Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bush uvolnil peníze na stavbu plotu na hranici s Mexikem

Americký prezident George W. Bush podepsal kontroverzní zákon, který uvolňuje prostředky na stavbu plotu podél hranice s Mexikem. Plot dlouhý 1125 kilometrů má zabránit pronikání nezákonných imigrantů do USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slava_m

dejinny kolotoc

 Bez zelezne opony to nejde.Stalin,Ulrich,Breznev,Husak,BUSCH;atd.:

0/0
6.10.2006 8:44

Richard I. Lví srdce

Občanská válka mezi Palestinci

Mocenský boj na palestinských územích si vyžádal další oběť. Ozbrojenci zabili člena umírněného hnutí Fatah. Při jiném incidentu byl vážně zraněn přívrženec vládního Hamasu.

:-)

0/0
6.10.2006 6:04

Velkoknize Slovanski

Moje komentáře 13

Americký prezident George W. Bush podepsal kontroverzní zákon # kontroverzní prezident George W. Bush podepsal kontroverzní zákon - co je na tom divného ?

který uvolňuje prostředky na stavbu plotu podél hranice s Mexikem. Plot dlouhý 1125 kilometrů má zabránit pronikání nezákonných imigrantů do USA.  # zatímco my tady v Evropě ploty a zdi bouráme a budeme otevírat hranice, tak v Americe budou stavět ploty, ale hlavně, že budou kušovat o lidských právech všem zemím světa, dalo by se říct, že všem kážou vodu, ale sami pijí víno Rv

0/0
6.10.2006 0:16

Tančící_Derviš

›››››››››››› ™

Bush je magor

0/0
5.10.2006 19:36

dislektik-idnes si na mě zasedla

tak to má být pořádek musí být

0/0
5.10.2006 18:13

fleret1

hey J@cku

uz zase musim jit kreslit nejaky zdi --- mam rad zdi,cim vyssi,tim lepe a radostneji :-)

0/0
5.10.2006 17:00

j@ck

Re: hey J@cku

tak ať je nenakreslíš moc křivě, ať je po tobě potom chudáci stavaři nemusí pracně opravovat.;-)

0/0
5.10.2006 17:06

fleret1

Helena 1

milostiva,k cemu a proc asi tak bylo vybudovano giganticke dilo,jakou je bezesporu Velka cinska zed --- domnivate se,ze jen tak z rozmarilosti,nebo z nudy ? --- pujde-li to timto tempem,brzo budeme budovat bariery taky --- vsechno s cim kdy amici prisli bylo nakonec realizovano i  evrope i kdyz vzdy za 5 minut dvanact,nebo s krizkem po funuse.

0/0
5.10.2006 16:36

j@ck

Re: Helena 1

čínská zeď byla vybudována ze 2 hlavních důvodů: jako ochrana proti mongolským hordám (jak víme, tak stejně moc nepomohla), ale hlavně také jako dopravní a signalizační tepna. na jednotlivých strážných věžičkách seděli stráže a pomocí světelných signálů byli schopni šířit zprávy mnohem rychleji než poslové na koních.

0/0
5.10.2006 16:39

Júlinek šíšal

Re: Re: Helena 1

... ohledne toho druheho ... ono jim to bylo take na nic ... ztraty zacaly prevysovat prinosy soustavne ...;-D

0/0
5.10.2006 16:42

fleret1

Re: Re: Re: Helena 1

mno,to bychom se mohli bavit i o dalsich skvelych "barierach",jako byla napr. Maginotova linie,ci podobna obranna linie na hranicich CSR s risi,ze ano ? --- oboji v konecnem dusledku bylo na dve veci,ze ? ;-P;-D

0/0
5.10.2006 16:49

fleret1

Re: Re: hey J@cku

a ? jsme snad v nejakem sporu ? jakako-li zed plni primarne funkci ochrany pred necim - at je to protihlukova bariera,nebo obvodova zed u jakehoko-li domu - zed je zed a amici si muzou vybudovat zed / zed to mimochodem vubec nebude - uz pred 2 mesici jsem se vkladal computer simulation viteznych navrhu /kde chteji,kdy chteji a jak chteji --- plati zasadni vec,ze my jim do toho nemame co kecat - o to me slo :-)

0/0
5.10.2006 16:44

j@ck

Re: Re: Re: hey J@cku

nejsme v žádném sporu. ať si ji klidně postaví.

0/0
5.10.2006 16:49

fleret1

Re: Re: Re: Re: hey J@cku

napriklad ja jsem vubec nesouhlasil s odstranenim zidky v Maticni --- kdyz je nekdo bordelat a kravalista,patri za zed --- v Maticni to byla opravdu jen zidka a elegantne resene volne stojici zdi jsou dokonce vyznamnym mestotvornym prvkem --- ze ji cikani rozebrali a rozkradli material je vec druha.

0/0
5.10.2006 16:53

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: hey J@cku

... no prave kordiku ... nikdo nevi, k cemu se jednou takova zed bude hodit, vid? ... co na tom, ze dneska takov9 panacy tvrdej ze na ochranu tech uvnitr - staci prece jen dialekticky chapat, co vsechno muze byt ochranou, ... nejen to, co pouzivas ty, vid? ... ;-P

0/0
5.10.2006 16:50

fleret1

Re: Re: Re: Re: hey J@cku

zed se hodi vzdycky,to je fakt --- a sprcka taky,to je taky fakt ;-D

0/0
5.10.2006 16:56

Júlinek šíšal

Re: Helena 1

tak tak, kordiku, ... a kdyby jen v europe ... vsak se taky zbytecne nerika, ze kdo s cim zachazi, tim taky schazi ...;-P

0/0
5.10.2006 16:41

Pilat

Ale porad je to plot

tu omacku, si vsichni muzete strcit do (Y) Helena 1 ma pravdu ;-D

0/0
5.10.2006 16:31

Pilat

Re: Ale porad je to plot

zed v Maticni bylo tzv.  odhlucneni, naprosto bezne i zde v Canade ;-P

0/0
5.10.2006 16:33

Richard I. Lví srdce

Re: Re: Ale porad je to plot

Ježku, proč nazýváš blázinec Canada?

:-)

0/0
6.10.2006 6:05

Helena1

Dobytek

Zeď v Matiční jim vadila, zeď co byla v Berlíně jim vadila, o zdi v Izraeli nemluví a sami zeď staví. Demokracie???

0/0
5.10.2006 14:28

fleret1

Re: Dobytek

zed v Maticni neslouzila jako bariera proti ilegalum,ale jeko ochrana vlastnich pred vlastnimi neprizpusobivymi cikany,v Berline zed slouzila komunistickym prasatum a jako bariera proti utekum do svobodneho sveta,zed - plot v Izraeli chrani izraelce pred palestinskymi musulmanskymi vrahy,takze bych se tou demokracii tolik neohanel milostiva.

0/0
5.10.2006 14:49

Júlinek šíšal

Re: Re: Dobytek

nojo, kordiku ... uz bys mel vstavat ... aspon k obedu ...ne furt chrnet a snit kojenecke sny ...;-P

0/0
5.10.2006 15:17

fleret1

Re: Re: Re: Dobytek

valeni se na kanapi patri k mym nejoblibenejsim cinnostem --- nejlepe s nejakou dvounohou a dlouhonohou kocickou ;-P

0/0
5.10.2006 16:37

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Dobytek

ja te chapu ... ale dam dobrou radu ... s takovou nesmis chrnet !!;-D

0/0
5.10.2006 16:43

mtis

Re: Dobytek

Zase jeden dobytek, který si plete plot kolem koncentráku s plotem kolem vlastní zahrady. ;-);-);-)

Pomůcka pro chudobné duchem: JE TO OTÁZKA SMĚRU !!!! ;-D;-D;-DRv

0/0
5.10.2006 15:13

Júlinek šíšal

Re: Re: Dobytek

mno ... jenze, matysku, jak se zda, kdosi sni o tom, udelat si ze sve zahrady koncentrak ... ze? ...;-D

0/0
5.10.2006 15:15

Auggiecz

Re: Dobytek

Montuješ dohromady několik různých zdí, které spolu moc nesouvisejí.

Kromě toho - plot mezi USA a Mexikem už existuje nějaký teď...

0/0
5.10.2006 17:03

Helena1

Re: Re: Dobytek

Reaguji na jediný slušný příspěvek. Účelem bylo jen upozornit, že USA měří podle mého názoru dvojím metrem.

A jestli je zeď už teď, považuji to přinejmenším za neslušné. Řešení zcela jistě nebude ve vyšší zdi, ale v odstranění důvodů, proč se ta zeď stavěla. To platí i o ostatní jmenované zdi.

0/0
5.10.2006 18:12

Auggiecz

Re: Re: Re: Dobytek

Tak dobře - navrhni tedy řešení. Ono se asi nikomu nelíbí, že je vůbec potřeba jakoukoliv bariéru stavět. Některé problémy ale nejdou řešit jako mávnutím kouzelného proutku.

Vezmi to takhle - kdyby všichni lidé respektovali daná pravidla, nebylo by nutné přistupovat k represím. Stejně tak kdyby nemusely existovat ani věznice. Jenže bohužel ne každý stanovená pravidla dodržuje a proto se holt musí občas přistoupit k tomu, že takovému člověku do cesty postaví třeba plot, aby to neměl tak snadné.

Nebo podle tebe mají evropské státy nebo USA pohlcovat ekonomické imigranty v jakékoliv míře? To přece není řešení...

A ještě viditelnější je to tam, kde je zeď z bezpečnostních důvodů. Tam má prostě život lidí vcelku logicky přednost. Až po zajištění tohohle základu se přistupuje k hledání řešení.

0/0
5.10.2006 19:11

Helena1

Re: Re: Re: Re: Dobytek

Souhlasím.

Ono řešení těchto problémů by v teoretické rovině bylo vcelku jednoduché. Naráží to ale na praktické problémy. O příčinách ostatních zdí v cizině toho moc nevím. Dost jsem se svého času zajímal o tu naši zeď v Matiční. (Helena1 je pouze nick, jinak jsem opačného pohlaví.). Pravdou asi je, že cikáni dělali a možná i dělají nepořádek. Pravdou asi je, že se bílí zlobí. Jak ale cikány přesvědčit, aby dělali, posílali děti do škol a chovali se "evropsky", což by bylo teoreticky správným řešením situace? On ale ani není zájem hledat řešení. Takže jsou tu dvě skupiny proti sobě ale, a to je důležité, ani jedna nechce nalézt řešení. V případě cikánů by to bylo tvrdě zaútočit na jejich ekonomiku ve vztahu ke vzdělání. Pozitivní diskriminace v práci vykoupená tvrdou kontrolou pracovní morálky. Příspěvky na bydlení podmínit udržováním hygieny atp...

I u řady dalších zdí asi není snaha řešit problém oběma stranama.

0/0
5.10.2006 19:41

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

No a to je právě ono - řešit cokoliv teoreticky je snadné. V praxi už to tak snadné nebývá.

Ze zdi v Matiční se udělala rasová záležitost, i když tam šlo o oddělení nepřizpůsobivých sousedů, kteří dělali bordel. Zeď samozřejmě není řešením problému, ale je dočasným řešením důsledků. Samozřejmě, že se zrovna tenhle konkrétní problém musí řešit přes vzdělání, ale je to dlouhodobá záležitost.

0/0
5.10.2006 20:09

Helena1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

Souhlasím. Právě dlouhodobost je největším nepřítelem.

0/0
5.10.2006 20:28

Richard I. Lví srdce

Americká hranice jim nedá spát

Zdejší komunisté se kroutí v křečích na podlaze.

;-D

0/0
5.10.2006 14:12

redback

Americká zpravodajská služba ...

pečlivě sleduje tuto diskusi, jestli to náhodou Bush nepřehnal s tím plotem. Zaím je to dobrý. :-P

0/0
5.10.2006 14:06

Filip II

politik G.W.Bush

Kdyby to nebylo k placi, bylo by to k smichu...

Na teroristicky utok reagoval (nebo spise nereagoval) Bush tak, ze po 5-ti letech CIA konstatuje, ze se terorismus zacina lavinovite sirit svetem.Na Katrinu reagoval (nebo spise nereagoval) tak, ze dodnes je 40% mesta neobyvanych.Na globalni oteplovani a zavislost USA na rope reagoval (nebo spise nereagoval) jen projevem o alternativnich zdrojich energie a nijak velkym grantem pro jejich vyzkum. Kyoto nepodepsal a pro uspory paliv neudelal naprosto nic.

Na priliv imigrantu reaguje stavbou plotu.

Jak se takovy idiot muze udrzet u moci? V Americe to zrejme mozne je...

  

0/0
5.10.2006 14:00

Beranal

Re: politik G.W.Bush

U moci se drží na základě voleb soudruhu, je vidět že jste tenhle základní princip demokracie ještě dodneška nepochopili. ;-D

0/0
5.10.2006 15:24

Júlinek šíšal

Re: Re: politik G.W.Bush

zejmena jinde ... napriklad v iraq ... nebo jak chce do cizska, vid? ... se mi zda, ze bys nam mel jeste sdeli, voleb koho, ceho, ci ... ;-D

0/0
5.10.2006 15:31

mtis

Re: Re: Re: politik G.W.Bush

Volby v Iráku od Saddámových 101% vlastně ani žádné volby nebyly viď prdélko? ;-);-);-)

0/0
5.10.2006 15:35

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: politik G.W.Bush

nojo ... zejmena posledni dva tydny jsou velmi prevedcive, ne? ... ;-P

0/0
5.10.2006 15:40

Beranal

Re: Re: Re: politik G.W.Bush

Bolševikovi z Evropy který chodí volit komunisty nebo nějaké ty jejich starší bratry od socialistů musí nutně připadat každý normální pravicový politik, který se řídí rozumem jako idiot, s tím nic nenaděláš, to ovšem není problém Američanů a Bushe ale problém evropských humanistů a levice pro které stojí víra v ty jejich humanistické a levicové bludy nad rozumem :-)

0/0
6.10.2006 9:29

Filip II

Re: Re: Re: Re: politik G.W.Bush

Jako idiot my pripada G.W.Bush. Pokud vam pripada jako normalni pravicovy politik ridici se rozumem, pak se obavam, ze je lidsky zivot prilis kratky na to, abychom ztraceli cas dalsi diskusi...

0/0
6.10.2006 13:50

Mak1

Doufám, že to OSN a EU ostře odsoudí

 - vždť to je něco jako plot v Matiční ;-D;-D;-D

0/0
5.10.2006 12:48

dukeprvni

Re: Doufám, že to OSN a EU ostře odsoudí

pokud se da prirovnat zed' v ceske ulici se statni hranici, tak je to opravdu skoro stejne.:-P

0/0
5.10.2006 13:44

Mak1

Re: Re: Doufám, že to OSN a EU ostře odsoudí

Princip je stejný - je to utlačování slabších a barevných a to se nesmí !!!;-)

0/0
5.10.2006 13:46

fleret1

Re: Re: Re: Doufám, že to OSN a EU ostře odsoudí

princip je diametrlne odlisny a tyto dve bariery nemaji spolu vubec nic spolecneho --- to jak vidno nekterym v tomto nazdarkove ne a ne dojit.

0/0
5.10.2006 14:51

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Doufám, že to OSN a EU ostře odsoudí

jiste kordiku ... jde o to, abyste mohli tu svoji svobodu, demokracii a prosperitu pridelovat napriklad zaslouzilym bushevikum, vid? ... a ne si ji nechat kymkoliv pobrat, ze? ... jeste si urcite zapomnel rici, ze ostatni by na problem meli hledet dialekticky ... ;-D

0/0
5.10.2006 15:27

mtis

Re: Re: Re: Doufám, že to OSN a EU ostře odsoudí

A utlačování spočívá v tom, že dotyční nebudou porušovat hranice sousedního státu a jeho zákony ... ;-);-);-)

0/0
5.10.2006 14:55

Mak1

Re: Re: Re: Re: Doufám, že to OSN a EU ostře odsoudí

Přesně tak - jsem rád, že tento nový trend chápe aspoň někdo ;-P;-D;-D

0/0
5.10.2006 15:15

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Doufám, že to OSN a EU ostře odsoudí

kazdy normalni clovek ma pravo vybrat si, kde a jak chce zit ... nemyslim, ze by ilegalove nejake jine lidi nejak poskozovali ... snad jen takove lumpy, jako jsi ty, matysku ...;-P

0/0
5.10.2006 15:19





Najdete na iDNES.cz