- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je holt už minulostí.
Na normalni provozni trati ma Transrapid bezpecnostni zarizeni, ktere vlak zastavi pokud je na trati prekazka. Na testovaci trati to bezpecnostni zarizeni neni... (tvrdi ministersky predseda spolkove zeme Dolni Sasko pan Wolff).
Svedou to na ridici centrum, tedy na dva pracovniky v ridicim centru: Meli se osobne presvedcit, ze draha je prazdna, tvrdi podle faz.de statni nadvladni Alexander Retemeyer. Oba pracovnici ale nebyli doposud vyslechnuti...
Zabezpecovaci zarizeni se bezne pouziva u rychlovlaku a ma zabranit i lidskemu selhani.
-"Je příliš drahý a jeho konstrukce příliš komplexní," tvrdí list srovnávající alternativy, které nabízejí další rychlostní soupravy: francouzské TGV, německé expresy InterCity (ICE) či švédské IC 2000.-
Přesně tohle tvrdím od začátku a osobně budoucnost vidím v systému ICE - typ Velaro. Třeba i takoví Rusové se budou Pendolinu smát.
http://www.hochgeschwindigkeitszuege.com/russland/index_velaro_rus.htm