Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubekgate, řečeno slovy Paroubka

Topolánkova vláda a někteří policisté otevřeli téma nikoliv nové a neznámé: zneužívání odposlechů. O velké blízkosti vlády, policie a dalších orgánů činných v trestním řízení štěbetá se po republice už léta. Štěbetání dostalo v pátek konkrétní a nevídanou podobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vmvanjan

Dobrý článek,

ale dokud tady bude čeřit vodu dutolebec-pablbec se svými nohsledy, sralbotkou, drathem, škromaňóncem a dalšími řiťpichy a análolezci, tak tady pokoj nebude. Kdybych měl polovinu národa vystřílet. Jyrka Pablbek.Rv(Y)Rv

0/0
3.10.2006 12:53

Harry_sportsman

Steigerwaldovy bláboly

Ten Steigerwald má opravdu štěstí, že má tak bohatého tchána. Psaním těch svých blábolů by si nejspíš nevydělal ani na slanou vodu ...

0/0
3.10.2006 11:21

36903690

Jirka Paroubek je velmi

šťastnej člověk.;-D;-D;-D Ještě se pořád o něm mluví. Udělá vše,aby se o něm mluvilo co nejdéle.;-P Jemu nevadí ani to že se o něm mluví jako o vzorovém kreténovi.

0/0
2.10.2006 12:12

Albert Nerom

Pan Steigerwald se nezapře.

Chápu, že jako zeť p. Salzmanna nemůže být objektivní, a že jaksi "musí" kopat za ODS, ale proč nás proboha krmí takovými bláboly? Proč by mělo mít "rozměr katastrofy", že "... policie odposlouchávala telefon poslaneckého klubu a že soudce povolil odposlech přímo ve Sněmovně.."? Když je někdo podezřelý z trestné činnosti, musí platit zásada "padni komu padni". Jestliže se např. hovoří o propojení různých mafií s vládními i opozičními politiky, proč by měli být nedotknutelní co do užití legálních prostředků trestního řízení proti nim? Zákonodárci nestojí nad zákony, pouze je schvalují; dodržovat je musí jako každý jiný. Jinak dodávám, že K. Steigerwald je trapný tím, že dosud neuznal to co většina novinářů (včetně kolegů z iDnes - viz řada článků), že by totiž měla zřejmě proběhnout odborná diskuze ohledně četnosti a šíře odposlechů obecně, ale že pokud jde o daný případ, byly odposlechy nařízeny v souladu se zákonem a rozhodně ne na politickou objednávku či pokyn, jak tvrdila ODS!

0/0
2.10.2006 11:06

tonicekXXL

Re: Pan Steigerwald se nezapře.

Všichni Vy rádoby advokáti,předložte jediný důkaz,kdy někdo z ODS řekl,že  odposlechy byly na politickou objednávku.To řekl Paroubek a Vy jako stádo prostě vůdci věříte.

0/0
2.10.2006 11:24

Albert Nerom

Re: Re: Pan Steigerwald se nezapře.

Řekl to Langer a opakovali to další představitelé ODS. Premiér Topolánek např. hovořil o "dračích vejcích" atd. Dnes to zaobalují a zamlžují a problém posouvají do jiné roviny, když s ohromným humbukem jednak zpochybňují rozsah odposlechů v konkrétní kauze a dále znovu (pokolikáté už?) halasně otevírají problém odposlechů u nás obecně. Že to vedení ODS s nařčením bývalé vlády o nařízení odposlechů poněkud přehnalo, uvádí i řada novinářů, kteří jinak rozhodně nejsou příznivci ČSSD. I v několika televizních pořadech k této věci nebyli schopni představitelé ODS vyvrátit, že téma politické objednávky odposlechů v kauze úniku informací o Kubiceho zprávě otevřeli právě oni. Je tedy více než zřejmé, že nepodložené řeči o politické objednávce byly jen dalším úletem ODS v jejich agresivně vedeném "protisocialistickém" tažení. Pokud pak jde o Tvoje řeči o "stádu", které "věří svému vůdci", tak dodávám, že tím jsou dnes bohužel spíše nekritičtí až fanatičtí příznivci ODS, než kdokoliv jiný.

0/0
2.10.2006 13:14

Usmolená štětina

Re: Re: Re: Pan Steigerwald se nezapře.

Vcelku přesné....R^

0/0
3.10.2006 10:50

incisivus

Odposlouchávali Sabinu Slonkovou,

ta kočka je samý malér. Nebo jí socani nemohou zapomenout Kavanova kamaráda Srbu?

0/0
1.10.2006 19:11

Macrophallus Pablbek

Kdo je větší zloděj? ODS či ČSSD?

Pánové, ale ta otázka není na místě. Není totiž podstatná.Museli bychom jít daleko do minulosti, abychom se dopátrali jak to všechno začalo. V myslích nás všech co jsme se dříve narodili je zažráno, že stát je dojná kráva, jejíž vemeno nikdy nevyschne. Po listopadu 89, kdy komunistickým Fed. shromážděním byl zvolen pan Havel a vyhlásil, že nejsme jako oni, nastartoval éru ještě většího drancování státu, než za komoušů. Prakticky nikdo nebyl potrestán a naopak lidé jako Čalfa, Kočárník, Dlouhý a další, kteří věděli, že jejich hvězda za krátký čas zapadne nahrabali pro sebe a pro své rudé i nerudé bratry co se dalo. Někteří z těchto lidí z vlivných funkcí odešlo, někteří byli odejíti, někteří zůstali a tyto mafiánské sítě tak přežívají dodnes. Každý na každého něco ví a tak všichni se snaží urvat co se dá, protože neví, jak dlouho to bude trvat než mu rudý bratr podrazí nohy. A jestli je to člen ODS, nebo ČSSD není vůbec podstatné. 

0/0
1.10.2006 18:10

MoUdrostrak

Za CSSD se odposlouchava, za ODS se kradlo - dodnes zlodejny ODS splacime

Nevim, zda za zlodejo a tunnelo vlad ODS bylo technicky mozne odposlouchavat kde ktereho sponsora ODS (roz. tunnelare a zlodeje v modrem dressu - person practising asset-stripping  ).

Faktem je, ze tehdy Velky Tunell z dnesniho Hradu, kam se dal dosadit komunisty, nechal tehdy vsechno (nejen odposlechy) se svymi soudruhy Kocarnikem, Dybou, Dlouhym, Triskou & Co., , ZHASNOUT a kradlo se, kradlo a kradlo...´

Uvidime, jak dlouho vydrzi ted u vesla a budou opet drzet svym moUdrym "sponsorum" vypnute vypinace, paralysovanou policii a statni zastupitelstvi.

0/0
1.10.2006 11:26

ant.

Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

pokud vím,tak na kradení jsou přeborníci v ČSSD!!!!-kolik lidí z ODS sedí se Svobodou a Snopkovou,obchoduje s kakaem či pozemky s Krausem a Zgarbou či Fenclem....a odposlechů je u nás více než v Německu a USA dohromady,ale sosani  stejně nikdy nepochopí,že jejich führer je má jen za užitečné trouby...:-):-)

0/0
1.10.2006 11:36

MoUdrostrak

Re: Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

Za ODS nikdo z nich, ani z jejich "milych" tj. Kozenych, Krejciru, Pitru a spol nesedel a ani sedet nemohl, protoze bylo ZHASNUTO.

Zhasnout se snazi ODS znovu i ted. PROC, to je nasnade.

Ze sedi Svoboda, Snopkova a dalsi tunellari, co se vlysali do CSSD, je jen dobre a CSSD za to OBROVSEK BODY, protoze se dokazovala ocistovat v prubehu casu a ne az Sarajevskymi atentaty z vlastnich znechucenych rad, jako k tomu doslo nakonec u ODS.

Zajimave je, ze kdyz byl Svoboda u vesla, bylo mu vsemi novinari lichoceno. A byl diky tomu na prednich prickach popularity politiku. Asi novinare platili tunellari a sponsori ODS, jako je tomu dneskaRv

0/0
1.10.2006 11:41

Polarni punta

Re: Re: Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

Krejčíř, Pitr jsou snad výtvorem vlády socanů. 8-o Nebo se pletu kdy vznikla aféra okolo M5 atd. atd. Bejt blbě lidovej se holt dneska nosí. Čím větší trouba tím větší přisluhovač STBáackým bolševockým bossům.

0/0
1.10.2006 11:49

MoUdrostrak

Re: Re: Re: Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

Kazdy tunellar je a dlouho jeste bude pohrobkem ODS a Velkeho Tunella z Hradu.

Chut na zlodejny stoupala za nich a jejich ZHASNUTI.

Snizovala se postupne, a pro mnohe z Tve hodnotove orientace bolestne, za CSSD - hlavne Zemana a Paroubka, proto jsou od naverbovanych novinaru nevic, narozdil od Spidly a Grosse, na musce.

Za ODS se zacina znovu ZHASINAT, aby prisla znovu chut.

0/0
1.10.2006 11:58

Polarni punta

Re: Re: Re: Re: Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

Jó to víš to se určitě všichni šibalové vyrojili jen díky ODS. Právě takové exemplární příklady lidové blbosti, jako jsi ty, potřebují všichni šibalové (jedno z jaké strany) kteří je chtějí vodit za nos a nějak je natáhnout :-D

Používej mozek a nekoukej na bolševismus jako na modlu sociální spravedlnosti (ta ostatně , vycházejíc ze samé podstaty fungování přírody a jejich společenství, neexistuje).

0/0
1.10.2006 12:55

MoUdrostrak

Re: Re: Re: Re: Re: Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

Srovnavam srovnatelne. Ty jsi ubozak, co kdyz nema argument, tak jen urazi.

Za ODS se zacali na Cesko dotahovat ostatni zeme Vychodni Evropy. Nektere ho dokonce zacaly predjizdet. Investori se Cesku vyhybali obloukem.

Po vladach CSSD jsem na tom (az na Slovinsko, kde ale vladli postpbolsevici a diky tomu nikdy nepoznalo tunelly a "pravici") daleko lepe a vsem ukazujeme paty a predjeli jsme i Portugalsko. A pritom mame socialni smir, zadne stavky a skoro nepatrny podil bidy.

ODS byl a je pro mne retard a CSSD si oproti  ni nevedla vubec spatne, i kdyz mi to take zpocatku prekvapovalo.

Hodne sluzebne cestuju a za vlad CSSD jsem se konecne nekdy prestaval stydet, ze cestuju s ceskym pasem. Zustan si u svych moUdrych brozurek a vulgarnich nadavek. Na nic jineho se od krku nahoru nezmuzes.

0/0
1.10.2006 13:29

Albert Nerom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

R^!!Dodám, že ne nadarmo bylo v 90-tých letech poukazováno na "pravicový bolševismus". Bylo to opovrhování jinými názory, neschopnost komunikace, totální převálcování všeho co šlo mimo vlastní utilitární zájmy a patologická posedlost vlastní mocí. Děsme se, aby ODS vyhrála s převahou příští volby; nyní by to bylo ještě horší. Bohužel příznivcům (voličům) ODS zřejmě tento způsob politiky imponuje, jak je zřejmé i z internetových diskuzí včetně těch na iDnes. Tolik sprostoty a až chorobné nenávisti vůči všemu co je v politice a ve společnosti od středu doleva, se může směle srovnávat snad jen s projevy třídní nenávistí některých fanatických bolševiků Stalinovy éry a u nás 50-tých let. I ten ubožák, který Vás napadá. Chybí-li argumenty, tak alespoň plivne a urazí, když už nemůže přímo ublížit.

0/0
2.10.2006 16:33

ant.

Re: Re: Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

...;-€Hloupostrako-proč tedy za 8 let sosanské vlády nezavřeli někoho z ODS? za to by sosani získali ještě více OBROVSKÝCH bodů,možná tolik,že by je nedal do igelitové tašky ani křišťálův strejda....a to "očišťování"je dobrý vtip;-D;-D,kolik šibalů se vlastně očistilo?

0/0
1.10.2006 12:04

MoUdrostrak

Re: Re: Re: Za ČSSD se odposlouchává,korumpuje a krade-

A proc Velky Tunell nakonec hral OpoSmlouvu?

Protoze to byl jediny zpusob, jak to ROZSVECOVANI za vlad CSSD se svoji tunellarskou ODS a jejimi moUdrymi sponsory a lobbisty prezit.

Salzmannove a dalsi moUdri milliardovi sekyrari ODS z nasich dani byli diky tomu uklizeni do Senatu a podobnych trafik.

Dneska jejich Barraky Allony a dalsi vynasece milliard odnaseji stredni bankovni manazeri. Za dnesni ODS se ale zastavi i tohle, aby je nahodou nanapadlo promluvit.

Dneska se uz zavira/lo za tunelly v radu tisicu, za ODS ani milliardy nestacily.

0/0
1.10.2006 12:13

Velkoknize Slovanski

Karel Steigerwald

Člověče, chlape, Vy jste buď idiot anebo skutečně v žoldu ODS. Rv

Paroubek o Vás řekl jen pravdu.

Toť vše.

Teda divím se, že Vás redakce iDnes vůbec zaměstnává Rv

To Vás skutečně platí za tyhlety články ? :-D ;-D

0/0
1.10.2006 10:44

barbudo

Re: Karel Steigerwald

... třeba dostane křeslo ministra propagandy ...

0/0
1.10.2006 10:47

Velkoknize Slovanski

Re: Re: Karel Steigerwald

to těžko, podle mě tu propagandu dělá blbě, takový ministr propagandy by každou vládu potopil Rv

0/0
1.10.2006 10:52

barbudo

Re: Re: Re: Karel Steigerwald

... ale on je tak zapálený ... jde do toho prsama ...

0/0
1.10.2006 10:53

Velkoknize Slovanski

Re: Re: Re: Re: Karel Steigerwald

ano, to se mu nedá upřít ;-D, ale na kvalifikaci pro ministra propagandy to stačit nebude Rv jeho články totiž mají spíše opačný efekt - škodí ODS :-D

0/0
1.10.2006 11:19

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Karel Steigerwald

Soude podle tvych reakci asi dela svou praci dobre...;-DR^

0/0
1.10.2006 11:22

Velkoknize Slovanski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karel Steigerwald

No v každém případě lépe než Ty. Neopakuje 1000x prase a paroprase, v tom má oproti Tobě Steigerwald přece jenom větší fantazii ;-D

0/0
1.10.2006 12:07

oldbeat

Re: Karel Steigerwald

Zajímavé jak spousta lidí zapomíná. Když byli u vesla modroptáci, tak do nich šili novináři úplně stejně jako teď do socanů.

Tak to bylo a tak to bude.

Od toho totiž jsou novináři novinářema. Vesmíru dík.

0/0
1.10.2006 11:24

barbudo

Re: Re: Karel Steigerwald

... opravdu? Někdo o Klausovi rozšiřoval, že je pedofil?

0/0
1.10.2006 13:44

231

Re: Re: Re: Karel Steigerwald

A on to někdo o někom rozšiřuje?

0/0
2.10.2006 14:05

Velkoknize Slovanski

Chcete si vydělat 10 miliónů ?

Dneska je v televizi fantastická věc  !

Nenechte si to ujít  ! !!

0/0
1.10.2006 10:14

Pasterrr

Je to v pořádku.

Jestli odposlechy nařídil soud a ne Paroubek tak je to v pořádku.

0/0
1.10.2006 9:50

pepe999 from Manchester

Re: Je to v pořádku.

Hmm, a kdyz soud naridi konkurz, tak je to taky v poradku, viz soudce berka....R^R^

0/0
1.10.2006 9:53

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Je to v pořádku.

a kdo teda je má nařizovat?

0/0
1.10.2006 10:13

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Je to v pořádku.

Kolega zminil to, ze je naridil soud. To je dosti uhozene, kdyz nejeden soudce zneuziva pravomoci. Bohuzel to nemuzu dokazat, ale kdosi asi mohl nechat objednat odposlech v PS?? Clovek s totalitnim myslenim, protoze za totality by tohle bylo mozne, takze je to jasna paroprasecina...Rv

0/0
1.10.2006 10:21

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

neslyšíš občas tajůplné hlasy?

0/0
1.10.2006 10:23

barbudo

Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

... celý národ ví, že došlo k trestnému činu. Došlo k úniku utajovaných informací od politiků k novinářům. Je málo možností, jak takový trestný čin vyšetřit, (případně odsoudit a případně potrestat). Jednou z těch velmi mála možností je rozbor komunikace z doby činu a případně i sledování komunikace osoba důvodně podezřelých ...

... máte jiný návrh, jak takovou věc šetřit?

0/0
1.10.2006 10:27

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

Opet stejna pisnicka, nikoho nezajima co v te zprave bylo, ale zpusob zverejneni. Pokud se budou lidi zabyvat nesmyslama, tak nikam nikdy nedojdou.  Co ty povolene odposlechy, to je spravne?? Dnes muze naridit soud odposlech kvuli mizerne kradezi za par korun, jen aby "odhalili" pravdu, nebo co. Langer mel s odposlechama pravdu a zrejme to jeste par lidi nepochopilo...8-o8-o

0/0
1.10.2006 10:33

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

... každý trestný čin musí být řádně vyšetřen a odsouzen a potrestán. Nebo snad někdo má výjimku?

0/0
1.10.2006 10:36

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

... soud nemůže nařídit odposlech kvůli krádeži za pár korun. Lžete ...

0/0
1.10.2006 10:37

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

Soud dnes muze cokoliv, to uz soudce berka dokazal...;-DR^

0/0
1.10.2006 11:05

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

... to víte, jmenoval ho soudruh profesor trhovistiky a tak to viděl příliš tržně ...

0/0
1.10.2006 11:07

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

Neco vtipnejsiho by na sklade nebylo?? Problem je ten, ze soudce muze naridit co chce, viz odposlechy v PSP. Je s podivem, ze mely trvani pouze od nastupu nove vlady do zverejneni kauzy Ivanem Langerem v mediich. Zajimave...8-o8-o8-o

0/0
1.10.2006 11:21

Tomáš Nemravný

Re: Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

Muhehe... Tos jako čekal, že Langer bude do telefonu hlásit "to jsem ty socany dostal, nechal jsem schválně na lavici tajné informace"?

0/0
1.10.2006 20:12

pleoner

Re: Je to v pořádku.

Miladu Horákovou taky odsoudil soud a ne Paroubek, tak je to podle kluků bolševickejch taky v pořádku.

0/0
1.10.2006 10:18

Joseftrav

Re: Re: Je to v pořádku.

Tim chces rici, ze je v Cesku ted stejny rezim jako v roce 1950? Ze politik muze naridit NEZAVISLEMU soudci, aby naridil odposlechy??8-o

I kdyz - pokud to odeesacti gauneri poradne rozjedou a zakotvi vedouci ulohu ODS v ustave, tak se jeste muzeme do 50. let vratit.

0/0
1.10.2006 10:26

rezjir

Re: Re: Re: Je to v pořádku.

Nechci být zlomyslný, ale v 50.letech žádná vedoucí úloha KSČ zakotvena nebyla, ta tam byla přímo ukotvena až v r.1960.

0/0
1.10.2006 10:31

Joseftrav

Re: Re: Re: Re: Je to v pořádku.

No dobre, tak se nejdrive schovali za lid. To gauneri z ODS se take ted schovavaji za lid a chystaji modrou totalitu.

http://www.psp.cz/docs/texts/constitution.1948.html

0/0
1.10.2006 12:18

Ichiro

Varování

toto je velmi vážný utok na samou podstatu demokracie , kam to naše republika dopracovala !

0/0
1.10.2006 9:03

rezjir

Ano máte pravdu

je to vměšování moci výkonné a zákonodárné do moci soudní. Ještě nikdy žádný ministr se nesabotoval provádění soudního příkazu.

0/0
1.10.2006 9:12

incisivus

Re: Ano máte pravdu

třeba Sobotka ignoroval vyplatit povolební provizi s tím, že jeho právník má jiný názor než soud!!

0/0
1.10.2006 9:28





Najdete na iDNES.cz