Ať mluví za sebe a nepřivlastňuje si národ!

0/0
6.10.2006 16:36

buhvol

Re: Takže ti co nesouhlasí, by měli rovněž žádat prezidenta

R^:-)

0/0
6.10.2006 16:39

Josefprav

Re: Takže ti co nesouhlasí, by měli rovněž žádat prezidenta

Hans IQ 59 Tobě připomíná Gottwalda Topolánek?  Kdo sedruží a chce s vládnout skomunisty? Srovnej si to v hlavě člověče a neplácej blbosti.

V čem chce kdo a jak obejít ústavu? můžeš to konkrétně uvést?

0/0
6.10.2006 16:42

Hans59

Re: Re: Takže ti co nesouhlasí, by měli rovněž žádat prezidenta

Mám několikrát měřeno IQ, výsledky od 126 do 138, protože podle tvého chování bych tě musel hodnotit na 21. Zkus se podívat na měření na internetu, dodnes jsem tam v řebříčcích. Takže na tu temu končím s jakýmkoliv debilem.

zaštiťování národem jsem popsal jasně. Co se týče ústavy, přečti si ji, zejména preambuli a pak si přečti články o volbách. Nedělám školení zadarmo. Aúpriorním cílem jmenování vlády je její vládnutí a né předčasné volby. K tomu musí být využity všechny pokusy , byť by je dělal všechny Topolánek. jestli tak touží po předčasných volbách, měl to dát do volebního programu. Chová se jako malé dítě, kterému nechtějí dát novou hračku do výhradného používání. nemá snahu kromě toho všechno nebo nikdo nic. Tak se nechová vzdělaný člověk. nemluvě o čistkách bez mandátu. To bylo řečí, když parobci dělali změny tři měsíce před volbama. To se vykřikovalo o mándátu. takže si srovnej a uvědom, že čím dál víc budeš potkávat poučenější lidi, kterým rohlík nebude stačit a to i na levo

0/0
6.10.2006 16:59

habit

Re: Takže ti co nesouhlasí, by měli rovněž žádat prezidenta

... když vidím, jakou část národa zastupuje Paroubek s Rudými, jímá mne hrůza z představy, že by to vzali znova do ruky...

0/0
6.10.2006 16:43

Hans59

Re: Re: Takže ti co nesouhlasí, by měli rovněž žádat prezidenta

mne jíma hrůza ze zastydlosti z počátku 90 let. Já si také dokážu představit ODS jako fašistoidní stranu a nestraším, neboť riziko je jen o něco větší, než návrat poměrů za komunistů.

0/0
6.10.2006 16:46

Josefprav

Re: Re: Re: Takže ti co nesouhlasí, by měli rovněž žádat prezidenta

Jsi hlupák. Přečti si stanovy a program KSČM? S těmi by chtěl Paroubek vládnout. Koho jsi volil? Komunisty?

0/0
6.10.2006 16:51

Hans59

Re: Re: Re: Re: Takže ti co nesouhlasí, by měli rovněž žádat prezidenta

takový kadrováky už mám za sebou. Představ si, že dnes se znovu lidi bojí mimo anonymního internetu vyslovovat politické názory. Ale můžu ti sdělit, že tentokrát jsem komouše nevolil ale pro příště, pokud budu pořád číst takové kreténske denunciační fašizoidné indoktrinace, budu přemýšlet. Už jenom kvůli protiváze.

0/0
6.10.2006 17:04

papanikula

ods

pane Bože ,Tak tomu Paroubkovi dejte sanci a hem se ukaze nebo se Modri ptaci boji,ze by ziskal vetsinu?

0/0
6.10.2006 16:18

Josefprav

Re: ods

Co Hitlerovi byj si dal taky šanci? Tobě by nevadilo, že vládl za podpory komunistů? Jako většinu?  74 a koho k tomu?

0/0
6.10.2006 16:32

Hans59

Re: Re: ods

a co? Stát nepřivedl ke krachu na rozdíl od Xanta Klause s jeho balíčky.

0/0
6.10.2006 16:37

Josefprav

Re: Re: Re: ods

Ke krachu přivedli tento stát komunisti. Slyšel jsi někdy něco o našem slavném socialismu? Slyšel jsi někdy o tom, jak se stala z prosperující země rozvojová?

Ty chce, aby zase komunisti u nás vládli? Nebo se ti  to jako funcionáři KSČ tak líbilo?

0/0
6.10.2006 16:50

ygg

Re: Re: Re: Re: ods

Já si myslím, že tady jde o něco jiného....on potřebuje (Jiřík) zase koryto..alespoň na chvíli..protože ve funkci premiéra se mu o moc lépe daří blbnout lidi....s komouši vládnout nebude, protože na to nemá...chybí mu ten hlas, který je v nedohlednu (poku mu ho nedodá Cyrda, čemž bych se až tak nedivil;-€. le je fakt, že jako premiérovi by se mu ten hlas líp kupoval....on by si nějaký bratr jistě nechal za slušnou funci říctRv. Takže ač by to bylo fér, byl nakonec přece jen druhý, tak je fakt, že dát mu šanci...nic moc...asi souhlas.

0/0
6.10.2006 18:11

agent6542559

Strana zelených

Nevím proč, ale někteří komentátoři vycházejí z toho, že členové Strany

zelených jsou vlastně takoví levicoví brontosauři (tak podobně jako na

západ od nás). Vzhledem k tomu, že v tomto státě si právě toto levicovo

brontosauří mohla tzv. husákova mládež vyzkoušet, tak právě se stalo

něco méně neočekávané (aspoň podle Úhla) :-) a Strana zelených stojí na platformě ochrany přírody a svobody jedince tzn. více na té pravicové části s apelem na ekologii.

0/0
6.10.2006 15:17

-jk-

Re: Strana zelených

Máš pravdu, v současnosti tomu skutečně tak je, ale donedávna to ještě neplatilo, za Beránko-Patočkova vedení to byla silně levicová strana. Naštěstí je nakonec odstranili.

0/0
6.10.2006 15:43

agent6542559

Re: Re: Strana zelených

No a svým způsobem mohou absorbovat bývalé hlasy US, ODA, DEU tzn. hlasy nonODS a pak ty tradiční nonkomformní a za ekologii. Ale to pojetí a la Bursik a spol. je vcelku rozumné a hlasovatelné. Patočka byl podobný extrém jako Paroubek teď v soc. dem. nebo Sládek u republikánů.

0/0
6.10.2006 15:58

eloš

Re: Re: Re: Strana zelených

Posun zelených doprava je sympatický, ale zelení jsou v princípu levicová strana. Je v protiřečení tvrzení, že bojují o ochranu přírody a svobodu jednotlivce,  protože ochrana přírody je natvrdě řečeno jedním z nástrojů omezení svobody jedince.

0/0
6.10.2006 16:09

Josefprav

Re: Re: Re: Re: Strana zelených

To je pravda, ale oni vlastně pořádně nevědí, co chtějí.  

0/0
6.10.2006 16:34

agent6542559

Re: Re: Re: Re: Strana zelených

Nesouhlasím. Svoboda jedince (a to znamená také jeho odpovědnost, vůči sobě, vůči druhým) nekoliduje vůbec s ochranou životního prostředí (navíc je jeho součástí). Je to to samé jako vymezovat svobodu člověka vůči právu na lidský život - svoboda jedince neznamená, že ten jedinec začne ty ostatní vraždit, aby té svobody měl "více". :-) Prostě obecně svobodou jedince se rozumí svobodu rozhodování a to není/by nemělo být pravicové či levicové. Bohužel tzv. levicoví politici (podle mě sociální inženýři) se snaží co nejvíce toto rozhodování okleštit, protože "ví", jak se máme rozhodovat. Bohužel tohle je mýlka: původně levicovost nebyla o míře "volnosti", ale o míře "solidarity" nebo o to, jak tu solidaritu má zajišťovat stát. V Česku panuje víceméně zmatení pojmů, ale ... stačí se pohybovat např. ve Francii, aby se dospělo k poznání, jak tzv. "levičáci" bojujou za svobodu.

0/0
6.10.2006 16:47

agent6542559

Re: Re: Re: Re: Re: Strana zelených

Prostě určitá velká míra svobody jedince (větší než u nás) je tam tabu ... nebo jsou to citliví. :-)

0/0
6.10.2006 16:48

Josefprav

Re: Re: Strana zelených

Silně levicová strana, o které nikdo nevěděl.

0/0
6.10.2006 16:33

Hans59

Re: Strana zelených

to jsou takové drísty a rozpor sám o sobě

0/0
6.10.2006 16:29

Hans59

Re: Strana zelených

momentálně u Zelených vládne tuhá stranícka disciplína. Až bude Buršík vymeten, můžou Zelení pozvednout svou otázku.

Tá pravicová část s apelem na ekologii - no skrátka pravicová strana s ekologickou retorikou. V ekonomice a politice pravicová, v otázce směru otáčení zeměkoule prozatím apelatívně infantilní.

0/0
6.10.2006 16:44

ygg

V každém případě....

se chovají jako banda pitomců..jednak jsou, až na toho jednoho nebožáka, VŠICHNI z ODS, takže ať si to řeší na gremiu a neprudí s tím Vašíka z Hradu, jednak by nám, obecní blbůma sprostému lidu, mohli pánové hejtmani laskavě vysvětlit, jak pro JAKOUKOLI vládu chtějí v momentální situaci získat důvěru...protože to je to, oč v současné situaci běží...NIKDO nedá dohromady ani tu blbou většinu 101...takže jediným řešením jsou předčasné volby na jaře....problémem je, že se nikomu ze Sněmovní od koryta, tak brzy a navíc dobrovolně, nechce...takže všichni řeší a řeší a berou prachy. Ať odhlasují volby na jaře (Pablbek by sestavil akorát prd a jen by zase pár měsíců zdržoval) a do té doby to vydržíme třeba s taťuldou Spejblem a Hurvajzem ...když se přidá Mánička, Bábinka a Žeryk, tak se to od té současné stejně nepozná (btw..ODS jsem volil a asi zase budu);-D

0/0
6.10.2006 15:14

Josefprav

Re: V každém případě....

Třeba pro vádu vedenou Škromachem v duhovém složení, která připraví volby. Zkus někdy místo  nádavek taky zapojit mozek.Máš ho přece v hlavě?  

0/0
6.10.2006 16:38

ygg

Re: Re: V každém případě....

Ten používám až po požití pátého piva:-))))...ale upřímně....když vidím ty taškařice, co se tady odehrávají, tak pokud by to byla cesta k novým vobám někdy do konce dubna, tak klidně i toho Zdendu...zejména po cca roce s Jiříkem jako premiérem mi najednou nepřijde jako taková hrůza;-D

0/0
6.10.2006 18:04

Pason

souhlasím.

(Y)>-(Y)Mají pravdu. V této zemi se nevládne. V této zemi se vymýšlejí aféry, intriky, pletichaří se,dělají se čistky, jezdí se za Becherem. Toť vše!!!!!!

0/0
6.10.2006 15:09

me2di

Je to sranda, ale prvni prisli s touto myslenkou po volbach hned komunisti

nebo se pletu?

0/0
6.10.2006 15:04

honza2007

Re: Je to sranda, ale prvni prisli s touto myslenkou po volbach hned komunisti

To máš sice pravdu, ale co by se hned po volbách vyřešilo novými volbami. Proto bylo snahou sestavit nějakou funkční vládu. Pokud to nelze a komunisti (ksč+čssd) to blokuje, pak skutečně dojde na jejich návrh a bude se muset sestavit úřednická vláda (více méně udržovací). :-D:-P

0/0
6.10.2006 15:11

me2di

Re: Re: Je to sranda, ale prvni prisli s touto myslenkou po volbach hned komunisti

Takze by tento navrh prosel..a Jiri by utrel nos;-D

0/0
6.10.2006 15:12

honza2007

Re: Re: Re: Je to sranda, ale prvni prisli s touto myslenkou po volbach hned komunisti

Je to docela možný;-), ale už vidím Paroubka, jak se vzteká ;-€;-€

0/0
6.10.2006 15:14

Sporadany_obcan

Paroblb je jak malé dítě...

Sám přece chtěl také úřednickou vládu. Ale když situace nazraje k tomu, aby se tak stalo, tak se cuká - jako naschvál. Jak malý parchant! Rv

0/0
6.10.2006 14:56

boskooov

Re: Paroblb je jak malé dítě...

Paroubkovi je jedno, co se bude dít dál. Klidně podpoří i vládu bezdomovců, když bude mít moc. A má dobře spočítáno, že když budou předčasné volby, tak půjde na smetiště dějin

0/0
6.10.2006 14:58

jardahorak

Re: Paroblb je jak malé dítě...

Proc jak? ;-)

0/0
6.10.2006 15:00

medved_cz

Re: Re: Paroblb je jak malé dítě...

Male deti jsou roztomile a rozhodne nevazi neco okolo metraku...

0/0
6.10.2006 15:08

jardahorak

Re: Re: Re: Paroblb je jak malé dítě...

Ja reagoval na jeho posledni vetu ;-)

0/0
6.10.2006 15:14

honza2007

Re: Paroblb je jak malé dítě...

Tam je to jasný, ten chce jenom vládnout. ;-P

0/0
6.10.2006 15:12

newage

Re: Paroblb je jak malé dítě...

On ale chtěl "svoji" úřednickou vládu, která by nevyházela z teplých místeček přátele jeho strany. Teď, když už skoro všechny vyhodili, je potřeba dosadit je zpátky, a k tomu se úřednická vláda jaksi nehodí...

0/0
6.10.2006 15:14

honza2007

Re: Re: Paroblb je jak malé dítě...

R^;-D

0/0
6.10.2006 15:16

jardahorak

Re: Re: Paroblb je jak malé dítě...

To je docela presne... ;-)

0/0
6.10.2006 15:28

Sporadany_obcan

Re: Re: Paroblb je jak malé dítě...

dobrá připomínka, tak nějak to bude

0/0
6.10.2006 16:43





Najdete na iDNES.cz