Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda odvolala šéfa rozvědky Randáka

Kabinet Mirka Topolánka odvolal ředitele civilní rozvědky Karla Randáka. Jako důvod uvedl záměr sloučit Úřad pro zahraniční styky a informace (rozvědka) s Bezpečnostní informační službou (kontrarozvědka) do jediné zpravodajské služby. Ta by byla podřízená vládě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lemaxik

Jak ho odvolala, ze ho posila do penze?

Proste vidim ze ODs vyrazuje struktury spajte s vladnouci erou 8 let socanu! Ovsem proc tyhle lidi? co ma s grossem ci paroubou, ci krejcirem  randak spolecneho?

0/0
21.9.2006 4:22

palantir

je to ten nejhloupější krok, který tato vláda mohla udělat

Randák je profesionál a UZSI pod jeho vedením byla nejvýkonnější tajná služba v tomto státě, pokud ODS chtěla destabilizovat bezpečnostní složky v tomto státě, tak se jí to opravdu povedlo

0/0
20.9.2006 22:17

Sirchan

Podle odezvy soudim, ze to byl spravny krok a klepl nekomu pres prsty

Proto tolik hluku a narikani ! Kdyz byl nekdo tak dlouho v armade, byl jiste i clenem KSC a jiste mel i vselijake "zasluhy". Chlelo by to vice informovat verejnost, abychom vedeli, kdo stal v cele. Za to soudr.Paroubkovi nevyhovuje je znamkou toho, ze se deje neco spravneho !

0/0
20.9.2006 21:15

Lemaxik

Re: Podle odezvy soudim, ze to byl spravny krok a klepl nekomu pres prsty

ty jsi ale trouba vypatlana! Jasne cti ze delal v armade ale pro sport! Nebyt takovych lidi, sport by sel u nas do hajz....lu!vykonne sportovce v prechodu z dorostu mezi juniory vzdy zachranovala RH nebo dukla. jinak by skoncili nekde po hospodach!do tajne policije odesel az po 89 to znamena ze nebyl predtim nijak zainteresovanej do STB vole. Kdo nebyl pred 89 roce v KSC??Rv

0/0
21.9.2006 4:20

zab2

Re: Podle odezvy soudim, ze to byl spravny krok a klepl nekomu pres prsty

Debilové typu sychrana se domnívají, že šéf rozvědky nebyl prověřen a je to nějaký socialistický komunista, nejspíše estébák. Je to jeden z nejvíc proklepnutých lidí, kteří byli prověřeni i "spojeneckými" složkami. Nech si toho přiblble zasvěceného a účelového mudrování, magore.

0/0
21.9.2006 7:05

VanDerPerhotam

Krejčířovy dlouhé prsty ....

Je vidět, že Radovan Krejčíř ještě nepozbyl významného vlivu na špičky ODS. Po jmenování nové vlády prohlásil, že už ho Randákovi hoši dlouho s*át nebudou, a že se těší na "konečně volnější pohyb po světě".  Stále platí, že ...1) "vědět, vědět, vědět..na každého něco !" 2) Každý je úplatný-záleží jen na ceně...>-Rv

0/0
20.9.2006 20:50

5.odboj

ODS = strana zlodějů a kriminálníků

Občanská demokratická strana je zločinecká organizace, založená za účelem soustředění osob, dychtících po moci a majetku bez svého přičinění a sdružující osoby s negativními povahovými rysy a kriminálním chováním, které neuznávají principy sociální solidarity mezi lidským rodem, chovajíce se dle principů sicilské mafie a pražské galerky, negujíce politickou a občanskou historii svých hlavních představitelů, zneužívaje pojmů „občanský“ a „demokracie“ pro zakrytí svých fašizujících choutek k uchopení vlády a dokončení zbídačení prostých obyvatel státu Česká republika, které nemohli dokončit do roku 2002.  (Y)

0/0
20.9.2006 20:19

edik2

Další nepohodlný člověk

pro ODS.Modrá totalita úřaduje.

0/0
20.9.2006 19:41

Fredero

Langr a ODS se ukazuje jako nebezpecna smecka blbu..

CSSD sice nemela zadny zvlast reprezentativni vyber, ale ODS se ukazuej jako hrozba CR!!!!

Za stavu max. korupce v CR takto slucovat rozvedky muze jen zko¨rumpovany clovek, ktery vi, ze je takto tech par zkorumpovanych bude lepe kontrolovat a nic se nevysetri!!RvRv

ODS musi co nejdrive tahnout z vlady a pokud mozno do propadliste dejin..

0/0
20.9.2006 17:53

edik2

Re: Langr a ODS se ukazuje jako nebezpecna smecka blbu..

Souhlas.Naprosto správný názor.Fredo.

0/0
20.9.2006 19:42

starej_vul

:-) PŘIPOMENUTÍ ....

Všem diskutujícím připomínám , že nejmocnějiobhajujícím co vytvořil za Ústavu byl její protagonista pan sociální posranec a komunistický kádr Jičínský. Ten by měl vyložit, proč je těch 30 dní a jak je ochráněno, že těch 30 dní jmenovaná vláda nebude vládnout ... že pabne!

0/0
20.9.2006 17:50

jacih

Nikdo

se tu nepozastavuje nad tim, co nejvice sokuje me. Ze takove zmeny se deji bez mandatu od Poslanecke snemovny! Takova mala novodoba Tyranie tricitky po Cesku...

0/0
20.9.2006 17:09

Old_Good_Zwerg

Re: Nikdo

A?

Kdse je napsano, ze radne sestavena vlada nesmi bez duvery snemovny vladnout?

0/0
20.9.2006 17:42

jacih

Re: Re: Nikdo

No to si delas srandu ne? Ona ani vladnout nemuze, protoze ji nemuze projit ani jeden zakon, kdyz nema vetsinu ve snemovne...Proto se po ni tento mandat v podobe schvaleni duvery pozaduje. Takovato vlada muze delat jedine a to take dela - do teplouckych kresilek dosazuje sve kamaradicky...

0/0
20.9.2006 17:53

dzzin

Re: Re: Re: Nikdo

Nechápu smysl příspěvku. Předně nesouhlasím s tím, že by bez důvěry sněmovny (během těch 30 dní)nemohla vláda vládnout a taky bych se v této souvislosti rád zeptal, kde je případně  něco takového napsáno? Tvorba zákonů je přece něco jiného než vládnutí a personální změny; a jako třešnička na dortu je Vaše přiznání, že je to vlastně to jediné, co vláda dělat může - tak co je teda podle Vás špatně, když to dělá? A nikdo nikoho nedosazuje; pokud vím, tak ODS pouze zeštíhluje (nenahrazuje, prostě jen vyhazuje) podle mě dost přebujelou státní správu. Idea, že čím více úředníků a policajtů tím víc kontroly, je blbost. BTW: a co dělala Paroubkova "vláda" v posledních týdnech vládnutí, kdy neměla nejenom podporu ve sněmovně, ale ani volební mandát? To samé - a právo na to měla ještě menší.

0/0
21.9.2006 3:28

jacih

Re: Re: Re: Re: Nikdo

Boze, to je ale vrchol naivity. Jakej je prosim rozdil mezi vladnutim a zestihlovanim statni spravy - to je snad taky soucast vladnuti ne ??? Kdyz vyhazi pulku lidi a nahradi je svymi, tak ovlivni chod statni spravy. A za 30 dni - ted uz za 14 - jim parlament nevyslovi duveru a pujdou kamsi a bude konec i ze zestihlenim statni spravy, ktera nebude fungovat do predcasnych voleb a do pristiho pokusu sestavit vladu. V takovem bordelu si prejes zit? Premejslej prosim mozkem! Nechapu jak muze nekdo takhle uvazovat! T

0/0
21.9.2006 8:23

jacih

No

Myslel jsem si ze Zeleny Raul ma alespon vsech pet pohromade...ale z tehle diskuze evidentne plyne, ze se rad pousti do diskuzich o problemech o kterych nic nevi...Navic obhajovat takove kraviny co dela ted Langer navic bez mandatu ve snemovne!!! Tudiz obcanu!!! me prijde uplne zcestne.

0/0
20.9.2006 17:07

Zelenej Raul

Re: No

Děkuji za krásný rozbor jacihovi, přesněji Jaroslavu Čihákovi, 21 let, z Šťáhlavy.

Příště si popovídáme něco málo o tajných službách a jejich práci o které "nic nevím" ;-)

0/0
20.9.2006 17:39

jacih

Re: Re: No

Promin mas stare informace cas plyne:)  To ze najdes muj nick na internetu to jsi opravdu borec...wwwteckadoomaniaxteckanet...

0/0
20.9.2006 17:56

Old_Good_Zwerg

Re: No

Placas kraviny, soudruhu. Nikde neni definovano, ze vlada pokud je radne sestavena, nesmi vladnout jestlize nema vyslovenou duveru od PS.

Pokud mas jiny nazor, tak to ti nejspis nezbude nic jineho nez podat ustavni stiznost.

0/0
20.9.2006 17:45

delihc

to je jasny

vsude jen pravici...hlavne vztycenou

0/0
20.9.2006 16:56

EasyR

Špión každým coulem

"Randák si nechal speciálně pro tuto příležitost narůst vousy a delší vlasy, aby nebyl snadno poznat"

;-DR^

0/0
20.9.2006 16:20

Joshuaboy

!!! for břízka a kolohnát

Prostě řečeno: osoby, které jsou uvedeny v § 58 zákona č. 412/2005 mají přístup k utajovaným informacím všech stupňů utajení, aniž by museli mít prověrku, v rozsahu, v jakém tyto informace potřebují k výkonu své funkce. Jasný?

0/0
20.9.2006 15:35

Zelenej Raul

Re: !!! for břízka a kolohnát

Co to má společného s Randákem?

0/0
20.9.2006 15:37

Joshuaboy

Re: Re: !!! for břízka a kolohnát

Prosím tě, byl jsem níže dotázán, tak odpovídám. Nemotej se do diskuze, když máš jen hloupé otázky. Dík.

0/0
20.9.2006 15:39

Zelenej Raul

Re: Re: Re: !!! for břízka a kolohnát

Pokud jsi byl dotázán níže, odpovídej níže, děláš v diskuzi bordel a že je Langer idiot, svině a já nevím co všechno jsem od tebe četl už nejméně v deseti příspěvcích. Stojí ti to za to??

0/0
20.9.2006 15:45

delihc

Re: Re: Re: Re: !!! for břízka a kolohnát

jdi se rozcvicit

0/0
20.9.2006 16:57

cekon

Ačkoliv je Langer

šmudla, který sbírá zkušenosti v advokátní kanceláři, myslím že to je správný krok. Být šéfem takovou dlouhou dobu je v této branži nebezpečné, a to pro obě strany ..

0/0
20.9.2006 15:25

Joshuaboy

Re: Ačkoliv je Langer

No, ty jsi taky hlava. Jde o restruktualizaci, a s tou nelze souhlasit. A propos, myslíš, že 3 roky nebo kolik tam Randák je, je dlouhá doba? Langer je idiot, a ty vypadáš, že také, jestli s ním souhlasíš. ;-€

0/0
20.9.2006 15:29

Zelenej Raul

Re: Re: Ačkoliv je Langer

Argumentace hodná zdejších socanů milý Joshuo Rv

0/0
20.9.2006 15:35

Joshuaboy

Re: Re: Re: Ačkoliv je Langer

Zelený raule, kdyby ses v problematice trochu více orientoval, věděl bys, že mám pravdu. takhle své příspěvky redukuješ jen na to, jestli někdo má či nemá "rád" Langera, a podle toho reaguješ. To je ubohé. Přemýšlej.

0/0
20.9.2006 15:38

Zelenej Raul

Re: Re: Re: Re: Ačkoliv je Langer

Děkuji za radu, kterou se i bez tebe řídím celý život. Zkus si neprve napočítat do deseti než začneš plivat. Připomínáš pak jen a pouze truhlíky, kteří tu nenávistně kopou do Klause i pod články o dobrovolných hasičích v Horních Kotěhůlkách...Rv

Jinak opravdu nerozumím tomu tvému povyku. Randák pracoval 7 let v BIS a nyní již 10 let působí v ÚZSI.

Obě služby je potřeba spojit už dávno, jinak dopadneme co te týká zpravodajských informací jako páni z Wallstreetu...

0/0
20.9.2006 15:43

wildge

Re: Re: Re: Re: Re: Ačkoliv je Langer

No, ja si nejsem tak uplne jisty, jestli spojeni tech sluzeb je dobre. Minimalne se prijde o vyhodu dvou nezavisle zdroje informaci. Je to neco za neco.

0/0
20.9.2006 15:49

Zelenej Raul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ačkoliv je Langer

To si Američané mysleli taky ještě před 11. zářím 2001. Po té velmi rychle přišli na fakt, že tato "výhoda" je jen hypotetická a je třeba v tomto směru tajné služby restrukturalizovat, což poté i udělali.

0/0
20.9.2006 15:54

Irish Stout

Pozdrav pánbů, pane Randák...

to je nějakej fofr.

0/0
20.9.2006 14:33

kolohnát

Chlapi

chápete co to ten Langer dělá?Já volič ODS ne:-(

0/0
20.9.2006 14:19

Joshuaboy

Re: Chlapi

Mistr světa si přišel prohlédnout, jak funguje úřad, a rovnou z něj vyrazili šéfa. Langer je nula. Naprostá nula. Mě by se šíleně ulevilo jen tak si do něj bouchnout. Nejsem hrubián, ale za tu úlevu by to stálo.

0/0
20.9.2006 14:25

kolohnát

Re: Re: Chlapi

Nevíš o nějaké jiné zemi s demokratickým systémem,která by měla takto sloučené kontráše a rozvědkou?Já ne a rád se kdyžtak přiučím.:-(To už ani nemluvím o jeho nesmyslném vyzrazení ohledně podezření z odposlechů.Buď je to debil nebo je to populistickej tah.Tam nic jinýho bejt ani nemůže,protože by mu museli snad jinak odebrat prověrky.

0/0
20.9.2006 14:30

Joshuaboy

Re: Re: Re: Chlapi

Neznám takovou zemi. Langer je mlíčňák co se v ničem nevyzná. Je to parchant. Odkryl odposlechy, které podle jeho slov mají přijít na kobylku únikům info v tzv. Kubiceho aféře. Langer, člověk, který nechal materiály volně k nahlédnutí novinářům... Já se snad zjevím Rv

0/0
20.9.2006 14:39

Joshuaboy

Re: Re: Re: Chlapi

Langer nepotřebuje žádnou prověrku. Ani nikdo z poslanců či senátorů. Přesto se mohou seznamovat s materiály jakohokoliv stupně utajení. Tos nevěděl?

0/0
20.9.2006 14:41

kolohnát

Re: Re: Re: Re: Chlapi

...ale to není pravda.8-o

0/0
20.9.2006 15:00

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi

No tak, nezlob. Poslanci, senátoři a spol. jsou osobami ze zákona určenými pro styk s utajovanými informacemi. Můžeš mi věřit.

0/0
20.9.2006 15:03

briza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi

Neni to tak, ze pro seznameni s urcitymi informacemi clovek bezpecnostni proverku musi mit poslanec/neposlanec takze pri jednani kde se o techto informaci jedna musi napr. opustit jednani prislusneho vyboru pokud ji nema? Mam dojem, ze neco takoveho se kdysi diskutovalo v pripade Kavana.

0/0
20.9.2006 15:07

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi

Břízko, jestli máš kde, přečti si, prosím, zákon č. 412/2005, § 58

0/0
20.9.2006 15:20

kolohnát

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi

viz.bříza...ne se všemi.

0/0
20.9.2006 15:12

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi

Se všemi se může seznamovat. Záleží, jestli mu přísluší se s nimi seznamovat. Na to není žádný nárok, jakože příjdeš a řekneš, že jsi osoba určená ze zákona, tak ať ti ukážou to a to. Nemusí. Ale když budou chtít, mohou.

0/0
20.9.2006 15:23

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi

Zjednodušeně řečeno, samozřejmě.

0/0
20.9.2006 15:25

jekkal

Randáka socani nedosadili

Randák nastoupil k tajným službám po roce 1989. Nejprve se stal zpravodajským důstojníkem Federální bezpečnostní informační služby a později BIS. V ní se specializoval na ekonomické kauzy a boj proti organizovanému zločinu. 

V roce 1996 přešel do ÚZSI, kde měl jako náměstek na starosti operativní činnost

0/0
20.9.2006 14:12

wildge

Re: Randáka socani nedosadili

Treba Randak neco vedel, kdo vi?

0/0
20.9.2006 14:18

Joshuaboy

Re: Re: Randáka socani nedosadili

A co má být, že věděl? Je to jeden z nejinformovanějších lidí v zemi. Jestli věděl nebo ne, to s odvoláním nemá nic společného.

0/0
20.9.2006 14:23





Najdete na iDNES.cz