Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při nehodě u Vyškova zemřeli tři Poláci

Tři Poláci zahynuli při nehodě na silnici R46 mezi Vyškovem a Olomoucí. Další dva jsou zranění. Komunikace byla směrem na Olomouc několik hodin neprůjezdná. Od desáté hodiny je silnice plně průjezdná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slayee

poloky na hoky a hoky do olzy

0/0
8.10.2006 16:11

Roumen

Panacove...

Ty obtazeny panacove sou drsny...

0/0
8.10.2006 14:23

zvo

Ceska specialita.

Typicka situace na CR dalnicich.Jedu za predjizdejicim kamionem, drzim odstup.Ze zadu se prizene hovado, najede na tak maly odstup, ze jeho svetla zmizi pod spodnim okrajem meho zadniho okenka.Predjede mne v pravo! a stoupne si tesne za kamion.Neverim svym ocim.Ziji v CR jiz dva roky, ale tak drze, neslusne, neuveritelne hloupe a hlavne nebezpecne chovani jsem zazil bohuzel jenom v CR.Nedivme se, ze cizinci prebiraji takove chovani skoro okamzite.Toto musi byt ceska specialita.Bez vyjimky.Popsany ridic mel olomouckou PZN.

0/0
7.10.2006 7:30

mosulský machredž

oo

teď jsem přijel a po cestě 3  bouračky, ta poslední před chvílí, ale stála za to, všechno v pohodě živý, ale maník z fabie zrovna vytahoval borce z polorozpadlé stopětky, který mu udělal na křižovatce plastiku na boku a pak ujel ještě pár metrů - bohužel jsem musel jet dál, a tak jsem líbačku neviděl - ale na buzeranta nevypadal ;-D 

0/0
6.10.2006 18:22

killy

Ono to nemá cenu asi sem psát, ale....

Jestli existujou statistiky, kde vyšetření a likvidace bouračky osobního auta (a uzávěra silnice) trvá v EU nejdýl.... tak s těma 8 a půl hodinama musíme bejt někde na špičce.

0/0
6.10.2006 17:19

Moa

Slečna Zubatá

dostala chuť na Pšonky a já jí přeju dobrý lov.

0/0
6.10.2006 15:17

petr.machy

Re: Slečna Zubatá

Já vim, je to smutný, ale lovu zdar:-/

0/0
6.10.2006 15:52

goober

Poláci

Ne, že bych to nějakému Polákovi přál, je to tragédie, ale za svoje havárie si mohou převážně sami. Poláků na silnicích nepotkávám často, ale když je potkám, mnohdy se setkám s tím, že jedou jako prasata.

0/0
6.10.2006 15:14

spunlock

Jediná škoda je ...

té dopravní značky. a toho trávníku.;-(

0/0
6.10.2006 14:48

aisnd

nejvetsi prasata na ceskych cestach ..

.. jsou polaci vracejici se z rakouska do polska (maji obcas polske, obcas rakouske znacky, ale jsou to vsechno polaci)

nejlepsi je patek vecer, kdy na ceste hranice - pribor predjizdeji ve 150 na rozbite ceste v zatacce

uprimne je mi tech trech lito, ale ceske cesty jsou opet o trochu bezpecnejsi

0/0
6.10.2006 11:39

rychloslimejs

Re: nejvetsi prasata na ceskych cestach ..

v tom mate bohuzel pravdu, jejich styl jizdy me obcas pripomina styl Chorvatu. Jenom nechapu, kde se ho naucili. U Chorvatu to chapu, jejich horske silnicky podel pobrezi, kde se neda moc predjizdet, tam se proste snazi predjet, kde to jen jde (bohuzel pomnicku kolem cest tam maji vic, nez je zdravo). Ale u Polaku?

0/0
6.10.2006 12:50

killy

Hmm. A to ještě dost často vezou na přívěsu vrak zakoupený v A !

0/0
6.10.2006 13:03

krysar

Re: Re: nejvetsi prasata na ceskych cestach ..

Jedinej rozdil v tomhle je, ze Chorvati uz se trochu vymlatili a ted se tam jezdi lip nez v Cechach, a to jak co se predpisu tyka, tak umeni za volantem mnohonasobne. Polaci sou naopak druhej extrem, tam umi ridit (opravdu ridit) tak kazdej stej ridic 8-o

0/0
6.10.2006 17:47

spunlock

Re: nejvetsi prasata na ceskych cestach ..

R^

0/0
6.10.2006 14:53

mmkk

Statistiky

A zase dalsi tri body do statistiky, ktera nam bude na konci mesice trvdit, ze se proti lonsku skoro nic nezlepsilo a ze cesti ridici na bodovy system kaslou. :-/

0/0
6.10.2006 11:12

makan.dacan

Re: Statistiky

A proto se pokuty a tresty zdvojnásobí... ;-D

0/0
6.10.2006 11:42

vmvanjan

Re: Re: Statistiky

škoda, že není ministrem dopravy ten hňup Šimonovský, ten by ty pokuty alespoň zdesateronásobil.;-O(Y);-O

0/0
6.10.2006 14:44

killy

No a už nám za pár dní tu naši černou statistiku....

... nabourali o 10 lidí......

0/0
6.10.2006 13:33

shit4u

Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

Ale když přijedou někam jinam, motají se tam jak nějaký vesničani :-/ V Praze jezdím dost často, většina řidičů tam je v poho, ale některý když viděj cizí SPZ je to pro ně jako červený hadr pro býka. Už jsem zažil že na mě Pražák troubil z vedlejší ulice, že jsem mu nedal přednost:-D, jednou mě chtěl nějaký Pražák zmlátit při parkování, což si rozmyslel když jsem vylezl z auta:-), přejíždění z pruhu do pruhu přes plnou těsně před autem beru jako normoš. Něškodilo by kdyby si někteří (to někteří zdůrazňuji) pražští řidiči uvědomili že se chovají jako ko..oti, a trochu krotili své komplexy.

0/0
6.10.2006 10:42

Faťák RS

Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

myslim, ze silně přeháníš. a pokud jsi děda s kloboukem, tak se ani nedivím.

jsem v praze 2x tydne - vzdy jinym autem, zadne nema pražské čísla, jako méněcenný si nepřipadám.

a pokud předjíždím fildu s dědkem ze zlína, jsem na úrovni jeho A sloupku a on to do mě rízne, jak se mi stalo o prázdninách, tak je to kok*t a je jedno, jestli je z prahy či vizovic

0/0
6.10.2006 10:58

shit4u

Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

Mno, jezdím často ve špičkách a různý trasy a občas na nějakého pražského kokůtka narazím. Třeba máš jinou zkušenost, to ti neberu.

0/0
6.10.2006 11:07

rychloslimejs

Re: Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

mno, zatimco na kokutka, ktery ma jinou nez prazskou SPZ jsi jeste nenarazil, ze...

0/0
6.10.2006 11:08

Don_Alex

Re: Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

na podobne kokutky narazim po cele zemi a je jedno odkud jsou. Pak jsou kokutci jineho typu, kteri vidi prazskou znacku a hnedka ho maji za kokutka taky.....Btw nejhorsi zkusenosti mam na Morave, kde me prijde ze hromada ridicu vyjizdi tak jednou za rok a vubec nezna veci jako zrcatka, blinkr a nedejboze prednost.....

0/0
6.10.2006 11:35

rychloslimejs

Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

souhlas, prihoda z D1 z pondelka, konec omezeni rychlosti, kde jsem jel presne 80, tak jsem pridal plyn a zacal predjizdet. Chlapek ve Vectre se najednou rozhodl predjizdet taky, ve chvili, kdyz jsme byli na stejne urovni, a hrnul se do me. Dupnul jsem na brzdu a kratce zatroubil. Kdyz jsem se pak dostal znovu na jeho uroven, chlap na me zacal posunkovat a tukat si na celo. No a mel brnenskou znacku.

0/0
6.10.2006 11:08

rychloslimejs

Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

ja si nemyslim, ze by to bylo o Prazacich, ja treba ziju v Praze uz dost dlouho, takze se i priznam, ze jsem pochytil nektere prazsek manyry. Na jejich a svou obranu musim uvest, ze bez toho by nikam nedojeli. Napriklad z vedlejsi do hlavni se obcas vrhnu i kdyz vidim, ze blizici auto bude muset trosku ubrat a omezim ho, vzdy mu ale slusne podekuju nebo spis se omluvim. Na druhou stranu kdyz mi takhle nekdo vjede do cesty, rozhodne na neho netroubim. Tedy ne ve chvili, kdy nejen, ze musim ubrat, ale jeste zostra slapnout na brzdu. I to se mi obcas stava. Ale ja treba jezdim po Praze s usteckou SPZ a vetsinou se ke mne ridici chovaji slusne. Jak ale pisu na zacatku, neni to o Prazacich, ale o typu ridicu. Spousta jich jezdi jako prasata a ve znacce A nemaji.

0/0
6.10.2006 11:04

makuba

Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

Mám ještě několik doplnění - v té značce to rozhodně není. Mám několik známých, jeden z nich je pražák jak poleno, jeho (firemní¨) auto má B, druhý je ze Štětí a má A apod. Podle toho se pražák nepozná.

Hustota dopravy v Praze skutečně taková, že je nutno jezdit jak je výše uvedeno. Problém je, pokud takto vycvičený a naučený řidič jede někde, kde to není zvykem a děsí tím řidiče. Proto se snažím mimo Prahu čekat na daleko větší mezeru.

Každému se občas stane, že při čekání na křižovatce mrkne jinam a nevystartuje ihned, což je (v Praze) chyba. Proto se nezčiliji když mne někdo upozorní, ještě se omluvím. Občas houknu taky.

Řidičům jezdícím převážně v Praze však dělají problémy mimoměstské silnice, zejména za zhoršených podmínek.

Nehodnoťte pražáky, že jezdí někdy dost na hraně, jsou vycvičení a nechtějte po jiných, aby to uměli také. PS: Těch Poláků je mi líto, ale mělo by se s tím něco dělat.

0/0
6.10.2006 13:34

Hoaker

Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

Tohle je naproste nesmysl, co pisete. Je videt, ze se na to koukate optikou mimoprazskeho cloveka. Prazsti ridici, pokud bychom to vzali globalne v prumeru, rozhodne patri k tem nejlepsim a nejvyjezdenejsim v CR (beru to v prumeru, takze se urcite i v Praze najde deda s radiovkou, kterej vyjede 3x za rok). Proc tomu tak je? Jak uz napsal tady kolega nade mnou. V Praze je dneska v doprave tak kriticka situace, ze to donutilo lidi jednak jezdit na hrane a na vice, nez 100% vyuzivat prostoru komunikaci, ale zaroven je to donutilo i ke vzajemne ohleduplnosti. Je to paradoxni, ale je to tak. Kazdej, kdo v Praze jezdi kazdej den autem, tak uz davno pochopil, ze kdyz se nebude ridit heslem "dneska pustim ja tebe, zitra ty mne" tak se nikdo nikam nedostane. Z toho jednoznacne vyplyva, ze prazaci si tyhlety navyky nesou s sebou vsude kde jezdi.

0/0
6.10.2006 11:29

Hoaker

Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

...dokonceni...

Ja sam jsem prazak a jezdim autem v Praze skoro kazdy den a naprosto pravidelne, pokud potkam v Praze auto s mimoprazskou znackou, je to prave, skoro vzdy, toto auto, ktere pusobi problemy. At uz je to neskutecne pomala reakce na semaforech (protoze pantata ma na vsechno dost casu) nebo at uz je to schopnost pustit nekoho na zuzeni do jednoho pruhu (mimoprazsti ridici se pravdepodobne se "zipem" nikdy nesetkali) a konce totalnim ignorovanim prednosti zprava (obcas mam pocit, ze krizovatky bez udani hlavni a vedlejsi silnice jsou snad jenom v Praze). Nechci nasazovat na mimoprazske ridice, pouze konstatuju fakta.

0/0
6.10.2006 11:29

joscer

Re: Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

Souhlasím s tím, že pražáci jsou vyježděnější, ale prostě ta jejich nadřazenost z některých z nich prostě čiší na každém metru jejich jízdy. Proč by dědula z venkova ve škodovce nemohl jet do Prahy? Mohl, ale pražáci mu to prostě musí znepříjemnit. Ne, že by ho na křižovatce pustili z pruhu do pruhu, ještě raději se mu tam víc natlačí a klepou si na čelo. Problém je dále v tom, že pražáci neumí přepnout na jiný způsob ani když opustí Prahu. Mám s tím spoustu zkušeností, na silnicích plzeňského kraje jsem denně.

0/0
6.10.2006 11:41

Hoaker

Re: Re: Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

No ja bych to trochu rozlisoval. Pustit dedu v Praze z pruhu do pruhu myslim neni vubec zadnej problem. Co ale obcas muze prazske ridice trochu rozladit je to, kdyz se nekdo neni schopen rozjet na svetlech a ma na znacce napriklad M. Jde totiz o to, ze s kazdym takovym pomalym autem se Praha vic a vic zasekava a z uz tak straslive dopravni situace se stava vetsi a vetsi horror. Proto se obcas stane, ze nekdo na nekoho obcas trochu zatroubi. Rozhodne bych to ale nenazyval nejakym vedomym zneprijemnovanim. Rozumim ale tomu, ze nekomu, kdo prijede jednou za cas do Prahy to tak musi pripadat. Ono se k tomu pripoji i takovej ten vseobecnej pocit "venkovana v Praze", kterej ale nema nic spolecneho se skutecnym chovanim nas prazaku k mimoprazskym, ale je to spis vlastni pocit bazlivosti a ohrozeni, kterej takovej "vesnican" v Praze dostane. Bez urazky.

0/0
6.10.2006 11:50

Nadoch

Re: Re: Re: Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

No pánové, já bych řekla, že to není o tom, zda je někdo Pražák či není. Většinou je to o ohleduplnosti... Když někdo pospíchá a je nervozní, tak je jasný, že nikoho nepustí, zip mu nic neříká a ještě troubí jak o život...

0/0
6.10.2006 12:38

rychloslimejs

Re: Re: Re: Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

v tom mate hodne pravdu. Velmi casto se podobne troubeni vyskytuje ve chvili, kdy clovek jezdi denne stejnou trasu. Dobre to zna, takze napriklad vi, ze interval semaforu je nastaven tak, ze stihnou projet stezi 3 auta. Pak staci jeden clovek prvni v rade, kterymu rozjezd trva pet vterin a je razem jediny, ktery projel. Ridici vzadu jsou pek frustrovani a obcas se oprou do volantu. Navic velmi casto se stane, ze clovek na semaforu proste zaspi, nevenuje mu 100% pozornost a pak i ja delam to, ze proste kratce houknu. Neni to vyraz zloby ani nastvani, je to proste budicek. Ale pravda je, ze nekdy ti troubici nepouziji jen to kratke houknuti a stoupnou na volant plnou silou na par vterin, aby to tomu pred sebou vytmavili. Tak takove ridice samozrejme nemusim. Ale jak pisete, je to vsechno jen o ohleduplnosti.

0/0
6.10.2006 12:47

joscer

Re: Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

A ještě dodatek, možná je pravda co píšete o ohleduplnosti, ale bohužel to platí jen mezi pražákama. Ty z "venkova" (což je mimo Prahy vše ostatní) jenutné podusit. Nemám pravdu?

0/0
6.10.2006 11:43

makuba

Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

A jak poznáš nepražáka. Pražák jako poleno má na autě (firemním) B, ústečák A a do toho pražáci i nepražáci s S.

0/0
6.10.2006 13:36

zvo

Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

Typicka situace na CR dalnicich.Jedu za predjizdejicim kamionem, drzim odstup.Ze zadu se prizene hovado, najede na tak maly odstup, ze jeho svetla zmizi pod spodnim okrajem meho zadniho okenka.Predjede mne v pravo! a stoupne si tesne za kamion.Neverim svym ocim.Ziji v CR jiz dva roky, ale tak drze, neslusne, neuveritelne hloupe a hlavne nebezpecne chovani jsem zazil bohuzel jenom v CR.Nedivme se, ze cizinci prebiraji takove chovani skoro okamzite.Toto musi byt ceska specialita.Bez vyjimky.Popsany ridic mel olomouckou PZN.

0/0
7.10.2006 7:28

xluke79

Re: Re: Někteří pražáci sice rádi dělaj v Praze chytrý ..

Tak se odstehuj do Polska. Jestli to prezijes, jeste rad se vratis. Predjizdeni do neprehledny zatacky pres dvojtou plnou naprostej normal, on ten naproti prece uhne. :-/

0/0
9.10.2006 15:56

Dědek Plesnivák

asi málo pili

já jel v noci z hospody taky jako prase a jak vidíte ..... nic se mi nestalo R^ R^ ;-P

0/0
6.10.2006 10:33

Smil

Re: asi málo pili

protože si jel po poli, tam neni tak hustý provoz!

0/0
6.10.2006 10:38

demik

Pohreb

Poslyste, na kolik vyjde dneska slusny pohreb v CR a na kolik v Polsku? ;-D

0/0
6.10.2006 10:32

Comissario

Re: Pohreb

V Polsku je všecko levnější. Pokud si ten pohřeb koupíš na trhu v Polském Těšíně, tak za něj můžeš zaplatit i v českých korunách.

0/0
6.10.2006 10:38

Monikova7

"pšonci"

Pšonci jsou skutečně prasata na silnici..

0/0
6.10.2006 10:11

Comissario

Re: "pšonci"

Máš recht, zvláště mi lezou na nervy jízdou v levém pruhu. Ale abychom byli spravedliví. Ta první bouračka u Prostějova-střed byla z velké části vinou Celní správy. Mě by fakt zajímalo, jak se může na dálnici odstavit kamion ke kontrole mimo odpočívku. Jsem zvědavý jak se to vyšetří a kdo bude uznán za viníka.

0/0
6.10.2006 10:36

mpes

Re: Re: "pšonci"

příště si těch lysohlávek tolik nedávej.

Ta havárka s pěti polákama o víkendu byla čistě jejich chyba - sjeli z pravýho pruhu do připojovacího a tam to narvali do kamionu. Jestli nevěřiš, tak si tam zajeď, jsou tam ještě pěkně vidět stopy na silnici...

Jestli tam jeli 150 (je tam devadesátka), tak tu zatáčku ani stočit nemohli. Pokud to neřídil Enge (taky pod vlivem ;-D)

0/0
6.10.2006 12:08

thorinos

poděbrady - hradec

poláci jsou bezkonkurenčně nejhorší řidiči,co jsem v evropě zažil (po češích v chorvatsku po 10hod. bez zastávky samozřejmě ;-)).kdo jezdíte pravidelně praha - hradec,víte o čem píšu,co se děje na E67 občas hlava nebere.bacha všem na starší PL dodávky,v tom jezděj cocotes maximales!!

0/0
6.10.2006 9:57

transalp96

Re: poděbrady - hradec

Jezdim tam trikrat do tydne, tohle muzu podepsat.

0/0
6.10.2006 10:01

kája1970

Re: Re: poděbrady - hradec

i já bohužel musím souhlasit, no naštěstí tyhle tři mrtví už nikoho nezabijou....:-)

0/0
6.10.2006 10:08

djrhedy

Re: Re: Re: poděbrady - hradec

Nedávno jsem tam jel poprvé v životě a to co tam předváděly auta zejména s polskou značkou bylo otřesný Rv

0/0
6.10.2006 11:04

B-Rumla

Kde máme policajty?

Naprosto souhlasím s tím, že jezdí rychle a předjíždí úplně všude, kde si myslí, že se vejdou. Ať mi ale Kryštofové vysvětlí, kde jsou, třeba když na konci víkendu všichni ti gastarbeiteři jedou jak o závod z Polska do Rakouska. Kdyby si Kryštofové sedli s radarem do polí před Mikulov, tak mají za měsíc vyděláno na výplaty na rok dopředu...

0/0
6.10.2006 9:52

Smil

Re: Kde máme policajty?

penízky jdou do statni kasicky a politici si pak zvedaji platy na misto policistu, proto se vybirat nebude!

0/0
6.10.2006 10:37

joscer

...

Skoro všechny přípěvky odsuzují, jak jezdí Poláci. Ne že bych se jich chtěl zastávat, ale u nás nejsou řidiči, co jezdí jako prasata? Proč jsme v rámci EU považování za jedny z nejhorších řidičů. Právě kvůli takovým. Stejně sprostě se jezdí na Slovensku. A určitě i jinde. Není to tím, že je to Polák, Ukrajinec nebo Slovák. Já jsem z jihozápadu Čech a mám dost špatné zkušenosti s řidiči, jejichž vozidla jsou registrována v Praze. Prostě v jiném regionu je to jinak.

0/0
6.10.2006 9:42





Najdete na iDNES.cz