Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek šel na snídani s mediální radou

Předseda ČSSD a expremiér Jiří Paroubek v pondělí pozval přímo do Lidového domu na snídani některé členy tří mediálních rad - Rady České televize, Českého rozhlasu i velké Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pleoner

Zítra bude k vidění další krmení

Nevíte někdo, ve kterém pavilónu budou?:

http://www.cssd.cz/vismo/dokumenty2.asp?u=422010&id_org=422010&id=726479&p1=&p2=&p3=

0/0
27.9.2006 19:06

Lebezjatnikovovka

Zajímavé politické komentáře

Doporučuji na http://www.nekultura.cz/content/blogcategory/13/9/

Najdete i protichůdné komentáře vedle sebe!!!!!

0/0
27.9.2006 18:36

sageorg

Titulní foto -

je fotomontáž,nebo skutečnost!Tělo opravdu patří k té hlavě!(Y)

0/0
27.9.2006 15:58

sageorg

Není....

nad snídani s ženskou,že!;-P

0/0
27.9.2006 15:52

Muslym

Paroubek je rád, že mu někdo po nočním flámu zaplatí vodu od kostí s rohlíkem a hladinku...

0/0
27.9.2006 15:23

Ondratej

Re: Paroubek je rád, že mu někdo po nočním flámu zaplatí vodu od kostí s rohlíkem a hladinku...

když jsem ještě měl občas do činění z novinářema, tak existovala taková partička - říkalo se jim "holubí letka" - který vymetala všechny briefingy do tý doby, než se dosyta najedli .. tady je to tak trochu naruby

0/0
27.9.2006 16:49

flyone

Paroubek vyskakuje odevšad

http://www.obrazovka.cz/volby/kockodrom.html

0/0
27.9.2006 14:57

bluetake

cha

je to jasne, pozval si je, protoze ma pocit, ze uz neni tak casto videt na obrazovkach a v mediich. tak si povolal sve verne a dosazene, aby s tim neco udelali..........kdepak je poskakujici Ruml s revem o ohrozeni "nezavislosti" verejnych medii ? Kde jsou redaktori ? Ale vlastne tady nejde o jejich osobni korytka ,tady jde jen o nejake smesne ovlivnovani medii a tim se prece nebudou zabyvat....;-)

0/0
27.9.2006 14:08

5alfa

Re: cha

Není sebemenší důvod, když nějakej poslanec s někým snídá, aby to kdokoliv (tedy i ODS) považoval za jakékoliv ohrožení.

Bylo by to velice divné, kdyby to tak bylo. Takže nic není ohroženo. Paroubek už není předseda vlády. Toho sis nevšim?

0/0
27.9.2006 14:12

Zmuda

Re: Re: cha

A víš v čem je probém? Paroubek si totiž nemyslí,že již není předsedou vlády ? On se za toho předsedu vlády totiž stále považuje !! Víme ?

0/0
27.9.2006 14:27

5alfa

Re: Re: Re: cha

Ale to je Paroubkův problém. V Bohnicích je spoustu dalších prezidentů, předsedů vlád a ředitelů Zeměkoule.

A jejich snídaně naprosto nikoho nezajímají. Problém je jinde a napíšu to ještě jednou i pro Tebe. Problém je ten, že ODS - momentálně Topolánek - na to reaguje, jako by Jirka tím předsedou vlády OPRAVDU BYL. Ale není. Že si toho nevšiml Paroubek, od toho bych to čekal. Ale Topolánek snad ví, kdo je předseda vlády. Snad ví, že Paroubek není ani předseda žádného parlamentního výboru.

Proč má tedy jako Lev potřebu reagovat na mravecovo plahočení? Fakt si myslíš, že Paroubek jako poslanec může manipulovat se sdělovacími prostředky?

No ale - tohle není důležité. Zeptám se jinak. Ty si myslíš, že Topolánek si myslí, že Jirka může snídaní ovlivňovat sdělovací prostředky a ovlivňovat ČT? :-D:-D

0/0
27.9.2006 14:37

R66

Re: Re: cha

Není náhodou před volbama ? Ovlivňování medií politickou stranou není rozhodující, pokud to je u snídaně ... :o)

0/0
27.9.2006 14:40

5alfa

Re: Re: Re: cha

Jak část rady ovlivňuje média? Víš Ty o tom vůbec alespoň něco málo? A jak zástupci v radě mohou udělat to, co rada neschválí? Rada podléhá Paroubkovi nebo sněmovně?

Prostě reakce ODS na to, že někdo, kdo si myslí, že je stále předseda vlády, něco dělá, je zhovadilost. Vláda má vládnout a ne se starat o snídaně poslanců, kteří nic nemohou, protože o ničem nerozhodují...

Právě tahle reakce Topolánka dostává Paroubka zcela zbytečně do záře reflektorů. Právě prohlášení Topolánka ukazuje, že se toho nějak obává. Já mu vzkazuji, ať se nebojí :-D.

0/0
27.9.2006 14:53

Velkoknize Slovanski

Balíček karet

Dnes v 01.30 v noci jsem zamíchal balíček karet a položil na karty pravou ruku. Zavřel jsem oči a řekl potichu Langer. Z balíčku vypadl pikový spodek Rv . Pak jsem šeptem řekl Topolánek a vypadla křížová osmička Rv. Že by znamení, že za osm dní tady bude jedna politická mrtvola ? Zkusil jsem to jinak a potichu jsem slabikoval Pa-rou-bek a z balíčku karet vypadl srdcový VV král !

Je všechno jenom náhoda ? 

Pokud by někdo můj pokus opakoval a došel ke stejnému výsledku, prosím o sdělení této informace !! 

0/0
27.9.2006 13:58

Andee

Re: Balíček karet

A jinak zdráv? ;-D

0/0
27.9.2006 15:12

iDaddy

Re: Balíček karet

Velkoknížete Slovanskego známe. Buď je to Jekkal s jiným nickem nebo další idiot, který není schopen psát k věci!

Že si ty strany nevyberou ty provokatéry chytřejší. Tohle je naivní, hloupé..., no, asi jako "velkokníže";-D;-D

0/0
27.9.2006 17:56

Gabidos

5alfa

Máš naprostou pravdu a souhlasím s tebou. Obdivuji s jakou výdrží místním vysvětluješ snídaňové dýchánky, protože jim je úplně jedno jaké máš argumenty, oni totiž vidí "Paroubek" a před očima se jim udělá mlha a tím to končí. Jako kdyby to slovo na ně působilo magicky :-)

0/0
27.9.2006 13:57

5alfa

Re: 5alfa

Paroubek je pro příznivce ODS něco jako červený hadr pro býka. Místo aby ho ODS velkoryse přehlížela, tak mu jde po krku, jako by stále ON byl ve vládě a oni JEN v opozici. A přitom velkorysé přehlížení jeho aktivit jako poslance by uvrhlo jeho výstřelky v zapomnění.

Jakmile nečo podobného udělá předseda vlády, ministr, předseda parlamentu, PAK je třeba ječet. Ale teď Paroubek není nic. Vždyť nevede ani výbor pro tisk, rozhlas a TV ve sněmovně, tak vo co gou?

0/0
27.9.2006 14:05

tenisovej loket

Re: Re: 5alfa

a to pěkně s.e.r.e;-D

0/0
27.9.2006 14:06

tenisovej loket

Re: Re: Re: 5alfa

jéžiš, samozřejmě že ho

0/0
27.9.2006 14:07

5alfa

Re: Re: Re: Re: 5alfa

To je ale jeho problém, nevím, proč vláda tratí svůj drahocený čas a má potřebu se k tomu nějak vyjadřovat...

0/0
27.9.2006 14:13

5alfa

Asi máte problém...

Problém Paroubka je, že se stále snaží vystupovat jako premiér. Pokud by to byla jediná úchulka, chuj s tím, není to normální.

Horší je, že ODS a mnoho z vás to taky tak chápe. Máte potřebu reagovat na každé jeho uprdnutí, místo abyste ho jako většinu obyčejných poslanců ignorovali. Ať si dělá tiskovku každých 5 minut, pokud to platí ze stranické kasy, ať si žere co chce a s kým chce. On to možná neví, že už nevládne. Ale ODS a vy byste to mohli sakra vědět. Nebo jste nezaregistrovali změnu vlády?:-D. Mám si rýpnout, že teda tam jsou stejní lemplové jako před měsícem, když si toho nejste schopni všimnout?:-/

0/0
27.9.2006 13:52

tenisovej loket

Re: Asi máte problém...

no, problém má asi jyrka, když doma nedostane ani snídani;-D

0/0
27.9.2006 14:06

5alfa

Re: Re: Asi máte problém...

Jo, jo, jo, 100x jo, má problém. Ale proč hergot kdokoli z ODS má nutkání se k tomu vyjadřovat a zase plkat o nějakém ohrožení?

Fakt se ho tolik bojí, že se rozhodli zavést metodu vláda jde opozici po krku?

0/0
27.9.2006 14:17

tenisovej loket

Re: Re: Re: Asi máte problém...

opozici ne, jenom jyrkovi, a ten si za to může, bohužel, sám

0/0
27.9.2006 14:19

5alfa

Re: Re: Re: Re: Asi máte problém...

OK opravím otázku. To se ho vláda tak bojí, že mu jde po krku? :-D:-D:-D

0/0
27.9.2006 14:21

5alfa

neprožívejte to tak

Co vás bere na tom, když si nějakej poslanec posnídá se stranickými kolegy? Začnete řvát, až to začne dělat předseda vlády! Tím už Paroubek naštěstí není, tak ať si snídá, obědvá i večeří s kým uzná za vhodné. Už nereprezentuje ČR. Nevím, co v tom ODS vidí za ohrožení, že na to musejí reagovat a ještě něco mekotat o nějakém nebezpečí...

0/0
27.9.2006 13:35

Heralik

Re: neprožívejte to tak

Ale notak, porad je to predseda druhe nejsilnejsi strany a k snidani si pozval ne spolupstraniky, ale pouze spolusptraniky z rady! A sam priznal, ze s nima projednaval podoby medialnich zakonu... proc?

0/0
27.9.2006 13:37

5alfa

Re: Re: neprožívejte to tak

A proč ne? Jsou od fochu, možná vědí, co je třeba. Zákon bude muset schválit sněmovna a ta se snad nedá nějakou snídaní zbalamutit. Jaké tedy plyne z toho nebezpečí od řadového poslance, který má 1/200 vlivu ve sněmovně? Ječet je třeba, pokud tohle udělá ministr, předseda vlády.

0/0
27.9.2006 13:42

pepe999 from Manchester

Re: neprožívejte to tak

Pokud pozval pouze cleny za soc. dem. tak to smrdi sinstvem na sto honu. At uz tahne ta svine do pekla...(Y)(Y)RvRv

0/0
27.9.2006 13:38

5alfa

Re: Re: neprožívejte to tak

Jaké svinstvo cítíš svým vyvinutým čichem? Co Jirka může, když je jen poslanec?

0/0
27.9.2006 13:43

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: neprožívejte to tak

Nic, pokud je teda poslanec, tak ma drzet tlamu a krok a nezvat si cest medialnich rad. Pokud uz jedna o tom medialnim zakonu, coz je cenzura a shani podporu spolustraniku, tak se omlouvam, klidne ho muze prosadit...R^

0/0
27.9.2006 13:48

5alfa

Re: Re: Re: Re: neprožívejte to tak

I poslanec má právo "číst Vergilia v originále" a má nárok říkat si co chce, kde chce a stýkat se s kým chce. Obzvláště pokud je to OPOZIČNÍ poslanec.

Proč by zrovna poslanec měl držet hubu a krok, pokud se to už u nás nemusí?

0/0
27.9.2006 13:56

pepe999 from Manchester

Poslanec paroubek zjevne nechape,

ze uz neni ve funkci premiera. Mohl by mu nejaky clovek aspon s minimalnim IQ sdelit, ze funkci premiera zastava jisty Topolanek z ODS???8-o8-o

0/0
27.9.2006 13:25

5alfa

Re: Poslanec paroubek zjevne nechape,

Proč pávě, když není premiérem, nemůže posnídat kdy chce, s kým chce a co chce?

Právě u premiéra bych viděl problém, pokud by si pozval jen zástupce jedné politické strany. Ale proč by měl poslanec Paroubek sponzorovat ze stranické kasy snídani taky členům ODS?

0/0
27.9.2006 13:28

Heralik

Re: Re: Poslanec paroubek zjevne nechape,

A neměl by se pan poslanec spise starat o Ustecky kraj, za ktery kandidoval? Nebo je snad zvolen do poradniho vyboru ohledne medii? Do vseho strka ten svuj rypec...

0/0
27.9.2006 13:35

5alfa

Re: Re: Re: Poslanec paroubek zjevne nechape,

Ať se stará o co chce a voliči ať mu to pak spočítají. V každém případě nazastupuje stát a nemůže tedy svou snídaní nikoho ohrožovat, protože o ničem nerozhoduje...

0/0
27.9.2006 13:37

hbf

Re: Re: Re: Poslanec paroubek zjevne nechape,

Poslanec sněmovny parlamentu by se měl starat o legislativní práci ve sněmovně a ne o kraj v němž kandidoval. Totéž platí o senátorech. O kraj se mají starat krajští poslanci a o města a obce pak obecní zastupitelé.

Jinak ať si zve koho chce a kam chce. Je to člověk, který už naštěstí nemá exekutivní moc ...

Samozřejmě úplně košer to pozvání není, nicméně větší díl amatérismu vidím na straně těch radních, kteří toto pozvání přijali.

0/0
27.9.2006 14:04

5alfa

Re: Re: Re: Re: Poslanec paroubek zjevne nechape,

A snad bys po Paroubkovi nechtěl něco košer? Jenže zásadně nesouhlasím s ODS výroky, že jde o nějaké ohrožení tisku, rádia, TV, internetu, mp3 atp. :-D:-D:-D

0/0
27.9.2006 14:09

pepe999 from Manchester

Re: Re: Poslanec paroubek zjevne nechape,

V tom clanku se pise neco o Topolankovi a tech odposlesich. Urcite je chtel osobne ujistit, ze se nic podobneho nestalo, ze. Trapne socanske...(Y)(Y)RvRv

0/0
27.9.2006 13:35

jack24

Kdy to bylo?

že se "mohlo jednat o útok na nezávislost České televize".

To pan předseda mluví o té ODSakci a tandemu Bobo+...jak se tehdy ten dosazený panák na pozici ředitele ČT jmenoval???

0/0
27.9.2006 13:16

jack24

Re: Kdy to bylo?

HODAČ!!!už vím!;-)

0/0
27.9.2006 13:20

Todd Bertuzzii

Re: Re: Kdy to bylo?

Hodač byl členem Rady ?? A někdo z vlády s ním chodil na snídaně ?? 8-o8-o

0/0
27.9.2006 13:26

5alfa

Re: Re: Re: Kdy to bylo?

A Paroubek je členem vlády? Mirek to už zabalil?:-D To mi tedy něco uniklo...

0/0
27.9.2006 13:29

jack24

Re: Re: Re: Kdy to bylo?

Mladíku,asi tak daleko tvoje paměť nesahá,ale jistě k celé kauze najdeš na webu spoustu informací.Až je nastuduješ,můžeme pokračovat v diskusi.:-)

0/0
27.9.2006 13:52

Fibi

Re: Re: Kdy to bylo?

Vis, co je problem? Jmenuju se podobne, jen jedna samohlaska v tom prijmeni je jina. A kdyz se me tenkrat uz treti clovek ptal podruhe ci potreti hned po sobe, jak se jmenujete, tak mi teprve doslo proc to delaji:-) a vzdycky jsem jak blazen svoje jmeno klidne opakoval a nechapal o co vsem jde.:-D

0/0
27.9.2006 13:39

destroyerR

add. Co si o tom myslet?

Co si myslet, kdyz se EXpremier (v jeho pripade je nutne EX zduraznit, neb ze jeho chovani mohlo mnoho lidi zmast) montuje do veci o kterych vi p.r.d a navic pozve k jednani pouze lidi dosazene CSSD?A navic kdyz se jedna o MEDIA cili dokonaly nastroj propagandy a manipulace s masami?

Kdyz vezmu v uvahu ze to navic dela verejne a nevidi v tom problem, musim si myslet, ze se blizi nastup diktatora...

Zbavi svepravnosti, zavrit do blazince, pri kladeni odporu zlikvidovat, rozrezat, spalit a popel vystrelit do vesmitu smerem ke slunci...pak mame mozna nadeji.:-)

0/0
27.9.2006 12:18

Josefaprav

Re: add. Co si o tom myslet?

Promiňte, ale vy si ke snídani pozvete také koho chcete a bylo by vám asi nepříjemné, kdyby se Vám tam vecpal nějaký nechtěný vagabund. Nebo to mám chápat tak, že členové mediálních rad zvolených ODS jsou socky, které nemají ani na snídani a křičí, že na ně se rohlíčky se šunkou nedostaly? Myslím, že z redakce iDnes tam nebyl nikdo, proto ten pláč. :-P

0/0
27.9.2006 12:46

Polarni punta

Co si o tom myslet ?

Jyrka přece ví o všem vše, všemu rozumí a dělá jenom správné věci pro blaho stádních volyčů. Takže je čemu se divit ? Není soudruzi. Od nového roku bude nasazena v hlavním vysílacím čase na všech čtyřech kanálech ČT estráda Jyrka+Jirka (Pohrobek + Krampoul). 7x do týdne 365x do roka. To by v tom byl čert aby se to nelíbilo.;-(8-oRv(Y)

0/0
27.9.2006 12:01

10sparta

At jde třeba do prdele !!

Koho to zajímá kam ten blb jde !!!;-DRvRv

0/0
27.9.2006 12:01





Najdete na iDNES.cz