Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek: Příští premiér musí být přijatelný

Premiér Mirek Topolánek chce i napodruhé sestavovat vládu. Předseda ODS však zároveň naznačuje, že post premiéra by pak přepustil někomu jinému. Někomu, kdo by tolik nevadil konkurenčním politickým stranám a byl pro ně přijatelný natolik, že by vládu podpořily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krysa66

Dobrej fór

Topolánku ty jsi komik

0/0
6.10.2006 17:50

EasyR

Ti socani jsou všude stejní...

http://zpravy.idnes.cz/pustte-me-ve-zpravach-volal-fico-do-televize-fmn-/zahranicni.asp?c=A061006_112809_zahranicni_miz

0/0
6.10.2006 12:10

papullus

dnes již po třetí

Ústava ČR jasně definuje práva a povinnosti předsedy PS.Mimo jiné jasně říká,že předseda PS po dvou za sebou následujících vládách které nezískaly důvěru navrhuje prezidentovi třetího premiera.ODS si přeje,aby v případě,že k tomu dojde předseda PS toto neudělal a odstoupil.Toto si položili jako podmínku zvolení předsedy PS.Tedy pouhou dohodu vedení politických stran staví nad ústavu.To není nedodržení zákona?Dokonce ústavního?Na to aby neplatilo ustanovení ústavy stačí pouhá dohoda?Nehledě na to, že požadavek  na odstoupení předsedz PS v době kdy je vláda v demisi je vyvoláváním ústavní krize - tedy ne plně funkční 2 instituce ze 3.Těmi jsou parlament , vláda, prezident.Není to samoúčelné,je to kvůli přecházení funkcí z jednoho na druhého v případě výpadku jedné ze 3 institucí.

0/0
6.10.2006 12:56

Fibi

Re: dnes již po třetí

Vis prakticky mas pravdu, dodrzet to nemusi. Politikove jsou voleni nami, maji se chovat a konat tak, aby nam to vyhovovalo. A abysme z nich meli dobry pocit. Ja ze lhare, nebo jak se to rika, z krivopriseznika mit dobry pocit nebudu.

Je pravda, ze za prohlaseni ve snemovne neni nikdo trestne odpovedny at rekne cokoliv?  Zaznelo tusim predevcirem v clanku o langrovi a zaoralkovi. V tom pripade odsoupit nemusi. Ikdyby prisahal vernost CR jako prezident.

0/0
6.10.2006 13:59

papullus

Re: Re: dnes již po třetí

trochu mimo,ale vysvětlímOd včerejška jsme měli diskusi o tom,že ODS hlásá právní stát a přitom porušuje zákony,které se ji nehodí.EASYr tvrdí,že to není pravda,já že ano.Jako příklad uvádím ona ustanovení ústavy.Ta jasně říká o této situaci co má kdo právo udělat.A vedení ODS se rozhodlo toto právo neuznat. A co se týče té trestnosti za výroky poslanců a ministrů,týká se to sněmovny.Nejde o to jestli onen slib dodržet nebo nedodržet.Jde o to,že samo vyžadování takového slibu je obcházení ústavy.Mimochodem z dílny ústavních právníků spíše pravicového zaměření jako Cepl.Ten také v poslední době několikrát veřejně kritizoval a odmítal všechny kroky ODS týkající se pokusů ústavu obcházet.

0/0
6.10.2006 14:24

Fibi

Re: Re: Re: dnes již po třetí

Dobre, ja uz vsude vidim ty hrozne a hloupe hadky na tema ty mas pravdu a ty mas pravdu, ze uz sem trosku paranoidni na tyhle temata. Omlouvam se. Diky za tu imunitu, sem si nebyl jistej.

Dobra, ted doufam ze nebudu za uplneho pitomce, vubec totiz nevim jak tam dotycna formulace v ustave je. Spis sem ji jen videl z vlaku (jsem chemik).  Ale stejne bych mel jeden postreh.

V OVM v nedeli Havel (ac ho nemusim) tvrdil, ze ustava je zbytecne nafoukla ruznymi dodatky. Neni tohle taky ten pripad? Nebo v tomhle pripade je to naprosto jednoznacne receno? Dokonce ani ac volic ODS nepopiram, ze muze schvalne vyuzivat nejednoznacnosti. Ale at uz vase diskuze dopadne jakkoliv, zajima me k cemu dojdete. Jen bych podotkl, ze panove z byvale trojkoalice se urcite radili s pravniky, jestli to neni protipravni

Ohledne te nejasnosti, ta je jasna, to se ukazalo v utery, vystoupil Bursik, rekl jak se da dojit k predcasnym volbam, zaoralek rekl ze si to spatne vyklada, tomu zase nekdo rekl spatny vyklad.

0/0
6.10.2006 14:36

Krak

Re: Re: Re: Re: dnes již po třetí

Jak chápeš slovo "paranoidní", to je divnej termit, co?

0/0
6.10.2006 18:03

papullus

Re: Ti socani jsou všude stejní...

zase nic? došlo moudro?

0/0
6.10.2006 13:09

Zmuda

Pochopil jsem mentalitu zdejších sociálistů...

...oni nejsou vůbec shopní pochopit psané slovo,neumí si psaný text prevést do mluvy tak,aby pochopily samotnou podstatu zdělení.Proto vždy čekají na "zasvěcený" výklad od svého Vůdce,ke kterému vzhlížejí jak ke svému spasiteli.Četl jsem zde také názor od podobného elementa ( nota bene se vychloubal nějakým akademickým titulem),že voliči levice jsou inteligentnější než voliči pravice ! Učeně řečeno: Jsem tímto naprosto konsternován.....;-D..blbci sami sebe pasují do pozice nejchytřejších a nejelitnějších lidí. Toť produkt bolševismu a jasná chakteristika Paroubka a jeho tlupy !

0/0
6.10.2006 11:09

noboty666

Re: Pochopil jsem mentalitu zdejších sociálistů...

"oni ... pochopily ... zdělení"

"blbci sami sebe pasují do pozice nejchytřejších a nejelitnějších lidí."

Jen technická k tomu: Stále tady čtu o tom, že naopak voliči ODS jsou vzdělanější ... Často je v těch komentářích průměr jedna gramatická chyba na jednu větu. O logických raději pomlčet ... 8-o

0/0
6.10.2006 11:19

Zmuda

Re: Re: Pochopil jsem mentalitu zdejších sociálistů...

..no tak mlč !

0/0
6.10.2006 11:28

vojta_ze_mlejna

Proč ten člověk dělá rozhovor ...

... když na nic neodpoví ? Klaus měl pravdu. Falešný a prázdný ... Ať už je pryč ... 8-o

0/0
6.10.2006 10:48

RoninW

Re: Proč ten člověk dělá rozhovor ...

některé věci se nesluší vykecat než je probereš s partnery nebo s těmi co se jich to týká....a je to lepší než si vymýšlet jak Paroubek

0/0
6.10.2006 11:01

Krak

Re: Re: Proč ten člověk dělá rozhovor ...

Aha, něco jako Langer, že?

0/0
6.10.2006 18:07

Dawe_79

asi začnu podnikat

ochutnám modrásci váš tuhý chlebíček;-)

0/0
6.10.2006 10:44

mh_ringo

Re: asi začnu podnikat

jo zkus to, at vis obcas o cem je rec:-)

0/0
6.10.2006 10:46

Dawe_79

Re: Re: asi začnu podnikat

;-)no budu nejspíš odečítat paušál 50%...jen nevím jaký se platí SP a ZP - tady spíš jak se počítá;-( ale nastuduju:-)

0/0
6.10.2006 10:47

mikim7777

Re: Re: Re: asi začnu podnikat

50% paušál ;-D;-D;-D

jen si vyzkoušej ten sobotkův výmysl ;-D;-D;-D 

jo a pak začneš optimalizovat nebo budeš chtít rovnou dan

0/0
6.10.2006 10:50

miromax

Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

optimalizace je lepší,i když přináší i riziko,že budeš mít doma spoustu nepotřebných krámů...

0/0
6.10.2006 10:52

Dawe_79

Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

ale čím optimalizovat když jedinej výdaj bude telefon??8-o:-)

0/0
6.10.2006 10:54

RoninW

Re: Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

copak budeš telefonovat venku na ulici?

0/0
6.10.2006 11:03

Dawe_79

Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

z mobila a klidně odkudkoliv - základnu budu mít v bytě kde budu bydlet(asi si zařídím i pevnou)...no a možná ještě auto, ale to už je všechno co budu potřebovat...

0/0
6.10.2006 11:07

RoninW

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

takže v bytě budeš mít kancelář, tak už to nahlas účetní, ona ti to vysvětlí, sám to nevyužívám, /mám raději samostatný kancl ve městě) ale je na to myšleno.

0/0
6.10.2006 11:16

pajadaja

Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

Co si stěžuješ, podnikatele kolem mně si všchni 50% paušál chválí R^

0/0
6.10.2006 10:55

jardahorak

Re: asi začnu podnikat

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.10.2006 10:48

RoninW

Re: asi začnu podnikat

dej vědět až budeš mít živvnosťák, jelikož máme internet a tvé jméno je nám taky známo, ověříme si tvé tvrzení....a pak do příštích voleb budeš pravičák, který bude nenávidět nadbytečné úředníky

0/0
6.10.2006 10:54

Dawe_79

Re: Re: asi začnu podnikat

počítám tak měsíc, dva - zatím to zkusím na dohodu o provedení práce...

0/0
6.10.2006 10:56

RoninW

Re: asi začnu podnikat

Dawe jestli to myslíš vážně, najmi si nějakou účetní, ta moje mi pomáhá jak to jde a nemusím se ani potkávat s těmi  píp na úřadech, nachystá, vyplní a vypíše a i odevzdá, stačí jen zadat příkazy k úhradě. Rozhodně to ušetří nervy a cena je taky příjemná.

0/0
6.10.2006 10:59

Dawe_79

Re: Re: asi začnu podnikat

na rok 2006 si najmu známou - bude se mi do toho plést ještě zaměstnání...no mám v plánu to zkusit měsíc a pak uvidím...

0/0
6.10.2006 11:02

RoninW

Re: Re: Re: asi začnu podnikat

Jsem upřimně zvědavý a upřimně ti přeji úspěch

0/0
6.10.2006 11:05

Dawe_79

Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

dík...něco se naskytlo, stěhuju se do Brna, tak to chci zkusit...když to nepůjde no tak smolík - ale skoro nic mě to nebude stát(peníze). Tak si říkám - proč ne:-)

0/0
6.10.2006 11:08

RoninW

Re: Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

....ale skoro nic mě to nebude stát(peníze...vidíš a mnozí jiní když začínali, tak se museli zadlužit a zastavit domy, byty a pozemky svoje i rodiny, apřesto do toho šli, protože věřili a pak jim nějaký blb na úřadě nechtěl dát nějaké razítko, nebo včas to razítko jen za nějaký .... ale to už jsem jinde. Hodně úspěchů a doufám že rozšíříš podnikatelské řady

0/0
6.10.2006 11:21

Dawe_79

Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi začnu podnikat

dík - doufám, že to půjde...

0/0
6.10.2006 11:39

donald007

Moudrá slova moudrého muže

Topolánek: Příští premiér musí být přijatelný ;-D;-D;-D

0/0
6.10.2006 10:41

Dawe_79

Re: Moudrá slova moudrého muže

;-Dtakže nikdo z ODS?;-)

0/0
6.10.2006 10:45

mikim7777

Re: Moudrá slova moudrého muže

paroubek to taky nebude, je to hysterka ;-D

jak správně říká Zeman

0/0
6.10.2006 10:48

1_130_202_135

Asi to zdejší komunisté - full i light

těžko chápou a ještě hůř podobný názor příjmou či se s ním alespoň smíří - ale je smutnou pravdou, že skutečné výsledky vlád ČSSD (či tzv. koalice) nejsou ničím jiným než velkou blamáží. Na poli ekonomickém, právním, morálním, zahraničně politickém, na poli nutných reforem, prostě všude. Konečně se čtvrt roku po volbách podařilo vyhnat od korýtek obzvláště povedenou a chrochtající partičku. V novodobé historii České republiky jejich velkohubost nemá konkurenci. Bohužel nehoráznosti, které vypouštějí ze svých úst, jim ještě mnozí baští. Je to s největší pravděpodobností tím, že míra vzdělanosti v České republice zatím nedosahuje v oblasti ekonomické, ale ani v oblasti obecně politologické takové úrovně, aby občané byli schopni přemýšlet o tom, co jim někteří politikové vlastně sdělují...

0/0
6.10.2006 10:38

miromax

Re: Asi to zdejší komunisté - full i light

moudří lidé rozhodli,ekonomika roste,máme se nejlépe za posledních třista let,co chceš víc.....

0/0
6.10.2006 10:49

Zmuda

Re: Re: Asi to zdejší komunisté - full i light

..dokážeš vůbec vstřebat a pochopit psané slovo ? Co to plácáš...přečti si to ještě jednou...pěkně slabikuj....jinak to asi nepujde..:-D

0/0
6.10.2006 10:58

zapikj

Re: Re: Asi to zdejší komunisté - full i light

viz. původní přípspěvek ;-)

0/0
6.10.2006 11:00

mh_ringo

Re: Asi to zdejší komunisté - full i light

R^R^R^:-/ je to proste fakt a neni to vubec k smichu

0/0
6.10.2006 10:49

Pavelpod22

oni jsou novináři...

a novináři (to je ten českej průšvih, který dovoluje politikům veřejně lhát - ods kroutí vše, socani např. neznají své sliby o snižování schodku rozpočtu..)

0/0
6.10.2006 10:37

Pavelpod22

Re: oni jsou novináři...

http://www.blisty.cz/2006/10/6/art30605.html

0/0
6.10.2006 10:38

mh_ringo

Cosani lzou a veskere sve prehmaty a prasarny hazeji na jine

Ukazka socanskeho vyraziva - modry bolsan, modry svazak, modry soudruh a podobne. Proste vsechny ty vyraziva plati pro rude nomenklatury a oni to ted s radosti hazeji na jine. Proste fakt jen cekam, kdy casem uslysim v jejich prolhanem slovniku vyraz bily cernoch:-)

0/0
6.10.2006 10:26

mh_ringo

Re: Cosani lzou a veskere sve prehmaty a prasarny hazeji na jine

* socani samozrejme.-)

0/0
6.10.2006 10:33

Fermiho paradox

to all

;-);-);-)

0/0
6.10.2006 10:20

opportunity

Re: to all

To je spíš jako lívaneček nebo vdolek, ne? Já muffiny peču ve formičkách v troubě.

0/0
6.10.2006 10:39

Fermiho paradox

a nejlepší nakonec

Před podáváním rozkrojte muffin podélně napůl a potřete kouskem másla.

0/0
6.10.2006 10:20

Fermiho paradox

pokračování

Mouku se solí prosijte do mísy a nechte na teplém místě. Rozpusťte droždí a cukr v teplém mléce (kolem 40 stupňů Celsia). Nechte zpěnit a vmíchejte máslo. Tuto směs zamíchejte do teplé mouky a dobře projměte, až bude těsto pružné a hladké. Nechte v míse zakryté utěrkou na teplém místě asi 50 minut kynout, zhruba do dvojnásobného objemu.

Vykynuté těsto dejte na pomoučený vál a uhněťte, přidejte trochu mouky, bude-li třeba. Vytvarujte koblížky, každý uválejte do válcovitého tvaru a za použití ostrého nože válečky nakrájete na 8 až 10 porcí, každý asi 2,5 tlustý. Každý kus umístěte do kulaté formičky s rovnými stranami, dejte na plech vyložený pečícím papírem, přikryjte poklopem a dejte na teplé místo na 30-40 minut, nebo dokud nejsou pružné na dotek. Rozehřejte a pomastěte plotýnku. Umístěte muffin opatrně na plotýnku a opékejte na mírném ohni 8-10 minut, otočte a opečte z druhé strany. Hotové muffiny zabalte do látky a uchovejte teplé.

0/0
6.10.2006 10:19

RoninW

Topolánková už začala

Topolánková začala kampaň a bojuje hlavně proti ODS, chce být senátorka, splnit Bobošíkové sen. Zhrzená žena je horší než třídní nepřítel, to co řekla bylo čistě účelové a kampaňovité (viz poznámka jak to řekla) až časem zjistí jaká je Bobo manipulátorka, tak už nebude cesty zpět, pak možná prohlédne ale už bude pozdě

0/0
6.10.2006 10:19





Najdete na iDNES.cz